>
Ontvangen bedankjes 50
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brokamp de beste speler die MVV ooit gehad heeft. Meningen verschillen. Schapendonk scoorde 52 keer in 3 seizoenen voor MVV waarvan volgens mij ook nog een half seizoen geblesseerd. Ten minste, als we alleen gaan kijken naar spelers met doelpunten. Voetbal is een teamsport.FatyPapy1990 schreef : Brokamp, de beste speler die MVV oioit gehad heeft, werd ook vaak bekritiseerd als het niet liep.
Mosae schreef : Nee, ik heb Brokamp nooit zien voetballen. Mijn vader wel. Hij noemde hem lui (sorry als ik hier misschien mensen voor het hoofd stoot?). Maar daarintegen zag mijn vader, Schapendonk nooit voetballen (alleen op samenvattingen op tv), en ik weer wel. Dus ik moet een beetje op verhalen afgaan van anderen, en deze naast elkaar leggen. Schapendonk kon ik niet lui noemen, dat weet ik wel. Maar of het nu Schapendonk of Brokamp is, het waren allebei denk ik klasbakken, anders worden ze niet steeds weer genoemd. Helaas zijn het wel steeds de doelpuntenmakers die eeuwige roem krijgen. Er zijn natuurlijk veel meer goede voetballers bij MVV geweest, die er juist voor zorgden dat dit kon gebeuren.
Precies dat bedoelde hij Opa, bedankt voor de info/ aanvulling.opadiehard schreef :
En dat je Vader brokamp ,,lui,, vond dan denk ik meer dat hij zijn levensstijl buiten het veld bedoelde,en hij liep in het veld geen pass teveel maar omdat als ,,lui,, te betitelen?Mosae schreef : Nee, ik heb Brokamp nooit zien voetballen. Mijn vader wel. Hij noemde hem lui (sorry als ik hier misschien mensen voor het hoofd stoot?). Maar daarintegen zag mijn vader, Schapendonk nooit voetballen (alleen op samenvattingen op tv), en ik weer wel. Dus ik moet een beetje op verhalen afgaan van anderen, en deze naast elkaar leggen. Schapendonk kon ik niet lui noemen, dat weet ik wel. Maar of het nu Schapendonk of Brokamp is, het waren allebei denk ik klasbakken, anders worden ze niet steeds weer genoemd. Helaas zijn het wel steeds de doelpuntenmakers die eeuwige roem krijgen. Er zijn natuurlijk veel meer goede voetballers bij MVV geweest, die er juist voor zorgden dat dit kon gebeuren.
Jacques schreef :
Napoleon schreef : Voor mij waren er 2 briljanten momenten in de match waar ik jullie aandacht voor vraag
De pass van Steuckers na 1min 20 op Blummel , oogstrelend mooi , en het 2de moment is de kopbal van Koen in een draai /pirouette op van Bommel waar de 1-1 uit valt !
Wat hebben we toch een geweldige voorhoede !!
En ik zeg het nogmaals we zijn een outsider in de PO !!!
Koen wordt door sommigen op dit forum vooral verweten dat hij veel kansen mist, maar dit was alweer zijn zeventiende assist van het seizoen. Ongekende cijfers. Koen is ontzettend belangrijk voor dit MVV.
Mosae schreef : Ik denk eerder dat het huilen wordt als MVV straks de boetes niet meer kan betalen. Ga in de tussentijd maar gewoon verder. Het einde is in zicht. Gefeliciteerd. Het rare van alles is, dat ze bij andere clubs (deze misschien tijdelijke maatregel) wél begrijpen, maar ja, whatever.