Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u)
- mvv925
-
- Senior Member
-
Re: Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u)
26 Nov 2023 14:29 - 26 Nov 2023 23:50Voor de rest weer een bedankje aan het uitvak. Lekker vuurwerk gooien en de boel slopen. Weer mooi 5 jaar geen supporters. Bedankt. Benieuwd wie nu weer de schuld krijgt. Schaam me dood voor mijn club, kunnen ons nergens normaal gedragen. Mij zie je niet meer.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
Re: Moffen - mvv
26 Nov 2023 14:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2023 14:45 - 26 Nov 2023 14:49Geld van de terechte boetes kunnen weer mooi worden afgetrokken van eventuele winteraankopen, chapeau mannen!
- Mappie
-
- Elite Member
-
26 Nov 2023 14:52Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.
- Silverav
-
- Premium Member
-
26 Nov 2023 14:55Mappie wrote: We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.
En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over
- Sander70
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2023 15:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
26 Nov 2023 15:03De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
En wie kritiek heeft op dit gedrag is een moraalridder, moet zijn mond houden want was er niet bij etc. We weten al wat de reacties zullen zijn.
Of, “ik praat het niet goed, maar…” Ben er ontzettend klaar mee.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2023 15:07Boschpoort wrote: En weer kunnen we vele duizenden euro’s gaan overmaken aan Kerkrade om de schade te vergoeden en aan de KNVB vanwege de onvermijdelijke boetes.
De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
En wie kritiek heeft op dit gedrag is een moraalridder, moet zijn mond houden want was er niet bij etc. We weten al wat de reacties zullen zijn.
Had het niet beter kunnen zeggen. Het is echt ongelooflijk. Volgend jaar weer geen supporters naar Kerkrade en als MVV (terechte) actie onderneemt zullen er wel weer protesten komen. Nou, als dit de ‘echte supporters zijn’ dan laat maar zitten. Dan liever minder sfeer en met 500 normale mensen in het vak. Ik ben er ook helemaal klaar mee.
- dijkie1975
-
- Visitor
-
26 Nov 2023 15:18Jammer dat de gewone supporters geen kaartje kunnen krijgen en een stel hersenloze misbaksels wel. Ik neem aan camera's en denk een stadionverbod of 50 a 100 en graag zelf laten betalen. En maar klagen dat er niks meer mag. Bedaank bedaank bedaank
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
26 Nov 2023 15:25Boschpoort wrote: En weer kunnen we vele duizenden euro’s gaan overmaken aan Kerkrade om de schade te vergoeden en aan de KNVB vanwege de onvermijdelijke boetes.
De jongens zullen wel heel trots zijn dat zij als ‘echte supporters’ in het uitvak waren.
Je vergeet nog: "Vroeger was het allemaal veel erger".
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
26 Nov 2023 15:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Silverav
-
- Premium Member
-
26 Nov 2023 15:56 - 26 Nov 2023 15:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2023 16:15Silverav wrote: Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot
Goed zo!!!
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
26 Nov 2023 16:37[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]Silverav wrote:Mappie wrote: We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over
- VakD
-
- Away
- Senior Member
-