Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u)

13 nov 2023 09:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #1
26 november spelen we tegen de moffen uit.
Ik hoorde dat er 550 kaarten waren en deze al uitverkocht zijn door de vaste mensen.
Ze zitten nu in een mindere periode daarvan moeten we gaan profiteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 11:50
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #2
550 kaarten? Ik geloof het best, maar heb daar nog nergens wat over gelezen. Maar ik denk dat we er deze week wel iets over horen, toch?
Ben benieuwd óf en hoeveel kaarten we krijgen, en wat daarop de reactie is van diverse supportersgroeperingen. Volgens mij waren het vorig jaar 500 kaarten en werd er geboycot. Niet alleen vanwege het aantal maar volgens mij ook de regels / eisen die gesteld werden.
Capaciteit uitvak is 1000 plaatsen dacht ik. Ben benieuwd waarmee ze komen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 12:42 13 nov 2023 13:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #3
Heb ergens gelezen dat Angelside groep de kaarten al verdeeld heeft over hun bussen. Beetje vreemd, vaste mensen, dan zou bijna elk uitvak vol zijn. Zoals je zegt, benieuwd of het nu dan ook is, alles of niks. Vorig jaar was er een duidelijk statement. Uitvak roda telt nog altijd 950 plekken. Groningen had 568 man mee. Willem II kreeg 760 kaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 13:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #4

Roed en Wit 70 schreef : Heb ergens gelezen dat Angelside groep de kaarten al verdeeld heeft over hun bussen. Beetje vreemd ook, vaste groep, dan zou bijna elk uitvak vol zijn. Zoals je zegt, benieuwd of het nu dan ook is, alles of niks. Vorig jaar was er een duidelijk statement. Uitvak roda telt nog altijd 950 plekken. Groningen had 568 man mee. Willem II kreeg 760 kaarten.


Als je al niet weet dat de kaarten onder de 3 vaste organisaties worden verdeeld die de uitwedstrijden organiseren dan ben jij sowieso al niet de doelgroep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 13:08 13 nov 2023 13:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #5
Reageer jij maar met je doelgroep. Had de link fout gelegd tussen bericht Angelside en met eerder bericht hier. Ik weet heus wel wie dat normaal regelt, ben ook al paar keer meegeweest hoor, maar ok, fijne dag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 18:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #6
Ik ben het eens dat de vaste mensen als eerste de kans horen te krijgen.
Ik hoor hier helaas tegenwoordig niet meer bij. Dat heeft zijn redenen.
Alleen wat ik dan niet snap, vorig jaar boycot je omdat je zoveel kaarten krijgt en nu geen boycot. Waarom dat? Dan had je vorig jaar ook niet hoeven te boycotten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 19:05
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #7
Ik boycot dat stadion al zolang het bestaat :D Ik heb het alleen nog gezien van de buitenkant, als ik eens naar Hornbach ging, en dat wil ik graag zo houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2023 22:41
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #8
De moffen zijn ook uit vorm, dus met heel veel geluk mag je blij zijn als je daar een punt pakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2023 13:00
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #9
Heb schijnbaar een bericht van de Angle Side gemist, maar uiteraard is het logisch dat de groeperingen die altijd meegaan voorrang krijgen.
Maar betekent dit dan automatisch dat anderen geen kans meer maken om mee te gaan? Uiteraard hangt dat o.a. af van hoeveel kaarten je krijgt... In derby's of play-off-wedstrijden is er nou eenmaal meer vraag, zeker als het in het weekend is als meer mensen kunnen meegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2023 14:05 15 nov 2023 05:22 door Ben Salemans.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #10
Het is bij clubs in binnen- en buitenland die altijd (of in ieder geval: vaak) het uitvak uitverkopen heel normaal, de standaard zelfs, dat er gewerkt wordt met voorrang voor de mensen die altijd gaan. Een soort puntensysteem. Ga je mee uit naar Cambuur in de beker op donderdagavond, dan heb je voorrang op iemand die het hele seizoen nog niet is me geweest naar een uitwedstrijd. Dus in een dergelijk systeem zou het inderdaad kunnen betekenen dat "anderen" geen kans meer maken om te gaan.

Nu zie ik niet zo goed hoe MVV dit op korte termijn perfect kan inregelen en trekt MVV echt geen 500 man bij iedere uitwedstrijd, dus er zouden zeker kaarten over moeten zijn voor 'dagtoeristen'. Maar dat betekent niet dat iedere 'dagtoerist' een kaart zal krijgen, ik verwacht dat er veel meer dan 500 man mee zouden willen gaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2023 14:11 17 nov 2023 14:12 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #11
Wat ik eerder deze week bedoelde is dat MVV rondom deze wedstrijd altijd een officieel bericht naar buiten brengt w.b. kaartverkoop (hoeveel kaarten + regels). Eerdere jaren hoorde je dat al 2 tot 3 weken van tevoren. Aangezien het nu 9 dagen voor de wedstrijd is, heb ik zelf MVV maar even gebeld met de vraag of zij al nieuws hadden omtrent de wedstrijd. Wat mij gezegd is: er was nog niks bekend, de clubs zijn momenteel druk met elkaar in conclaaf (samen met de lokale driehoeken lijkt me) wat er mogelijk is w.b. bezoek van de uitwedstrijd. De gebeurtenissen rond Roda-Groningen vorig weekend spelen uiteraard ook mee dat e.e.a. wat langer op zich laat wachten, zoiets kan gevolgen hebben voor de wedstrijden erna...

Het is jammer dat we zo lang moeten wachten op het nieuws (+ de vraag is wat de supportersgroeperingen daarop doen: gaan of niet gaan etc.), waardoor je dus onzeker bent hoe je zondag er uit gaat zien. Ook of de wedstrijd wordt uitgezonden weet je momenteel nog niet (tenminste, ik vind zelf geen digitale TV-gids van langer dan een week vooruit), vorig jaar werd het niet eens uitgezonden door ESPN (en dat had zeker gekund!) terwijl de MVV-fans de wedstrijd boycotten.

Nog steeds even afwachten dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2023 15:02 17 nov 2023 15:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #12
Mappie, vreemd dat mvv niets weet. Op dit moment moet je nergens meer op rekenen. De kaarten zijn al verdeeld over de drie bekende organiserende partijen. Tevens zijn de kaarten ook al gereserveerd door aanvragen op de achtergrond en is het uitverkocht. Zo meldde ook sv-1902. Pas als roda meer kaarten geeft, maak je kans. Willem 2 had er 750-800. Verder idd benieuwd zoals je vraagt, waarom nu wel en vorig jaar niet als het bij dit aantal blijft. Toen wilden supporters ook gaan, maar besloten de drie partijen anders onder het mom iedereen of niemand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2023 16:37
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #13

Roed en Wit 70 schreef : Mappie, vreemd dat mvv niets weet. Op dit moment moet je nergens meer op rekenen. De kaarten zijn al verdeeld over de drie bekende organiserende partijen. Tevens zijn de kaarten ook al gereserveerd door aanvragen op de achtergrond en is het uitverkocht. Zo meldde ook sv-1902. Pas als roda meer kaarten geeft, maak je kans. Willem 2 had er 750-800. Verder idd benieuwd zoals je vraagt, waarom nu wel en vorig jaar niet als het bij dit aantal blijft. Toen wilden supporters ook gaan, maar besloten de drie partijen anders onder het mom iedereen of niemand.


Bedankt voor je bericht. Ik reken ook inderdaad nergens meer op. ;-) Ik vroeg het ook niet per se om mezelf, maar meer in zijn algemeenheid, zodat alle fans (die zouden willen gaan) op de hoogte zijn.
Maar waar vind je deze berichten / meldingen van de betreffende supportersgroepen die de kaartverdeling organiseren (en die overigens terecht voor gaan) zoals SV-1902 en Angle Side? Ik heb me afgelopen dagen suf gezocht, maar kan niks vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2023 21:56
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #14
Je hebt mensen die niet in de gelegenheid zijn om uitwedstrijden mee te gaan. Werk, gezinsleven en eventuele andere verplichtingen. Supporter hoef je niet te zijn door elke wedstrijd erbij te zijn. Supporter ben je ook als je moet werken tijdens wedstrijden.
Ik ben iemand die de uitwedstrijden eruit pikt en vind de moffen uit wel intresant genoeg om te kijken of ik zou kunnen gaan. Vraag ik me er vrij voor, nee niet echt. Toevallig heb ik vrij deze dag en probeer dan ook aan kaarten te komen. Denk niet dat t lukt en dat anderen, die wel vrijwel altijd de tijd hebben/nemen om te gaan, ook terecht voorrang krijgen. Mocht t zijn dat de vrije verkoop er is, dan zal ik me zeker aanmelden. Dus hoop ik op een kaart of 700 en dat de kans groter kan worden.. en anders helaas en voor de buis kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2023 16:27
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #15
Moffen missen Didden en Zauner tegen MVV , beide hun 5e gele kaart gekregen vandaag .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden