MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u

04 dec 2024 14:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #91

Pierrot schreef : Dat ging heel snel! Alle tickets zijn uitverkocht op een losse flodder na die zo nu en dan vrijkomt op de Gamintribune. Toch bijzonder om eens mee te maken dat het zó snel ging. Ik kan me de laatste keer niet heugen.

Kan iemand me uitleggen waarom vak A op de Gamintribune niet in de verkoop is gegaan? Net zoals ik het gek vind dat niet alle vakken op de Hoofdtribune in de verkoop zijn gegaan. Al zullen die vakken misschien aan sponsoren/genodigden toegewezen worden?

Die wat niet in de verkoop zijn op de hoofdtribune zullen voor sponsoren en bijv familie en vrienden van spelers.
Vak A op de gamin tribune houden ze leeg ivm de veiligheid etc.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2024 14:49 04 dec 2024 15:00 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #92

CatenaccioMestreech schreef :

Pierrot schreef : Dat ging heel snel! Alle tickets zijn uitverkocht op een losse flodder na die zo nu en dan vrijkomt op de Gamintribune. Toch bijzonder om eens mee te maken dat het zó snel ging. Ik kan me de laatste keer niet heugen.

Kan iemand me uitleggen waarom vak A op de Gamintribune niet in de verkoop is gegaan? Net zoals ik het gek vind dat niet alle vakken op de Hoofdtribune in de verkoop zijn gegaan. Al zullen die vakken misschien aan sponsoren/genodigden toegewezen worden?

Die wat niet in de verkoop zijn op de hoofdtribune zullen voor sponsoren en bijv familie en vrienden van spelers.
Vak A op de gamin tribune houden ze leeg ivm de veiligheid etc.

Dat besluit over de vakken op de hoofdtribune valt te begrijpen. Alleen vind ik wel dat MVV moet monitoren of al die plekken ook bezet gaan worden. Anders zou ik alsnog kaarten in de vrije verkoop gaan aanbieden.

En dan vak A op de Gamintribune niet in de verkoop gooien vanwege de veiligheid.. Hier heb ik mijn bedenkingen bij. Je hebt vak E al als buffervak. Het is toch zonde, want je verkoopt dit vak ook makkelijk uit. Je kan niet zeggen dat een stadion stijf is uitverkocht als je straks allemaal lege vakken ziet vind ik. Het is maar net wat je als club wil uitstralen. Om nog maar te zwijgen over de omzet die je mist door al die lege vakken.

Een veiligheidscoördinator is niet te benijden voor deze pot vind ik. Toch moeten ze er naar mijn mening alles aan doen om ieder stoeltje gevuld te krijgen.

Buiten dat: Goed georganiseerd verder door MVV en het wordt hoe dan ook onvergetelijk!

04 dec 2024 14:49
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #93
Als je vak A van de gamin tribune al leeg houdt ivm veiligheid...kom op zeg.

04 dec 2024 15:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #94

Roed en Wit 70 schreef : Als je vak A van de gamin tribune al leeg houdt ivm veiligheid...kom op zeg.

Oh vak A, bedoel het vak naast het uitvak.
Denk dat vak A is voor jeugdspelers van MVV.
Of ook al kaarten die buiten de kaartenverkoop om verkocht zijn.

04 dec 2024 20:13
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #95

Roed en Wit 70 schreef : Als je vak A van de gamin tribune al leeg houdt ivm veiligheid...kom op zeg.

now...Geer höbt Kattenasjow noets aon de geng gezeen....
dat is unne dölle es dee los geit...:whistle:

05 dec 2024 14:13
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #96
Feyenoord heeft 400 kaarten ontvangen voor de uitwedstrijd tegen MVV Maastricht. De Rotterdammers spelen op dinsdag 17 december om 21:00 uur het bekerduel tegen de club uit de Keuken Kampioen Divisie. De kaartverkoop begint voor Diamondcardhouders op vrijdag 6 december. Daarna zijn de Goldcardhouders en Silvercardhouders aan de beurt, als er nog kaarten beschikbaar zijn.

Uitkaarthouders kunnen een half uur voor de start van de verkoop de wachtrij betreden met een speciale link die in de wachtrij staat. Let op: het is belangrijk dat je hetzelfde e-mailadres invult als het e-mailadres waar je mee inlogt in de ticketshop. Je kan je e-mailadres voor deze verkoop niet meer aanpassen. Feyenoord is nog in onderhandeling met de autoriteiten over de opstapplaats van de bus. Deze zal wel in Limburg zijn. In de infomail die volgt staat de definitieve opstapplaats.

- Buscombi (locatie nog niet bekend): 320 tickets á € 26,00

- Buscombi Rotterdam: 80 tickets á € 26,00

Start kaartverkoop
Diamondcardhouders: vrijdag 6 december om 09:00 uur
Goldcardhouders: zaterdag 7 december om 09:00 uur
Silvercardhouders: maandag 9 december om 18:00 uur

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

05 dec 2024 14:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #97

peeke schreef : Feyenoord is nog in onderhandeling met de autoriteiten over de opstapplaats van de bus. Deze zal wel in Limburg zijn. In de infomail die volgt staat de definitieve opstapplaats.

Geen probleem, hierbij de opstapplaats:

Opstapplaats Feyenoord bussen

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

06 dec 2024 14:18
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #98
Nog enkele kaarten verkrijgbaar:
Gamintribune
Vak A: 25
Vak B: 2
Vak C: 5
Vak D: 4

06 dec 2024 19:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #99
Bedankt Sjappie , ik had er 2 bestelt alleen vak A zijn er nog 6 te koop ..de rest is ook betaaalt .....

07 dec 2024 04:54 07 dec 2024 05:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #100

Sjappie schreef : Nog enkele kaarten verkrijgbaar:
Gamintribune
Vak A: 25
Vak B: 2
Vak C: 5
Vak D: 4

Nu helemaal uitverkocht!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Bijlagen:

08 dec 2024 20:08
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #101
Vak C, Hoofdtribune, Rij 8, Stoel 28 zal wel niet door mij bezet worden. Jammer, maar helaas! Op zondag 22 december ben ik wel van de partij!

08 dec 2024 20:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #102

De Zwarte Vogel schreef : Vak C, Hoofdtribune, Rij 8, Stoel 28 zal wel niet door mij bezet worden. Jammer, maar helaas! Op zondag 22 december ben ik wel van de partij!

Ik stuur je een pb!…mvrgr Ampa

....

09 dec 2024 18:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #103
Ze hebben aantal blessures, spelers die pas terug komen van een blessure, blessuregevoelige spelers, ze hebben een druk zwaar programm en wij hebben kunstgras. Al met al denk ik dat ze best eens met een zwak elftal kunnen aan gaan treden waardoor we kans hebben om het ze in ieder geval heel lastig te gaan maken.

09 dec 2024 20:30 09 dec 2024 20:31 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #104
gewoen draon goon !

in unne volle tempel mot de bonte störrem vaanaof de tribunes die vaan us op 'g veld nao d'n euverwinningk kinne schriewe!
de Geusselt trille op zien groondveste.
Met de Mestreechse Ingel veurop...

vergeet neet; die Hollenders oet dee aandere Maosstad höbbe 't deikser meujlik gehad bij us!

zjus wie in de jaore 70 daan :

wie wordt er in de Geusselt vermoord...?
Feyen....
:daag:

Es g’r mer ‘ns "draon" wèlt goon
Jèh daan zeet geer neet te sloon
Bijlagen:

10 dec 2024 08:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #105

mvv4ever schreef : Ze hebben aantal blessures, spelers die pas terug komen van een blessure, blessuregevoelige spelers, ze hebben een druk zwaar programm en wij hebben kunstgras. Al met al denk ik dat ze best eens met een zwak elftal kunnen aan gaan treden waardoor we kans hebben om het ze in ieder geval heel lastig te gaan maken.

Advocaat van de duivel:

Na MVV speelt Feyenoord nog uit tegen het onverslaanbare PSV en daarna winterstop. Feyenoord staat al tien punten achter op PSV, kampioen gaan ze niet worden. Priske zal toch heel graag een prijs willen winnen in zijn eerste seizoen en zal vooral willen voorkomen dat hij de winterstop in gaat met een knullige uitschakeling in de beker tegen een laagvlieger uit de KKD en een vette nederlaag tegen PSV. Want dan is het maar de vraag of Priske er in januari nog zit.

Ik hoop ook op een stunt en die kans is groter als Feyenoord met een tweede elftal aan komt zetten. Spelers moeten vanaf minuut 1 vol gas geven en het stadion er vol achter gaan staan, laat Feyenoord maar merken dat ze het niet cadeau gaan krijgen. Maar de andere kant is dat Feyenoord deze wedstrijd zelf ook echt niet cadeau gaat geven. Daarvoor staat er voor Priske en Feyenoord nu al te veel op het spel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden