Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u)

26 nov 2023 14:29 26 nov 2023 23:50 door Ben Salemans.
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #46
Jammer, maar zat er weer aan te komen. Te weinig kwaliteit om door te drukken.

Voor de rest weer een bedankje aan het uitvak. Lekker vuurwerk gooien en de boel slopen. Weer mooi 5 jaar geen supporters. Bedankt. Benieuwd wie nu weer de schuld krijgt. Schaam me dood voor mijn club, kunnen ons nergens normaal gedragen. Mij zie je niet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle, Kloeteklaos, jasonke7, Hier menier, Silverav

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 14:43
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #47
Het verhaal van dit en de laatste 20 seizoenen. Gebrek aan kwaliteit. Wel willen (hoop ik) maar niet kunnen. En dit binnen alle lagen. Denk dat die amerikanen geen euro meer gaan uitgeven en dit snel naar t einde gaat helaas…. Wat heeft Laura afgelopen maanden gebracht behalve zichzelf profileren?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 14:45 26 nov 2023 14:49 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #48
Verberne ophoepelen!! En die mongolen in het uitvak stuk voor stuk een stadionverbod geven die zich WEER niet kunnen gedragen. Wat een tokkievolk.

Geld van de terechte boetes kunnen weer mooi worden afgetrokken van eventuele winteraankopen, chapeau mannen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 14:52
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #49
We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 14:55
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #50

Mappie schreef : We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.



En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:00
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #51
Ik weet niet wat ik zie op twitter. Sjongejongejonge kunnen zo het gesticht in stelletje idioten
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #52
En weer kunnen we vele duizenden euro’s gaan overmaken aan Kerkrade om de schade te vergoeden en aan de KNVB vanwege de onvermijdelijke boetes.
De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
En wie kritiek heeft op dit gedrag is een moraalridder, moet zijn mond houden want was er niet bij etc. We weten al wat de reacties zullen zijn.
Of, “ik praat het niet goed, maar…” Ben er ontzettend klaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Kloeteklaos, Brncic, M-MVV, Hier menier, Vak G, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:07
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #53

Boschpoort schreef : En weer kunnen we vele duizenden euro’s gaan overmaken aan Kerkrade om de schade te vergoeden en aan de KNVB vanwege de onvermijdelijke boetes.
De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
En wie kritiek heeft op dit gedrag is een moraalridder, moet zijn mond houden want was er niet bij etc. We weten al wat de reacties zullen zijn.
Of, “ik praat het niet goed, maar…” Ben er ontzettend klaar mee.


Had het niet beter kunnen zeggen. Het is echt ongelooflijk. Volgend jaar weer geen supporters naar Kerkrade en als MVV (terechte) actie onderneemt zullen er wel weer protesten komen. Nou, als dit de ‘echte supporters zijn’ dan laat maar zitten. Dan liever minder sfeer en met 500 normale mensen in het vak. Ik ben er ook helemaal klaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, M-MVV, Hier menier, Vak G

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:18
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #54
In de makado rondlopend de wedstrijd niet kunnen volgen, helaas... moet t met statsistieken doen.
Jammer dat de gewone supporters geen kaartje kunnen krijgen en een stel hersenloze misbaksels wel. Ik neem aan camera's en denk een stadionverbod of 50 a 100 en graag zelf laten betalen. En maar klagen dat er niks meer mag. Bedaank bedaank bedaank
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:25
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #55

Boschpoort schreef : En weer kunnen we vele duizenden euro’s gaan overmaken aan Kerkrade om de schade te vergoeden en aan de KNVB vanwege de onvermijdelijke boetes.
De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
En wie kritiek heeft op dit gedrag is een moraalridder, moet zijn mond houden want was er niet bij etc. We weten al wat de reacties zullen zijn.
Of, “ik praat het niet goed, maar…” Ben er ontzettend klaar mee.


Je vergeet nog: "Vroeger was het allemaal veel erger".
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:27
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #56
Straks weer huilie huilie dat er weer maatregelen komen. Ga eerst n bij jezelf te rade stelletje idioten. Sfeer maken prima maar denken dat je boven de regels staat….
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 15:56 26 nov 2023 15:58 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #57
Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 16:15
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #58

Silverav schreef : Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot


Goed zo!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 16:37
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #59

Silverav schreef :

Mappie schreef : We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.



En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over

[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 16:41
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #60
Wat, goed zo? Haw dn geziech. 495 hubbe niks gedoon. Kwezel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden