De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u

07 mei 2023 19:13
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #76
Oh bedankt voor het compliment Jacques (waarom heb je geen Nick-name?)
Ik kan je een deel van het recept geven:
1. mocht je een TV hebben, gooi hem uit het venster, aan een laptop of mob phone met internet heb je veel meer…je kunt je eigen info/nieuws zoeken (geen Fake news meer, of je eigen Fake news). Je “ver-Hollands” verder niet als je niet meer NL en NOS TV kijkt. :-) De koning met zijn commissarissen/regenten en de politiek daar heb ik geen boodschap aan. Misschien ben ik daarom wel MVV supporter. Als je voetbal wilt zien op TV dan ga je naar een kroeg, veel leuker.
2. Wat verder enorm helpt: zo lang mogelijk proberen met jonge mensen, van waar dan ook, samen te werken. Dwz bereid zijn steeds nieuwe dingen te leren en open staan voor nieuwe dingen (ja dat is een uitdaging).

Ps ik ben niet tegen Kostons, hij verzet inderdaad veel werk, thuis tegen Nac maakte hij nog die schitterende goal (ook uit tegen R#da een paar jaar geleden).
Dat is dan in vorm zijn? Zelfvertrouwen en mentaal goed zijn is waarschijnlijk zeer belangrijk?
Als hij de kansen aan anderen geeft dan is dat natuurlijk prima. De goal van Rubin was trouwens geen intikker dit keer maar van bijzonder hoog nivo. Hij drukte de bal prima.
Een aanvaller heeft het eigenlijk gemakkelijker als een verdediger…je hoeft “maar” uit hun rug weg te lopen dwz vrijlopen en je medespelers die de pass geven moeten dat ook zien/begrijpen…. dus op elkaar ingespeeld zijn (bv Benzema bij Real schitterend)
Laatste opmerking: hoe zou Livramento zich dan ontwikkeld hebben als hij 38 wedstrijden gespeeld had?
Dus sommige spelers zijn heel blij als ze bij MVV een kans krijgen, en zich kunnen ontwikkelen en groeien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 22:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #77
@ NAPOLEON , JACQUES .

Kostons is nooit geliefd geweest bij de MVV supporters , Kijk maar eens naar post geplaatst zo,n 2 a 3 jaar gelden , Ook Brain Smeets moest het heel vaak ontgelden op deze site ook Blummel heeft dit probeem .....

Maar voor deze 3 spelers ga ik wel naar MVV kijken ...

07 mei 2023 22:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #78
Kostons niet geliefd?
Dat is totaal niet zo als bij Bryan Smeets die zeik maakte met supporters.
Koen Kostons is wat kritiek op maar is geen haat of wat dan ook op de persoon Koen.
Blummel exact hetzelfde.
Bij Bryan was het een gedrags-dingetje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

07 mei 2023 23:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #79
Sorry Smeets was een klasse beter als Kostons en Blummel (wel een middenvelder) en ooit in Jong Oranje (zoals Ruben nu) dacht ik.
Smeets oogde wat sloom maar had een perfecte balbehandeling en passing. Hij was toen nog jong. Profeten worden nooit geaccepteerd in hun eigen stad (ook Jezus niet volgens de Bijbel). Brokamp, de beste speler die MVV oioit gehad heeft, werd ook vaak bekritiseerd als het niet liep.

Ik zal nooit de wedstrijd vergeten tegen Helmond Sport in de Geusselt waar MVV in de 90 min met 3-1 voorstond, Brian gewisseld werd, te langzaam naar de kant liep volgens de Belgische scheidsrechter, rood kreeg en vervolgens werd het nog 3-3 :-)
Ja bij MVV-ke maak je genoeg mee door de jaren, vervelen doe je je meestal niet. Er zitten altijd leuke potjes tussen.
Volgens mij heeft die scheidsrechter de hele nacht niet geslapen toen.

08 mei 2023 00:09
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #80

FatyPapy1990 schreef : Smeets oogde wat sloom ....

klopt als je over de enig echte Smeets spreekt; Huub!

Die maakte zijn belofte waar, scoorde en liet ons genieten ..en wie

met name in Kaalhei....

Daar kan die ander totaal niet aan tippen en mag niet eens Huub's schoenen poetsen!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

08 mei 2023 08:16
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #81
Magnifieke foto LRB. Heerlijk. :D
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

08 mei 2023 10:13
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #82
Ik vond die Huub Smeets maar niets .

08 mei 2023 10:46 08 mei 2023 10:48 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #83

FatyPapy1990 schreef : Brokamp, de beste speler die MVV oioit gehad heeft, werd ook vaak bekritiseerd als het niet liep.

Brokamp de beste speler die MVV ooit gehad heeft. Meningen verschillen. Schapendonk scoorde 52 keer in 3 seizoenen voor MVV waarvan volgens mij ook nog een half seizoen geblesseerd. Ten minste, als we alleen gaan kijken naar spelers met doelpunten. Voetbal is een teamsport.

08 mei 2023 12:29
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #84
@mosae. Heb je brokamp dan ooit zien voetballen vraag ik me af. Ook brokamp is trouwens een jaar topscoorder van de erdivisie geweest.maar als voetballer veel completer dan Ceesie. En tuurlijk Ceesie is een speler die in maastricht sympathieker was daan de witte.

08 mei 2023 13:06
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #85
Nee, ik heb Brokamp nooit zien voetballen. Mijn vader wel. Hij noemde hem lui (sorry als ik hier misschien mensen voor het hoofd stoot?). Maar daarintegen zag mijn vader, Schapendonk nooit voetballen (alleen op samenvattingen op tv), en ik weer wel. Dus ik moet een beetje op verhalen afgaan van anderen, en deze naast elkaar leggen. Schapendonk kon ik niet lui noemen, dat weet ik wel. Maar of het nu Schapendonk of Brokamp is, het waren allebei denk ik klasbakken, anders worden ze niet steeds weer genoemd. Helaas zijn het wel steeds de doelpuntenmakers die eeuwige roem krijgen. Er zijn natuurlijk veel meer goede voetballers bij MVV geweest, die er juist voor zorgden dat dit kon gebeuren.

08 mei 2023 14:41 08 mei 2023 14:42 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #86

Mosae schreef : Nee, ik heb Brokamp nooit zien voetballen. Mijn vader wel. Hij noemde hem lui (sorry als ik hier misschien mensen voor het hoofd stoot?). Maar daarintegen zag mijn vader, Schapendonk nooit voetballen (alleen op samenvattingen op tv), en ik weer wel. Dus ik moet een beetje op verhalen afgaan van anderen, en deze naast elkaar leggen. Schapendonk kon ik niet lui noemen, dat weet ik wel. Maar of het nu Schapendonk of Brokamp is, het waren allebei denk ik klasbakken, anders worden ze niet steeds weer genoemd. Helaas zijn het wel steeds de doelpuntenmakers die eeuwige roem krijgen. Er zijn natuurlijk veel meer goede voetballers bij MVV geweest, die er juist voor zorgden dat dit kon gebeuren.

Geloof mij nu maar en ik heb ze alle twee zien voetballen en ga al vanaf 1967 tot heden kijken,dit waren voor mij in deze tussenliggende periode voor mij de beste voetballers voor en van MVV.
Brokamp als weergaloze ongrijpbare voetballer en landelijk in elke provincie en betaaldvoetbal organisatie bewonderd en geadoreerd!
Schapendonk op zijn manier een geweldige ongrijpbare goaltjesdief en ook door vele bewonderd door zijn korte akties richting het vijandelijke doel om elke keer weer zijn doelpunten te maken.
En dat je Vader brokamp ,,lui,, vond dan denk ik meer dat hij zijn levensstijl buiten het veld bedoelde,en hij liep in het veld geen pass teveel maar omdat als ,,lui,, te betitelen?
Brokamp en Schapendonk is appels met peren vergelijken maar neem nu maar van een ouwe rot aan hadden we nog maar zo een pareltjes…Brokamp en Schapendonk die namen verdienen het om genoemd te worden in een soort van,,ere galerij,,binnen het maastrichtse.
Ik heb ze in vele stadions in Nederland zien voetballen als MVV uitspeelden,en zal nooit vergeten dat een supporter in Groningen mij toen zei,,zo een speler heb ik hier nog nooit zien spelen,,het ging toen over die voetballer uit sjevement!….Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, LRB, Mosae

08 mei 2023 18:22
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #87

opadiehard schreef :

Mosae schreef : Nee, ik heb Brokamp nooit zien voetballen. Mijn vader wel. Hij noemde hem lui (sorry als ik hier misschien mensen voor het hoofd stoot?). Maar daarintegen zag mijn vader, Schapendonk nooit voetballen (alleen op samenvattingen op tv), en ik weer wel. Dus ik moet een beetje op verhalen afgaan van anderen, en deze naast elkaar leggen. Schapendonk kon ik niet lui noemen, dat weet ik wel. Maar of het nu Schapendonk of Brokamp is, het waren allebei denk ik klasbakken, anders worden ze niet steeds weer genoemd. Helaas zijn het wel steeds de doelpuntenmakers die eeuwige roem krijgen. Er zijn natuurlijk veel meer goede voetballers bij MVV geweest, die er juist voor zorgden dat dit kon gebeuren.

En dat je Vader brokamp ,,lui,, vond dan denk ik meer dat hij zijn levensstijl buiten het veld bedoelde,en hij liep in het veld geen pass teveel maar omdat als ,,lui,, te betitelen?

Precies dat bedoelde hij Opa, bedankt voor de info/ aanvulling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Obbins, Raadgek

10 mei 2023 07:56
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #88
En als we het toch over Brokamp hebben, hier een video speciaal voor en over: De Witte!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Mosae

11 mei 2023 17:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #89

Jacques schreef :

Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !

Wat hebben we toch een geweldige voorhoede !!

En ik zeg het nogmaals we zijn een outsider in de PO !!!

Koen wordt door sommigen op dit forum vooral verweten dat hij veel kansen mist, maar dit was alweer zijn zeventiende assist van het seizoen. Ongekende cijfers. Koen is ontzettend belangrijk voor dit MVV.

18 assist als ik me niet vertel.
Hou dit elke keer in de gaten omdat inderdaad iedereen om me heen zegt Kostons is niks maakt te weinig doelpunten.
Waarop ik zeg hij heeft wel 17 assist en 9 doelpunten. We zijn MVV geen Man City of weet ik veel waar je als spits 20 in moet schieten.
Hij legt de meeste ballen panklaar voor van bommel. Hij richt het meeste werk. Van Bommel word zo in de hemel gepraat. Maar Koen is juist de man die meestal de goeie pass geeft. Alle werk doet met tegenstander uitkappen. En natuurlijk hij mist veel kansen. Maar de assist zijn minstens even zo belangrijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

14 mei 2023 16:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #90

Mosae schreef : Ik denk eerder dat het huilen wordt als MVV straks de boetes niet meer kan betalen. Ga in de tussentijd maar gewoon verder. Het einde is in zicht. Gefeliciteerd. Het rare van alles is, dat ze bij andere clubs (deze misschien tijdelijke maatregel) wél begrijpen, maar ja, whatever.

Ik hoop dat je dit weekend hebt opgelet om te zien hoe goed ze bij andere clubs deze maatregel wél begrijpen.

De angel Side gooide niets naar Koeman zelfs toen hij na zijn aanslag op Kostons het publiek provoceerde.

Geen aanval op jou persoonlijk Mosae, maar twee bekertjes uit vreugde die niet eens binnen de lijnen belandden komen wat mij betreft na dit weekend weer in een heel ander perspectief te staan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden