MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u

02 mrt 2024 11:40 02 mrt 2024 11:47 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #31
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 11:41 02 mrt 2024 11:42 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #32

Duin schreef :

kyleman333 schreef : 2 dingen over deze kloteavond.

1. Wat is het toch met eencelligen en het verpesten van voetbalwedstrijden? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je het leuk vindt om daar te gaan staan schreeuwen naar een uitvak met ongetwijfeld weer een dikke boete voor MVV tot gevolg. Dit heeft niks te maken met supporter zijn maar alles met het bevredigen van een eigen ego. Je staat weer voor lul in het land door een paar beperkten. Wat ben ik daar klaar mee.


Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?

Het is toch nog niet zo lang geleden dat de politie (eerder een arrestatieteam), op alles en iedereen insloeg (tijdens MVV -Roda). En als dit gebeurd, dan staat het forum weer vol, van hoe misdadig de politie te keer kan gaan. Ik hoop verder dat alles goed is met die gast. Hoe dan ook, dat wens je niemand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 11:56
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #33
Ik had me verheugd op deze wedstrijd, het ging helaas al snel mis tegen Dordrecht die niet voor niets op de vierde plaats staan met hun vele Feijenoord talenten.
Zeegers, Schenk, Coomans komen tekort voor dit KKD niveau, Labylle houdt het tempo niet meer bij en Remans is geen basisspeler.
Keeper Matthys maakte twee blunders maar blijft een goede keeper voor Mvv, Souren vond ik gisteren niet zijn sterkste wedstrijd spelen. Smeets springt er ver bovenuit, was overal op het veld te vinden en strooide met slimme passes. Livramento vind ik echt gegroeid, doelgericht en maakt zelf acties, hij houdt een verdediging goed bezig. Sleegers is de laatste tijd wat minder en Kleinen wisselt sterke momenten met zwakke momenten af.
Wanneer gaat Mvv eens mee doen om de prijzen, alleen dromen van de eredivisie zal voorlopig nog blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 12:00 02 mrt 2024 12:05 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #34
Rotte appelen heb je bij iedere club er tussen zitten. Zo ook bij Dordt en Mvv. Maar bij ons gaat het de laatste jaren wel héél vaak mis in ons stadion! Het is te triest voor woorden, maar je mag blij zijn dat er straks tegen Roda geen uitsupporters aanwezig zijn, want het zou dan weer uit de hand gaan lopen, daar kon je geld op inzetten.
Is hier geen oplossing voor te bedenken?

€20.000 is de rekening voor de vernielingen uit bij 045 vorig jaar. En de volgende boete is alweer in aantocht, vraagteken?
Gelukkig barsten we van het geld, stelletje onnozelen op de tribune die zich keer op keer niet kunnen beheersen. Denk toch eens na man!

Dan over de wedstrijd. Tja… wat is dat toch met Mathyske? De ene week niveau eredivisie de andere week niveau top oss. Jammer want geïnteresseerde clubs zullen wel afgehaakt zijn!
Kans op de periode is natuurlijk verkeken. Dan maar play offs via de reguliere stand. Al met al een klote avond!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 12:01 02 mrt 2024 12:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #35

Duin schreef :

opadiehard schreef : Over de wedstrijd wil ik weinig kwijt maar wel moet mij wat van het hart kwa veiligheid.
Ik zit op angelside vak A maar erger mij over het feit dat er elke wedstrijd veel kinderen staan bovenaan de ijzeren trap bij vak b?
Moet er eerst iets gebeuren zoals toendertijd met Snuf die een smak maakte vanaf de reling en bij de ingang van de ster terecht kwam ik stond er onder penningen te bestellen?
Bij het sfeervak zijn prachtige ijzeren valbeveiligingen gemaakt ik vind dat er meer moet worden gedaan om eventuele ongevallen te voorkomen zeker als het om kids gaat?
Los van het feit ons word door het feit dat daar die kids staan het zicht ontnomen bijna op het volledige doel!
Ik zag daar op een gegeven moment zelfs een vader staan met een kid in zijn nek lekker voorbeeld,een klein duwtje en de ramp is niet te overzien!…Mvrgr Opa.


Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?
Moet MVV het geld dat ze niet hebben uitgeven aan dit soort onzin?
Volgens mij is voor iedereen die een kaartje koopt een stoeltje gereserveerd, waar je prima op kunt zitten (als je het zelf even schoonmaakt) :-)
Als je er zelf voor kiest met je kind in je nek daar te gaan staan, of op een railing te gaan zitten of staan bepaal jezelf het risico dat je loopt.
Of moet MVV die mensen ook gaan helpen met oversteken als ze naar huis gaan?


Jeetje wat ga je weer lekker kort door de bocht, daar hoef je geen extra geld voor uit trekken maar gewoon een moment van handhaving het zijn overwegend kleine kids.
Flauwe opmerking over dat oversteken buiten het stadion zal niet snel meer reageren op je het geen wat je post want dat is zonde van het typen,succes met het leven op je eilandje kwa reacties veel fans trok je toch al niet….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 12:06 02 mrt 2024 12:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #36

Sander70 schreef : Rotte appelen heb je bij iedere club er tussen zitten. Zo ook bij Dordt en Mvv. Maar bij ons gaat het de laatste jaren wel héél vaak mis in ons stadion! Het is te triest voor woorden, maar je mag blij zijn dat er straks tegen Roda geen uitsupporters aanwezig zijn, want het zou dan weer uit de hand gaan lopen, daar kon je geld op inzetten.
Is hier geen oplossing voor te bedenken?

€20.000 is de rekening voor de vernielingen uit bij 045 vorig jaar. En de volgende boete is alweer in aantocht, vraagteken?
Gelukkig barsten we van het geld, stelletje onnozelen op de tribune die zich keer op keer niet kunnen beheersen. Denk toch eens na man!



Je hebt gelijk in je post maar gelukkig kunnen we het tegen elkaar afvinken ivm met een openstaande rekening van die uit Kerkrade van de vernielingen destijds bij ons! …mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 13:15
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #37

opadiehard schreef :

Sander70 schreef : Rotte appelen heb je bij iedere club er tussen zitten. Zo ook bij Dordt en Mvv. Maar bij ons gaat het de laatste jaren wel héél vaak mis in ons stadion! Het is te triest voor woorden, maar je mag blij zijn dat er straks tegen Roda geen uitsupporters aanwezig zijn, want het zou dan weer uit de hand gaan lopen, daar kon je geld op inzetten.
Is hier geen oplossing voor te bedenken?

€20.000 is de rekening voor de vernielingen uit bij 045 vorig jaar. En de volgende boete is alweer in aantocht, vraagteken?
Gelukkig barsten we van het geld, stelletje onnozelen op de tribune die zich keer op keer niet kunnen beheersen. Denk toch eens na man!



Je hebt gelijk in je post maar gelukkig kunnen we het tegen elkaar afvinken ivm met een openstaande rekening van die uit Kerkrade van de vernielingen destijds bij ons! …mvrgr Opa.


Aparte redenering. Omdat iemand anders iets verkeerd doet mag ik dat ook doen? Dit soort tuig moet gewoon geweerd worden uit welk stadion dan ook. Of je nu voor sfeer zorgt of niet, als je het normaal vindt om dingen kort en klein te slaan (of welke misdraging in een stadion dan ook), dan moet er gewoon hard worden opgetreden. Het is de zoveelste keer dat MVV op deze manier in het nieuws komt de laatste jaren. Op deze manier krijg je door een stel debielen een reputatie die je absoluut niet moet willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hier menier, Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 13:37
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #38
Nu ben ik niet helemaal op de hoogte betreft het reilen en zeilen van het stukje “veiligheid”.

Maar is het geen optie om een “orde dienst “ op te zetten. Dit kwam jaren geleden eens voorbij in de docu van Ado den Haag ( Ado is terug, nog in het Zuiderpark).

Hier zie je dat oud hooligans met wat aanzien binnen de gelederen , die werden ingezet om de rust te bewaren. Zij staan dan ook tussen de supporters en bestuur in. Dit waren in de jaren ervoor vrij beruchte jongens binnen de harde kern van Den Haag. Je moet ze niet zien als stewards met een geel hesje, maar als de-escalatie middel indien het misgaat. Door het respect wat deze mensen hebben vanuit de harde kern, werkt dit veel minder als een rode lap voor een stier.

Nogmaals, het is maar een idee. Ik weet niet of dit al is. Maar de dure beveiliging was gisteren blijkbaar nergens te bekennen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 13:53 02 mrt 2024 13:55 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #39

Sander70 schreef : Rotte appelen heb je bij iedere club er tussen zitten. Zo ook bij Dordt en Mvv. Maar bij ons gaat het de laatste jaren wel héél vaak mis in ons stadion! Het is te triest voor woorden, maar je mag blij zijn dat er straks tegen Roda geen uitsupporters aanwezig zijn, want het zou dan weer uit de hand gaan lopen, daar kon je geld op inzetten.
Is hier geen oplossing voor te bedenken?

€20.000 is de rekening voor de vernielingen uit bij 045 vorig jaar. En de volgende boete is alweer in aantocht, vraagteken?
Gelukkig barsten we van het geld, stelletje onnozelen op de tribune die zich keer op keer niet kunnen beheersen. Denk toch eens na man!

Dan over de wedstrijd. Tja… wat is dat toch met Mathyske? De ene week niveau eredivisie de andere week niveau top oss. Jammer want geïnteresseerde clubs zullen wel afgehaakt zijn!
Kans op de periode is natuurlijk verkeken. Dan maar play offs via de reguliere stand. Al met al een klote avond!


Ik vond het toch heel erg meevallen, in elk geval aan MVV kant. Er werd wat geroepen naar elkaar, letterlijk een grote bek achter het hek, waar dan een iemand opklimt en erna naar beneden valt. Het ‘ergste’ was dat men wat drankjes naar elkaar probeerde te gooien. En dat de mongolen van Dordrecht (deden alsof ze) door het hek wilde breken En wat er werd geroepen keur ik ook zeker af. Maar om daar een wedstrijd voor te staken?
Toen die jongen zich ongelukkig viel snap ik wel dat je erna niet verder speelt. Maar dat de scheids dat dan wijt aan een onveilige situatie? Ik was al weg om half 11 en zag op tv dat de Boschpoort tribune al grotendeels leeg was.

Voor de duidelijkheid, ik vind het allemaal ook idioten gedrag allemaal, een kinderceche, maar overdrijven is ook een kunst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 14:11 02 mrt 2024 14:23 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #40
Voor mij had ook niet per se gestaakt hoeven worden, er waren immers nog maar enkele minuten te spelen.
Toch kan ik het wel begrijpen vanuit de kant van de scheidsrechter. Die scheidsrechters krijgen ook allemaal wel mee wat zich de afgelopen jaren heeft afgespeeld in de desbetreffende hoek. Zover was het nu misschien nog niet, maar je kan het ook niet 100% uitsluiten. En dan wordt voor de veilige oplossing gekozen: wedstrijd staken & maandag uitspelen zonder publiek.

Ik hoor nu net bij de samenvatting van espn dat er een supportersgroep dreigde het veld op te komen als er door gespeeld zou worden. Dan kun je als scheidsrechter de veiligheid niet meer garanderen voor de spelers. Dan is in mijn ogen juist gehandeld door de knvb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 17:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #41

Duin schreef :
Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?

Dat klopt inderdaad. En de spelers zijn helemaal klaar met dit gedrag van een groepje dat zichzelf veel belangrijker vindt dan de club.
Brian Smeets kwam naar de supporters toe. Hij was witheet toen er gestaakt moest worden wegens dreigementen van een paar gasten die denken te kunnen bepalen wanneer er gevoetbald mag worden. Gasten die het hebben over respect richting een gewonde die van een reling dondert maar niet het respect kunnen opbrengen naar spelers, mede-supporters en de club in het algemeen. Alleen hun eigen wereldje doet er kennelijk toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Brncic, itsman, Och jeh, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 17:12
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #42

Boschpoort schreef :

Duin schreef :
Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?

Dat klopt inderdaad. En de spelers zijn helemaal klaar met dit gedrag van een groepje dat zichzelf veel belangrijker vindt dan de club.
Brian Smeets kwam naar de supporters toe. Hij was witheet toen er gestaakt moest worden wegens dreigementen van een paar gasten die denken te kunnen bepalen wanneer er gevoetbald mag worden. Gasten die het hebben over respect richting een gewonde die van een reling dondert maar niet het respect kunnen opbrengen naar spelers, mede-supporters en de club in het algemeen. Alleen hun eigen wereldje doet er kennelijk toe.


Ben het eens dat hij witheet is over de ongeregelheden.
Maar oneens dat je door gaat spelen als een supporter levensbedreigend naar het ziekenhuis moet.
Hij is weer stabiel maar stel hij was op een of andere manier komen te overlijden... Gaan we dan maar lekker doorvoetballen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 17:16
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #43
Schandalig word tyd dat er wat aan dat groepje gedaan word
Bah bah stelletje kleuters ze maken het voor iedereen kapot
Dat ze weg weg blijven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 17:45 02 mrt 2024 17:47 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #44
Helaas geen enkel posititef ding te vertellen over gister avond.
Zo aan een wedstrijd beginnen terwijl je dit soort potjes thuis punten moet pakken.
Backs zijn eigelijk iedere wedstrijd waar we punten laten liggen een groot probleem.
Labylle kan nog wel voetballen maar kan het op snelheid niet meer aan.
Zeegers doet het volledig op inzet want voetballend is het gewoon veel te weinig.
Matthys die hele goede wedstrijden afwisseld met dikke blunders, dat helpt ook niet mee zullen we maar zeggen.
We hebben ook bijna alleen maar lieverdjes in het veld.. Alleen Aktas die eens flink er tussen in vliegt als het moet maar verder echt totaal niemand.
Livramento is verder met Smeets de enige die echt nog wat leverden.

Zo ver het voetballende gedeelte...

Uitsupporters die al opgefokt en doorgesnoven het uitvak in kwamen en dingen op de Gamintribune gingen gooien...
MVV supporters zijn voor veel minder terug of weggestuurd onderweg naar een awayday.
Ik praat ook niet goed wat onze eigen supporters dan weer in hun hoofd halen.
Ongekend dom weer en brengt de club alleen maar in diskrediet...
Ernstig genoeg dat daardoor ook nog een supporter van ons zeer ernstig gewond is geraakt.
Hoolganisme ga je nooit uitbannen en een rauw randje hoort er bij.
Maar we kunnen toch wel stellen dat de Geusselt in deze staat gewoon echt niet meer kan?
Nergens kun je zo makkelijk bij uitsupporters komen en ergens doorheen breken.
De Geusselt is een gedateerde bak die echt niet meer kan in deze tijd.
Qua veiligheid, qua faciliteiten en ook weinig meer te beleven voor supporters die lekker een drankje willen doen voor de gezelligheid.
De ster die is afgebroken en ons weg is genomen ligt nog steeds helemaal leeggestript er bij en daar is nog steeds niks mee gebeurd.

Het blijft aanmodderen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 18:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #45

CatenaccioMestreech schreef :

Boschpoort schreef :

Duin schreef :
Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?

Dat klopt inderdaad. En de spelers zijn helemaal klaar met dit gedrag van een groepje dat zichzelf veel belangrijker vindt dan de club.
Brian Smeets kwam naar de supporters toe. Hij was witheet toen er gestaakt moest worden wegens dreigementen van een paar gasten die denken te kunnen bepalen wanneer er gevoetbald mag worden. Gasten die het hebben over respect richting een gewonde die van een reling dondert maar niet het respect kunnen opbrengen naar spelers, mede-supporters en de club in het algemeen. Alleen hun eigen wereldje doet er kennelijk toe.


Ben het eens dat hij witheet is over de ongeregelheden.
Maar oneens dat je door gaat spelen als een supporter levensbedreigend naar het ziekenhuis moet.
Hij is weer stabiel maar stel hij was op een of andere manier komen te overlijden... Gaan we dan maar lekker doorvoetballen?


Die vraag mag je stellen, maar daar gaat een groepje supporters niet over. Dat is aan de scheidsrechter (en soms in overleggen met de driehoek). Boschpoort slaat de spijker op de kop: zo lang een groepje zich belangrijker voelt dan de club en blijft zorgen voor ellende en bijbehorende boetes en kosten zal de situatie van MVV niet verbeteren. Dit is dodelijk voor het imago richting andere clubs, ‘gewone’ supporters, KNVB en sponsoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden