Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams

12 feb 2024 21:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #16
Volgens mij bepaald de thuisclub wanneer er gespeeld word .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2024 21:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #17
Je reinste competitie vervalsing ik walg van dit soort wedstrijden,vorig jaar thuis al de wedstrijd geboycot.
Zal dit blijven doen er moeten veel meer regels komen omtrent dit soort wedstrijden zeker in het geval van de club uit 020,blijf het walgelijk vinden dat dit plaats kan vinden en roept bij mij heel veel frustratie op…mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2024 21:59
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #18
Periodetitel kun je vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2024 22:02
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #19
Ik vond MVV veel te braaf vanavond. Voetbaltechnisch is het allemaal niet onaardig, maar tegen een Jong Ajax met zo extreem veel kwaliteit aan de aftrap kun je het nooit winnen met goed voetbal. Deze ploeg zou vlot meedraaien in het rechterrijtje eredivisie. Het enige wat je daar tegenover kunt stellen, is heel veel strijdlust zodat zij toch met wat meer angst gaan voetballen. Nu was het notabene Ajax dat ook op dit gebied de dominante ploeg leek, met meerdere lelijke overtredingen en agressieve pressing. Dan mag je blij zijn dat met slechts 3-0 terug reist naar Maastricht, want de uitslag had nog veel hoger kunnen uitvallen. De nederlaag lijkt me verder geen ramp, al is het wel jammer voor de periode natuurlijk. Hopelijk volgende week gelijk weer herpakken en dan staan er een paar mooie affiches op het programma.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2024 22:08
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #20
Kansloos met een hoofdletter K. Aantal potentiële Ajax 1 spelers of niet, dit was beneden alle peil. Ze doen het af en toe okay maar er zijn er gewoon een aantal die voor betaald voetbal niet goed genoeg zijn. Zowel Zeegers als Livramento missen basistechniek om op profniveau mee te kunnen. Niet om deze nederlaag nu op hen af te schuiven hoor, want er gaf werkelijk niemand thuis vanavond. Ik heb van minuut 1 tot minuut 90 het gevoel gehad dat we hier nooit een doelpunt gingen maken. Erg teleurstellend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Buurke76, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 00:09
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #21
MVV speelt op maandag tegen jong PSV omdat PSV zelf op vrijdag speelt en ze niet tegelijk mogen spelen van de KNVB. Waarom dan niet op een zaterdag of zondag wordt gespeeld is een raadsel.

Maar goed, ik snap de trainer ook niet meer. In het interview na afloop zegt hij precies wat wij allemaal zien, maar waarom dan geen 3 wissels in de rust ? En waarom de rechts back voor de rechts back wisselen vlak voor tijd ? Doe dat dan in de rust want Zeegers speelde inderdaad als een amateur

Omdat de waardes nog allemaal goed zijn ? Laat me niet lachen. Een trainer moet rigoreus ingrijpen na zo een wanprestatie in de 1e helft
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 00:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #22
Waarom mag jong PSV en PSV1 niet tegelijk spelen ??? Dit is gewoon belachelijk !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 06:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #23
Tja alleen die Rijkhoff die Ajax deze winterstop overnam kostte al 1,5 miljoen. Fitz Jim en nog enkele anderen erop. En dan ook nog op canrnavalsmaandag. Gelukkig niks van deze wedstrijd hoeven zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 10:13 13 feb 2024 10:16 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #24
Vroeger had Ajax 1 veel moeite met MVV. Maar na 24 jaar eerste divisie (maar ook eind vorige eeuw) tekende zich al sterk af, dat het hele voetbal door de randstad wordt ingelijfd. Een 2e elftal van Ajax verslaat MVV nu met ruime cijfers. Dit doet 24 jaar eerste divisie met een club. Hier is gewoon niet meer tegen op te boksen. Maar het ergste nog is, dat dit heel gelaten is geaccepteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 11:28 13 feb 2024 11:32 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #25
Valt wel mee toch, hoeveel moeite Ajax met MVV had vroeger? Van de 37 wedstrijden die MVV tegen Ajax 1 in Amsterdam heeft gespeeld hebben we er 30 verloren. 3x Winst, 4x gelijk. 2 Van die 3 winstpartijen zijn van voor 1962. De laatste was de beroemde 3-6. Laatste keer dat we niet verloren was 1-1 in 1998/99. Verder kregen we ook vroeger standaard keihard op de broek bij Ajax. Zelfs in het jaar dat Ajax zijn laagste positie ooit behaalde (64/65), toen het 9-3 werd in Amsterdam. Thuiswedstrijd 2-2, met 3 gemiste pingels van ons, maar dat terzijde. Ook thuis trouwens in totaal maar 5x gewonnen van Ajax 1. Maar goed dat waren wel legendarische wedstrijden als ik de verhalen mag geloven.

Los van dat, een tijdje terug speelden we tegen ik meen Jong Ajax dat met een soort C elftal speelde (het kan ook een ander Jong team zijn geweest). Klinkende en moeiteloze overwinning. Nu het tegenovergestelde. De Jong elftallen zijn en blijven complete competitievervalsing en maken de Keukenkampioendivisie tot een sportieve farce. Maar zolang de clubs zelf dit accepteren zal er niks veranderen. Zelfde geldt voor de machtspositie van Ajax, PSV en Feyenoord binnen het betaald voetbal. Huilen, janken, zeuren, Calimero spelen om de oneerlijke verschillen binnen Europa, maar in eigen land precies hetzelfde doen. Solidariteit is helaas ook in het voetbal ver te zoeken. Zolang allerlei opgeschoten dertien in een dozijn clubjes denken dat ze ook een kans maken om de top 5 binnen te dringen en het dus van belang is om clubs om je heen zo weinig mogelijk te gunnen om er zelf beter van te worden gaat er niks veranderen en kunnen de topclubs lekker verdeel en heers spelen om er zelf met de grootste pot van door te gaan. Pas sinds kort is hier enige verschuiving in aan het komen, omdat inmiddels duidelijk is dat buiten de top 3 + AZ eigenlijk iedereen wel opeens in de KKD zou kunnen belanden om daar vervolgens jaren te blijven. En poef, opeens zijn ze allemaal voor meer geld naar de KKD, waarbij dat overigens zeker niet ten koste gaat van de hoeveelheid geld of het percentage van de pot dat naar de traditionele top 3 gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 14:22 13 feb 2024 14:24 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #26
Ik heb het misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Ajax 1 won inderdaad veel van MVV, maar heb hun ondanks de overwinningen, vaak zien worstelen met MVV. Helaas waren er waren ook afslachtingen bij. Helemaal waar. Maar MVV speelde dan ook tegen Ajax 1 en nooit tegen Ajax2. Ajax 2 in de eerste divisie, is in het leven geroepen, om te gaan oefenen tegen het afgezakte MVV, Telstar, Dordrecht etc om het Ajax 1 erop vooruit te laten gaan, en om MVV vooral daar te laten, waar ze nu zijn, want dat blijkt weer eens goed, na afgelopen wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 15:49
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #27
25 miljoen in het veld gisteren.
Hoe zo kansloos?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 16:37
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #28
Miljoenenformatie Ajax reduceert periode-kansen MVV
www.mvv.nl/nieuws/miljoenenformatie-ajax...t-periode-kansen-mvv

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 17:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #29
Als we de jong teams niet meer willen dan moeten de clubs tegenstemmen en ervoor zorgen dat ze niet meer mee doen
Jong teams betalen aan de KKD om mee te doen en als we naar ons huishoudboekje kijken dan zou de competitie zonder deze teams betekenen voor clubs als MVV een nog groter te kort op de begroting omdat er minder TV gelden zouden binnen komen !

Dus ik begrijp de hele discussie maar de clubs zijn aan zet , ook onze club !

Voor mij persoonlijk zou een KKD zonder jong teams wel spannender zijn , 20 clubs in de KKD en 14 clubs in de Eredivisie zou het beste zijn
De KKD zou nog spannender en dus ook beter zijn voor recette, tv inkomsten en commercieel en de eredivisie zou met 14 teams uiteindelijk sterker worden als geheel , met daarin 2 directie degradatie en 1 PO plek zoals het nu ook is
( maar goed ik zie dit er allemaal niet van komen om eerlijk te zijn )

Nu Disney 2 keer zo veel gaat betalen voor de TV deal als nu in de komende 5 jaar , voorspel ik dat over 5 jaar nog meer clubs in de financieele problemen zijn dan nu .
Of er zijn er een paar omgevallen / dan wel zoals wij overgenomen . Het geld wat Disney meer gaat betalen gaat bij veel clubs voor extra problemen zorgen, dat klinkt niet logisch maar dat zullen jullie wel gaan zien de komende jaren wat ik daar mee bedoel .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 19:03
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #30

Jim Cemint schreef : Miljoenenformatie Ajax reduceert periode-kansen MVV
www.mvv.nl/nieuws/miljoenenformatie-ajax...t-periode-kansen-mvv

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk


Hoe zet je jezelf voor schut …

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden