Veendam - MVV Maastricht

25 aug 2012 00:35
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Veendam - MVV Maastricht #91
Onder leiding van Frans Korver. Misschien wel de beste trainer die MVV ooit gehad heeft. Laten we hopen dat Rene Trost dit succes kan evenaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 00:47
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Veendam - MVV Maastricht #92
MVV Merci! Maar Maar Maar Als de voetbalclub uit Kerkrade en onze club uit Mestreeech op deze voet doorgaan als vanavond dan zie ik onze Rene nog vertrekken richting de club uit Kerkrade!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 00:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Veendam - MVV Maastricht #93

Graasvrete schreef : MVV Merci! Maar Maar Maar Als de voetbalclub uit Kerkrade en onze club uit Mestreeech op deze voet doorgaan als vanavond dan zie ik onze Rene nog vertrekken richting de club uit Kerkrade!

Wat een onzin. Alsof Rene weg gaat naar een club die meedoet om degradatie. En wij misschien voor promotie. Zoals jij het schetst.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 01:48 25 aug 2012 01:49 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Veendam - MVV Maastricht #94
En weer terug in Mestreech na een mooie trip naar veendam.

Voor de wedstrijd het bruisende uitgaanscentrum van Veendam city verkend. In een lokale brasserie wat gegeten (wat deed Paul Rinkens op het museumplein?) en toen richting stadion.
Konden we voorgaande keren direct achter het uitvak parkeren, werden we nu een hele andere kant naar een afgelegen parkeerplaats gestuurd. Om vervolgens tussen de turfstekers richting stadion te lopen.
Bij het uitvak aangekomen was het 'sjenguh, sjenguh' van verre te horen. 15 (ja vijftien!) euro afgetikt en we konden naar binnen. Behoorlijk goede opkomst van maastrichtse kant. Toch een kleine honderd man.

Onder aanvoering van de Ultras was er 90 minuten lang onafgebroken support. Mooi, en met resultaat. Een vermakelijke eerste helft met grote kansen voor beide teams met een terechte gelijke stand bij rust. De tweede helft kreeg dan eindelijk het verdiende doelpunt die helaas voor ons aan de andere kant van het veld viel en moeilijk zichtbaar was. Een solo van Kuipers, ik wist niet wat ik zag! 0-1. Een beetje geluk moet je soms hebben. Uiteraard stonden onze matadoren flink onder druk omdat de thuisploeg ons natuurlijk geen drie punten gunde maar Castro was soeverein in zijn strafschopgebied. Pakte álle hoge ballen. Ook dat hebben we wel eens anders gezien. De wetmatigheid in het voetbal zegt dan dat als de gelijkmaker niet valt, het doelpunt aan de andere kant valt. 0-2, wedstrijd gespeeld. De gemiste penalty van Veldmate (goede redding ook) mocht de pret in het uitvak niet drukken. Groot feest met de spelers na afloop. Werden de drie punten in Eindhoven gevierd als een periodetitel, leek dit al een voorschot op een promotiefeest. Geweldig. De 336 kilometer terug waren ondanks de regen ook zo voorbij.
Het wordt een mooi seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, marke, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 01:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Veendam - MVV Maastricht #95

Sandro schreef : Van de supporterssite van Veendam


De tegenstander van Nick Kuipers, de gevreesde linksbuiten Schmelz maakte blijkbaar tegen Nick in de eerste helft niet veel paraat en verhuisde in de tweede helft naar de rechtsbuitenplaats. :thumbsup:


Nick speelde inderdaad weer een goede wedstrijd vanavond. Ook Labylle speelde erg goed en dekte die schmelz lekker kort, alleen had ik het idee dat Leroy 10 minuten voor tijd er een beetje door heen zat. Toen kwam schmelz er een keer of twee langs. Maar tot echte grote kansen leed dat niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 02:03
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Veendam - MVV Maastricht #96
Als we dit elftal bij elkaar kunnen houden, doen we echt mee dit jaar. Goed om MVV weer te zien waar ze horen: aan de top en straks wellicht weer in de ereklas knvb. Zei vanavond op de chat, beste elftal sinds Maaskant, maar misschien wel sinds Korver :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 02:27
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
Veendam - MVV Maastricht #97
Sjotelsplak, je neemt me mee naar tijden lang geleden, maar zo lang geleden is het ook weer niet! Vooral als ik de Korref vergelijk met Trots......en mij en ons toen!
Ach, wee wet... We genieten weer en we zijn weer ein MVV!

Wie weet, net zoals Wasio Taiwo....destijds..."I Did it" tegen vvv! Alleen dan nu Malcolm Esajas tegen fortuna.....

Dreamsss.......!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 03:15 25 aug 2012 03:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Veendam - MVV Maastricht #98

BenoitCamontagne schreef : Wie weet, net zoals Wasio Taiwo....destijds..."I Did it" tegen vvv!


Wasio had dit t-shirt nog veel en veel eerder, voor het eerst in de eredivisie, tegen Psv schoot hij met een vrije trap de 2-1 binnen en MVV won,waarna Wasio het shirt van MVV omhoog trok met "I did it". Nu weet ik niet of dat voor jou tijd was, maar dat shirt is eigenlijk van tegen Psv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 08:25
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Veendam - MVV Maastricht #99
Roda staat maar een plaats boven MVV. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 08:30
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Veendam - MVV Maastricht #100

Graasvrete schreef : MVV Merci! Maar Maar Maar Als de voetbalclub uit Kerkrade en onze club uit Mestreeech op deze voet doorgaan als vanavond dan zie ik onze Rene nog vertrekken richting de club uit Kerkrade!


Denk het niet moet Rene weer in de juup leage ballen ik denk dat hij blij is als hij er uitkomt met MVV.
:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:02
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Veendam - MVV Maastricht #101

jeoff schreef : Heerlijk feest in t uitvak! T was even moeilijk na de 0-1 maar toen toch de 0-2 heerlijk! Check fan fotos


Waar staan die foto's? Ik kan ze nergens vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Veendam - MVV Maastricht #102
Mr. sjaan: op de homepage, bovenaan rubriek foto's en dan fanfoto's. Leuke foto's al is de kwaliteit niet zo denderend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:12
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Veendam - MVV Maastricht #103
Merci, ze "hangen" echter onder seizoen 2011-2012.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:17
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Veendam - MVV Maastricht #104

Sandro schreef :

peter ruiver schreef : Zoewe ver de volgende wedschjtried auch 3 puntje pakke, dan motte ver eens langszaam aan eenne periodetitel gaon dinke.
Euver wieveul wedschjtrieje geit dae eigelik? Eemes??


Vorig seizoen ging de eerste Periode over 8 wedstrijden. Ik neem aan dat dit seizoen de eerste Periode ook over 8 wedstrijden gaat


In de eerste periode 3 thuiswedstrijden en 5 uitwedstrijden.
In de tweede periode 5 thuiswedstrijden en 3 uitwedstrijden.
www.mvv-schotland.com/201213-season.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 10:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Veendam - MVV Maastricht #105
Alvast wat fotos van gister avond...

zwemparty ;)


Feestje bij t uitvak



Duel


Pak m terug ;)


Feestje bij het uitvak


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo, jesfen, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.461 seconden