Als ik terugdenk aan dinsdag, voel ik nog steeds trots op ons team, de club en de supporters. Wat een geweldige avond vol positieve reclame voor MVV! Ik ben na de wedstrijd door veel mensen aangesproken, zelfs door mensen die normaal niets met MVV hebben. Dat zegt veel over hoe bijzonder deze avond was. Hier had ik vooraf zonder twijfel voor getekend.
Ook een groot compliment aan de MVV-organisatie is op zijn plaats. We zijn er vaak snel bij om te benoemen wat niet goed gaat, en natuurlijk liep niet alles vlekkeloos, maar de organisatie en vrijwilligers hebben echt een topprestatie geleverd. Bijna 9.000 mensen op deze manier ontvangen is een groot succes.
Ik hoop dat deze avond niet alleen mooie herinneringen heeft opgeleverd, maar ook financieel een flinke meevaller is voor de club.
Nu is het zaak om dit positieve gevoel vast te houden. Met een overwinning op Telstar de winterstop in, en dit momentum gebruiken om nieuwe ambassadeurs, partners en supporters aan MVV te binden. Laten we samen zorgen voor extra betrokkenheid bij iedereen die al met MVV verbonden is. Dit smaakt zeker naar meer!