De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u

05 mei 2023 23:26
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #46
Dat ik jullie moraalridders vind en dat ik de regels betuttelend vind, betekend niet dat ik zelf dingen op het veld gooi. Maar blijkbaar is begrijpend lezen voor jou te hoog gegrepen en leg jij verbanden die er niet zijn.

En je gejank over de prijsstijging van de tickets is een volledige nondiscussie. Ik heb mijn SK al verlengd, jij ook?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2023 23:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #47
Niet naar andere kijken.
Gewoon niet verliezen vrijdag en dan is de plek binnen.

06 mei 2023 01:04
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #48
Heb de wedstrijd helaas niet gehoord of gezien.
Kan me iemand uitleggen waarom
1. Kleinen en El Basri niet op de bank zaten (en evtl. zelfs in de basis staan op de plekken van Rein van Helden en Labylle). Ik dacht dat we een fitte slectie hadden.
2. Ge-schenk in de basis stond en niet een van de andere verdedigers (Labylle is geblesseerd) T. Zeegers R. Zeegers of El Basri.
 Zijn we de blunders van Ge-schenk in de wedstrijd tegen Heracles van enkele weken geleden alweer vergeten? Ja het zijn allemaal geen hoogvliegers in de defensie, maar naar Labylle lijken me de anderen beduidendend meer geschikt om de positie van Labylle over te nemen. T. Zeegers heeft tenminste nog drive naar voren toe.
3. T. van Bommel invalt voor Blummel en niet El Azrak?

4. De laatste 2 wissels zo laat komen?

De trainer zal in top-vorm moeten zijn tijdens de playoffs. Misschien wil hij nog wat zaken uitproberen?
We hoeven pas te vlammen tijdens de PO.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Olzie

06 mei 2023 03:29
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #49
Vooropgesteld: ik heb heel veel respect voor de supporters die meegaan naar uitwedstrijden en de sfeer in ons stadion geeft deze club (zeker na 24 jaar eerste divisie) iets unieks.
Maar dat is wat mij betreft geen vrijbrief dat maar alles kan. Ik meen ergens gelezen te hebben dat MVV al veel heeft moeten betalen aan boetes vanwege wangedrag of vanwege vernielingen in andere stadions. Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Buiten het feit dat het nooit in mij op zou komen om (om welke reden dan ook) ergens iets te slopen, dupeer je zo je eigen club rechtstreeks…
Dan de bekertjes. Ook ik vind de regel wel erg ver gaan maar ze is er nu eenmaal. Als het dan drie keer mis gaat bij onze club moeten we toch echt vooral naar onszelf kijken. Ook hierbij: het zou niet in mij opkomen om bier op het veld te gooien, en ook nu dupeer je je eigen club. We liggen al onder het vergrootglas, en dat wordt zo niet minder.
Natuurlijk zijn het altijd individuen die het verpesten voor de rest. De discussie over ‘echte supporters’ en ‘moraalridders’ is dan ook een onzinnige. Er is nu eenmaal een regel, die wordt strak opgevolgd, dan hoef je maar 1 ding te doen: je eraan houden. Met name, en ik val in herhaling, omdat je geen signaal afgeeft naar de KNVB, je niet laat zien deze regel onzinnig te vinden, ook niet dat je geen moraalridder bent naar je alleen je eigen club dupeert. En dat vind ik echt onbegrijpelijk.

En nu op naar vrijdag waarin we in een sfeervolle Geusselt (zonder bekers op het veld) de verdiende deelname aan de play-pdf’s veilig gaan stellen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, jovkle, M-MVV, Mosae

06 mei 2023 07:34
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #50
Jammer dat weeeer de punten verspeeld worden in 90e minuut. Deels verwijt ik dit ook aan het wisselbeleid. Kunnen nooit helemaal de deur dichtgooien en wisselen niet of te laat. Jammer als je ziet hoe goed de wissels kunnen uitpakken (zie Zwolle thuis).

Hopelijk vrijdag de playoffs zeker stellen, want uit bij Almere zal lastig worden. Grote kans dat Venlo nog 3 punt pakt (uit Jong Utrecht) en Den Haag kan ons ook nog inhalen met relatief makkelijk programma. Toch zonde als je ziet hoevaak we punten hebben weggegeven.

En dat er weer iets op veld moet landen.. zonde! Is nu eenmaal (domme) regel, maar dan moet je hem helaas naleven. Kijk niet eens meer raar op als wij eerste club worden zonder drank tijdens de wedstrijd of de eerste met grotere sanctie.

06 mei 2023 09:25
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #51
Als wij op eigen kracht de PO niet kunnen veiligstellen hebben wij helaas niks te zoeken in de PO. Op naar een uitverkocht huis vrijdag.

Over de bekers op het veld: de regel is natuurlijk lachwekkend, helaas zijn wel al drie wedstrijden van MVV stilgelegd. In het buitenland lachen ze om deze regel, maar de KNVB maffia niet. Stop hier aub mee, moet er niet aan denken dat straks een PO wedstrijd gestaakt zal worden door een verdwaalde beker.

Beer moste zoepe en neet gooien. Op naor vriedag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

06 mei 2023 09:33 06 mei 2023 09:45 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #52
Ik had gister na de wedstrijd al iets erover gezegd. Ik wil er nog 1 ding over kwijt. Ik ben ook tegen betutteling in de maatschappij. En ook ik vind de maatregel veel te ver gaan. Veel mensen hier op forum (dat schijnt), staan achter de mensen die de maatregel overdreven vinden. De rede: betutteling. Er wordt al gezegd, dat de mensen zich moeten gaan voorbereiden, en dat het nog 6 keer gestaakt gaat worden, zolang deze idiote maatregel niet verdwijnt. De rede (nogmaals), betutteling.

Maar wat ik me alleen afvraag is, waarom MVV de plek moet zijn om betutteling in de maatschappij te beëindigen of over de rug van MVV betutteling te gaan bestrijden? Waarom neemt deze groep niet een kruk, en gaat op de markt in Maastricht zitten, met een groot spandoek:" wij zijn tegen betutteling". Dan krijg je misschien een horde mensen achter je, en de nodige aandacht die géén boetes opleverd?

Enfin, ook de bestempelde moraalridders hier, houden niet van betutteling maar gaan graag naar MVV zónder boetes en/of onderbrekingen. Is dat nu teveel gevraagd? Of moet betutteling bestreden worden bij MVV en wil men zo graag een pionier zijn in deze. Los van het feit, of een beker nu uit woede of vreugde (emoties).het veld opgaat. Want er wordt hier duidelijk gezegd:"betutteling". Het is gewoon heel jammer te noemen, dat tijdens (misschien) deze tijdelijke maatregel, MVV weer de plek moet zijn, waarin de "betuttelde ?maatschappij" moet worden bestreden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Obbins, Raadgek

06 mei 2023 10:00 06 mei 2023 10:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #53
Beetje jammer dat je dit gelijkspel niet,,veilig,,kunt stellen zoals bijv tegen PEC?
Wisselen,wisselen en nog eens wisselen,je hebt nog twee wissels over dit is ook een van de weinige dingen die ik Maurice wil meegeven…gooi er in de laatste minuten nog wat spelers in zo trek je er nog wat speelminuten vanaf!
Voor de rest betreffende MVV petje af,gespeeld naar de mogelijkheden dit seizoen meer was en kun je hier niet uithalen!
Maar ja kijk naar de tegenstander met hun toeschouwers aantallen een hele trouwe achterban net als wij, waarschijnlijk spelen zij net geen NC en wij voor 99% wel!
Voor mij het ultieme nogmaals het behalen van de NC dat alleen al is bewonderenswaardig!
Ik heb geen hoge verwachtingen maar hoop wel dat we er iets van kunnen meenemen naar het volgend seizoen,mijn seizoenskaart heb ik al besteld in het begin van de week!
Nu tegen Telstar nog ff alles uit de kast,volle bak laten we er een feest van maken en achterom kijken naar een enerverend sportief mooi seizoen zeker de eerste helft van het seizoen!
Helaas heb ik nog niks terug gezien van gisteravond dus kan ook niet echt een,,oordeel,, afgeven!
Nog meer als de NC kijk ik uit naar het seizoen 23/24,hopende dat we ondanks de financieel slechte vooruitzichten zoals door sommige weergegeven en waarschijnlijk met een totaal andere selectie er een verlenging kwa prestaties komt…mvrgr Opa een supporter in goede en slechte tijden nu alweer het 56ste seizoen ingaand….supertrots op mijn cluppie en op alle diehards supporters…jongens bedankt voor allen die zich hebben laten zien bij de uitwedstrijden diepe buiging.

....

06 mei 2023 10:35 06 mei 2023 10:39 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #54
De wedstrijd wordt gestaakt als een plastic bekertje op het veld verschijnt....zucht.....De echte problemen worden niet aangepakt.
Gisteren hebben Mvv supporters (mannen, vrouwen en kinderen) de tweede helft niet meer mogen zien omdat er gejuicht werd bij het 1e en tweede (afgekeurd) doelpunt van Mvv.
Plots kwamen allerlei Graafschap hoolies zich om dit familievak verzamelen waarbij de stewards moesten ingrijpen, politie werd opgetrommeld en vond het voor de veiligheid van iedereen verstandig dat deze Mvv supporters (uitje van sponsor voor mannen, vrouwen en kinderen) het stadion z.s.m. zouden verlaten. De garantie kwam dat de harde kern zou dan deze supporters (veel kinderen) niet aanvallen..
Triest, gewoon normale Mvv supporters die totaal niets provoceerden, angstvallig het stadion moeten verlaten. De ruziezoekers mochten in het stadion blijven. Bange kinderen en ouders waren blij dat ze veilig in de bus onder politiebegeleiding Doetinchem uitgeleid werden.
Zes uurtjes in de bus (heen en terug) voor 45 minuten voetbal te mogen zien en bedreigd worden omdat er gejuicht was bij een doelpunt van Mvv
Laten we ons maar druk maken om een plastic bekertje dat verdwaald op het veld beland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

06 mei 2023 10:35
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #55
Wordt tijd dat de maffia van de KNVB eens duidelijkheid schaft.
Er is natuurlijk een wereld van verschil als er na het viering na een doelpunt bier wordt gemorst,
of dat je moedwillige bier gooit na een tegenstander.
Dus dat de wedstrijd hierdoor wordt stilgelegd slaat nergens op echt een aanfluiting.

06 mei 2023 10:56 06 mei 2023 10:56 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #56
Wat wil je hier nu mee zeggen driver je gaat dit toch niet vergelijken met een moordaanslag met een plasticbekertje. Kom op zeg

En hoe is het mogelijk dat jullie tussen het thuispubliek zitten dit kan anno 2023 echt niet meer. We hebben niet voor niks cellen bedacht voor uitpubliek waar je als beesten in moet staan en behandeld wordt.

Ik snap het niet meer waarom moeten de slechten altijd boeten ten gunste van de goede.

Nederland het eens zo mooie land compleet naar de kloten geholpen………….

06 mei 2023 11:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #57
Schandalig dat een hele groep MVV-supporters - "pet en sjaal fans", kinderen er bij, geen hooligans - die op uitnodiging daar waren, verplicht werden het stadion tijdens de wedstrijd te verlaten omdat er door de Graafschap-fans met geweld gedreigd werd. Ik hoop dat MVV hier nog eens stevig met De Graafschap en KNVB over discussieert. Wat mij betreft dikke boete voor De Graafschap. Waarom wordt de wedstrijd niet gestaakt voor zoiets?

Typisch dat sommige forumers hier niets over zeggen maar wel over de twee bekertjes struikelen. Ik weet wel wat ik erger vind. Maar blijkbaar denk en anderen daar anders over. Tsja, dat mag natuurlijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor, Lassie80, webmastersfm

06 mei 2023 11:24
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #58
Dit was precies mijn gedachten

Als ik MVV was zou ik me een goede advokaat gaan zoeken (echter ver buiten Limburg, dan krijgt het ook meer media aandacht! )
De evtl. straffen zijn waarschijnlijk onevenredig (unverhältnismäßig).
Vooral als ik ook nog lees wat Driver schrijft.

Ja ik begrijp dat mensen zich niet hun vrijheid willen laten afnemen (vooral na de opsluitingen tijdens Covid, en de discussie over gedwongen vaccinaties). We hebben het hier over een plastic beker aan de rand (buiten de lijnen) van een voetbal veld naar de viering van een doelpunt en/of naar de afkeuring ervan?
Die VRIJHEID is dan belangrijker als de boetes voor MVV.

MVV moet zijn heil gaan zoeken in België. Meer Belgen in het bestuur, meer Belgische voetballers en uiteindelijk een Belgisch licentie.
Voor Holland zijn we slechts een randgebied.

06 mei 2023 11:28 06 mei 2023 11:31 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #59
Ik struikel nergens over. Misschien spelers over platic bekertjes haha. Maar het gaat niet om de bekertjes. Er mag NIETS op het veld worden gegooid voorlopig. Zelfs geen tandenstoker. Moeilijk te begrijpen schijnbaar, deze betutteling. Maar dat een speler bij uitlokken provoceren rood krijgt, ben ik eens, en dat supporters met kids het stadion uit moeten is veel erger, ook eens. Maar let wel, het zijn verschillende kwesties/zaken. Je kunt het een niet met het ander gaan vergelijken. Dat niets op het veld mag komen, is puur ter bescherming van de spelers. Nog steeds niet eens?? Maak een spandoek, en ga op de markt zitten of in de gemeenteraad. Ik stem op je!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

06 mei 2023 11:38
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De Graafschap - MVV, vr 5 mei 2023, 20.00u #60

Mosae schreef : Ik struikel nergens over. Misschien spelers over platic bekertjes haha. Maar het gaat niet om de bekertjes. Er mag NIETS op het veld worden gegooid voorlopig. Zelfs geen tandenstoker. Moeilijk te begrijpen schijnbaar, deze betutteling. Maar dat een speler bij uitlokken provoceren rood krijgt, ben ik eens, en dat supporters met kids het stadion uit moeten is veel erger, ook eens. Maar let wel, het zijn verschillende kwesties/zaken. Je kunt het een niet met het ander gaan vergelijken. Dat niets op het veld mag komen, is puur ter bescherming van de spelers. Nog steeds niet eens?? Maak een spandoek, en ga op de markt zitten of in de gemeenteraad. Ik stem op je!!!!!

Wordt jij niet moe van jezelf. Waarom moeten mensen die dit betuttelend vinden door jou als paria behandeld worden? Wat verwacht jij nou, dat mensen de verantwoordelijkheid pakken wat door 1 individu wordt gedaan? Cancel cultuur, schijnbaar is jouw mening zo belangrijk dat mensen die het daar niet mee eens zijn maar moeten protesteren of zo? Je bent wereldvreemd kerel, een drama queen. Weet je wat jij moet doen ? Op zaterdagmorgen lekker bij de dreamz gaan, waar de criminelen van MVV in het beklaagden bankje zitten van de CSM met een spandoek ipv hier mensen die jouw mening maar niet delen wegzetten als parias. Bier hoort in principe niet op het veld, daar is iedereen het wel mee eens. Wat jij doet is dat iedereen zich maar collectief schuldig moet voelen of die verantwoordelijkheid moet pakken. En schijnbaar sus je je geweten door hier daar over te huilen op het forum. Grow some balls

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden