>
Ontvangen bedankjes 5000
Duin schreef :
webmastersfm schreef : 50.000 voor de stadionlampen 4 uurtjes . Whahhaha
Oh jij denkt natuurlijk dat er peertjes van 50watt van de Gamma inzitten...
Reken maar eens even na en dan kom je dan met een serieuze reactie. Of vraag het anders even na, als je er zelf niet uitkomt
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Karakter schreef : Ik had veel, héél veel verwacht in een topic over MVV-Feyenoord, maar níet dat ik er berekeningen zou teruglezen over brandende stadionlampen.
Mosae schreef : Oké, maar dan vergeet je de verwarming in de kleedlokalen en sponsorruimte á 250K per keer?
Jacques schreef :
Duin schreef :
webmastersfm schreef : 50.000 voor de stadionlampen 4 uurtjes . Whahhaha
Oh jij denkt natuurlijk dat er peertjes van 50watt van de Gamma inzitten...
Reken maar eens even na en dan kom je dan met een serieuze reactie. Of vraag het anders even na, als je er zelf niet uitkomt
Die lampen staan vrijwel iedere avond aan. Laten we zeggen 180 dagen per jaar (en dan ben ik coulant) want in de zomermaanden niet en in het weekend niet (altijd). 180 keer 50.000 euro is 9 miljoen euro.
De gehele begroting van MVV is ongeveer 4 miljoen euro en was nog lager de seizoenen hiervoor. Volgens jou leiden we dit seizoen 5 miljoen verlies nog voordat we ook maar één speler of trainer of kantoorpersoneel hebben betaald, en noem alle andere kosten maar op?
Zoals webmastersfm al aangeeft had een eerder artikel over dit onderwerp het over 14.000 euro besparing per jaar. Die 50.000 euro kosten lijkt me eerder het jaarlijks verbruik. Niet dagelijks.
Duin schreef :
Sjappie schreef : Voor die mensen is het inderdaad extra zuur. Maar desondanks denk ik dat veel mensen deze prijs wel zullen begrijpen.
Het stadion zal (zo goed als) vol zitten, dus snap ik deze prijsverhoging voor een dergelijke wedstrijd wel.
Brengt veel geld op, en wat wordt geschreven klopt wel.
Iets meer dan 2.000 seizoenkaarthouders die 2 kaarten kunnen kopen voor € 27,50.
Dus rond de 4.000 kaarten à € 27,50 = 110.000
De andere 4.500 kaarten à € 37,50 = 150.000
Naast TV geld voor de uitzending toch een mooi zakcentje.
Als iedereen nu ook nog eens goed drink tijdens deze wedstrijd zit je al gauw aan € 300.000 aan extra inkomsten.
Haal daar de (extra) beveiliging vanaf en je zult nog makkelijk € 275.000 over houden.
Je berekening klopt (helaas) niet.
Je rekent alleen €25.000 aan extra kosten voor beveiliging, maar alle andere kosten die bij een wedstrijd komen kijken moeten daar nog vanaf.
Alleen de stadionverlichting van pak hem beet 19.30 tot 23.30 laten branden kost al €50.000 (vandaar dat Laura ooit over LED-verlichting begon).
Met alle overige kosten mag je blij zijn als je €100.000 overhoudt, wat natuurlijk een prachtig bedrag voor MVV is!
Nee, de kolkende Geusselt en vooral dat koude en gure Maastricht (dat kennen ze in Rotterdam niet met een stevige zuidwester) gaat er voor zorgen dat Feyenoord met knikkende knieën gaat afreizen. Ook de 3-3 in Manchester City is niets vergeleken bij deze klus. Van de andere kant, is dit precies hetzelfde voor Feyenoord als voor MVV dat ze op een verlaten kille maandagavond een wedstrijd moeten spelen op De Toekomst. Dus wie weet.Pierrot schreef : Dames en heren, wederom de vraag: Zullen we het over MVV - Feyenoord hebben? De Rotterdammers stuntten gisteravond uit bij Man City. Maar kunnen ze het ook op een koude, gure dinsdagavond in een kolkende Geusselt?
FatyPapy1990 schreef : 11 dec feyenoord sparta praag woensad
13 dec feyenoord heracles vrijdag avond 21:00 uur (black friday)
17 dec MVV feyenoord dinsdag
22 dec psv feyenoord zondag
dat zijn dus 4 wedstrijden in 11 dagen, waarbij het vooral zaak is voor de rotterdammers dat ze volgend seizoen weer meedoen aan de champions league vanwege de poen,
en dat ze winnen van Praag om zo een volgende ronde van de champions league te bereiken, ook vanwege het vele geld.
Daartoe moeten ze komen bij de eerste 24 van de 38 clubs in de champions league, waartoe ik hun wel in staat acht.
Tegen Salzburg verloren ze onlangs in de kuip….was het onderschatting?
MVV zal een slim plan moeten smeden (evtl countervoetbal met Timas of zo), en feyenoord heeft misschien last van onderschatiing?
Een goede conditie bij MVV en een goede focus zou al helpen om die 1% kans evtl. te vergroten?
Het zal me ook interesseren of MVV begint met dezelfde basis als tegen denBosch,...deze spelers hebben de 2e ronde veilig gesteld.
Bij vele topclubs spelen verschillende spelers in verschilende competities.
Als ik feyenoord was liet ik de Knvb beker lopen…anders de deksel en de neus? maar ik ben bang dat MVV het toch zelf zal moeten doen