MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u

01 mrt 2024 23:06
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #16
Jij bent niet de enige die twijfels heeft bjj verberne... daarom gaat zn contract niet verlengd worden. Alternatief is niet veel beter, als t hofland gaat worden
Om op de wedstrijd nog terug te komen, stond dat de gamin tribune uitverkocht was, allemaal verkleed als stoeltje zeker...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 23:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #17

steefmestreech schreef : Stelletje idioten weer in vakf. Maak je club maar kapot.

Als Boschpoortganger vak D moet ik je helaas mededelen dat dit wederom personen waren van de Angel-Side tribune.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 23:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #18
Het was allemaal kut vanavond. Vreselijke avond.
Belangrijkste is dat die persoon het redt. Niemand dient het stadion gewond (of nog erger…) te verlaten. Voetbal is dan niet belangrijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 00:33
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #19
Wat een klote avond. Voetbal dramatisch slecht, ik ben geen fan van Remans maar die haal je eruit terwijl de rechterkant dramatisch was. Buifrahi komt er nooit meer in. Waarom El Basri voor Kleinen en Schenk voor Labylle ? Ik snap Verberne echt niet.

Tja de rellen. die van Dordt kwamen al als dwazen het vak in en gingen meteen tekeer vanaf de 1e seconde op zoek naar rellen aan de kant van de gamin tribune die inderdaad maar half gevuld was in tegenstelling tot eerdere berichten.

Overigens complimenten voor scheids Dieperink. Wat een verademing in vergelijking met die kkd prutsers.

Maar goed , nog 15 minuten te spelen…snel 2-3 en dan kan het spoken. Slechter dan vandaag kan niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 02:47
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #20
Heftig hoor, een hartstilstand!
Of os er iemand naar beneden gevallen?
Dat lees ik ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 07:55 02 mrt 2024 08:02 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #21
Je zag al vanaf minuut 1 dat Dordrecht erg goede spelers heeft. Twee heel grote fouten van onze keeper doen je in feite de das om.

De fans van Dordrecht misdroegen zich inderdaad vanaf minuut 1. Leuk hoor door het hek lroberen te breken van de kindertribune. Of drinken gooien op mensen die beneden bij de cafering wat staan te bestellen.

Bij MVV komen er dan wat kinderen van de Angel Side vak F op voor de sensatie. Maar er gebeurde toch eigenlijk niks. Dat je hier een wedstrijd voor stillegt..het was echt kinderkraam.
Een van de jongens staat dan driekwartier stoer te doen op die railing. Op een gegeven moment valt hij echt heel lelijk achterover. De wedstrijd was toen net weer hervat. Ondanks zn ikinderachtige gedrag hoop ik dat hij niks ernstigs eraan overhoudt.

Als we één beetje doortastende steward of beveiliger hadden was die jongen trouwens al lang van het hek gehaald. Ze probeerden het wel hoor onze stewards, maar het bleef een beetje bij vriendelijk verzoeken..

Nee zeker niet het beste avondje MVV.

Vraag me af wat er nu met de resterende speelminuten gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 08:14
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #22
Trieste avond gisteren.

Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen,

Los van wat gebeurt is, viel ons op dat de baording van de Rabobank weg zijn. Lijkt mij toch een van de grotere sponsoren van MVV….. weet iemand hier meer van waarom? En zo midden in het seizoen?

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 08:33
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #23
Trieste avond gisteren.

Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen,

Los van wat gebeurt is, viel ons op dat de baording van de Rabobank weg zijn. Lijkt mij toch een van de grotere sponsoren van MVV….. weet iemand hier meer van waarom? En zo midden in het seizoen?

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 09:08
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #24
2 dingen over deze kloteavond.

1. Wat is het toch met eencelligen en het verpesten van voetbalwedstrijden? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je het leuk vindt om daar te gaan staan schreeuwen naar een uitvak met ongetwijfeld weer een dikke boete voor MVV tot gevolg. Dit heeft niks te maken met supporter zijn maar alles met het bevredigen van een eigen ego. Je staat weer voor lul in het land door een paar beperkten. Wat ben ik daar klaar mee.

2. Toch iets voetbal gerelateerds. Matthys moet wel de meest frustrerende keeper zijn die je onder de lat kunt hebben. Vorige week de meest onmogelijke ballen eruit houden tegen ADO en gisteren leek het alsof ze bij de E'tjes snel een veldspeler op doel gezet hadden omdat de keeper met zijn hond naar de dierenarts moest. Ik begin te vermoeden dat Matthys meer punten kost dan hij oplevert en dat lijkt me niet de bedoeling.

Kan weinig positiefs vinden na gisteren. Gewoon een waardeloze avond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 09:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #25
Over de wedstrijd wil ik weinig kwijt maar wel moet mij wat van het hart kwa veiligheid.
Ik zit op angelside vak A maar erger mij over het feit dat er elke wedstrijd veel kinderen staan bovenaan de ijzeren trap bij vak b?
Moet er eerst iets gebeuren zoals toendertijd met Snuf die een smak maakte vanaf de reling en bij de ingang van de ster terecht kwam ik stond er onder penningen te bestellen?
Bij het sfeervak zijn prachtige ijzeren valbeveiligingen gemaakt ik vind dat er meer moet worden gedaan om eventuele ongevallen te voorkomen zeker als het om kids gaat?
Los van het feit ons word door het feit dat daar die kids staan het zicht ontnomen bijna op het volledige doel!
Ik zag daar op een gegeven moment zelfs een vader staan met een kid in zijn nek lekker voorbeeld,een klein duwtje en de ramp is niet te overzien!…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 09:47
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #26

kyleman333 schreef : 2 dingen over deze kloteavond.

1. Wat is het toch met eencelligen en het verpesten van voetbalwedstrijden? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je het leuk vindt om daar te gaan staan schreeuwen naar een uitvak met ongetwijfeld weer een dikke boete voor MVV tot gevolg. Dit heeft niks te maken met supporter zijn maar alles met het bevredigen van een eigen ego. Je staat weer voor lul in het land door een paar beperkten. Wat ben ik daar klaar mee.


Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 09:53 02 mrt 2024 09:57 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #27
Het stadion was nagenoeg leeg om half 11 dus dit kan niet de reden zijn. Vak f waar het gebeurde was zelfs geheel leeg, wat een onzin schrijft de limburger hier weer zeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 09:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #28

opadiehard schreef : Over de wedstrijd wil ik weinig kwijt maar wel moet mij wat van het hart kwa veiligheid.
Ik zit op angelside vak A maar erger mij over het feit dat er elke wedstrijd veel kinderen staan bovenaan de ijzeren trap bij vak b?
Moet er eerst iets gebeuren zoals toendertijd met Snuf die een smak maakte vanaf de reling en bij de ingang van de ster terecht kwam ik stond er onder penningen te bestellen?
Bij het sfeervak zijn prachtige ijzeren valbeveiligingen gemaakt ik vind dat er meer moet worden gedaan om eventuele ongevallen te voorkomen zeker als het om kids gaat?
Los van het feit ons word door het feit dat daar die kids staan het zicht ontnomen bijna op het volledige doel!
Ik zag daar op een gegeven moment zelfs een vader staan met een kid in zijn nek lekker voorbeeld,een klein duwtje en de ramp is niet te overzien!…Mvrgr Opa.


Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?
Moet MVV het geld dat ze niet hebben uitgeven aan dit soort onzin?
Volgens mij is voor iedereen die een kaartje koopt een stoeltje gereserveerd, waar je prima op kunt zitten (als je het zelf even schoonmaakt) :-)
Als je er zelf voor kiest met je kind in je nek daar te gaan staan, of op een railing te gaan zitten of staan bepaal jezelf het risico dat je loopt.
Of moet MVV die mensen ook gaan helpen met oversteken als ze naar huis gaan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 10:20
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #29

Duin schreef :

kyleman333 schreef : 2 dingen over deze kloteavond.

1. Wat is het toch met eencelligen en het verpesten van voetbalwedstrijden? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je het leuk vindt om daar te gaan staan schreeuwen naar een uitvak met ongetwijfeld weer een dikke boete voor MVV tot gevolg. Dit heeft niks te maken met supporter zijn maar alles met het bevredigen van een eigen ego. Je staat weer voor lul in het land door een paar beperkten. Wat ben ik daar klaar mee.


Begrijp ik nou goed dat deze groep zelfs gedreigd heeft het veld op te komen als er doorgevoetbald zou worden??
Als dat zo is vraag ik me echt af wanneer de club en supporters hier eens keihard gaan optreden.
Het is toch niet zo moeilijk om die idioten het stadion uit te zetten?


De scheidsrechter verklaart dit wel lees ik op ESPN, althans dat de situatie niet veilig genoeg was om door te spelen. Feit is dat we er (los van wat er met die jongen gebeurde) opnieuw fraai op staan… die van Dordt kwamen al ongelofelijk agressief het vak binnen na een minuut of vijf, dat ging nergens over. Maar je hoeft natuurlijk niet te reageren als MVV’er daar in die hoek. Benieuwd wat het rapport van de scheidsrechter zal zijn…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2024 11:39 02 mrt 2024 11:46 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #30
Trieste avond, ook voortijdig weggegaan. Op de eerste plaats, als je met zulks soort inzet PO wil halen, hou maar op. Sommige spelers kunnen echt niet meer op dit niveau. En dan in de rust geen wissel, schiet me maar lek of daarna Remans eruit, Sleegers laten staan of Tasci erin die op dat moment qua voetbal niet gevraagd is. Buifrahi, wat heeft die weer gedaan. Nee Verberne, maar ook die assistenten weten het gewoon ook niet op zulke momenten, ergerlijk omdat mensen op de tribune het meermaals eens zijn.

En vwb het overige. laten we gewoon zeggen zoals het is. Het veiligheidsbeleid bij MVV is gewoon amateurisme. Men leert niks uit het verleden. Dacht dat daar een nieuw persoon was aangesteld. En stuur je een mail om dingen aan te geven, krijg je geen reactie. Wat opa zegt, achter het doel staan ze rijen dik bovenaan de ijzeren trappen, daar zie je nooit stewards. Velen kunnen vanaf bivenaf het doel niet meer zien en kans dat iemand daar valt is bij uitglijden is aanwezig. De afscheiding bij het uitvak dat boven een cateringpunt loopt waardoor men mensen zolas gisteren kan bekogelen en als men wil zelfs aan mvv kant kan komen. En zo zijn er meer zaken, de poort van het buffervak dat openstaat, de trap bij vak f die het buffervak inloopt, plaats die andersom buiten het vak lopend. Simpele zaken. Los van dit, die idioten in Vak F geen goed woord voor over, maar ze zullen wel weer een stoere mond hebben vandaag. Dit soort lieden is de molensteen om je nek. Weer een boete. En waar huren we dure stewards voor in die wat beneden een half uur naar ene staan te kijken die aan een poortje hangt ? Om wat fouilleren en wat voor een reling te staan koekeloeren. Misschien beter echte uitsmijters inhuren, laat die maar hun gang gaan. Loop ff leeg, wat n kutavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden