>
Ontvangen bedankjes 256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sander70 schreef : En daar deden wederom spelers mee als Rijkhof, fitz jim, mannsverk en vos. En de nummer laatst wint er wel van..
Misschien toch eens wat meer naar ons eigen presteren kijken dan met het vingertje wijzen!
Sander70 schreef : Ah die Kaplan idd die er na 45 min vanaf was voor diezelfde Verschuren. Feit is dat je in 90 minuten 2 schoten op doel hebt gehad. En dat komt heus niet alleen door de ‘top’ verdediging van ajax, maar omdat je zelf te weinig hebt klaar gespeeld daar en gewoon niet goed genoeg was die dag!
Jij bent het typische voorbeeld van zo'n slappe Limburger die het liefst zijn mond houdt en overal omheen draait.Sander70 schreef : We gaan het hier niet over eens worden ben ik bang. Ieder zijn eigen mening, daar is het forum tenslotte voor. De een zegt ajax dit en ajax dat en mijn mening is dat Mvv die dag zelf niet goed genoeg was. Dat jij dan zegt dat ik er niks van snap wanneer ik een andere mening heb, moet je zelf weten.
pinobel schreef :
Jij bent het typische voorbeeld van zo'n slappe Limburger die het liefst zijn mond houdt en overal omheen draait.Sander70 schreef : We gaan het hier niet over eens worden ben ik bang. Ieder zijn eigen mening, daar is het forum tenslotte voor. De een zegt ajax dit en ajax dat en mijn mening is dat Mvv die dag zelf niet goed genoeg was. Dat jij dan zegt dat ik er niks van snap wanneer ik een andere mening heb, moet je zelf weten.