Veendam - MVV Maastricht
- jeoff
-
- Administrator
-
Re: Re: Veendam - MVV Maastricht
25 Aug 2012 11:07De foto's hierboven zijn top!! Ben nog aan het nagenieten

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
25 Aug 2012 11:29 - 25 Aug 2012 11:34De eerste 2 en de laatste foto zijn fotos van PubliciteitVisie.nl
Ook al staat het er niet op...
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Skillz x Hypzz
-
- New Member
-
25 Aug 2012 12:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- marke
-
- Premium Member
-
25 Aug 2012 12:35 - 25 Aug 2012 12:39Ze zien misjiens neet zoe sjoen mer ploats ze toch

- Anna D.
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 13:12Leuk voor Kuipers dat hij zo opstoomt en die goal binnenschiet (dus geen kopbal zoals hier eerder vermeldt werd). Betaalt het vertrouwen van Trost dubbel en dwars terug. Ik had ook zeker m'n twijfels na zijn optreden in Eindhoven, maar mooi hoe hij dit heeft opgepikt. Komen zijn voormalige spitskwaliteiten toch goed van pas, zat lekker in het hoekje. Who the fuck is Sidney Schmeltz?
Ook een dikke chapeau voor meneer Castro, onze rots in de branding. In de oefenwedstrijden had ik al een zeer goed gevoel bij hem en maakt het helemaal waar. Geruststellend om zo'n man in de goal te hebben staan.
Stond trouwens wel even verbaasd te kijken toen ik vernam dat we niet meer eerste stonden omdat Helmond Sport verrassend met 2-5 heeft huisgehouden bij de Graafschap. Denk je toch van had Veldmate die strafschop maar gemaakt dan stond je nog steeds op kop. Maar goed je hoort mij niet klagen.
Moet wel waken voor het feit dat ik niet te euforisch word na dit super begin. Ik denk dat we Eindhoven, FC Oss en Veendam stuk voor stuk aan het eind van de rit in het rechterrijtje tegenkomen. Ook Telstar volgende week schaar ik bij dat rijtje. Op papier zag de eerste periode er het gunstigste uit en tot nu komt dat wel uit. Kijk al uit naar de uitwedstrijd tegen de Graafschap als we echt getest worden en die hebben toch een tik gehad gisteren. Maar eerst uiteraard op naar Telstar al heb ik hier ook weer veel vertrouwen in dat we die ook pakken. Helmond Sport krijgt het vermoedelijk wat lastiger die krijgen FC Den Bosch op bezoek.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 13:30 - 25 Aug 2012 13:34Prachtig zoals Castro zich manifesteert!
Laat me denken aan Peter Gerards die ook zo in de 5 meter heerste...( is 't niet Opa?)
Zou het nu dan toch ook weer die kant op gaan...?
Wat maakt het uit, dromen mag ...
Maar de sfeer zit er dit jaar goed in :thumbsup:
Je komt in een warm bad terecht met deze supporters (uit en thuis), dat moet toch prachtig zijn voor de voetballers !
En wat te denken hoe dit overkomt op de "verdwaalde" bezoeker die per toeval effe 'n wedstrijdje MVV meepikt?
De indruk die de clubs van ons hebben bij uitwedstrijden...? Sjitterend
Reden genoeg voor diegene die nog niet overtuigd is, of twijfelt, om de komende thuiswedstrijd(en) te bezoeken !
'ne groete merci dus aan alle supporters (uit & thuis, losse supporters & supporters die deel uit maken van een groep) !
Back on topic:
door de wedstrijd vaan *oda kraoge veer weinig, väöl ste wienig op L1 vaan de Lange Leegte met, mer die inkel kierkes tot euvergesjakelt woord, waort geer good te huure ! Sjiek en bedaank !!! :applaus:
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
25 Aug 2012 13:39Us mvvke is nietmeer. Het kleine mvvke maakte veel fouten.Had moeilijke tijden.
Het nieuwe MVV. is volwassen geworden,een ware subtopper.
Mvv supporter worden is heb beste wat iemand kan overkomen.
Genoten gister van de sfeer in de bus en in het stadion,Thuis tegen telstar het stadion maar eens op zijn fundering laten trillen!
- Romadu
-
- Senior Member
-
25 Aug 2012 13:49We weten gelukkig allemaal dat wij 2 man voorin hebben lopen die genoeg aan 1 moment hebben in de hele 90 minuten. Geen moment dus getwijfeld aan die 3 punten. MVV maakt altijd een goal, let maar op mijn woorden. Daarnaast werkte en sleurde Veldmate wederom als een beest voorin, wist Rutjes weer een aantal keren net het randje op te zoeken (wat de ploeg scherp hield) en voetbalde Kuipers een zeer behoorlijke partij! Het doelpunt viel echt op het perfecte moment!
Schreurs speelde erg ongelukkig, zijn vervanger Timmermans echter nog erger. Hield het veld goed breed, maar benutte zijn snelheid niet (terwijl juist dat zijn kwaliteit is) en gaf veel te gehaast niets anders dan ziekenhuis ballen voor het doel. Geen ramp bij 0-2 voorsprong, maar deze jongen heeft (zoals zovaak genoemd) wedstrijdritme nodig!
Labylle voetbalt gewoon op een te laag niveau in de Juup Liek. De klasse en techniek druipt er vanaf. Maar net als tegen Oss vond ik hem vaak slordig. Met zijn snelheid maakt hij het vaak weer goed, maar ik weet dat er veel meer in zit!
Mooi om te zien dat vanaf de 85ste minuut de vuistjes omhoog blijven gaan richting uitvak. Geen kliekjes meer, oprechte trots en blijdschap! Alle nieuwelingen zijn met de juiste instelling hierheen gekomen. Schreurs verkiest het sportieve boven het groengele geld, Rutjes en Veldmate wilden voor de magie van de Geusselt hierheen komen. Gilles, ook al speelt hij helaas nog niet, is apetrots op het rode shirt met de witte ster!
Als die pingel erin was gegaan, stonden we "echt" aan kop. Maar het geeft niet, die pakken we volgende week wel. We raken gezamelijk in een flow en die positieve energie moeten we gebruiken! De zon sjeint sjoen Sjeng, geniet van dit moment! Volgende week zal het Telstar duidelijk zijn dat ze hier niets te zoeken hebben & dan op naar de Graafschap met z'n alle om onze ambitie dit seizoen te onderstrepen!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 15:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Romadu
-
- Senior Member
-
25 Aug 2012 15:43www.l1.nl/video/mvv-blijft-medekoploper-veendam-25-aug-2012
- kribbebieter
-
- Premium Member
-
25 Aug 2012 16:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
25 Aug 2012 17:11Vol uitvak in Doetinchem?
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 18:28Anna D. wrote: Nog steeds aan het nagenieten!
Filmpje:
SJEVRAOJE !
merci Anna ! :applaus: ♥ :applaus:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
25 Aug 2012 21:02En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
25 Aug 2012 21:18Please Log in or Create an account to join the conversation.