>
Ontvangen bedankjes 1691
Sjonnie schreef :
Hahahha ik ken de Maastrichtenaar niet ??? Ik bezoek al 30 jaar iedere thuis wedstrijd ( en vele uit wedstrijden ) van MVV . Dus spaar me AUB je DENIGRERENDE grootspraak !!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
vuurbal schreef : Sjonnie, met alle respect maar heb je een slechte dag of zo? Ieder zen mening maar vind jouw reactie maar vreemd. Van mij mag het gekker en uitbundiger. Heerlijk toch die feestvreugde. Dat maakt ons hoe we zijn en wees blij dat bijv de ultra's een thema aan de reis gaven om zodoende misschien wel meer mensen te enthousiasmeren voor een reisje mee. Op jou heeft het denk ik geen effect. Dan knoter je toch lekker thuis voor pagina 829 verder.
Dat klinkt toch heel anders dan die kritische noot naar onze supporters toe ( die dat niet verdienden)Sjonnie schreef :
vuurbal schreef : Sjonnie, met alle respect maar heb je een slechte dag of zo? Ieder zen mening maar vind jouw reactie maar vreemd. Van mij mag het gekker en uitbundiger. Heerlijk toch die feestvreugde. Dat maakt ons hoe we zijn en wees blij dat bijv de ultra's een thema aan de reis gaven om zodoende misschien wel meer mensen te enthousiasmeren voor een reisje mee. Op jou heeft het denk ik geen effect. Dan knoter je toch lekker thuis voor pagina 829 verder.
Jesus man !! Ook ik ben over the moon . Maar ik besef ook dat het zo maar om kan slaan .
les rouges blancs schreef :
Dat klinkt toch heel anders dan die kritische noot naar onze supporters toe ( die dat niet verdienden)Sjonnie schreef :
Jesus man !! Ook ik ben over the moon . Maar ik besef ook dat het zo maar om kan slaan .
Sjonnie schreef : Als je goed gelezen had , was dit geen kritiek naar onze supporters . Meer na onze spelers , een video van 7/8 min voor het uitvak ( alsof we kampioen zijn geworden ) vind ik een beetje ver gaan .
Daan .....Sjraveleer schreef : ... en es roda auch nog degradeerd, zien de gevolge neet te euverzien.
Sjonnie schreef :
Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.
Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.