>
Ontvangen bedankjes 479
CatenaccioMestreech schreef :
Duin schreef :
Mosae schreef : Het is nu eigenlijk wel duidelijk dat die mensen geen MVV-fans zijn maar iets tegen de club hebben (mensen van buitenaf). Anders kan dit echt niet drie keer op rij plaatsvinden. MVV heeft al geen geld, dus dat is voor zulke mensen een uitgelezen kans. En om zoiets b.v. te doen, uit onvrede tegen de knvb is nog veel dommer, want die gaan de regels hierom zeker niet veranderen, maar eerder nog strakker aantrekken.
Mensen van buitenaf zitten echt niet in het uitvak.
Dit zijn gewoon de 'fans' waar we allemaal zo trots op moeten zijn.
Ik zou trotser zijn als de échte fans in dat vak (want DAAR mogen we echt trots op zijn) dit soort ***zakken uit het vak trappen.
De persoon in kwestie gooide uit vreugde z'n laatste slok bier in de lucht.
Wat een gejank man.
Zat jij in het uitvak? Dan heb je dus niks gezien en dan heb je geen enkel recht van spreken.
Het is niet express 't veld opgegooid.
Als het express was gedaan dan had hij op z'n kop mogen krijgen.
Maar zo'n mensen 'nepsupporters' noemen vind ik nog veel droeviger.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.
Mijn god kerel, ik heb zelf ook niks tegen een bekertje bier op het veld!! Maar wel als je daar mijn club mee schaadt of dupeerd!webmastersfm schreef :
Mosae schreef : Meen je dit nu serieus of ben je de boel wat aan het belazeren. Men gaat zich toch langzaam afvragen, wie of welke personen dit doen? Moet er dan maar geen bier meer verkocht worden? Dan zijn we van dit kinderachtig gedoe af i.p.v. het te hebben over wie nu supporter is en wie niet en het onderwerp daar naar verschuiven.
Mijn god kerel, de gooier zal ongetwijfeld voor het foptribunaal van de CSM komen met de camerabeelden tegenwoordig. hij/zij is tenminste daar met je achterlijke insinuaties dat het andere supporters van buiten zijn. Waar hebben we het over, juichen na een goal. Wil je een uitgebreide psychologische persoonlijkheid analyse er op los laten raad ik je aan je aan te melden bij de CSM ipv hier wat discussies over probeert los te krijgen.
Mosae schreef :
Mijn god kerel, ik heb zelf ook niks tegen een bekertje bier op het veld!! Maar wel als je daar mijn club mee schaadt of dupeerd!webmastersfm schreef :
Mijn god kerel, de gooier zal ongetwijfeld voor het foptribunaal van de CSM komen met de camerabeelden tegenwoordig. hij/zij is tenminste daar met je achterlijke insinuaties dat het andere supporters van buiten zijn. Waar hebben we het over, juichen na een goal. Wil je een uitgebreide psychologische persoonlijkheid analyse er op los laten raad ik je aan je aan te melden bij de CSM ipv hier wat discussies over probeert los te krijgen.
Mosae schreef : Ik denk eerder dat het huilen wordt als MVV straks de boetes niet meer kan betalen. Ga in de tussentijd maar gewoon verder. Het einde is in zicht. Gefeliciteerd.
αναρχος schreef : Je leest hier tegenwoordig niks meer over de wedstrijd, helaas alleen nog maar gejank van een paar moraalridders. Ik zal jullie alvast even vertellen dat, als we ver komen in de play offs, er nog ongeveer 6 keer gestaakt zal worden, zolang deze betuttelende regel op deze manier wordt gehandhaafd. Dan kunnen jullie je alvast erop voorbereiden en de flessen azijn klaar zetten.
Jammer dat MVV het weer op deze typische manier weggeeft. Komende vrijdag moeten we de play offs veilig stellen tegen Telstar en dan hopen dat MVV boven zichzelf uitstijgt in de play offs.
Duin schreef :
αναρχος schreef : Je leest hier tegenwoordig niks meer over de wedstrijd, helaas alleen nog maar gejank van een paar moraalridders. Ik zal jullie alvast even vertellen dat, als we ver komen in de play offs, er nog ongeveer 6 keer gestaakt zal worden, zolang deze betuttelende regel op deze manier wordt gehandhaafd. Dan kunnen jullie je alvast erop voorbereiden en de flessen azijn klaar zetten.
Jammer dat MVV het weer op deze typische manier weggeeft. Komende vrijdag moeten we de play offs veilig stellen tegen Telstar en dan hopen dat MVV boven zichzelf uitstijgt in de play offs.
Tja, je hebt moraalridders en 'fans' die zichzelf belangrijker vinden dan de club.
Laat mij maar lekker een moraalridder zijn dan en ga jij vooral door met het naar de klote helpen van onze club.
Dan kun je als we écht failliet zijn bestuur, directie, gemeente en sponsoren de schuld geven.
Oh ja, en niet vergeten volgend jaar weer te zeiken over de prijsstijging van de tickets.
Maar ja, dat verband leggen zal wel te hoog gegrepen zijn.