>
Ontvangen bedankjes 843
pinobel schreef : Ik proef toch in het verhaal van Van Hyfte dat hij blij (en nog wel meerdere) blij is dat Tini weg is. Ik denk nog steeds dat vooral het publiekelijk (in de pers) afkraken van spelers met naam en toenaam bij een aantal spelers kwaad bloed heeft gezet. We zullen het zien de 2e seizoenshelft.
Mee eens.gaston satijn schreef : Ik ben benieuwd of Tom weet, dat als je de overstap van MVV naar onze oosterburen maakt, je hierbij niet echt geliefd wordt bij de MVV supporters. Misschien kan hem iemand zeggen dat hij op een warm welkom kan rekenen. Voor mij is het zo dat als iemand van MVV naar koempel city club gaat hij volledig heeft afgedaan....mjah..das mijn mening.
Ook mee eens, behalve dat calimero-deel, snap niet waarom het calimero-gedrag is als je het vervelend vindt dat een speler naar de aartsrivaal overstapt.Brncic schreef : Laten we toch eens van die Kalimero-gedachte afstappen! Roda is, hoe je het ook wendt of keert, een stap vooruit voor elke MVV'er. En zeker met wat MVV zelf te bieden heeft tegenwoordig. Met Trost als trainer is de link zo gelegd. Ik vermoed zo dat ook Tom Daemen wel eens die kant op gaat. En wie zijn wij om die jongens dat te verwijten?
Frank Salemans schreef : Ik denk dat het goed is als Tom van Hyfte vertrekt. Goed voor Tom, maar ook goed voor MVV. We weten allemaal wat Tom kan, maar wat hij het laatste anderhalve seizoen ervan gebakken heeft, dat vond ik eerlijk gezegd niet veel. Dat weet Tom zelf ook. Ik hoop dat hij weer opbloeit bij Roda JC. Maar of Roda met dit soort spelers (hij heeft wat weinig fysieke power) kampioen denkt te worden? De veelgeroemde koempelmentaliteit heb ik de laatste tijd niet kunnen ontdekken bij Tom.
Bedankt voor de mooie jaren en je altijd correcte gedrag naar de supporters. Het ga je goed (haha, niet te goed).