Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Jong Ajax - MVV maandag 12 januari 2024
12 Feb 2024 21:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2024 21:58Zal dit blijven doen er moeten veel meer regels komen omtrent dit soort wedstrijden zeker in het geval van de club uit 020,blijf het walgelijk vinden dat dit plaats kan vinden en roept bij mij heel veel frustratie op…mvrgr Ampa
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
- Belgske
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2024 22:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- kyleman333
-
- Senior Member
-
12 Feb 2024 22:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
13 Feb 2024 00:09Maar goed, ik snap de trainer ook niet meer. In het interview na afloop zegt hij precies wat wij allemaal zien, maar waarom dan geen 3 wissels in de rust ? En waarom de rechts back voor de rechts back wisselen vlak voor tijd ? Doe dat dan in de rust want Zeegers speelde inderdaad als een amateur
Omdat de waardes nog allemaal goed zijn ? Laat me niet lachen. Een trainer moet rigoreus ingrijpen na zo een wanprestatie in de 1e helft
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 00:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
13 Feb 2024 06:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 10:13 - 13 Feb 2024 10:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 11:28 - 13 Feb 2024 11:32Los van dat, een tijdje terug speelden we tegen ik meen Jong Ajax dat met een soort C elftal speelde (het kan ook een ander Jong team zijn geweest). Klinkende en moeiteloze overwinning. Nu het tegenovergestelde. De Jong elftallen zijn en blijven complete competitievervalsing en maken de Keukenkampioendivisie tot een sportieve farce. Maar zolang de clubs zelf dit accepteren zal er niks veranderen. Zelfde geldt voor de machtspositie van Ajax, PSV en Feyenoord binnen het betaald voetbal. Huilen, janken, zeuren, Calimero spelen om de oneerlijke verschillen binnen Europa, maar in eigen land precies hetzelfde doen. Solidariteit is helaas ook in het voetbal ver te zoeken. Zolang allerlei opgeschoten dertien in een dozijn clubjes denken dat ze ook een kans maken om de top 5 binnen te dringen en het dus van belang is om clubs om je heen zo weinig mogelijk te gunnen om er zelf beter van te worden gaat er niks veranderen en kunnen de topclubs lekker verdeel en heers spelen om er zelf met de grootste pot van door te gaan. Pas sinds kort is hier enige verschuiving in aan het komen, omdat inmiddels duidelijk is dat buiten de top 3 + AZ eigenlijk iedereen wel opeens in de KKD zou kunnen belanden om daar vervolgens jaren te blijven. En poef, opeens zijn ze allemaal voor meer geld naar de KKD, waarbij dat overigens zeker niet ten koste gaat van de hoeveelheid geld of het percentage van de pot dat naar de traditionele top 3 gaat.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 14:22 - 13 Feb 2024 14:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 15:49Hoe zo kansloos?
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Jong Ajax - MVV maandag 12 januari 2024
13 Feb 2024 16:37www.mvv.nl/nieuws/miljoenenformatie-ajax...t-periode-kansen-mvv
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 17:55Jong teams betalen aan de KKD om mee te doen en als we naar ons huishoudboekje kijken dan zou de competitie zonder deze teams betekenen voor clubs als MVV een nog groter te kort op de begroting omdat er minder TV gelden zouden binnen komen !
Dus ik begrijp de hele discussie maar de clubs zijn aan zet , ook onze club !
Voor mij persoonlijk zou een KKD zonder jong teams wel spannender zijn , 20 clubs in de KKD en 14 clubs in de Eredivisie zou het beste zijn
De KKD zou nog spannender en dus ook beter zijn voor recette, tv inkomsten en commercieel en de eredivisie zou met 14 teams uiteindelijk sterker worden als geheel , met daarin 2 directie degradatie en 1 PO plek zoals het nu ook is
( maar goed ik zie dit er allemaal niet van komen om eerlijk te zijn )
Nu Disney 2 keer zo veel gaat betalen voor de TV deal als nu in de komende 5 jaar , voorspel ik dat over 5 jaar nog meer clubs in de financieele problemen zijn dan nu .
Of er zijn er een paar omgevallen / dan wel zoals wij overgenomen . Het geld wat Disney meer gaat betalen gaat bij veel clubs voor extra problemen zorgen, dat klinkt niet logisch maar dat zullen jullie wel gaan zien de komende jaren wat ik daar mee bedoel .
- Sander70
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2024 19:03Jim Cemint wrote: Miljoenenformatie Ajax reduceert periode-kansen MVV
www.mvv.nl/nieuws/miljoenenformatie-ajax...t-periode-kansen-mvv
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Hoe zet je jezelf voor schut …