MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u

17 dec 2024 07:44
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #121
LOS GEHT's... ow nee dat is 045 taol..haha

ik kijk er echt naar uit, hopelijk geen zaad partij met een snelle 0-1 en 0-2 en dan voortkabbelen tot 90 minuten.

ESPN begint al om 20.15 met voorbeschouwen, ze pakken dus groots uit. Hopelijk pakt de Angel Side ook groots uit met een spandoek (waarom hangen er anders al 10 jaar katrollen ???).
Overal spandoeken zoals vroeger op de Angel Side naast het uitvak, zorgt toch voor meer uitstraling langs het veld.

een ouderwets kolkende Geusselt zoals tegen R*da, 1-0 voor komen en tot de 90e minuut bibberen... bekerstunt in de maak.. mieljaar, is ut al 21.00 oor ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2024 10:25 17 dec 2024 10:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #122
Laatste post van mij omtrent de wedstrijd MVV-Feyenoord het is wedstrijddag het begint flink te kriebelen.
Rood/Wit tegen Rood/Wit de ene maasstad tegen de andere maasstad.
Natuurlijk heb ik als geboren en getogen rotterdammer een enorm Feyenoord hart.
Maar ik ben inmiddels zo ,,versjengd,,dat mijn hart ook ruimte moet afstaan MVV.
Als ik heel eerlijk ben heb ik bijna meer spanning bij een wedstrijd MVV/Roda en dan een wedstrijd Feyenoord Ajax.
Dat komt omdat ik natuurlijk al superlang supersup ben van MVV en ook alle thuiswedstrijden aanwezig ben in stadion de Geusselt en dit al decennia lang.
Met andere woorden de gunfactor is natuurlijk voor mij dat MVV een stunt(je) gaat uithalen.
De meeste mensen denken aan een walkover over van feyenoord kant uit maar laten we hopen dat het een wedstrijd word om je vingers bij af te likken en dan bedoel ik kwa ambiance en spanning.
Los van dit alles deze wedstrijd is financieel en sportief een kadootje en ik probeer deze wedstrijd,,neutraal,,te volgen met toch een lichtelijke voorkeur dat MVV voor een stuntje zorgd.
Laten we niet vergeten dat feyenoord dat feyenoord al 10 punten heeft verzameld in de hoogste Europesche competitie en top eredivisie speelt.
Laat de ambiance van een volle Geusselt de spelers inspireren Vaan die vaan us om een mooi of minstens een dragelijk resultaat neer te zetten dat zou een super prestatie zijn voor de supporters van Maastricht en de mensen achter de schermen zoals Het collectief en de Japanners en een boost zijn om de toekomst sportief ook een flink zetje te geven.
De vlag hangt alweer uit hier zoals vroeger de vlaggetjes op de bussen als we thuis tegen Feyenoord speelden en laten we hopen dat we deze wedstrijden weer gewoon vaker te zien krijgen in de nabije toekomst Sjengen tot vanavond amuseerd uuch…mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

17 dec 2024 12:15
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #123
Feyenoord is op dit moment meerdere maten te groot voor MVV. Dat komt ook, dat MVV in inmiddels 25 (!!) jaar, een enorme inhaalslag gemist heeft. Nog 5 jaar, en het Telstar scenario gaat in werking. Maar om terug te komen bij deze wedstrijd. Als je dan toch hoopt, op een wonder, dan kun je dit vergelijken op een wonder , ,dat een amateurclub wint van een eerste divisieclub. Hoe anders dat dit "vroeger" ook was. Maar zo kun je het vergelijken. M.a.w. de kans is nihil. Maar zoals opa zegt, geniet van het volle stadion, de ambience, en wie weet, het blijft MVV....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

17 dec 2024 14:56
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #124
Feyenoord komt dinsdagavond in actie in de tweede ronde van de KNVB Beker. De Rotterdammers van trainer Brian Priske reizen af naar Stadion De Geusselt voor een ontmoeting met MVV Maastricht. Hoe laat en op welke zender is deze wedstrijd te zien?

Hoe laat begint MVV - Feyenoord
Dinsdagavond gaat de bal bij het duel tussen MVV en Feyenoord om 21.00 uur voor het eerst rollen. Scheidsrechter Marc Nagtegaal is door de KNVB aangesteld om het duel in Limburg in goede banen te gaan leiden.

Op welke zender wordt MVV - Feyenoord uitgezonden?
Het duel tussen MVV en Feyenoord wordt dinsdagavond uitgezonden op ESPN 3, aangezien de betaalzender op ESPN 1 een schakelshow van alle bekerwedstrijden zal uitzenden. Om 20.15 uur begint de voorbeschouwing van het duel tussen MVV en Feyenoord met analisten op ESPN 3.

Hoe gaat Feyenoord spelen?
Bij Feyenoord worden er een aantal wijzigingen verwacht in de opstelling. Op het kunstgras in Maastricht zal Justin Bijlow vermoedelijk het doel verdedigen en krijgt Quinten Timber naar alle waarschijnlijkheid rust. Voor Luka Ivanusec, die bij Feyenoord zeer weinig minuten maakt, wacht ook een kans in de basis.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

17 dec 2024 15:20
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #125
Droom' komt uit voor MVV tegen Feyenoord: 'We bieden twee kleedkamers aan'
© Aangeboden door Voetbalprimeur.nl
Bij MVV Maastricht kijkt men heel erg uit naar de bekerwedstrijd tegen Feyenoord van dinsdagavond. Na 25 jaar komt er weer een keer een club uit de traditionele top-drie op bezoek in De Geusselt.

"Een droom die uitkomt", stelt interim-directeur Jean Boelen in gesprek met L1 Nieuws. "Zeker voor de supporters die 25 jaar verstoken zijn gebleven van zo'n knaller, maar ook voor de selectie is het prachtig." MVV degradeerde in 2000 uit de Eredivisie en sindsdien is er geen club uit de traditionele top-drie meer op bezoek gekomen in Maastricht.

De tickets voor het bekerduel gingen razendsnel over de (online) toonbank. Alle kaarten waren binnen een halfuur uitverkocht, zo vertelt Boelen. "Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo snel is gegaan bij MVV. Het was duizelingwekkend. Ik denk dat we het stadion wel twee keer hadden kunnen vullen."

Een uitverkochte wedstrijd betekent ook meer maatregelen op het gebied van veiligheid. "Er is bij iedere wedstrijd een protocol en er is altijd overleg met de gemeente en de politie. Dat is in dit geval wat intensiever geweest dan gebruikelijk", zegt Boelen. "Maar ook wij als organisatie hebben het aantal stewards en beveiligers uitgebreid. We zetten er 35 extra in. Dat brengt het totaal ongeveer op 75 veiligheidsmensen. We willen er vooral een feest van maken."

Ten slotte komt Boelen te spreken over de kleedkamers in De Geusselt, waar het passen en meten is. "We bieden er twee aan. De spelers en staf zullen zich moeten verdelen over twee ruimtes. Dat geldt overigens ook voor MVV."

17 dec 2024 23:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #126
Volgens mij hadden we op voorhand allemaal wel getekend voor een 0-4 en het liefst minder. Als je dan enigszins teleurgesteld naar huis gaat, omdat die 2-2 niet meer valt zegt dat veel. Fijne pot van MVV.
Daarnaast mooi dat de Feyenoord supporters het fatsoen hadden geen striemend fluitconcert door het volkslied te gooien of de minuut stilte daarna. Des te meer onbegrip dat er een idioot aan onze kant notabene denkt erdoorheen te moeten schreeuwen. Ik had die lulhannes graag, bij wijze van, over de reling naar beneden zien gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

17 dec 2024 23:56
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #127
Waarom deed Buifrari niet mee en werd hij niet gebracht in de 2e helft??
Ik dacht al dat mvv de "piep leeg hat" in de 2e helft …..als die Feyenoord verdediger niet die blunder had gemaakt was het 0-4 geworden.
Ja MVV kan de kansen niet benutten …ik dacht aan Livramento had die hem wel gemaakt?
Braken is de miskoop van het jaar…eind seizoen contract ontbinden.
En wat ik denk van Schenk weten jullie... te weinig talent.
Tasci Livramento Nieling en Souren als je deze voetballers aan ieder einde van een seizoen niet kunt behouden dan wordt het nooit wat.
OK als je 6 ton kunt cashen dan moet je hem laten gaan…maar de anderen 3 moet je een beter contract aanbieden.
Waar zijn die locale geldschieters dan ? penny wise and pound foolish ?
Hermans zal het wel beter weten want hij werkt iedere dag met die jongens maar als je maar 1x wisselt…
dan vraag ik me af of de rest werkelijk zo slecht is of heeft hij ruzie?
Voor Koerver gingen ze door het vuur. Je krijgt minimaal verse spelers terug waarom niet Bruifrahi, Librici erin ???
No risk no bisquet.
Dit is een kansloze missie.
ps ik kon geen kaartje bemachtigen, heb geen tijd hiervoor; en zou best naar Telstar willen komen 22 dec. maar niet naar Schenk, dan maar niet.

18 dec 2024 00:03
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #128
Tijd voor een ban voor Faty Papy. Ga je schamen kerel!!

MVV kan met meer dan opgeheven hoofd het veld verlaten. Zowel op als naast het veld de baas. Aktas en Francis sterk, de beide backs goed, Braken won alle kopduels en knokte als vanouds, Mmaee overal te vinden. Helaas missen we vier opgelegde kansen, en mag Feyenoord te makkelijk scoren. Maar verder lieten de Rotterdammers maar weinig zien.
Verder: imposante minuut stilte voor Frans Körver, tot die idioot begon te schreeuwen, mooi dat Feyenoord-spelers klapten voor onze fans, goede scheidsrechter, en een tip: speel meteen voor en na de wedstrijd geen muziek, maar laat de fans horen. Veel imposanter.
We hebben op alle fronten laten zien dat we gewoon eredivisiewaardig kunnen zijn.
Gruuts op MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, daan4suz, aait wief, john68, opadiehard, jovkle, Kloeteklaos, jasonke7, Jim Cemint, Olzie en4 andere mensen hebben ook bedankt..

18 dec 2024 00:04
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #129
Nou FatyPapy, wat een negatief verhaal. De Geusselt heeft vanavond genoten van de tomeloze inzet van MVV. Van een Mmae die met hart, ziel en lef voetbalt. Met dikke kansen voor MVV om te scoren. In een kolkende Geusselt deed MVV aan klantenbinding. De vraag is alleen: waarom is het verschil aan beleving in het team zo groot? Speel je elke wedstrijd in de KKD met deze passie, sta je gewoon in de top 5. Maar ik ben trots op de prestatie van vanavond, al had er meer ingezeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

18 dec 2024 00:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #130
Ongeloof én trots bij MVV: 'Toch een beetje historie geschreven'
© ProShots
MVV was dinsdagavond dicht bij een stunt in het KNVB-bekertoernooi. In de eigen Geusselt, die uitverkocht was, bleek Feyenoord echter nipt te sterk. Na afloop overheerste trots, hoewel de Limburgers voelden dat er meer in had gezeten.

Dat Justin Bijlow een van de uitblinkers was aan de zijde van de Rotterdammers, onderstreepte de krachtsverhoudingen in Maastricht. Routinier Bryan Smeets hield er een dubbel gevoel aan over, bevestigde hij aan ESPN. 'Ik ben er ziek van, maar ook trots.'

'Dat ik er ziek van ben, heeft te maken met de kansen. We hadden een paar goals meer moeten maken', vond Smeets. 'Met name in de eerste helft. Ikzelf ook. Maar al met al overheerst trots. We blijven lang in de wedstrijd tegen zo’n sterke ploeg. MVV heeft echt zijn visitekaartje afgegeven. En niet alleen wij als team, maar ook de hele club en het publiek. Een geweldige avond.'

Trainer Edwin Hermans sloot zich bij zijn middenvelder aan. 'Ik denk er precies hetzelfde over. Dat we hier teleurgesteld staan na een wedstrijd tegen Feyenoord is heel knap. We hadden echt de kans om te winnen. Maar dan moet je doelpunten maken…'

'Dat hebben we nagelaten', constateerde Hermans. 'Het mocht niet zo zijn. Maar uiteindelijk mogen we supertrots zijn. Trots op de volle Geusselt, op de weerstand die we bieden en op de wedstrijd. Dan hebben we met elkaar toch een beetje historie geschreven.'

Smeets sloot de avond af met een mooie boodschap aan de fans en zijn ploeggenoten. 'Morgen staan we op, dan moet iedereen zich realiseren dat het een fantastische avond is geweest. Kan je dit tegen Feyenoord brengen, dan mag iedereen trots zijn.'

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen

18 dec 2024 00:15
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #131
Ik heb genoten van de wedstrijd, volop passie en inzet. Duideijk kwaliteitsverschil, maar meer schoten op doel van MVV (7-3): www.vi.nl/nieuws/matig-feyenoord-komt-do...-schrik-vrij-bij-mvv

Als je deze beleving en inzet meeneemt in de KKD ga je nog veel wedstrijden winnen.
Jammer dat er te weinig wordt gewisseld, denk dat veel spelers toch graag wat minuten hadden meegedaan.

Nog een opmerking over de “sfeer actie”. Ik werd verblind door het vuurwerk, zag door de rookbommen verder geen hand voor ogen, je luchtwegen zijn er ook niet blij mee.. Wedstrijd begint daardoor later, en MVV zal er wel een boete voor krijgen, goed gedaan.. En als topstuk gooien ze het vuurwerk ook nog op stoeltjes…
Bijlagen:

18 dec 2024 00:17 18 dec 2024 00:22 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #132
Zeker trots op MVV. Dit had niemand verwacht. MVV weer vanouds. Maar bij mij rest nu alleen de diepe vraag: waarom deze passie alleen na 25 jaar tegen Feyenoord en niet iedere wedstrijd in de kkd? Want op deze manier voetbal je in no time, ieder seizoen deze wedstrijd overnieuw. En dat is toch aan de volle Geusselt te zien, wat heel Maastricht wilt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek, RoedWitHart

18 dec 2024 00:27 18 dec 2024 00:28 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #133
Zodra een Champions League club in De Geusselt gaat tijdrekken, dan weet je dat het goed gedaan hebt.

Met een iets betere selectie had je gewoon gewonnen, maar daar mogen we Erik Noor voor bedanken.
Desalnietemin heb ik genoten vanavond. We hebben dan wel verloren, maar voor het team, de supporters en de club is het vandaag een overwinning geweest.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

18 dec 2024 02:02 18 dec 2024 02:06 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #134
@FayPapy: Sorry hoor.. maar als je na zo een wedstrijd en zo een einde dit typt; dat kan toch niet serieus zijn?

Geweldige avond. Zonde van de afronding. Maar volgens mij had vooral Feyenoord “de piep leeg”!

18 dec 2024 07:03
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #135
wie geeft die fatypappy n ban hier... mijn hemel hoeveel onzin kun je uitkramen....

Hopelijk zijn we vanaf nu verlost van dat eeuwige getik achterin en gaan ze door op dit strijdplan van bal naar voren en loop er maar achteraan. en als ze dan iedere wedstrijd deze intensiteit kunnen opbrengen. En niet alleen opladen voor 1 wedstrijd

en wellicht in de winterstop nog ergens 1 of 2 buitenkansjes die je team beter maken want eventuele wissels hadden je gisteren niet geholpen

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden