Please Log in or Create an account to join the conversation.
Tjonge, ik wist niet dat het zo erg zou uitzien. Wat is daar gebeurd???? Misschien weten we toch niet het hele verhaal. Het lijkt me niet zomaar voor de lol, daarvoor vind ik het te massaal. Wat een ravage....aait wief wrote:[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]Silverav wrote:Mappie wrote: We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.
En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over
Mosae wrote:Tjonge, ik wist niet dat het zo erg zou uitzien. Wat is daar gebeurd???? Misschien weten we toch niet het hele verhaal. Het lijkt me niet zomaar voor de lol, daarvoor vind ik het te massaal. Wat een ravage....aait wief wrote:[sarcasme mode on] valt wel mee, de helft ongeveer [/sarcasme mode off]Silverav wrote:Mappie wrote: We verliezen op zijn Duits. Tuurlijk, je verwacht het niet! Passend voor dit seizoen, waar nu al geen eer meer te behalen valt.
Ben nu wel blij dit ik geen beelden heb gezien. Moest het doen met L1 Radioverslag.
Waar ik níét blij mee ben, zijn de vernielingen in het uitvak. Projectielen, vuurwerk dat gegooid werd (bron: L1 Radio) en ik zag ook nog een filmpje met vernielde WC's. Volgend jaar dus geen uitfans meer, je weet dat ze dat sowieso gaan beslissen. Bedankt, hersenlozen.
En alle zit plaatsten zijn gesloopt geen stoeltje meer over
Sander70 wrote:Silverav wrote: Hoor net alle bussen omsingeld mogen niet weg iedereen krijg een mugshot
Goed zo!!!
Zeikbak wrote:
Ezel!!
Dus omdat een aantal mensen zich misdragen (zeg 5% van de uitsupporters), moet de rest maar zwijgzaam 2 uur lang in een bus zitten, zonder airco en met gesloten deuren? De goofy’s hadden zelf geen idee wat ze aan het doen waren, “was een opdracht van hogerhand.”
Jaren geleden bij Twente uit ook zoiets bizars meegemaakt, maar dit sloeg werkelijk alles.
Ik praat zeker niet goed wat er allemaal gesloopt is, verre van zelfs, want dat hoort gewoon absoluut niet.
Maar hou gewoon je bek dicht als je nergens vanaf weet en lekker de boel denkt te moeten opstoken. Ga dan mee naar de wedstrijd en steek het heilige vuur bij de spelers aan!
steefmestreech wrote: Dus voor vuurtje aansteken moet de boel maar gesloopt worden?.. als t “maar” 5% is waarom knuppelt die andere 95% dit groepje dat niet t stadion uit?