Veendam - MVV Maastricht

25 aug 2012 23:40 25 aug 2012 23:45 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #136

Sjonnie schreef :
Hahahha ik ken de Maastrichtenaar niet ??? Ik bezoek al 30 jaar iedere thuis wedstrijd ( en vele uit wedstrijden ) van MVV . Dus spaar me AUB je DENIGRERENDE grootspraak !!!

Schijnbaar heb je helaas dan niets van onze mentaliteit meekregen, want je oordeelt zelf denigrerend...
Als je dan toch zo kritisch wil zijn, pas dat aub ook op jezelf toe! ;)

Je hebt dan toch ook in die 30 jaar de mooie momenten en tijden meegemaakt?
Gun deze gasten die dat nooit hebben mogen proeven en al 13 jaar snakken naar iets moois toch een klein lichtpuntje en feestje...

Spaar mij gerust niet, maar wel onze supporters die er al jaren iets moois van maken, uit en thuis !

Waar kom jij dan eigenelijk vandaan, dat iemand niet blij mag zijn na en met deze resultaten...?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 23:41
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Veendam - MVV Maastricht #137
Sjonnie, met alle respect maar heb je een slechte dag of zo? Ieder zen mening maar vind jouw reactie maar vreemd. Van mij mag het gekker en uitbundiger. Heerlijk toch die feestvreugde. Dat maakt ons hoe we zijn en wees blij dat bijv de ultra's een thema aan de reis gaven om zodoende misschien wel meer mensen te enthousiasmeren voor een reisje mee. Op jou heeft het denk ik geen effect. Dan knoter je toch lekker thuis voor pagina 829 verder.

25 aug 2012 23:50
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #138
voor Sjonnie :thumbsup: ( die dit wel overdreven vindt, maar ik geniet nog steeds van dit fillempie)

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

25 aug 2012 23:55
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #139

vuurbal schreef : Sjonnie, met alle respect maar heb je een slechte dag of zo? Ieder zen mening maar vind jouw reactie maar vreemd. Van mij mag het gekker en uitbundiger. Heerlijk toch die feestvreugde. Dat maakt ons hoe we zijn en wees blij dat bijv de ultra's een thema aan de reis gaven om zodoende misschien wel meer mensen te enthousiasmeren voor een reisje mee. Op jou heeft het denk ik geen effect. Dan knoter je toch lekker thuis voor pagina 829 verder.

Jesus man !! Ook ik ben over the moon . Maar ik besef ook dat het zo maar om kan slaan .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, vuurbal

26 aug 2012 00:02
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #140

Sjonnie schreef :

vuurbal schreef : Sjonnie, met alle respect maar heb je een slechte dag of zo? Ieder zen mening maar vind jouw reactie maar vreemd. Van mij mag het gekker en uitbundiger. Heerlijk toch die feestvreugde. Dat maakt ons hoe we zijn en wees blij dat bijv de ultra's een thema aan de reis gaven om zodoende misschien wel meer mensen te enthousiasmeren voor een reisje mee. Op jou heeft het denk ik geen effect. Dan knoter je toch lekker thuis voor pagina 829 verder.

Jesus man !! Ook ik ben over the moon . Maar ik besef ook dat het zo maar om kan slaan .

Dat klinkt toch heel anders dan die kritische noot naar onze supporters toe ( die dat niet verdienden) :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

26 aug 2012 00:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #141

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef :

Dat klinkt toch heel anders dan die kritische noot naar onze supporters toe ( die dat niet verdienden) :thumbsup:

Als je goed gelezen had , was dit geen kritiek naar onze supporters . Meer na onze spelers , een video van 7/8 min voor het uitvak ( alsof we kampioen zijn geworden ) vind ik een beetje ver gaan .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

26 aug 2012 00:33
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #142

Sjonnie schreef : Als je goed gelezen had , was dit geen kritiek naar onze supporters . Meer na onze spelers , een video van 7/8 min voor het uitvak ( alsof we kampioen zijn geworden ) vind ik een beetje ver gaan .

Dan was dat mijn fout ( verkeerd gelezen), Sorry !!!

Toch kan ik de vreugde uitbarsting van onze ( voormalige) jeugdspelers begrijpen :
er rust een behoorlijke druk op hun schouders , een (te?) hoog verwachtingspatroon van ons allemaal.
Vooral gezien ons verlangen naar succes na 13 jaar en de vele kritische noten van het forum op spelers.
Bovendien zijn het nogg allemaal "jonge honden"...Dan kun je dat wel door de vingers zien, toch?

Daarnaast waardeer ik het feit dat ze deze supporters uitvoerig bedanken ( anders krijg je daar weer iets over te horen), beter deze supporters dan die honderden mensen die voortijdig de Geusselt verlaten om op tijd bij hun auto te zijn....
Maar OK als je dat te ver vindt gaan, ik geniet ervan !

26 aug 2012 00:34 26 aug 2012 00:38 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Veendam - MVV Maastricht #143
@sjonnie: Meh mien lepke, volgens mieg, bis de gewoen de boel op oan ut neije. Of de hubs sjus un fles azien opgezoope

Ze kriege die beach-spulle vaan de supporters, dat is toch lache. Gewoen extra lol, bovenop de euverwinning.

Maak dich mer gein zörg bei un kampioenschap doort de vreugde ech wel langer daan 7/8 minuten. Dink ieder oan 7 daag zomercarnaval in Mestreech, en es roda auch nog degradeerd, zien de gevolge neet te euverzien.

26 aug 2012 00:53 26 aug 2012 00:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #144

Sjraveleer schreef : ... en es roda auch nog degradeerd, zien de gevolge neet te euverzien.

Daan .....

is zellefs Zitterd met vaan de partei ! :thumbsup:
zing iech zellefs Pruuses...

:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

26 aug 2012 11:09
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #145
@ marco dat was met de camera van rick. Dat filmpje staat alleen op facebook op het moment.
www.facebook.com/rick.adriaens
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, San Marco

26 aug 2012 12:34 26 aug 2012 12:35 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #146
Zeg sjoen-mestreech, kan je voortaan geen disclaimer hierbij zetten. Ik vind dit echt niet kunnen. Heb het net bekeken en ben er helemaal overstuur van al die vrolijkheid.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, sjoen-mestreech

26 aug 2012 12:42
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #147
Ik ben nog steeds na aan het genieten van de wedstrijd!!
De reis was zo voorbij zonder dat je het wist was je weer in Maastricht!
Er zijn pas 3 wedstrijden geweest en nu al is het al een leuk seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs

26 aug 2012 13:37 26 aug 2012 13:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #148

Sjonnie schreef :

Mr Sjaan schreef : Waarom waren er allerlei opblaasbare spullen in het uitvak? Het zag er wel zeer komisch uit.

Ik vind het zelfs een beetje TE!!! Iedere overwinning lijkt alsof het een kampioenschap is . Bedank de fans , geef een handje en ga douche. Bewaar die buikschuivers voor een periodetitel of kampioenschap.

Onder welke steen heb jij de laatste jaren gelegen?...man laat ik het je zo verwoorden...we zijn van heel ver gekomen...je moet elk moment pakken...we hebben 3 keer op rij gewonnen...dan mag je zeker zo ver ge reist een feestje vieren...het is toch gewoon prachtig zoals er nu gevochten en gewonnen word...boe is dat feeske dao is dat feeske :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs

26 aug 2012 14:02
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #149
Ik verwacht een mooi seizoen waarin we meestrijden voor promotie. Of we de stap daadwerkelijk maken zien we wel. Voor het moment genieten van de eerste plaats voor zo lang het duurt.

Overigens zijn veel jongens in de selectie in hun hart nog altijd supporter. Het is niet meer dan normaal dat zij dezelfde vreugde voelen als de jongens aan de andere kant van het breer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, les rouges blancs, wsly, jesfen, marke

26 aug 2012 15:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Veendam - MVV Maastricht #150
Iedere week vrees ik ruw wakker geschud te worden uit mijn fantastische droom. Maar dankzij wederom een prima resultaat droom ik weer minimaal een weekje verder!!
Merci jongens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden