Veendam - MVV Maastricht

25 aug 2012 21:52
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Veendam - MVV Maastricht #121

kribbebieter schreef : Wie of waar zijn die foto's te zien die Danny Schreurs gemaakt heeft van het uitvak ? Op het youtube filmpje zie je hem foto's maken van het uitvak ?


Schreurs was aan het filmen met de GSM (smartphone moeten we tegenwoordig zelfs zeggen geloof ik) van een medesupporter in het uitvak. Of het filmpje online komt zal dus aan diegene liggen.

KOM OP DIE ROEIE!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 21:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Veendam - MVV Maastricht #122

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.



Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 21:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veendam - MVV Maastricht #123

Sjonnie schreef :

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.



Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.

Nee gewoon iedere overwinning vieren je weet nooit wanneer je weer gaat verliezen.
Ik vind het altijd super hoe het gevierd word maar ieder zijn eigen mening ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, San Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 21:58
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Veendam - MVV Maastricht #124
@sjonnie, loate veer noe mer effe geniete vaan dee geweldige start, en joa doa huurt oach dit beij. Is gewoen geweldig die beelden. Veer maage weer un week met unne smile rondloape, en dat geld aoch vör dich.

@mr. sjaan,Ich mein örgens geleeze te hubbe dat de ultras un beachparty in de bus hubbe gehad. Vermoedelijk hubbe ze de feestartikelen met het stadion ingenoome?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Veendam - MVV Maastricht #125

Danny1983 schreef :

Sjonnie schreef :

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.



Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.

Nee gewoon iedere overwinning vieren je weet nooit wanneer je weer gaat verliezen.
Ik vind het altijd super hoe het gevierd word maar ieder zijn eigen mening ;)




En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:08
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Veendam - MVV Maastricht #126

Sjonnie schreef : En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .


Op de eerste plaats zie ik dat niet gebeuren en op de tweede plaats is er dan nog geen man overboord en staan we nog gewoon in de top 3, dus laat ze maar lekker gek doen......
Als ik erbij was geweest was ik even gek.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:15 25 aug 2012 22:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veendam - MVV Maastricht #127

Sjonnie schreef : En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .



Ken je ons clublied dan niet...?
"die al ging ’t ins neet,Noets de mood verloore heet."

MVV supporters hebben altijd een goude regel "Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès"

dan zingen we dus gewoon "mie leef Mestreech" door !
...en ouch wel ins get tegeslaag.Toch bin iech gruuts op Mestreech, ederen daag.

dus was je vraag bij voorbaat al totaal overbodig .... :daag:

bovendien mag je wat meer respect hebben voor die mannen die zoveel tijd, geld en energie hebben gestoken in een onzeker avontuur ( een uitwedstrijd met een lange reis) hebben gestokken !
Schaomste diech neet um zoen fantastiese gaste boe jeeker voetbalklub allein mer gruuts up kin zien es e stel sukkels te betitele...? want dat is een beetje de strekking van je opmerking...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, marke, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:17
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Veendam - MVV Maastricht #128

Sjonnie schreef :

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.



Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.


??? Ieder zijn mening...
Maar blijkbaar vinden de spelers en supporters het geweldig...
De supporters vinden het zeker fantastisch... tijd, geld en energie wordt erin gestoken... Kortom PASSIE.
En dan wordt en moet het op gepaste manier gevierd te worden.
En ja... de Champions League hebben we nog niet gewonnen... maar dat is een kwestie van aftellen... :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Veendam - MVV Maastricht #129

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef : En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .



Ken je ons clublied dan niet...?
"die al ging ’t ins neet,Noets de mood verloore heet."

MVV supporters hebben altijd een goude regel "Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès"

dan zingen we dus gewoon "mie leef Mestreech" door !
...en ouch wel ins get tegeslaag.Toch bin iech gruuts op Mestreech, ederen daag.

dus was je vraag bij voorbaat al totaal overbodig .... :daag:




Dat handje siert je echt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:27 25 aug 2012 22:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Veendam - MVV Maastricht #130
Juist, ik heb schijt aan de hollandse 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' mentaliteit. Vier iets als er iets te vieren valt. Als MVV Fans hebben we toch zo veel slechte jaren en wedstrijden gezien, dan is het heerlijk als je een feestje kan vieren in Veendam!

En als we verliezen? Dan slikken we het, zoals we altijd doen.. of zeiken even, maar zitten er de week erna weer gewoon .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, San Marco, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:29
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Veendam - MVV Maastricht #131

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? .


Meestal laat je je vrouw thuis bij een voetbalwedstrijd :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 22:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veendam - MVV Maastricht #132
Juist als het slecht gaat zeiken we allemaal.Als het goed gaat vieren we het allemaal massaal :applaus:
Clap Your hands for the red white army :applaus:
Als ik erbij was geweest gister zou ik ook helemaal los zijn gegaan.
En ik hoop dat iedere overwinning zo gevierd word :thumbsup:
Dat is het leuke van winnen,als je verliest valt er niks te vieren en hebben andere leedvermaak en wat te vieren ;) ..

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 23:02 25 aug 2012 23:03 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Veendam - MVV Maastricht #133

Sjonnie schreef :

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef : En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .



Ken je ons clublied dan niet...?
"die al ging ’t ins neet,Noets de mood verloore heet."

MVV supporters hebben altijd een goude regel "Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès"

dan zingen we dus gewoon "mie leef Mestreech" door !
...en ouch wel ins get tegeslaag.Toch bin iech gruuts op Mestreech, ederen daag.

dus was je vraag bij voorbaat al totaal overbodig .... :daag:




Dat handje siert je echt .


Klopt, daar heb je zeer zeker gelijk in, maar ik vind zulke negatieve opmerkingen ook niet erg gepast !

Zeer zeker niet omdat mensen gewoon lol hebben en je de Maastrichtenaar niet kent, die wel zelfrelativerend is en dus veel kreten en opmerkingen ( "veer weure kampioen") met " 'ne gekke slaag" ( een korreltje zout of twee of drie) genomen moeten worden.

Het is gewoon jammer als er dan direct zo stemmingsdrukkend gereageerd wordt terwijl de inventiviteit en het ludieke van onze jongens ( supporters) juist een compliment verdient...
Want stel je voor hoe die zich hadden moeten voelen als we een ferme draai van 3:0 om de oren hadden gekregen?
Hoe was dan de terugreis geweest...met al die atributen...?

Je hebt duidelijk daar geen kaas van gegeten en zeker niet in een van de 65 bussen naar Excelsior gezeten om te weten hoe zo iets voelt...Vandaar mijn handje voor jouw en mijn respect voor de 3 of 4 bussen die de lange weg hebben gemaakt !

I rest my case ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 23:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Veendam - MVV Maastricht #134

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef :

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef : En wat gebeurd er als we volgende week kansloos onderuit gaan tegen Telstar ??? Doe AUB normaal .



Ken je ons clublied dan niet...?
"die al ging ’t ins neet,Noets de mood verloore heet."

MVV supporters hebben altijd een goude regel "Veer stoon langs de leijn en doen trouw us bès"

dan zingen we dus gewoon "mie leef Mestreech" door !
...en ouch wel ins get tegeslaag.Toch bin iech gruuts op Mestreech, ederen daag.

dus was je vraag bij voorbaat al totaal overbodig .... :daag:




Dat handje siert je echt .


Klopt, daar heb je zeer zeker gelijk in, maar ik vind zulke negatieve opmerkingen ook niet erg gepast !

Zeer zeker niet omdat mensen gewoon lol hebben en je de Maastrichtenaar niet kent, die wel zelfrelativerend is en dus veel kreten en opmerkingen ( "veer weure kampioen") met " 'ne gekke slaag" ( een korreltje zout of twee of drie) genomen moeten worden.

Het is gewoon jammer als er dan direct zo stemmingsdrukkend gereageerd wordt terwijl de inventiviteit en het ludieke van onze jongens ( supporters) juist een compliment verdient...
Want stel je voor hoe die zich hadden moeten voelen als we een ferme draai van 3:0 om de oren hadden gekregen?
Hoe was dan de terugreis geweest...met al die atributen...?

Je hebt duidelijk daar geen kaas van gegeten en zeker niet in een van de 65 bussen naar Excelsior gezeten om te weten hoe zo iets voelt...Vandaar mijn handje voor jouw en mijn respect voor de 3 of 4 bussen die de lange weg hebben gemaakt !

I rest my case ;)




Hahahha ik ken de Maastrichtenaar niet ??? Ik bezoek al 30 jaar iedere thuis wedstrijd ( en vele uit wedstrijden ) van MVV . Dus spaar me AUB je DENIGRERENDE grootspraak !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 23:37
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Veendam - MVV Maastricht #135
Sjonnie ga chillen! We hebben gewonnen. Als jij de overwinning ingetogener wil vieren, mag dat. Als andere supporters dat daarentegen niet willen doen, moet dat ook kunnen toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, marke, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden