>
Ontvangen bedankjes 1604
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mosae schreef : Nee, Napoleon snapt het juist niet. Op de eerste plaats haalt hij nu van Leeuwen erbij als oud Ajax medewerker. Zij heeft er niets mee van doen, want zou dat wel zo zijn, of kunnen, dan is het pas échte competitievervalsing. Op de tweede plaats, doet Ajax (en de jong teams) misschien niets onrechtmatigs maar kunnen wel het verloop van de competitie bepalen. En dat is sowieso competitievervalsing. Op de 3e plaats vind ik dat Napoleon nu via vanallerlei bochten zijn gelijk probeert te halen. Ik vind er bovendien niets onvolwassen aan, om hier wat over te zeggen of schrijven wat andere clubs niet durven en wat veel mensen vinden/denken. Dat is prima in orde dat dit eens gebeurd.
Boredass schreef :
Maosbrögk schreef : Ik ben blij dat MVV zich eens publiekelijk uitspreekt tégen de jong-teams. Dat moeten meer clubs gaan doen en hadden ze al veel eerder moeten doen.
Met deze competitievervalsing kun je zomaar 24 punten verliezen als je iedere keer net de verkeerde opstelling treft.
Ik sta helemaal achter de zienswijze van MVV. Chapeau!
Met zo een verslagje bereik je niks.
Helaas zijn de KKD clubs ook weer te veel afhankelijk van die grote clubs, waardoor ze er nooit echt tegenin zullen gaan.
Mosae schreef : MVV vergelijken met een kleuter en snoep. Oké. De laatste zin zal het dan wel zijn. Mooie gemaakte afspraken zijn het dan, die je zelf mag bepalen. Ik noem het geen huilende kleuter. Ik noem zoiets "meten met twee maten". Dat is voor volwassenen.