Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams

13 feb 2024 19:32
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #31
Pff, hoe bedoel je? Dit is een volledig terecht bericht van MVV. Is gewoon competitievervalsing. Ben blij dat de club eindelijk eens een officieel statement daarover afgeeft. Ik hoop dat andere clubs snel zullen volgen.

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68, opadiehard, jovkle, FatyPapy1990, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 19:35
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #32
Het lijkt me verstandig het artikel over de 'miljoenenformatie' te verwijderen.
Het is een beschamende vertoning en degene die dit heeft geschreven en gepubliceerd zou ik aanraden een cursusje communicatie en marketing te volgen.
Toen we overigens in 2016 met 1-0 wonnen van een Jong Ajax dat speelde met De Ligt, Frenkie de Jong, Van de Beek, Nouri, Cerny in de basis en op de bank Mazraoui en Kluivert zaten heb ik een dergelijke artikel niet op onze site gezien.
Dat mijn club tot dit bedenkelijke klaagzangniveau is afgezakt is intriest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 19:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #33
Tel de punten tegen jonge teams niet mee tellen in de rangschikking.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 19:40 13 feb 2024 19:48 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #34
Tuurlijk horen die jong-teams niet in de kkd thuis, maar wat wil je nu met dit artikeltje bereiken?? Vind het zwaar amateuristisch overkomen net zoals die tweet van gisteravond die daarna snel verwijderd is.

Sta je wederom twee maal mooi in het nieuws. Kan er nog wel bij na de laatste maanden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2024 20:01
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #35

bokkesprongen schreef : Tel de punten tegen jonge teams niet mee tellen in de rangschikking.....

Dit is een mooi voorstel. Jong teams willen graag oefenen om hun eerste elftal beter te maken. Ze beschikken zelfs over het vermogen om jouw club te laten promoveren of in de kkd te laten. Het kan zomaar het verschil uitmaken. Ze kunnen zélf niet promoveren en doen dus voor spek en bonen mee. Ze spelen louter vriendschappelijke wedstrijden en kunnen enkel jouw club 3 punten "schenken" of "ontnemen". Om de punten tegen een jong team niet te laten meetellen lost dit probleem op. Zo speelt het jong team toch hun oefenpot, en je kunt er de tegenpartij niet mee duperen. Bovendien speelt je eigen club dan ook een leuke oefenpot tussen de competitiewedstrijden in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 09:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #36
Ik ben blij dat MVV zich eens publiekelijk uitspreekt tégen de jong-teams. Dat moeten meer clubs gaan doen en hadden ze al veel eerder moeten doen.
Met deze competitievervalsing kun je zomaar 24 punten verliezen als je iedere keer net de verkeerde opstelling treft.
Ik sta helemaal achter de zienswijze van MVV. Chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 09:55
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #37

Maosbrögk schreef : Ik ben blij dat MVV zich eens publiekelijk uitspreekt tégen de jong-teams. Dat moeten meer clubs gaan doen en hadden ze al veel eerder moeten doen.
Met deze competitievervalsing kun je zomaar 24 punten verliezen als je iedere keer net de verkeerde opstelling treft.
Ik sta helemaal achter de zienswijze van MVV. Chapeau!


Met zo een verslagje bereik je niks.
Helaas zijn de KKD clubs ook weer te veel afhankelijk van die grote clubs, waardoor ze er nooit echt tegenin zullen gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 11:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #38
Laat ik beginnen dat tegen de jonge elftallen ben en in het verleden ook niet naar deze wedstrijden ging kijken.

Maar sorry hoor, wat een beschamend artikel. Het eerste wat in mij op kwam. MVV kan niet tegen zijn verlies. 100% zeker dat dit artikel nooit online was gekomen als MVV had gewonnen want dan was er niks te janken geweest. Maar nu huilen omdat er 20 mil op het veld stond terwijl andere eredivisie clubs dat dus iedere week kunnen doen vind ik laf en kinderachtig.

De jonge teams spelen al bijna 10 jaar mee, als je het competitie vervaling vind dat post je iedere week een artikel zoals dit voor de afgelopen 10 jaar. Dan ben je oprecht bezig en heb je recht van klagen. Maar om nu alleen te klagen bij een verlies zonder verder te kijken dan je eigen neus lang is is gewoon triest.
Het verschil in budget is overal aanwezig zeker als je de TOP vergelijkt met de bodem van de competitie. Maar dat zal de stagiaire van MVV nog niet zijn opgevallen.

Al met al had ik dit artikel niet geplaatst!
Maar ik had de jonge teams ook niet toegelaten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 11:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #39
Vind je het dan niet onrechtvaardig dat een Jong-team de ene keer een opstelling maakt met een stuk of vier spelers uit de eredivisie-selectie en een andere week met alleen maar jong-spelers? De ene week eredivisieniveau en de andere week laag eerste-divisieniveau? Ik zal geen thuiswedstrijd overslaan vanwege het feit dat er een jong-team komt, maar dit is toch niet eerlijk? En wel degelijk competitie vervalsend? Als je bijvoorbeeld een laatste wedstrijd van de periode voor een periodetitel moet spelen tegen een versterkt Jong-team of tegen een regulier jong-team van dezelfde club, dan klopt dat toch niet? Dan heb je dus vette pech of geluk?
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 12:21 14 feb 2024 12:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #40

Sander70 schreef : Tuurlijk horen die jong-teams niet in de kkd thuis, maar wat wil je nu met dit artikeltje bereiken?? Vind het zwaar amateuristisch overkomen net zoals die tweet van gisteravond die daarna snel verwijderd is.

Sta je wederom twee maal mooi in het nieuws. Kan er nog wel bij na de laatste maanden!


Dan zie je dat meningen verschillen klinkt democratisch toch ieder zijn mening!
Ben juist blij dat eindelijk eens ook hier de waarheid word geschreven!
Het blijft gewoon competitie vervalsing punt uit!
Ben de afgelopen dagen niemand tegen gekomen die een andere mening had!…mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 13:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #41
Ik vind het bericht van MVV op haar website weer eentje voor de bühne ! Sorry !!

Ik heb niks met jong teams en liever vandaag niet meer erbij dan morgen
Maar dat geklaag over wat spelers verdienen , de transfer en de collegialiteit slaat nergens op . Het stukje zal wel weer door die perschef van MVV zijn geschreven ( ben zijn naam even kwijt )

De rol van MVV wordt weer eens niet benoemd in dit stukje ! Als je geen jong clubs wil dan moet je tegen stemmen en zorgen dat je bij andere clubs medestanders vind die ook geen jong teams meer willen
Maar zoals al geschreven de clubs zijn verslaafd aan de TV gelden bij MVV is t bijna zo erg dat erbij meer geld binnen komt aan TV gelden dan aan commercie . Dus zonder jong teams al helemaal geen BVO !?

Dus eerst eens de spiegel voorhouden en zorgen dat je als club afstand doet van deze jongteams alvorens je gaat klagen ! En zorg dat je als club je begroting op order hebt !!

Ik vind het een heel zwak stuk ! Maar dat was wel duidelijk uit mijn reactie nu ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 15:11
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #42
Lachwekkend dat dit jank artikel nog steeds online staat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 15:26
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #43
Het zou nog veel lachwekkender zijn, als je het opeens zou weghalen. Dan zou je dus niet achter je eigen verhaal/standpunten staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 15:34 14 feb 2024 15:35 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #44

Sander70 schreef : Lachwekkend dat dit jank artikel nog steeds online staat!

Ik sta volledig achter dit artikel van MVV. Eindelijk een club die zich in het openbaar uitspreekt over deze misstanden. Hopelijk volgen nu meer clubs die allemaal hun mond hielden maar hetzelfde dachten. Het ging immers over het machtige ajax. Ookk hier op de site hebben er nog een paar knikkende knien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV, FatyPapy1990, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2024 18:36 16 feb 2024 10:07 door Ben Salemans.
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Jong Ajax - MVV 12-2-24 / regels Jong-teams #45
Als MVV echt ballen heeft, dan sturen ze volgend jaar MVV-2 (de jeugd) erheen.
Dat zou pas een statement zijn wat respect afdwingt bij anderen lijkt me.
Je kunt minimaal beginnen met de uitwedstrijden (een schot voor de boeg).
Je mist dan 4 x 3 punten (de uitwedstrijden), maar die gaan zoewiezoe meestal verloren, bv vorig seizoen werden 3 van de 4 uitwedstrijden verloren
(als er iets op het spel staat of de KKD tegenstander formaat heeft, dan zijn de jong teams extra gemotiveerd).

Een competitie zonder Jong Bedrog Teams moet het streven zijn en dan ook nog die vervelende maandagen (als iedereen weer werken is).
Hoe bedenken ze het.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden