Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams

16 feb 2024 20:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #61
Topp J Ajax rust 2 0


Willem 2 Ado Den Haag rust 2 0

Eindhoven Groningen is morgen 17 uur 45

Mvv .... J PSV Maandag 20.00 uur ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2024 21:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #62
Verschillende analisten hadden het vanavond over het bericht van MVV . Het heeft toch wel wat lost gemaakt . Meeste waren het met MVV eens .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 09:46
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #63
Opmerkelijk dat Jong Ajax 4 dagen erna verliest van de nr. laatst. Maar ja, dat zal wel aan de goeie inzet van Oss te wijten zijn geweest en andersom....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 10:14 17 feb 2024 10:21 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #64
En daar deden wederom spelers mee als Rijkhof, fitz jim, mannsverk en vos. En de nummer laatst wint er wel van..
Misschien toch eens wat meer naar ons eigen presteren kijken dan met het vingertje wijzen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 10:35
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 186
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #65
Mosae het was een vrijdagavond, het is een uitwedstrijd voor hun, dwz reizen en ze zijn niet geïnteresseerd in zwakkere tegenstanders (want daar leer je niks van, je moet iemand hebben die gelijkwaardig is of beter). Juist daarom moet MVV MVV-2 (zeg maar de spelers die bijna nooit worden opgesteld ofwel op de bank zitten aangevuld met de jeugd) naar Amsterdam sturen.
Het zal snel voorbij zijn met de Jong Bedrog Teams als enkele andere clubs dat ook gaan doen (een sneeuwbal effect).
Het heeft bovendien ook nog enkele verdere voordelen: geen blessures en gele kaarten/schorsingen en meer uitgeruste spelers.
Ik zie MVV liever 4x in het seizoen tegen Emmen of Nac spelen.
Het is zelfs niet meer interessant om een seizoenskaart te kopen (voor ongeveer 12,50 per wedstrijd)….:-(
je kunt net zo goed 12 of 14 losse tickets kopen voor het volle pond, met de optie om ook niet meer te komen bij een verkeerde opstelling met bv kansloze backs.

Eerst afkomen van de Jong Bedrog Teams in de KKD zonder stinkend compromise. Je verkoopt je club ziel toch niet voor geld?

Wil Mvv ooit nog promoveren dan zullen ze ook op het einde van ieder seizoen een streep moeten zetten door de 6 (?) minste spelers, en daarvoor nieuwe amateurs zoeken. Waarschijnlijk proberen ze dit al (maar dit moet je veel rücksichtsloser doen).
Maarja wie beoordeeld dat wie goed genoeg is? hopelijk niet een enkele persoon met slechts een oog?
Naar nieuwe jongens kom je wel weer kijken (die wil je zien) maar niet naar spelers waar geen rek meer in zit (lijkt me toch logisch).
MVV heeft meer fantasie nodig willen ze niet nogeens x jaar eerste divisie spelen.

Maandag (bah) moet gewonnen worden als ze nog top 8 willen bereiken eind dit seizoen.... dit is de meest realistische kans op PO. Ik ga er niet van uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 12:17
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #66

Sander70 schreef : En daar deden wederom spelers mee als Rijkhof, fitz jim, mannsverk en vos. En de nummer laatst wint er wel van..
Misschien toch eens wat meer naar ons eigen presteren kijken dan met het vingertje wijzen!


Vermeld de volgende keer ook even dat Jong Ajax met een geheel andere achterhoede heeft gespeeld tegen TOP. Klein voorbeeld:

Ahmetcan Kaplan - 9,50 mln. € als CV tegen MVV.
Nick Verschuren -125K (U18) speler als CV tegen TOP.

De enige die ik constant met een vinger zie wijzen ben jij.;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 12:28 17 feb 2024 12:35 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #67
Ah die Kaplan idd die er na 45 min vanaf was voor diezelfde Verschuren. Feit is dat je in 90 minuten 2 schoten op doel hebt gehad. En dat komt heus niet alleen door de ‘top’ verdediging van ajax, maar omdat je zelf te weinig hebt klaar gespeeld daar en gewoon niet goed en fel genoeg was die dag, zoal Verberne zelf ook aangaf en die heeft er denk ik meer verstand van dan wij allemaal bij elkaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 12:39
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #68

Sander70 schreef : Ah die Kaplan idd die er na 45 min vanaf was voor diezelfde Verschuren. Feit is dat je in 90 minuten 2 schoten op doel hebt gehad. En dat komt heus niet alleen door de ‘top’ verdediging van ajax, maar omdat je zelf te weinig hebt klaar gespeeld daar en gewoon niet goed genoeg was die dag!


Je snapt er niets van. Het maakt wel degelijk verschil wanneer je tegen eerste elftal spelers speelt zoals Ar'jany Martha, Anton Gaaei en Kaplan.

De 3 bovengenoemde zaten ook allemaal bij de A kern tegen Bodø/Glimt afgelopen donderdag.

Daarbij, zie ik niemand met een vinger wijzen uitgezonderd jij zelf. MVV heeft zelfs kenbaar gemaakt dat Jong Ajax terecht heeft gewonnen. En ik zie ook niemand van de supporters zeggen dat Jong Ajax niet terecht heeft gewonnen.;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 12:48 17 feb 2024 12:50 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #69
We gaan het hier niet over eens worden ben ik bang. Ieder zijn eigen mening, daar is het forum tenslotte voor. De een zegt ajax dit en ajax dat en mijn mening is dat Mvv die dag zelf niet goed genoeg was. Dat jij dan zegt dat ik er niks van snap wanneer ik een andere mening heb, moet je zelf weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 12:54
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #70
ajax speelde met 6 A1 jeugd spelers.
Bron Hans Kraay bij espn ,
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 13:04
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #71

ouwe rot schreef : ajax speelde met 6 A1 jeugd spelers.
Bron Hans Kraay bij espn ,


Klopt 4 jongens van de o18 zijn in de laatste 15 minuten ingevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 13:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #72

Sander70 schreef : We gaan het hier niet over eens worden ben ik bang. Ieder zijn eigen mening, daar is het forum tenslotte voor. De een zegt ajax dit en ajax dat en mijn mening is dat Mvv die dag zelf niet goed genoeg was. Dat jij dan zegt dat ik er niks van snap wanneer ik een andere mening heb, moet je zelf weten.

Jij bent het typische voorbeeld van zo'n slappe Limburger die het liefst zijn mond houdt en overal omheen draait.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 14:19
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #73

pinobel schreef :

Sander70 schreef : We gaan het hier niet over eens worden ben ik bang. Ieder zijn eigen mening, daar is het forum tenslotte voor. De een zegt ajax dit en ajax dat en mijn mening is dat Mvv die dag zelf niet goed genoeg was. Dat jij dan zegt dat ik er niks van snap wanneer ik een andere mening heb, moet je zelf weten.

Jij bent het typische voorbeeld van zo'n slappe Limburger die het liefst zijn mond houdt en overal omheen draait.


Ach gossie pinobelletje toch. Gaan we het nu persoonlijk maken? Rustig meid, komt allemaal wel goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 16:52
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #74
Hoe dan ook, de discussie is nu wel op gang gekomen. Jaren is erover gezwegen. Ik verwacht verder niets door het stukje van MVV, maar dat 1 iemand nu is opgestaan is prima. Natuurlijk moet het beter als je top eerste divisie wilt meedraaien. Maar om MVV dan, die al niks te makken heeft, en eens in de 5 jaar bovenaan staat in de periode, op te wachten op volle oorlogsterkte, is wel een vermelding waard. Niets meer, niets minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2024 17:57 17 feb 2024 17:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #75
Wat maak ut eigelik oet?

Es veer ierlik zien, is de naokompetissie allein mer leuk veur us …
- um get ekstra wedstrije te zien
- en veur MVV-ke get ekstra cent binne te kriege…

Niks mieh en niks minder!

Veer höbbe noe nog niks in de ieredevisie te zeuke, zeeker neet um nao e jaor aofgezeik te zien weer droet te vleege…!!!

Want de Yanks zulle gein cent drin duije; is duudelik gezag umtot alles vaanoet de jäögd mot koumme….

Dus veur miech ( en zeeker Pinobel) geld mer ein dingk:

strein allein mer winne vaan die vluupikke ,
de rest is bijzaak! Of neet daan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden