>
Ontvangen bedankjes 132
Dan van de angel side maakt mij niks uit van wie het kwam.Jacques schreef : Voor de duidelijkheid: de reactie kwam van angel side mannen, jongens wat mij betreft want wat is het overgrote deel van die groep piepjong, niet van vaste Boschpoort-mensen.
mvv4ever schreef :
Met dit soort zwart-wit denken komen we nooit een stap verder. Zowel als maatschappij in het algemeen als specifiek MVV als club. Is het wel eens in je opgekomen dat beide partijen schuld kunnen hebben?
Ja Dordt kwam vanaf seconde één als een groep doorgesnoven idioten het uitvak in. Letterlijk vanaf seconde één. Wij keken toevallig die kant op toen de eerste Dort-fan de tribune op liep. Die liep rechtstreeks met middelvingers opgestoken luid scheldend naar de kidstribune en gooide meteen maar iets. De tweede en derde supporters die volgden wisten ook niet hoe snel ze tegen de plexiglas wand moesten staan te rammen.
En inderdaad, daar werd totaal niet op ingegrepen. En dat is erg slecht en iets wat me structureel stoort, vanuit het uitvak gebeurt wel vaker van alles. Dat komt enerzijds door de totaal amateuristische inrichting - bij veel andere clubs is het veel moeilijker om iets richting thuispubliek te gooien. En anderzijds doordat er nooit wordt ingegrepen.
Maar dat rechtvaardigt nog niet dat wat jongens van de Angel Side het halve stadion doorkruisen om dingen terug te gaan doen.
Zover wat ik hoorde viel deze persoon van de trap terwijl hij terug kwam van de wc. Verder weet ik dan niks van hoe en wat daar.mvv4ever schreef : Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat, maar het was dezelfde persoon die drie kwartier kansloos in het hek onderaan Boschpoort vak F hing en er hoogstpersoonlijk voor zorgde dat de wedstrijd later hervat werd. Het hele stadion zat letterlijk op alleen hem te wachten op een gegeven moment. En ook daar weer: waarom wordt ie niet gewoon door beveiliging uit dat hek gehaald?
Ik vind het vervelend dat hij gevallen is, dat wens ik niemand toe. Maar ik zat me eerlijk gezegd de minuten er voor erg aan hem te ergeren. En zo te horen iedereen om mee heen ook.
mvv4ever schreef :
Dat is weer gemakkelijk, lekker op Dordt afschuiven en doen alsof er een verhaal verzonnen is. De jongens van de Angel Side zaten letterlijk al op het hek toen MVV klaarstond, klaar om het veld te bestormen. Een klein groepje fans heeft daar een besluit voor heel het stadion en beide teams genomen. Belachelijk dat we dat als MVV allemaal maar laten gebeuren.
Ik vind het prima als de wedstrijd was gestaakt vanwege onzekerheid status van de gevallen man. Maar dan wel omdat de teams op het veld dat een goede reden vinden. Niet omdat een paar Angel-side mannen dat vinden. Ik begrijp de woede van de spelers van MVV wel.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Het schijnt dat Mvv een probleem heeft ivm dat Net omdat men alleen onderlangs de tribune kan verlaten,vroeger kon men bovenin het stadion in en uit lopen.
Een wand tot aan de plafond zal ook moeilijk te plaatsen zijn is deze niet verschuifbaar?
Wat zou helpen is die wand iets hoger maken en ook van metaal,geloof me dat werkt vroeger was dit nl ook zo!…mvrgr Opa.