De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u

06 mei 2023 11:46 06 mei 2023 11:56 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #61
Maar weet jij wat jij bent? Mij, maar dan andersom. Jij probeert namelijk op jouw beurt mensen die jouw mening niet delen, weg te zetten als moraalridder. Je doet precies hetzelfde. Blijf dat wat MVV schaadt maar verdedigen en blijf maar steeds zeggen, dat het ligt aan 1 individu, dan hoef er je zelf nooit voor op te draaien, en kun je steeds op jouw manier de boel verdraaien en klem praten. Beetje laf ben je. En wat me opvalt is, dat jij hier nooit komt om over voetbal praten. Je komt alleen maar als dit soort zaken te bespreken zijn. Dan smijt/gooi jij je erop. Je wilt ZELF je mening hier opdringen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 11:55
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #62

Mosae schreef : Maar weet jij wat jij bent? Mij, maar dan andersom. Jij probeert namelijk op jouw beurt mensen die jouw mening niet delen, weg te zetten als moraalridder. Je doet precies hetzelfde. Blijf dat wat MVV schaadt maar verdedigen en blijf maar steeds zeggen, dat het ligt aan 1 individu, dan hoef er je zelf nooit voor op te draaien, en kun je steeds op jouw manier de boel verdraaien en klem praten. Beetje laf ben je.

Kerel je bent een grote grap. Ik schrijf notabene dat bier niet op het veld hoort. Betutteling is de wedstrijd staken, niet het recht om met bier te gooien. En dat zit schijnbaar maar in je hoofd. En nee ik voel me niet verantwoordelijk, ik voel me niet schuldig en slaap er geen seconde minder van. Jij zit al bijna aan de antidepressiva. Ik verdraai helemaal niks , en klem lulde je al bij je eerste post. Wij zijn uitgepraat.

06 mei 2023 12:02 06 mei 2023 12:02 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #63
Inderdaad we zijn uitgepraat. Tip: wordt lid van groenfront of zo, dan kun je je als persoon daar helemaal uitleven. De strijd aangaan met de betuttelde maatschappij. Veel succes ermee.

06 mei 2023 12:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #64

Mosae schreef : Inderdaad we zijn uitgepraat. Tip: wordt lid van groenfront of zo, dan kun je je als persoon daar helemaal uitleven. De strijd aangaan met de betuttelde maatschappij. Veel succes ermee.

Hahahhaa clown.

06 mei 2023 12:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #65
Kan een discussie hoe succesvol of zinloos dan ook niet eindeloos door gaan anders word het een te persoonlijk forum,liever elkaar een aantal pb toe te sturen graag,anders komt deze post tussen jullie eindeloos terug!…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

06 mei 2023 12:51
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #66

johan schreef : Wordt tijd dat de maffia van de KNVB eens duidelijkheid schaft.

Helemaal mee eens Johan!
Want ja, nu zeggen ze:
'Voorwerp op het veld = staken'

En dat is gewoon super onduidelijk!
Want wat is een voorwerp? En wat is het veld?
En wat als het voorwerp dan via het hek onbedoeld op het veld komt? En wat als je blij dacht te zijn, maar de bal gaat op de paal en uitgerekend dan komt je bekertje op het veld?
Super onduidelijk allemaal!

Maar dat heb ik ook altijd met buitenspel.
Én met een doelpunt, want wat is de bal en wat is het doel? En waarom die lijn tussen de palen? En wanneer is de bal dan in het doel?
Laat die KNVB maffia daar maar eens duidelijk over zijn!
Tot die tijd tellen we gewoon onze eigen doelpunten, daar zullen ze van leren!

PS ik zal even erbij vermelden dat bovenstaande sarcastisch is bedoeld
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

06 mei 2023 14:12 06 mei 2023 14:17 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #67
Duin, ik wil nog eigenlijk een stap verder gaan. Ik stel voor dat het eerst volgende individu die met een beker bier gooit, een aai over de bol te krijgt (betutteling bestrijden met betutteling), en om er meteen een nieuwe voor te halen. Of een hele meter, inclusief. Zonde van al dat bier! En voor de scheids die dan betuttelend de wedstrijd staakt idemdito. Maar dan ná de wedstrijd natuurlijk, anders gaat hij als een dweil over het veld.

06 mei 2023 14:14
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #68
Cancel culture, Woke, NSB, Anschluss bij België. Ik dacht even dat ik op Facebook zat.

We zijn de enige club waar de wedstrijd al 3x is gestaakt, dat ligt toch echt aan ons zelf, hoe onzinnig de regel ook is.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

06 mei 2023 14:38
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #69
Weer geven we het weg in de 90ste minuut. Wat is dat toch?
Jammer dat het naast het veld ook zo chaotisch was. Dat doet de club niks goeds.
Ook jammer dat door De Graafschap supporters de supporters van ons maar 45 min hebben kunnen zien.
Word hier nog iets tegen gedaan? Word er nog een rekening hiervoor gestuurd na de Graafschap fans en dat deze uit fans gecompenseerd worden dan?

Bekertje bier nou ja ieder heeft zijn eigen mening hierover.
Ik vind het de grootste onzin regel wat er bestaat en hierdoor is de knvb al helemaal niet serieus te nemen.
Maar dan nog kun je je er gewoon aanhouden, mits de tegenstanders het niet uitdagen vind ik.

Net zoals met de var, heb liever een wedstrijd zonder var waar fouten worden gemaakt door de scheids. Zien we vaak genoeg hier in Maastricht.
Dan dat we met de var voetballen en dan nog worden er enkele fouten gemaakt(Terwijl het dan juist foutloos moet zijn).

06 mei 2023 18:20 06 mei 2023 18:22 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #70
Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !

Wat hebben we toch een geweldige voorhoede !!

En ik zeg het nogmaals we zijn een outsider in de PO !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

06 mei 2023 21:46 06 mei 2023 21:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #71
Wil niet de discussie weer oprakelen vwb mvv. Nu zie je wel weer het met 2 maten meten door de knvb scheidsrechters zelf. Meerdere bekers vreugdebier uit het Heerenveen uitvak bij de gelijkmaker uit bij Nec en er gebeurt helemaal niets. Ligt er zelfs een bij de achterlijn. Inconsequent als de pest. Of iedereen of niet. Lijkt wel of de eredivisie een streepje voor heeft in bepaalde gevallen.

06 mei 2023 22:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #72

Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !

Koen wordt door sommigen op dit forum vooral verweten dat hij veel kansen mist, maar dit was alweer zijn zeventiende assist van het seizoen. Ongekende cijfers. Koen is ontzettend belangrijk voor dit MVV.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Napoleon, Anna D., M.V.V. 1902, bokkesprongen

07 mei 2023 09:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #73

Jacques schreef :

Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag

Koen wordt door sommigen op dit forum vooral verweten dat hij veel kansen mist, maar dit was alweer zijn zeventiende assist van het seizoen. Ongekende cijfers. Koen is ontzettend belangrijk voor dit MVV.

Mee eens ! 17 assist is ongekend goed ! Koen doet alles met een idee en denkt heel goed na in t veld wat hij doet , niet voor niets 17 assist , heel knap
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

07 mei 2023 09:33
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #74
Inderdaad heel knap maar tegelijk verbijsterend welke kansen ze missen.
Net als Blummel, hij draait zich in een perfecte positie en dan komt er een ongeplaatst heel zacht schotje….
Kunnen ze dit niet oefenen? Hard of anders geplaatst schieten (of allebei :-))
MVV heeft 6 kansen nodig om een goal te maken, als ze dit kunnen verbeteren naar 4 kansen 1 goal dan hebben we een kans in de PO.
Bij 3 kansen 1 goal speel je een nivo hoger als voetballer.
Pippo Inzaghi en Erling Haaland: 2 kansen 1 goal

Er is eeen filmpje op youtube over alle goals die Haaland maakte dit seizoen; ik denk dat spitsen veel kunnen leren als ze dit goed bekijken en analyseren. Bij een halve mogelijkheid haalt hij al verwoestend uit, 10 m voor de goal (niet denken, boem....die bal moet erin...dat zit waarschijlijk in zijn DNA of anders heeft hij het zich dat zo aangeleerd/getrained).

07 mei 2023 17:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #75
Wat moet het fijn zijn om in een wereld te leven die zo simpel is. Even een filmpje op youtube kijken en je scoort veel vaker. Zo simpel is het. Oerstom dat Koen Kostons dat niet doet. Gaat ons de promotie kosten. Als ik iets positiefs over je berichten mag benoemen, Faty, dan is het dat je altijd flink out of the box denkt. We moeten in België gaan voetballen, de A-jeaugd laten spelen en nu weer een filmpje op youtube bekijken. Origineel is het wel.

Ik zal het proberen uit te leggen al is het waarschijnlijk verspilde moeite:

Los ervan dat het absurd is Koen met Haaland te vergelijken of maar de indruk te wekken dat even een filmpje van Haaland bekijken andere spitsen opeens beter laat voetballen - en meteen impliciet de indruk te wekken dat spelers van MVV nooit filmbeelden bekijken van andere wedstrijden.

Haaland heeft vaak maar relatief weinig balcontacten en wordt niet in de opbouw van Manchester City betrokken. Dat hoeft ook niet want Man City is eigenlijk iedere wedstrijd voetballend (veel) beter dan de tegenstander en blaast ze van de mat, Haaland kan lekker voorin blijven staan en wachten op zijn kans. Kostons is daarentegen in bijna iedere aanvalsopbouw betrokken en vaak het eerste aanspeelpunt. Als Koen voorin zou blijven hangen en zich niet zou aanbieden, zou MVV nauwelijks een fatsoenlijke aanval kunnen opzetten. Een balvaste spits die zich altijd aanbiedt als Koen zorgt dat MVV zich vaak onder de druk uit kan voetballen. MVV heeft dat nodig.

Overigens is Haaland nou precies niet het type spits die bij "halve mogelijkheden" uithaalt, maar juist een spits die altijd hele goede kansen weet te krijgen, dat is zijn grote kwaliteit (en de obvious reason waarom hij zoveel scoort).

Koen mist inderdaad redelijk veel kansen, maar dat is vooral, naast een stukje zelfvertrouwen en een stukje kwaliteit, omdat hij zich helemaal kapot werkt de hele wedstrijd. Zou Koen lekker voorin blijven hangen en alleen voor goals gaan, zou hij er twintig in een seizoen maken. Maar misschien maar vijf assists overhouden en MVV zou er geen bal mee opschieten, maar juist minder punten halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen, Liersesup

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden