>
Ontvangen bedankjes 820
Anna D. schreef : Zo als een wijs iemand laatst zei; waterstofbommen op mofrica!
Boer458 schreef :
Anna D. schreef : Zo als een wijs iemand laatst zei; waterstofbommen op mofrica!
refereer je aan die autist op tv, en is dit grappig bedoeld van jouw kant ?
Kloeteklaos schreef : Wat mij betreft kan hier een slotje op. Dat mensen het niet kunnen verkroppen dat die jongen naar Roda gaat is vanuit supportersemotie ergens nog te verklaren. Maar om die jongen te beledigen en hem een ernstige blessure toe te wensen vind ik belachelijk.
Ik verheug me er nu al op hem een poot uit te trekken; Veer zien MVV.pinobel schreef :
Kloeteklaos schreef : Wat mij betreft kan hier een slotje op. Dat mensen het niet kunnen verkroppen dat die jongen naar Roda gaat is vanuit supportersemotie ergens nog te verklaren. Maar om die jongen te beledigen en hem een ernstige blessure toe te wensen vind ik belachelijk.
Neet weik doen! Hij verheugt zich nu al op 31 augustus om ons een poot uit te trekken.
Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.
Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.
Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.
NathanR, vanaf nu moet je je melden op het url www.rodajcfans.nl , ik neem aan dat je daar al bekend bent dus tjüs en tot de 31ste. Kutmof, bedankt voor al je bijdragen hier en tot nooit.NathanR schreef :
Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.
Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.
Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.
Frank , zo zie ik het ook ongeveer. Voor bv vanHyfte is 80k in Kerkrade meer als 100k in Deventer waar hij een nieuwe woning moet zoeken. Echter zou een eredivisie club wel een verbetering zijn tov Rda. Hoe zou het labylle trouwens bevallen in Zwolle... 180 graad anders als luik?
Ik vind het heel armzalig van Trost dat hij steeds weer moet terugvallen op ex-mvv-ers. Bij vvv was het Rajcomar, ook iemand waar je zeker niet kampioen mee wordt. Waarschijnlijk heeft Trost heel weinig fantasie om nieuwe talenten te ontdekken (Timmermans heeft bv nooit een echte kans bij hem gehad). Nee deze trainer werd geen kampioen met Mvv en Venlo, en zal het zeker ook niet worden met Rda .
Verder moet je sowieso geen spelers van rond de 30 jaar (Rutjes) aantrekken; kijk maar op het WK die van 30 of meer lopen meestal op hun tandvlees te voetballen (bij Schneider gaat het nog net, zolang het 1 wedstrijd per week is)...
Misschien komt er nu wel financieel ruimte om Secerovice een kontract aan te bieden (dan is mvv op het middenveld met Smeets-Secerovice minimaal daar sterker). We zullen zien, ik denk dat er wel een redelijk elftal staat in 5 a 6 weken. Ook Maria komt nu aan meer spelen toe. Mvv moet wel talenten (bv Smeets) beter koesteren met bv een nieuwe aanbieding, anders loopt die in 10 maanden ook weg.