Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u)

26 nov 2023 16:52
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #61
Is gewoon meer dan terecht. 5 man volgens jou die stoeltjes hebben gesloopt, wc hebben gesloopt, vuurwerk op het veld, fik maken en dat net gesloopt. Zet die rood witte bril af dombo, dat ze die doorgesnoven randdebielen maar er uit halen. Dat het dan op deze manier moet, het zij zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2023 16:53
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #62
Waarom spreken die 495 dan die zogenaamde 5 er niet op aan of rammen ze t stadion uit….. altjjd maar dat vergoelijken… club gaat naar de klote met die soort kutvolk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, Sander70

26 nov 2023 17:02 26 nov 2023 17:04 door Silverav.
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #63
Staan weer goed erop
Hoorde dat er arrestatieteam bij bussen is dus we staan er weer lekker op vandaag
Bah bah
Bijlagen:

26 nov 2023 17:16
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #64
We staan er weer goed op door een paar randdebielen. Verder vind ik de kritiek op Verberne door een aantal hier zeer beschamend. Materiaal is beduidend minder als vorig seizoen en het zit op momenten niet mee. En maar roepen om andere spelers op te stellen. Die zullen echt niet beter zijn dan wat we nu hebben. Hier moeten we het meedoen. Zo simpel is het.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

26 nov 2023 17:30
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #65
Ff aofgekeuld nao veur de zoeveulste kier in de blessuretied eine tege te kriege. Dat reupste euver diechzellef aof door zelllef gein kanse te benutte en mer in de 16 te hangen, dat geit unne kier mis. Iech bin neet direk veur ingriepe op sportief niveau, mer te laat veerse krachte bringe irriteert miech ouch en daor moot Maurice op weure aongesproke.Ut deit miech pijn um de club naor de verdommenis te zijn goon. Allein rigoreuze financiële middele en soewiesoe beter speulers en de gemeinte die de bouwval met de naom Geusselt vervingk is de helaos utopische oplossing. Iech waor gistere in Aoke en zaog ut stadion vaan Allemania, die speule amateurs mer hubbe un stadion dat 10 kier beter is daan die ruïne boe veer in moote dabbele, deepe zuch

26 nov 2023 19:13
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #66
Uitslag boeit gewoon 0,0. Als je ziet wat dit ons landelijk in slecht daglicht zet. Ik krijg tegenwoordig niet eens de kans om mee te gaan naar MVV. Nou dit was dan onze vertegenwordiging (en straffen financieel in de toekomst?..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

26 nov 2023 19:56 26 nov 2023 19:58 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #67

aait wief schreef :

Silverav schreef :

Mappie schreef : We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.

En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over

[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]

Tjonge, ik wist niet dat het zo erg zou uitzien. Wat is daar gebeurd???? Misschien weten we toch niet het hele verhaal. Het lijkt me niet zomaar voor de lol, daarvoor vind ik het te massaal. Wat een ravage....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

26 nov 2023 20:01
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #68

Mosae schreef :

aait wief schreef :

Silverav schreef :

Mappie schreef : We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.

En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over

[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]

Tjonge, ik wist niet dat het zo erg zou uitzien. Wat is daar gebeurd???? Misschien weten we toch niet het hele verhaal. Het lijkt me niet zomaar voor de lol, daarvoor vind ik het te massaal. Wat een ravage....

Het onderste gedeelte is niet geheel gesloopt, dat is normaal al gedeeltelijk een staantribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

26 nov 2023 20:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #69
Mvrgr…Ampa

....

26 nov 2023 20:06
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #70
Oké ik heb geen flauw idee. Ik ben er nog nooit geweest, en zal er ook nooit komen. Hun stadion heeft bij mij een levenslange boycot, en dat is nu ik dat zie, maar goed ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Obbins, Raadgek

26 nov 2023 23:51
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #71

Sander70 schreef :

Silverav schreef : Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot

Goed zo!!!

Ezel!!

Dus omdat een aantal mensen zich misdragen (zeg 5% van de uitsupporters), moet de rest maar zwijgzaam 2 uur lang in een bus zitten, zonder airco en met gesloten deuren? De goofy’s hadden zelf geen idee wat ze aan het doen waren, “was een opdracht van hogerhand.”
Jaren geleden bij Twente uit ook zoiets bizars meegemaakt, maar dit sloeg werkelijk alles.
Ik praat zeker niet goed wat er allemaal gesloopt is, verre van zelfs, want dat hoort gewoon absoluut niet.
Maar hou gewoon je bek dicht als je nergens vanaf weet en lekker de boel denkt te moeten opstoken. Ga dan mee naar de wedstrijd en steek het heilige vuur bij de spelers aan!

27 nov 2023 07:09
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #72
Dus voor vuurtje aansteken moet de boel maar gesloopt worden?.. als t “maar” 5% is waarom knuppelt die andere 95% dit groepje dat niet t stadion uit?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle

27 nov 2023 08:48
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #73

Zeikbak schreef :
Ezel!!

Dus omdat een aantal mensen zich misdragen (zeg 5% van de uitsupporters), moet de rest maar zwijgzaam 2 uur lang in een bus zitten, zonder airco en met gesloten deuren? De goofy’s hadden zelf geen idee wat ze aan het doen waren, “was een opdracht van hogerhand.”
Jaren geleden bij Twente uit ook zoiets bizars meegemaakt, maar dit sloeg werkelijk alles.
Ik praat zeker niet goed wat er allemaal gesloopt is, verre van zelfs, want dat hoort gewoon absoluut niet.
Maar hou gewoon je bek dicht als je nergens vanaf weet en lekker de boel denkt te moeten opstoken. Ga dan mee naar de wedstrijd en steek het heilige vuur bij de spelers aan!

Al was het maar 1%, dan nog is het 1% te veel. Het is toch bizar dat mensen zich niet kunnen gedragen. En dan vind deze op de borstkloppende kern, zich ook nog echte supporters omdat de overal aanwezig zijn. Laat me niet lachen, dit heeft niets meer met support te maken maar met opzet.
Als deze supporters thuis hun zin niet krijgen, slopen ze de boel toch ook niet, dus waarom wel in een stadion.

Samenvattend, is het gewoon te triest voor woorden dat een groep zich niet kan en weet te gedragen en het dus telkens verpest voor de goedwillende supporters, sponsoren en bestuurders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, Brncic, M-MVV, Hier menier

27 nov 2023 09:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #74

steefmestreech schreef : Dus voor vuurtje aansteken moet de boel maar gesloopt worden?.. als t “maar” 5% is waarom knuppelt die andere 95% dit groepje dat niet t stadion uit?

Mooie reactie, die 5% die denkt dat het stadion weer gesloopt moet zijn helaas niet de snuggerste mensen van onze maatschappij, helaas stond de 95% van de andere supporters er bij te kijken. Geen actie ondernemen is het eigenlijk goedkeuren. Je kunt zeggen wat je wilt als je met 95% van de aanwezige een kleine 5% niet kunt tegenhouden dan klopt er toch iets niet. Zonde zonde zonde, maar daarna wel doen alsof de politie vreemd gedrag vertoont. Wat zou jij willen dat er gebeurd als je thuis een verjaardag houd en de aanwezige mensen slopen je hele huis tot aan de WC toe. Daarna nog klagen dat de bussen worden vastgehouden en dat onschuldige mensen er het dupe van zijn, DOE ER DAN GVD EENS WAT AAN !!!! Hoezo en waarom mogen die randebielen iedere keer weer mee naar uitwedstrijden. Ik denk dat zelfs een Blinde hond met DOWN nog kan aanwijzen wie deze personen iedere keer zijn. Want de laatste keer dat ik keek bij de action waren de blikken met voetbalhooligans al jaren uitverkocht.

Schaam je diep, en dan nog het woord supporter gebruiken. Vandalen zijn het!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, Hier menier

27 nov 2023 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moffen - MVV (zo 26 nov. 2023, 12:15u) #75
Ik vind het niet kunnen als er dingen in een stadion gesloopt worden. Maar heel eerlijk, ook geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een paar doorgesnoven agressievelingen er op aan te spreken. Ik vind het iets te gemakkelijk om hier de mensen die er bij waren maar niets deden op aan te spreken. Dat is gewoon niet de rol van de medesupporter. Daar zijn stewards voor, politie, etc.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76, Mosae

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden