MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u

20 dec 2024 01:13
RoedWitHart
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #151
Nu ik wat meer afstand heb genomen van de emoties van dinsdag, blijft ik toch met een katertje zitten. Natuurlijk ben ik trots op MVV. Maar nu ik zie hoeveel amateurclubs met verrassende uitslagen gewonnen hebben deze bekerronde, was het echt niet onverdiend geweest als MVV daar bij had gezeten. De beste kansen waren toch voor MVV? Feijenoord heeft gewoon gemazzeld in hun onderschatting van MVV. Volgens mij is vriend en vijand het daar over eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2024 15:08
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #152
Dat klopt wel, maar is toch niet helemaal hetzelfde. Dat een amateurclub wint van o.a. Fortuna is niet hetzelfde als dat MVV zou winnen van Feyenoord. Ajax, Psv en Feyenoord zijn de top van het Nederlands voetbal (zo is dat nu eenmaal). Desalniettemin is het meer dan knap geweest van MVV wat ze op de mat hebben gelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

22 dec 2024 10:29
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #153
Als ik terugdenk aan dinsdag, voel ik nog steeds trots op ons team, de club en de supporters. Wat een geweldige avond vol positieve reclame voor MVV! Ik ben na de wedstrijd door veel mensen aangesproken, zelfs door mensen die normaal niets met MVV hebben. Dat zegt veel over hoe bijzonder deze avond was. Hier had ik vooraf zonder twijfel voor getekend.

Ook een groot compliment aan de MVV-organisatie is op zijn plaats. We zijn er vaak snel bij om te benoemen wat niet goed gaat, en natuurlijk liep niet alles vlekkeloos, maar de organisatie en vrijwilligers hebben echt een topprestatie geleverd. Bijna 9.000 mensen op deze manier ontvangen is een groot succes. :applaus:

Ik hoop dat deze avond niet alleen mooie herinneringen heeft opgeleverd, maar ook financieel een flinke meevaller is voor de club.

Nu is het zaak om dit positieve gevoel vast te houden. Met een overwinning op Telstar de winterstop in, en dit momentum gebruiken om nieuwe ambassadeurs, partners en supporters aan MVV te binden. Laten we samen zorgen voor extra betrokkenheid bij iedereen die al met MVV verbonden is. Dit smaakt zeker naar meer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Tommyd

02 jan 2025 14:36
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Feyenoord (Beker) di 17-12-2924, 21:00u #154
Ik hoor van veel mensen die zijn gaan kijken en normaliter niet gaan, ALS MVV toch deed SCOREN of de bal kon AFMAKEN.
Mijn reactie is dan, dat is al jaren het probleem. Leuke acties/voetbal maar nog altijd niet iemand die de bal kan afronden.

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden