MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u

05 mrt 2024 18:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #76

Buurke76 schreef : en dan kom je buiten, zie je meer dan 30 !!!!!!!!! politiewagens staan bij het uitvak.... waar was dat goed voor en wie betaalt dit ?

Als ze er toch zijn, grijp dan meteen binnen in. Maar daar zijn weer allerlei lul protocollen voor. Voor hetzelfde geld was er een dode gevallen....


Mvv moet toestemming geven/vragen en ik denk toch dan moet het echt uit de klauwen lopen.
Snap je dan ook een beetje zoals jij zegt 30 politie auto’s exclusief het personeel is het dan nog wel te doen om uitsupporters toe laten financieel eigenlijk absurd!
Ik denk dat de politie versterking gaandeweg de wedstrijd verstevigd was omdat de situatie binnen het stadion verergerde,maar nogmaals politie inzet binnen het stadion zul je niet snel mee maken!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 18:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #77

opadiehard schreef :

Buurke76 schreef : en dan kom je buiten, zie je meer dan 30 !!!!!!!!! politiewagens staan bij het uitvak.... waar was dat goed voor en wie betaalt dit ?

Als ze er toch zijn, grijp dan meteen binnen in. Maar daar zijn weer allerlei lul protocollen voor. Voor hetzelfde geld was er een dode gevallen....


Mvv moet toestemming geven/vragen en ik denk toch dan moet het echt uit de klauwen lopen.
Snap je dan ook een beetje zoals jij zegt 30 politie auto’s exclusief het personeel is het dan nog wel te doen om uitsupporters toe laten financieel eigenlijk absurd!
Ik denk dat de politie versterking gaandeweg de wedstrijd verstevigd was omdat de situatie binnen het stadion verergerde,maar nogmaals politie inzet binnen het stadion zul je niet snel mee maken!…mvrgr Ampa.


al dit gedoe en gezeik brengt de club versnelt naar de " afrond " ( ik weet even geen ander /netter woord te vinden) Het is echt 12 uur , er moet snel groen licht gaan komen uit Zeist !!! ( fingers crossed !!)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 13:56
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV – FC Dordrecht, vr 1 maart 2024, 20:00u #78
Top reactie van Smeets! Misschien maakt-ie zich minder populair bij een deel van de harde kern, maar er is tenminste iemand die zijn mond opentrekt, en hij heeft volledig gelijk.

Triest om te zien dat zo vaak gestaakt moet worden bij ons. Overal zit wel zo'n groepje (vaak de bekende "capuchonnetjes") dat het verpest voor de rest. Dat het bij een modale Eerste Divisieclub (want dat zijn wij nou eenmaal) zo vaak gebeurt, zegt veel over het beveiligingssysteem bij MVV en het verouderde stadion. Al jaren weet MVV waar de knelpunten zitten, maar er wordt niks nada noppes aan gedaan. Maar oké, als je weinig centen te makken hebt??

Ook op het vlak "veiligheid / stadion" zal er veel moeten veranderen, maja hoe lang zeggen we dat al?? Het is trekken aan een dood paard. En gezien de financiën (en andere geruchten die ik de laatste tijd lees) zijn we ook momenteel een dood paard. Het is hopen dat de KNVB de overname goedkeurt, want anders...?? :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden