Tom van Hyfte

04 jan 2014 20:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #106
Ik proef toch in het verhaal van Van Hyfte dat hij blij (en nog wel meerdere) blij is dat Tini weg is. Ik denk nog steeds dat vooral het publiekelijk (in de pers) afkraken van spelers met naam en toenaam bij een aantal spelers kwaad bloed heeft gezet. We zullen het zien de 2e seizoenshelft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard
Discussie gesloten.
04 jan 2014 21:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #107

pinobel schreef : Ik proef toch in het verhaal van Van Hyfte dat hij blij (en nog wel meerdere) blij is dat Tini weg is. Ik denk nog steeds dat vooral het publiekelijk (in de pers) afkraken van spelers met naam en toenaam bij een aantal spelers kwaad bloed heeft gezet. We zullen het zien de 2e seizoenshelft.

Dat weet ik wel zeker dat het overgrote deel van de selectie blij is met het vertrek van Tini.

Ik denk dat dit voor alle partijen geldt. Ruijs zag dat er onvoldoende steun voor hem was vanuit de supporters en spelers en indien hij nog langer zou blijven en de prestaties zouden uitblijven het pas echt erg zou worden mbt zijn eigen persoon.

MVV komt het financieel niet slecht uit en als ze Ruijs echt wilden behouden dan hadden ze mss tegen hem gezegd , denk er nog eens overna en dan kiijken we naar feestdagen wel verder.

Maar is nu aan Tom en de rest om het te bewijzen, zij hebben heel wat recht te zetten om weer steun te krijgen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, opadiehard, kribbebieter, tcb
Discussie gesloten.
03 juni 2014 07:24
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tom van Hyfte #108
Tom Van Hyfte mogelijk naar r.da? bron: De leugeneer
Discussie gesloten.
03 juni 2014 07:27 03 juni 2014 07:30 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #109

Aloy Agu schreef : Tom Van Hyfte mogelijk naar r.da? bron: De leugeneer

Is helaas slecht te lezen, ik heb nu geen tijd om het stukje tekst te typen, misschien iemand anders?
Bijlagen:
Discussie gesloten.
03 juni 2014 07:44
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #110
Ik ben benieuwd of Tom weet, dat als je de overstap van MVV naar onze oosterburen maakt, je hierbij niet echt geliefd wordt bij de MVV supporters. Misschien kan hem iemand zeggen dat hij op een warm welkom kan rekenen. Voor mij is het zo dat als iemand van MVV naar koempel city club gaat hij volledig heeft afgedaan....mjah..das mijn mening.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, kribbebieter
Discussie gesloten.
03 juni 2014 09:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #111
Laten we toch eens van die Kalimero-gedachte afstappen! Roda is, hoe je het ook wendt of keert, een stap vooruit voor elke MVV'er. En zeker met wat MVV zelf te bieden heeft tegenwoordig. Met Trost als trainer is de link zo gelegd. Ik vermoed zo dat ook Tom Daemen wel eens die kant op gaat. En wie zijn wij om die jongens dat te verwijten?
Discussie gesloten.
03 juni 2014 10:11
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tom van Hyfte #112
Denk dat Trost naast Tom van Hyfte ook Edwin Hermans graag wil hebben.
Discussie gesloten.
03 juni 2014 10:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #113

gaston satijn schreef : Ik ben benieuwd of Tom weet, dat als je de overstap van MVV naar onze oosterburen maakt, je hierbij niet echt geliefd wordt bij de MVV supporters. Misschien kan hem iemand zeggen dat hij op een warm welkom kan rekenen. Voor mij is het zo dat als iemand van MVV naar koempel city club gaat hij volledig heeft afgedaan....mjah..das mijn mening.

Mee eens.

Brncic schreef : Laten we toch eens van die Kalimero-gedachte afstappen! Roda is, hoe je het ook wendt of keert, een stap vooruit voor elke MVV'er. En zeker met wat MVV zelf te bieden heeft tegenwoordig. Met Trost als trainer is de link zo gelegd. Ik vermoed zo dat ook Tom Daemen wel eens die kant op gaat. En wie zijn wij om die jongens dat te verwijten?

Ook mee eens, behalve dat calimero-deel, snap niet waarom het calimero-gedrag is als je het vervelend vindt dat een speler naar de aartsrivaal overstapt.

Ik snap het vanuit Tom van Hyfte als hij het zou doen. Maar tegelijkertijd zal ik hem wat verwensingen toeroepen als hij in het geel-zwart de Geusselt betreedt.

Overigens vind ik spelers als Van Hyfte, Daemen en bijvoorbeeld ook Knops nou niet bepaald aankopen die aangeven dat Aken-Noord vol voor het kampioenschap gaat, laat staan aankopen die ze eventueel later in de eredivisie kunnen helpen. De nood is daar blijkbaar hoog als dit het niveau spelers is waar ze op mikken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
03 juni 2014 13:09
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tom van Hyfte #114
Laat van Hyfte maar fijn naar R*da gaan, hij is een vrij man.
Dan moet mvv hem maar een betere aanbieding doen, had hem ook graag langer hier gezien.
Vrije markt noemt men dat.

We hebben vele jaren van hem mogen genieten (een van de betere; de laatste thuis wedstrijd tegen Psv zag je al
wat het betekend als hij niet meedoet, one-touche voetbal/kaatsen wat hij vaak deed, en niet zoals enige anderen pasje breed en weer terug naar de kieper :lachen:) .
Dat hij wordt uitgefloten in de Geusselt dat weet hij zelf wel, maar daar gaat hij niet dood van.
ps Misschien had Labylle ook naar R*da moeten gaan (dan had hij waarschijnlijk vaker gespeeld als bij PEC en misschien had Mvv ook nog meer geld gezien...., zodat ze nu van Hyfte hadden kunnen behouden).

En volgend jaar gaat Schreurs waarschijnlijk ook (waarschijnlijk niet naar R*da, maar dan moet mvv maar financieel beter zijn zaakjes runnen)
Het is al een hele verbetering en opluchting dat ze eindelijk de catering zelf doen (in dat opzicht zijn/waren ze zeker amateuristischer als FSC en R*da)

Het grootste gemis is nog dat hij een bijzonder beschaafd persoon was, die ook een vooorbeeld functie had voor de jeugd (maar die heeft mvv bijna niet meer), en goed interviews kon/kan geven.
Aan alles komt een eind.
Volgend seizoen nieuwe kansen met nieuwe spelers (ben benieuwd wie).
Discussie gesloten.
03 juni 2014 14:11
pascal69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Discussie gesloten.
03 juni 2014 19:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #116
Bedankt Tom ! :applaus:
Discussie gesloten.
03 juni 2014 19:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #117
Een voordeel ze worden daar zo geen kampioen.
Trost die zich ook alvast indekt...
Discussie gesloten.
03 juni 2014 20:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #118
Ik denk dat het goed is als Tom van Hyfte vertrekt. Goed voor Tom, maar ook goed voor MVV. We weten allemaal wat Tom kan, maar wat hij het laatste anderhalve seizoen ervan gebakken heeft, dat vond ik eerlijk gezegd niet veel. Dat weet Tom zelf ook. Ik hoop dat hij weer opbloeit bij Roda JC. Maar of Roda met dit soort spelers (hij heeft wat weinig fysieke power) kampioen denkt te worden? De veelgeroemde koempelmentaliteit heb ik de laatste tijd niet kunnen ontdekken bij Tom.
Bedankt voor de mooie jaren en je altijd correcte gedrag naar de supporters. Het ga je goed (haha, niet te goed).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, middenstip, kribbebieter
Discussie gesloten.
04 juni 2014 06:11
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #119

Frank Salemans schreef : Ik denk dat het goed is als Tom van Hyfte vertrekt. Goed voor Tom, maar ook goed voor MVV. We weten allemaal wat Tom kan, maar wat hij het laatste anderhalve seizoen ervan gebakken heeft, dat vond ik eerlijk gezegd niet veel. Dat weet Tom zelf ook. Ik hoop dat hij weer opbloeit bij Roda JC. Maar of Roda met dit soort spelers (hij heeft wat weinig fysieke power) kampioen denkt te worden? De veelgeroemde koempelmentaliteit heb ik de laatste tijd niet kunnen ontdekken bij Tom.
Bedankt voor de mooie jaren en je altijd correcte gedrag naar de supporters. Het ga je goed (haha, niet te goed).

Ik weet het ben hij was niet meer in zijn,,oude,,doen,maar we moeten maar zien dat we er een fatsoenlijke spelbepaler voor terug krijgen en dat is met de financieele mogelijken zeer beperkt.
Ben bang dat het moeilijk word en dat er bij het aantrekken van vervangers ook weer bezuinigt gaat worden.
Ondanks dat tom minder speelde als het gaat over prestatie zul je (nogmaals)heel veel moeite moeten doen om een waardige opvolger te vinden,en dat zal straks niet alleen over de vervanging van onze tom alleen gaan maar bij bijna elke speler die vertrekt...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
04 juni 2014 08:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Tom van Hyfte #120
Ik wens Tom persoonlijk het allerbeste toe. Sportief zal ik hem komend seizoen helemaal niks gunnen :P .
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden