>
Ontvangen bedankjes 1187
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mosae schreef : Maar weet jij wat jij bent? Mij, maar dan andersom. Jij probeert namelijk op jouw beurt mensen die jouw mening niet delen, weg te zetten als moraalridder. Je doet precies hetzelfde. Blijf dat wat MVV schaadt maar verdedigen en blijf maar steeds zeggen, dat het ligt aan 1 individu, dan hoef er je zelf nooit voor op te draaien, en kun je steeds op jouw manier de boel verdraaien en klem praten. Beetje laf ben je.
Mosae schreef : Inderdaad we zijn uitgepraat. Tip: wordt lid van groenfront of zo, dan kun je je als persoon daar helemaal uitleven. De strijd aangaan met de betuttelde maatschappij. Veel succes ermee.
johan schreef : Wordt tijd dat de maffia van de KNVB eens duidelijkheid schaft.
Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !
Wat hebben we toch een geweldige voorhoede !!
En ik zeg het nogmaals we zijn een outsider in de PO !!!
Jacques schreef :
Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !
Wat hebben we toch een geweldige voorhoede !!
En ik zeg het nogmaals we zijn een outsider in de PO !!!
Koen wordt door sommigen op dit forum vooral verweten dat hij veel kansen mist, maar dit was alweer zijn zeventiende assist van het seizoen. Ongekende cijfers. Koen is ontzettend belangrijk voor dit MVV.