Veendam - MVV Maastricht

25 aug 2012 11:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Veendam - MVV Maastricht #106
Ja de kwaliteit van mijn foto's waren helaas niet zo goed.. Maar ik dacht, beter dan niks zo direct na de wedstrijd.
De foto's hierboven zijn top!! Ben nog aan het nagenieten :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Skillz x Hypzz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 11:29 25 aug 2012 11:34 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veendam - MVV Maastricht #107

Danny1983 schreef : Alvast wat fotos van gister avond...

zwemparty ;)



Feestje bij t uitvak



Duel


Pak m terug ;)


Feestje bij het uitvak


De eerste 2 en de laatste foto zijn fotos van PubliciteitVisie.nl
Ook al staat het er niet op...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Lummel, Skillz x Hypzz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 12:05
Skillz x Hypzz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Veendam - MVV Maastricht #108
Hahahaha mooie foto's, prachtig om hier getuigen van te zijn geweest in de lange leegte !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 12:35 25 aug 2012 12:39 door marke.
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Veendam - MVV Maastricht #109










Ze zien misjiens neet zoe sjoen mer ploats ze toch :) p.s noe weet iech ough boe mien eend noar tow is !!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, wsly, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Veendam - MVV Maastricht #110
Dit is toch heerlijk hoe dit seizoen tot nu toe verloopt. Gisteren weer een fantastische ontlading in het uitvak. Dan is me dat die lange trip naar Oost-Groningen dubbel en dwars waard. Als je dan die teamspirit weer ziet ook na afloop hoeveel plezier ze met elkaar hebben dan belooft dat echt iets heel moois dit seizoen. Ook heel belangrijk als je hoge ogen wilt gooien dat het een hecht team is. Als je dan een Cor Gillis bijvoorbeeld ook gewoon uit zijn plaat ziet gaan voor het uitvak, terwijl die toch ergens teleurgesteld zal zijn dat hij nog niet speelt. Ook mooi dat we met die 100 man de gehele wedstrijd zo'n leuk sfeertje hadden in het uitvak.

Leuk voor Kuipers dat hij zo opstoomt en die goal binnenschiet (dus geen kopbal zoals hier eerder vermeldt werd). Betaalt het vertrouwen van Trost dubbel en dwars terug. Ik had ook zeker m'n twijfels na zijn optreden in Eindhoven, maar mooi hoe hij dit heeft opgepikt. Komen zijn voormalige spitskwaliteiten toch goed van pas, zat lekker in het hoekje. Who the fuck is Sidney Schmeltz?

Ook een dikke chapeau voor meneer Castro, onze rots in de branding. In de oefenwedstrijden had ik al een zeer goed gevoel bij hem en maakt het helemaal waar. Geruststellend om zo'n man in de goal te hebben staan.

Stond trouwens wel even verbaasd te kijken toen ik vernam dat we niet meer eerste stonden omdat Helmond Sport verrassend met 2-5 heeft huisgehouden bij de Graafschap. Denk je toch van had Veldmate die strafschop maar gemaakt dan stond je nog steeds op kop. Maar goed je hoort mij niet klagen.

Moet wel waken voor het feit dat ik niet te euforisch word na dit super begin. Ik denk dat we Eindhoven, FC Oss en Veendam stuk voor stuk aan het eind van de rit in het rechterrijtje tegenkomen. Ook Telstar volgende week schaar ik bij dat rijtje. Op papier zag de eerste periode er het gunstigste uit en tot nu komt dat wel uit. Kijk al uit naar de uitwedstrijd tegen de Graafschap als we echt getest worden en die hebben toch een tik gehad gisteren. Maar eerst uiteraard op naar Telstar al heb ik hier ook weer veel vertrouwen in dat we die ook pakken. Helmond Sport krijgt het vermoedelijk wat lastiger die krijgen FC Den Bosch op bezoek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:30 25 aug 2012 13:34 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veendam - MVV Maastricht #111
Heerlijk die foto's !
Prachtig zoals Castro zich manifesteert!
Laat me denken aan Peter Gerards die ook zo in de 5 meter heerste...( is 't niet Opa?)
Zou het nu dan toch ook weer die kant op gaan...?
Wat maakt het uit, dromen mag ...

Maar de sfeer zit er dit jaar goed in :thumbsup:
Je komt in een warm bad terecht met deze supporters (uit en thuis), dat moet toch prachtig zijn voor de voetballers !
En wat te denken hoe dit overkomt op de "verdwaalde" bezoeker die per toeval effe 'n wedstrijdje MVV meepikt?
De indruk die de clubs van ons hebben bij uitwedstrijden...? Sjitterend

Reden genoeg voor diegene die nog niet overtuigd is, of twijfelt, om de komende thuiswedstrijd(en) te bezoeken !
'ne groete merci dus aan alle supporters (uit & thuis, losse supporters & supporters die deel uit maken van een groep) !

Back on topic:

door de wedstrijd vaan *oda kraoge veer weinig, väöl ste wienig op L1 vaan de Lange Leegte met, mer die inkel kierkes tot euvergesjakelt woord, waort geer good te huure ! Sjiek en bedaank !!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:39
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Veendam - MVV Maastricht #112
Rinkens heeft vorig jaar gelijk gehad.
Us mvvke is nietmeer. Het kleine mvvke maakte veel fouten.Had moeilijke tijden.
Het nieuwe MVV. is volwassen geworden,een ware subtopper.
Mvv supporter worden is heb beste wat iemand kan overkomen.

Genoten gister van de sfeer in de bus en in het stadion,Thuis tegen telstar het stadion maar eens op zijn fundering laten trillen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:49
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Veendam - MVV Maastricht #113
Ik moet zeggen dat ik Veendam echt niet de mindere partij vond en MVV toch een aantal malen goed weggekomen is (vrije kopbal voorlangs en een pegel op de vuist(en) van Castro). We mogen echt in onze handen knijpen dat wij hopelijk de komende jaren deze klasbak tussen de palen hebben staan. Wat een verschil t.o.v. Bulters. Niet alleen voor de rust en het zelfvertrouwen van de jonge verdediging, maar ook voor de hartslag op de tribune. Veendam was in mijn ogen de eerste helft beter, MVV creeërde weinig, maar gaf ook weinig weg.

We weten gelukkig allemaal dat wij 2 man voorin hebben lopen die genoeg aan 1 moment hebben in de hele 90 minuten. Geen moment dus getwijfeld aan die 3 punten. MVV maakt altijd een goal, let maar op mijn woorden. Daarnaast werkte en sleurde Veldmate wederom als een beest voorin, wist Rutjes weer een aantal keren net het randje op te zoeken (wat de ploeg scherp hield) en voetbalde Kuipers een zeer behoorlijke partij! Het doelpunt viel echt op het perfecte moment!

Schreurs speelde erg ongelukkig, zijn vervanger Timmermans echter nog erger. Hield het veld goed breed, maar benutte zijn snelheid niet (terwijl juist dat zijn kwaliteit is) en gaf veel te gehaast niets anders dan ziekenhuis ballen voor het doel. Geen ramp bij 0-2 voorsprong, maar deze jongen heeft (zoals zovaak genoemd) wedstrijdritme nodig!

Labylle voetbalt gewoon op een te laag niveau in de Juup Liek. De klasse en techniek druipt er vanaf. Maar net als tegen Oss vond ik hem vaak slordig. Met zijn snelheid maakt hij het vaak weer goed, maar ik weet dat er veel meer in zit!

Mooi om te zien dat vanaf de 85ste minuut de vuistjes omhoog blijven gaan richting uitvak. Geen kliekjes meer, oprechte trots en blijdschap! Alle nieuwelingen zijn met de juiste instelling hierheen gekomen. Schreurs verkiest het sportieve boven het groengele geld, Rutjes en Veldmate wilden voor de magie van de Geusselt hierheen komen. Gilles, ook al speelt hij helaas nog niet, is apetrots op het rode shirt met de witte ster!

Als die pingel erin was gegaan, stonden we "echt" aan kop. Maar het geeft niet, die pakken we volgende week wel. We raken gezamelijk in een flow en die positieve energie moeten we gebruiken! De zon sjeint sjoen Sjeng, geniet van dit moment! Volgende week zal het Telstar duidelijk zijn dat ze hier niets te zoeken hebben & dan op naar de Graafschap met z'n alle om onze ambitie dit seizoen te onderstrepen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 15:31
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Veendam - MVV Maastricht #114
Nog steeds aan het nagenieten!



Filmpje:





MVV ook bedankt voor het mooie begin van het weekend!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Frank Salemans, Lummel, jesfen, Us Clubke, micky en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 15:43
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Veendam - MVV Maastricht #115
Ik dacht dat we tot na het L1 nieuws moesten wachten op de beelden, maar de samenvatting staat al online!

www.l1.nl/video/mvv-blijft-medekoploper-veendam-25-aug-2012
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, les rouges blancs, Ben Salemans, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 16:43
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Veendam - MVV Maastricht #116
Wie of waar zijn die foto's te zien die Danny Schreurs gemaakt heeft van het uitvak ? Op het youtube filmpje zie je hem foto's maken van het uitvak ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 17:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Veendam - MVV Maastricht #117
Prachtig filmpje Anna D. Hopelijk motiveert dit meer fans ook uitwedstrijden te bezoeken.
Vol uitvak in Doetinchem?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 18:28
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veendam - MVV Maastricht #118

Anna D. schreef : Nog steeds aan het nagenieten!


Filmpje:




SJEVRAOJE !

merci Anna ! :applaus::applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 21:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veendam - MVV Maastricht #119
Mooi inelkaar gezet :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 21:18
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Veendam - MVV Maastricht #120
Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden