MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u

27 feb 2024 00:19 29 feb 2024 01:18 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #1
Aanstaande vrijdag 1 maart 2024 speelt MVV de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht. Wie denkt dat dit een makkie moet zijn voor MVV, zal schrikken als hij/zij naar de standen kijkt. FC Dordrecht draait namelijk een heel goed seizoen.

In de algemene rangschikking van de KKD staat FC Dordrecht nu op de vierde plek, met 46 punten uit 27 wedstrijden en een doelsaldo van 50-40. In de stand van de derde periode staat Dordrecht op de derde plaatst met 16 punten uit 8 wedstrijden met een doelsaldo van 11-12. De nummer 1, FC Groningen, heeft eveneens 16 punten maar dan uit 7 wedstrijden. Afgelopen maandagavond wonnen de Dordtenaren bij Jong PSV met 0-1.

FC Dordrecht zal er alles aan doen om van MVV te winnen om volop te blijven meedoen in de race om de eerste plek in de derde periode. Spelers die MVV extra in de gaten moet houden zijn de middenvelder Suray (met nummer 20, scoorde dit seizoen al 8 keer) en de aanvallers ’t Zand (met nummer 22, scoorde dit seizoen in 15 wedstrijden 6 keer) en Kriwak (met nummer 9, dit seizoen al goed voor 9 doelpunten).

MVV, nu zesde in de derde periode met 14 punten, toonde bij vlagen uitstekend (counter)voetbal in de laatste wedstrijden tegen ADO Den Haag en Jong PSV. Helaas werkten de scheidsrechters in beide wedstijden niet mee. Hopelijk stuurt de KNVB vrijdag een betere fluitist naar De Geusselt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2024 09:57
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #2
Ik kijk er echt naar uit. MVV doet het toch wel vaak prima tegen goede teams dus ik verwacht een heerlijke pot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2024 13:16
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #3

Ben Salemans schreef : Aanstaande vrijdag 1 maart 2004 speelt MVV de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht. Wie denkt dat dit een makkie moet zijn voor MVV, zal schrikken als hij/zij naar de standen kijkt. FC Dordrecht draait namelijk een heel goed seizoen.

In de algemene rangschikking van de KKD staat FC Dordrecht nu op de vierde plek, met 46 punten uit 27 wedstrijden en een doelsaldo van 50-40. In de stand van de derde periode staat Dordrecht op de derde plaatst met 16 punten uit 8 wedstrijden met een doelsaldo van 11-12. De nummer 1, FC Groningen, heeft eveneens 16 punten maar dan uit 7 wedstrijden. Afgelopen maandagavond wonnen de Dordtenaren bij Jong PSV met 0-1.

FC Dordrecht zal er alles aan doen om van MVV te winnen om volop te blijven meedoen in de race om de eerste plek in de derde periode. Spelers die MVV extra in de gaten moet houden zijn de middenvelder Suray (met nummer 20, scoorde dit seizoen al 8 keer) en de aanvallers ’t Zand (met nummer 22, scoorde dit seizoen in 15 wedstrijden 6 keer) en Kriwak (met nummer 9, dit seizoen al goed voor 9 doelpunten).

MVV, nu zesde in de derde periode met 14 punten, toonde bij vlagen uitstekend (counter)voetbal in de laatste wedstrijden tegen ADO Den Haag en Jong PSV. Helaas werkten de scheidsrechters in beide wedstijden niet mee. Hopelijk stuurt de KNVB vrijdag een betere fluitist naar De Geusselt.


2024 hoop ik?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2024 15:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #4
Sterke analyse van Ben al, weinig aan toe te voegen. Dordrecht won gisteren uit bij Jong PSV - maar dat is niet exemplarisch, Dordt doet het uit een stuk slechter dan thuis. Zo kregen ze in 2024 al met 5-1 en 4-1 klop op verplaatsing.

MVV verspeelde twee keer op rij punten in de blessuretijd, zonde. Dat maakt deze wedstrijd bijna een must-win als je niet wilt afhaken voor de play-off plaatsen. Ik heb er wel vertrouwen in, 4-2.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 11:07
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #5
Ondanks onze slechte jaren, is Dordrecht-thuis eigenlijk altijd een zekerheidje geweest voor 3 punten. Onze statistieken thuis tegen hen zijn ijzersterk. Laatste acht wedstrijden, zeven overwinningen en een gelijkspel. De laatste keer dat we verloren was in 2013 en dat was de laatste van de twee thuiswedstrijden in de competitie die we de afgelopen twee jaar verloren tegen hen.

Maar dit jaar kan het wel eens anders zijn: Dordrecht beleeft een topseizoen. Ze verloren pas 5 van de 27 wedstrijden, staan vierde en liggen op koers voor de play-offs. Daarnaast ook een van de weinige ploegen die vaker wisten te scoren dan wij. Team met weinig aansprekende namen, maar met de nodige Feyenoord-huurlingen.
Hun topscorer is René Kriwak met 9 goals, maar die heeft er de laatste 12 wedstrijden nog maar 1 gemaakt. Maar met Suray, Sebaoui en 't Zand hebben ze genoeg spelers die een goal kunnen maken.

Gezien de stand op de ranglijst zouden we tevreden moeten zijn met een punt, maar om echt mee te doen voor de play-offs moeten we in eigen huis gewoon van hen winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 20:52
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #6
Tegen jong PSV een jeugdspeler slachtofferen na 35 min, en nu iedereen laten aanmodderen. Lachwekkend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 21:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #7
Hoe kun je zo aan de wedstrijd beginnen?
Zo ongekend slap en bedroevend slecht.
De backs laten weer eens zien waar ze niet goed in zijn.
Matthys die vorige week de sterren van de hemel keept en nu 2 grote blunders...
Geen kans meer op de periode en de kans op een play-off plek word ook klein op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 22:00 01 mrt 2024 22:11 door steefmestreech.
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #8
Stelletje idioten weer in vakf. Maak je club maar kapot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 22:24
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #9
Gastheerschap ,

Mvv was vandaag gastheer van 15 regio voetbal clubs van jonge amateurs clubs een geweldig iniatief immers dit is de toekomst van Mvv maar helaas bij de rust een 3 / 0 achterstand en na rust word de wedstrijd stil gelegd .........

En dat allemaal voor de ogen van moeders en vaders van jonge kinderen die hun kinderen veilig willen zien voetballen bij Mvv en dit de toekomst van Mvv

Is er nog wel een toekomst voor Mvv ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 22:26 01 mrt 2024 22:30 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #10
Traumahelikopter naar mvv
Vraag me af wat gebeurd is
Iemand van tribune gevallen hoor ik

??? SUPPORT VALT VAN TRIBUNE ???

Vrijdagavond is bij de wedstrijd MVV Maastricht - FC Dordrecht een supporter van MVV van de tribune gevallen.

Een ambulance is ter plaatse en ook is een traumahelikopter onderweg.

Op het moment dat het incident gebeurde was de wedstrijd gestaakt wegens ongeregeldheden tussen beide supporters groepen en bekers bier op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 22:45
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #11
Hele wedstrijd staan uitdagen…

En dit mvv heeft nul,nul toekomst…. Schulden, supporters die zich denken te moeten blijven misdragen, amateuristische organisatie en de spelers tjaaaa….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 22:48
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #12
Sow, wat een draak van n wedstrijd gezien. Alles en iedereen stond verkeerd en deed alles verkeerd. Om een voorbeeld te noemen en niet om af te vallen. Smeets speelde links en rechtsbuiten, als spits, aan de buitenkant op t middenveld, linksback. Alles behalve dan zn eigen positie. Toen ie eindelijk speelde waar hij moest spelen, gaf ie assist. Trieste partij, trieste afloop met de supporters... meer wil ik niet kwijt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 23:01
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #13
Een club die zijn eigen probleem fans niet van de tribune kan afhalen heeft geen toekomst denk ik. Heel jammer.
Er zaten allerlei buitenlandse studenten om me heen (hun eerste wedstrijd). Die komen waarschijnlijk nooit meer.
Toen Schenk erin kwam ben ik 5 min erna gegaan, Zeegers alleen is al teveel voor mijn hart. Zouden beiden bij de amateurs niet opgesteld worden.
Had dan Librici en Nieling gebracht. Slegers heeft geen 'biss' en te weinig techniek.
Ben ik de enigste die heel blij is dat Verberne weggaat?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 23:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #14
De reacties hier zijn wel erg zwaar negatief. FC Dordrecht heeft gewoon een prima ploeg en dat lieten ze met name in de eerste helft zien. De 0-1 was een prima aanval, daarna twee onbegrijpelijke fouten van Matthys en de wedstrijd was eigenlijk al gespeeld. Gek genoeg vond ik MVV na de 0-2 eigenlijk niet eens zo slecht voetballen, maar op de afgekeurde goal van Remans na veel te weinig dreiging. Wel was het heel slap in het begin in de duels.
Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat Maurice in de rust niet wisselt. Tim Zeegers, die toch echt veel te komt, eruit, spits erbij en over het hele veld 1 tegen 1. Vol erop. Maar niets van dit alles. En dan uiteindelijk brengt hij een aanvaller in, maar voor Slegers die ik de beste man vond aan MVV-zijde.
Wat er in de slotfase gebeurde is in- en intriest. Qua gedoe in de hoek bij het uitvak, maar vooral voor de betreffende supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 23:06
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #15
Wat een dramatische pot van de kant van MVV, volgens mij heeft Dordrecht zo alles bij elkaar maar 10 minuten gas hoeven te geven en de rest op 50% uitgespeeld. Wat een niveauverschil, schrikbarend om te zien.

Dordrecht speelde eigenlijk op de manier waarop MVV graag wil voetballen, enkel hebben zij daar wel de spelers (met voetbal iq) voor en geen last van backs die ver op hun retour zijn (Labylle) of niet kunnen voetballen (Zeegers).

Tweede helft gelukkig een iets 'beter' MVV.
Smeets, Souren, Kleinen en Sleegers zijn de enige spelers die een bal kunnen aannemen en passen. Laten we in godsnaam ook stappen met dat eeuwige getik achterin. Als we spelers hadden die iets zouden kunnen aan de bal in de achterste linie, zoals Dordrecht, heeft dat zin. In ons geval is iedere pass een te groot risico en als het een keer iets oplevert wordt er met de gecreerde niks gedaan.

Volgende keer (hopelijk) beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden