Super blij met de overwinning in en tegen Veendam afgelopen vrijdag, geweldig begin van het seizoen. Op basis van het radioverslag ook wel verdiend, eerste helft gelijk opgaand, tweede helft begint goed met die goede actie van d'n Kuuper, en daarna professioneel op de counter uitgespeeld. Jammer van die pingel, anders hadden we écht boven aan gestaan.
Belangrijk is het dat je het seizoen goed start. Dat creëert een goede sfeer binnen de spelersgroep, vertrouwen in elkaar, spelers die knokken voor elkaar, spelers die alles voor elkaar over hebben op het veld, en (het moet gezegd worden), je hebt ook over het algemeen ook iets meer geluk, zo lijkt het. En als ik dat Youtube-filmpje zie van Veendam, dan zit de sfeer in deze groep er zeker goed in.
Toch wil ik zeggen: we hebben nu tegen 3 mindere goden gespeeld die normaliter wel onder ons eindigen, met af en toe een uitschieter naar boven. Ik wil ons wel eens zien binnenkort tegen De Graafschap, Cambuur en Excelsior. Pas dan weten we waar MVV "echt" staat. Niet om de pret te drukken, want we zijn (mede) koploper, en dat mag/moet zeker gevierd worden!! Telstar is de volgende, hopelijk vrijdag in De Geusselt ook weer 3 punten.
VEER STOON BOVE AON, EN BLIEVE BOVE AON!