MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u

26 nov 2024 16:28 26 nov 2024 16:31 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #61

Duin schreef :

webmastersfm schreef : 50.000 voor de stadionlampen 4 uurtjes . Whahhaha

Oh jij denkt natuurlijk dat er peertjes van 50watt van de Gamma inzitten...
Reken maar eens even na en dan kom je dan met een serieuze reactie. Of vraag het anders even na, als je er zelf niet uitkomt

Die lampen staan vrijwel iedere avond aan. Laten we zeggen 180 dagen per jaar (en dan ben ik coulant) want in de zomermaanden niet en in het weekend niet (altijd). 180 keer 50.000 euro is 9 miljoen euro.

De gehele begroting van MVV is ongeveer 4 miljoen euro en was nog lager de seizoenen hiervoor. Volgens jou leiden we dit seizoen 5 miljoen verlies nog voordat we ook maar één speler of trainer of kantoorpersoneel hebben betaald, en noem alle andere kosten maar op?

Zoals webmastersfm al aangeeft had een eerder artikel over dit onderwerp het over 14.000 euro besparing per jaar. Die 50.000 euro kosten lijkt me eerder het jaarlijks verbruik. Niet dagelijks.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, jovkle, webmastersfm

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2024 17:49
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #62
Zullen we het anders gewoon weer over MVV - Feyenoord hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, CatenaccioMestreech

26 nov 2024 19:39
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #63
Ik had veel, héél veel verwacht in een topic over MVV-Feyenoord, maar níet dat ik er berekeningen zou teruglezen over brandende stadionlampen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, webmastersfm, CatenaccioMestreech

26 nov 2024 19:43
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #64

Karakter schreef : Ik had veel, héél veel verwacht in een topic over MVV-Feyenoord, maar níet dat ik er berekeningen zou teruglezen over brandende stadionlampen.

Ben al lang blij dat ie niet begint over de 20.000€ aan water wat langs die pisbakken loopt iedere wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 nov 2024 20:48
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #65
Oké, maar dan vergeet je de verwarming in de kleedlokalen en sponsorruimte á 250K per keer?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Obbins, Raadgek

26 nov 2024 21:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #66
Hahaha , die Duin …wat een afgang !! 50.000 euro voor een beetje stroom om wat lampen te laten branden !!

Ik vond je al een kansloos figuur , maar gelukkig doe je t laatste beetje helemaal zelf !! Ik zou zeggen je bent op weekend verlof , maar dat kan nog niet het is pas dinsdag !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 nov 2024 21:28
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #67

Mosae schreef : Oké, maar dan vergeet je de verwarming in de kleedlokalen en sponsorruimte á 250K per keer?

We betalen volgens mij ook nog 10.000 euro per kilo rubberen korrels die op het veld liggen.
Hele dure huishoudingen hebben we.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Mosae

26 nov 2024 22:22
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #68

Jacques schreef :

Duin schreef :

webmastersfm schreef : 50.000 voor de stadionlampen 4 uurtjes . Whahhaha

Oh jij denkt natuurlijk dat er peertjes van 50watt van de Gamma inzitten...
Reken maar eens even na en dan kom je dan met een serieuze reactie. Of vraag het anders even na, als je er zelf niet uitkomt

Die lampen staan vrijwel iedere avond aan. Laten we zeggen 180 dagen per jaar (en dan ben ik coulant) want in de zomermaanden niet en in het weekend niet (altijd). 180 keer 50.000 euro is 9 miljoen euro.

De gehele begroting van MVV is ongeveer 4 miljoen euro en was nog lager de seizoenen hiervoor. Volgens jou leiden we dit seizoen 5 miljoen verlies nog voordat we ook maar één speler of trainer of kantoorpersoneel hebben betaald, en noem alle andere kosten maar op?

Zoals webmastersfm al aangeeft had een eerder artikel over dit onderwerp het over 14.000 euro besparing per jaar. Die 50.000 euro kosten lijkt me eerder het jaarlijks verbruik. Niet dagelijks.

Als we de KNVB zo ver zouden krijgen om onze thuiswedstrijden bij daglicht te laten spelen, dan hebben we in 4 jaar tijd onze begroting verdubbeld. Hebben we ook de Japanners niet meer nodig.

Die misplaatste arrogantie. Vraag het anders even na..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, CatenaccioMestreech

26 nov 2024 23:06
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #69
Toch wel goed dit Forum dat mensen (Webmaster) hier nog begrijpen hoe je 1 kWh berekend en anderen met chatGPT of Copilot werken.
Ik geloof niet dat dit bv het geval is in de gemeenteraad van de stad....:-)
Zou ons mislukt talentje ook begrijpen/weten dat 1 Lt Diesel of Benzine een energie inhoud heeft van ongeveer 10 kWh,
voordat hij zich straks vergaloppeerd met een Elektro Auto?

50 k€ dat verdienen velen niet eens per jaar

26 nov 2024 23:28 26 nov 2024 23:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #70

Duin schreef :

Sjappie schreef : Voor die mensen is het inderdaad extra zuur. Maar desondanks denk ik dat veel mensen deze prijs wel zullen begrijpen.
Het stadion zal (zo goed als) vol zitten, dus snap ik deze prijsverhoging voor een dergelijke wedstrijd wel.

Brengt veel geld op, en wat wordt geschreven klopt wel.
Iets meer dan 2.000 seizoenkaarthouders die 2 kaarten kunnen kopen voor € 27,50.
Dus rond de 4.000 kaarten à € 27,50 = 110.000
De andere 4.500 kaarten à € 37,50 = 150.000

Naast TV geld voor de uitzending toch een mooi zakcentje.
Als iedereen nu ook nog eens goed drink tijdens deze wedstrijd zit je al gauw aan € 300.000 aan extra inkomsten.
Haal daar de (extra) beveiliging vanaf en je zult nog makkelijk € 275.000 over houden.

Je berekening klopt (helaas) niet.
Je rekent alleen €25.000 aan extra kosten voor beveiliging, maar alle andere kosten die bij een wedstrijd komen kijken moeten daar nog vanaf.
Alleen de stadionverlichting van pak hem beet 19.30 tot 23.30 laten branden kost al €50.000 (vandaar dat Laura ooit over LED-verlichting begon).
Met alle overige kosten mag je blij zijn als je €100.000 overhoudt, wat natuurlijk een prachtig bedrag voor MVV is!

Hoe kom je aan het idee dat een avondje MVV €50.000 aan stroomkosten zou kosten kwa verlichtings kosten?
Uit welke van je 3 duimen zuig je dit?
Kom met een realistisch verhaal of stop met je sprookjes achtige post die op niks gebaseerd zijn ik lees ook terug op je eerdere post meermaals ik vind ze geen meerwaarde alleen maar een niet toegevoegde waarde op het forum,,sorry,, post eens wat nuttigs ben je Mvvfan met een mvv hart of post je maar wat?…mvrgr Ampa

....

27 nov 2024 06:31
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #71
Dames en heren, wederom de vraag: Zullen we het over MVV - Feyenoord hebben? De Rotterdammers stuntten gisteravond uit bij Man City. Maar kunnen ze het ook op een koude, gure dinsdagavond in een kolkende Geusselt? ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen, M-MVV

27 nov 2024 08:37
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #72
11 dec feyenoord sparta praag woensad
13 dec feyenoord heracles vrijdag avond 21:00 uur (black friday)
17 dec MVV feyenoord dinsdag
22 dec psv feyenoord zondag

dat zijn dus 4 wedstrijden in 11 dagen, waarbij het vooral zaak is voor de rotterdammers dat ze volgend seizoen weer meedoen aan de champions league vanwege de poen,
en dat ze winnen van Praag om zo een volgende ronde van de champions league te bereiken, ook vanwege het vele geld.
Daartoe moeten ze komen bij de eerste 24 van de 38 clubs in de champions league, waartoe ik hun wel in staat acht.
Tegen Salzburg verloren ze onlangs in de kuip….was het onderschatting?
MVV zal een slim plan moeten smeden (evtl countervoetbal met Timas of zo), en feyenoord heeft misschien last van onderschatiing?
Een goede conditie bij MVV en een goede focus zou al helpen om die 1% kans evtl. te vergroten?
Het zal me ook interesseren of MVV begint met dezelfde basis als tegen denBosch,...deze spelers hebben de 2e ronde veilig gesteld.
Bij vele topclubs spelen verschillende spelers in verschilende competities.
Als ik feyenoord was liet ik de Knvb beker lopen…anders de deksel en de neus? maar ik ben bang dat MVV het toch zelf zal moeten doen :-)

27 nov 2024 08:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #73
Ach, het is een top affiche en we hebben werkelijk niets te verliezen. Niemand verwacht dat we gaan winnen. Mooi toch?
Feyenoord zal het snel en zakelijk willen afhandelen.
Aan MVV de taak om er met veel energie in te vliegen. Laat ze maar rennen en werken, hebben ze absoluut geen zin in.
En aan ons als fans de taak om er ook vol achter te gaan staan. En vooral te genieten. Eindelijk weer eens een echte tegenstander van formaat.
Grootste winst is straks een vol stadion en dus een zeer prettig extra, onvoorzien zakcentje.

27 nov 2024 08:59
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #74

Pierrot schreef : Dames en heren, wederom de vraag: Zullen we het over MVV - Feyenoord hebben? De Rotterdammers stuntten gisteravond uit bij Man City. Maar kunnen ze het ook op een koude, gure dinsdagavond in een kolkende Geusselt? ;)

Nee, de kolkende Geusselt en vooral dat koude en gure Maastricht (dat kennen ze in Rotterdam niet met een stevige zuidwester) gaat er voor zorgen dat Feyenoord met knikkende knieën gaat afreizen. Ook de 3-3 in Manchester City is niets vergeleken bij deze klus. Van de andere kant, is dit precies hetzelfde voor Feyenoord als voor MVV dat ze op een verlaten kille maandagavond een wedstrijd moeten spelen op De Toekomst. Dus wie weet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

27 nov 2024 11:25 27 nov 2024 11:28 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #75

FatyPapy1990 schreef : 11 dec feyenoord sparta praag woensad
13 dec feyenoord heracles vrijdag avond 21:00 uur (black friday)
17 dec MVV feyenoord dinsdag
22 dec psv feyenoord zondag

dat zijn dus 4 wedstrijden in 11 dagen, waarbij het vooral zaak is voor de rotterdammers dat ze volgend seizoen weer meedoen aan de champions league vanwege de poen,
en dat ze winnen van Praag om zo een volgende ronde van de champions league te bereiken, ook vanwege het vele geld.
Daartoe moeten ze komen bij de eerste 24 van de 38 clubs in de champions league, waartoe ik hun wel in staat acht.
Tegen Salzburg verloren ze onlangs in de kuip….was het onderschatting?
MVV zal een slim plan moeten smeden (evtl countervoetbal met Timas of zo), en feyenoord heeft misschien last van onderschatiing?
Een goede conditie bij MVV en een goede focus zou al helpen om die 1% kans evtl. te vergroten?
Het zal me ook interesseren of MVV begint met dezelfde basis als tegen denBosch,...deze spelers hebben de 2e ronde veilig gesteld.
Bij vele topclubs spelen verschillende spelers in verschilende competities.
Als ik feyenoord was liet ik de Knvb beker lopen…anders de deksel en de neus? maar ik ben bang dat MVV het toch zelf zal moeten doen :-)

Je kan je tactisch doodanalyseren...
Maar ik moet eerlijk bekennen dat me die uitslag echt niet veel interesseert.
Zie geen enkele manier hoe wij van Feyenoord A of B team kunnen winnen.
Speelde Feyenoord zoals Ajax vorig jaar, dan had je als MVV echt kans gehad.
Maar dit Feyenoord heeft zat kwaliteiten.

Lekker genieten van de ambiance en van een volle Geusselt!
Als we scoren gewoon net doen of we de Champions League hebben gewonnen!
Veel geld in het laadje van onze clubkas is ook erg mooi. Aangezien de hele financiële situatie waar we vandaan komen.
Laten we er vooral een feest van maken en dan kijken we wel wat het brengt!

En stel we winnen op wonderbaarlijke manier wel deze wedstrijd dan is dit een avond om nooit te vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Pierrot

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden