>
Ontvangen bedankjes 396
steefmestreech schreef : Waarom spreken die 495 dan die zogenaamde 5 er niet op aan of rammen ze t stadion uit….. altjjd maar dat vergoelijken… club gaat naar de klote met die soort kutvolk
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik vind het niet kunnen als er dingen in een stadion gesloopt worden. Maar heel eerlijk, ook geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een paar doorgesnoven agressievelingen er op aan te spreken. Ik vind het iets te gemakkelijk om hier de mensen die er bij waren maar niets deden op aan te spreken. Dat is gewoon niet de rol van de medesupporter. Daar zijn stewards voor, politie, etc.
mvv4ever schreef :
Sjappie schreef : Als je blijft boycotten, dan heb je volgend jaar weer max 500 kaarten..
Nu de 500 kaarten accepteren, je gedragen en dan hopelijk volgend jaar meer kaarten.
Komen er dan maar weer max 500 kaarten kun je kijken voor een boy-cot..
Wat wil je nu wel of niet boycotten? Je gaat echt volgend jaar niet meer kaarten krijgen.
Laatste jaren is daar niks gebeurd dus dan zou je nu al meer kaarten horen te krijgen.
Jacques schreef : Ik vind het niet kunnen als er dingen in een stadion gesloopt worden. Maar heel eerlijk, ook geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een paar doorgesnoven agressievelingen er op aan te spreken. Ik vind het iets te gemakkelijk om hier de mensen die er bij waren maar niets deden op aan te spreken. Dat is gewoon niet de rol van de medesupporter. Daar zijn stewards voor, politie, etc.
Zeikbak schreef :
Sander70 schreef :
Silverav schreef : Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot
Goed zo!!!
Ezel!!
Dus omdat een aantal mensen zich misdragen (zeg 5% van de uitsupporters), moet de rest maar zwijgzaam 2 uur lang in een bus zitten, zonder airco en met gesloten deuren? De goofy’s hadden zelf geen idee wat ze aan het doen waren, “was een opdracht van hogerhand.”
Jaren geleden bij Twente uit ook zoiets bizars meegemaakt, maar dit sloeg werkelijk alles.
Ik praat zeker niet goed wat er allemaal gesloopt is, verre van zelfs, want dat hoort gewoon absoluut niet.
Maar hou gewoon je bek dicht als je nergens vanaf weet en lekker de boel denkt te moeten opstoken. Ga dan mee naar de wedstrijd en steek het heilige vuur bij de spelers aan!
Mie leef Mestreech schreef :
steefmestreech schreef : Waarom spreken die 495 dan die zogenaamde 5 er niet op aan of rammen ze t stadion uit….. altjjd maar dat vergoelijken… club gaat naar de klote met die soort kutvolk
Omdat niemand iets durft te zeggen vier hun eigen veiligheid. Die worden dan ook in elkaar geveegd.
Overigens voelde ik dit al aankomen. Er waren zoveel mensen bij die alleen maar meegingen voor te buttelen en dingen te slopen. En die alleen maar naar 045 uit gaan. Naar Telstar of Dordrecht zie je deze figuren niet.
Helaas zijn de goedwillende supporters weer de dupe...
Hopelijk identificeren ze die gasten en hun laten opdraaien voor de kosten die zij veroorzaakt hebben.
Ik zou dat ook zo makkelijk willen zeggen. Ik ben al jaren van plan om de deur dicht te gooien voor MVV. Maar op een of andere manier lukt mij dat niet.ouwe rot schreef : Ik schaam me diep als Mvv supporter wat hier allemaal gebeurt
66 jaar ga ik met veel plezier kijken.
Soms durf niet meer tegen mensen te zeggen dat ik mvv supporter ben.
Voor mij is het over.
Mosae schreef :
Ik zou dat ook zo makkelijk willen zeggen. Ik ben al jaren van plan om de deur dicht te gooien voor MVV. Maar op een of andere manier lukt mij dat niet.ouwe rot schreef : Ik schaam me diep als Mvv supporter wat hier allemaal gebeurt
66 jaar ga ik met veel plezier kijken.
Soms durf niet meer tegen mensen te zeggen dat ik mvv supporter ben.
Voor mij is het over.