Tom van Hyfte

18 juni 2014 15:33
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tom van Hyfte #136
Zo als een wijs iemand laatst zei; waterstofbommen op mofrica!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
18 juni 2014 20:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Tom van Hyfte #137

Anna D. schreef : Zo als een wijs iemand laatst zei; waterstofbommen op mofrica!



refereer je aan die autist op tv, en is dit grappig bedoeld van jouw kant ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 juni 2014 00:13
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Tom van Hyfte #138

Boer458 schreef :

Anna D. schreef : Zo als een wijs iemand laatst zei; waterstofbommen op mofrica!



refereer je aan die autist op tv, en is dit grappig bedoeld van jouw kant ?


Ik vind het igg hilarisch. Wat stel jij dan voor, waterballonnen gooien?
Discussie gesloten.
19 juni 2014 15:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tom van Hyfte #139
@boer458, dat heb je goed weten te ontcijferen, bravo.
Discussie gesloten.
19 juni 2014 15:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Tom van Hyfte #140
Ik ben in ieder geval wel heel erg teleursteld (dat is zacht uitgedrukt) in deze actie van Tom von Hyfte

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
19 juni 2014 19:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Tom van Hyfte #141

RedWhiteArmy schreef : Van Hyfte is een vuile hond!!!


En nog eens: Van Hyfte is een verrader en een vuile hond!! Ik hoop op een dubbele beenbreuk tegen MVV!
Discussie gesloten.
19 juni 2014 20:05
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Tom van Hyfte #142
Wat mij betreft kan hier een slotje op. Dat mensen het niet kunnen verkroppen dat die jongen naar Roda gaat is vanuit supportersemotie ergens nog te verklaren. Maar om die jongen te beledigen en hem een ernstige blessure toe te wensen vind ik belachelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, opadiehard
Discussie gesloten.
19 juni 2014 20:18 19 juni 2014 20:20 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Tom van Hyfte #143
Het is en blijft een verrader.
Soms doe je iets niet uit respect naar je supporters toe...
Als Aken-noord de enige club zou zijn waar hij een contractje kon tekenen...
Mej jeh... "verbeteren" -> "financieel gewin" en "carrieremove" en met dit het in de steek laten van de mensen die je gesteund hebben zijn en waren motieven van verraders. :puke:
Discussie gesloten.
19 juni 2014 20:25
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Tom van Hyfte #144

Kloeteklaos schreef : Wat mij betreft kan hier een slotje op. Dat mensen het niet kunnen verkroppen dat die jongen naar Roda gaat is vanuit supportersemotie ergens nog te verklaren. Maar om die jongen te beledigen en hem een ernstige blessure toe te wensen vind ik belachelijk.


Neet weik doen! Hij verheugt zich nu al op 31 augustus om ons een poot uit te trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
19 juni 2014 20:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Tom van Hyfte #145
Wat deze jongen in 5 jaar heeft opgebouwd, gooit hij in een klap zomaar weg! Hij kwam als waterdragertje binnen en heeft zich in het elftal gespeeld en zelfs opgewerkt tot aanvoerder, de beste van 2013. Eerlijk gezegd zag ik dit al aankomen. Maar nu hij die stap heeft gemaakt, hij had keuzes uit meerdere clubs. Helaas heeft hij net voor die ene club gekozen waar hij nou net niet naar toe moet gaan.

Ik ben deze speler al helemaal vergeten. Tom van Hyfte, wie is dat?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie
Discussie gesloten.
19 juni 2014 22:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Tom van Hyfte #146
Van binnenuit verraden. Echte verraders zijn het. Jaren en nog eens jaren gesnakt naar een degradatie van het gedrogt en dan overlopen. Van Hyfte, Rutjes en ook Trost trouwens die zei dat die nooit meer terug zou gaan. Verraad van het zuiverste soort. Het zal me niks verbazen als dit uit de hoek van ome Nol komt, die het maar niet kan verkroppen. Een schande is het naar alle trouwe supporters. Ik hoop dat MVV de vloer met ze aanveegt. Ja en ook voor mij kan er een slot op. Weg ermee.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 00:30
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Tom van Hyfte #147

pinobel schreef :

Kloeteklaos schreef : Wat mij betreft kan hier een slotje op. Dat mensen het niet kunnen verkroppen dat die jongen naar Roda gaat is vanuit supportersemotie ergens nog te verklaren. Maar om die jongen te beledigen en hem een ernstige blessure toe te wensen vind ik belachelijk.


Neet weik doen! Hij verheugt zich nu al op 31 augustus om ons een poot uit te trekken.

Ik verheug me er nu al op hem een poot uit te trekken; Veer zien MVV.

In een kolkend uitvak gaan de 3 punten mee naar Maastricht!

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
20 juni 2014 01:18
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Tom van Hyfte #148

Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.

Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.

Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.


Frank , zo zie ik het ook ongeveer. Voor bv vanHyfte is 80k in Kerkrade meer als 100k in Deventer waar hij een nieuwe woning moet zoeken. Echter zou een eredivisie club wel een verbetering zijn tov Rda. Hoe zou het labylle trouwens bevallen in Zwolle... 180 graad anders als luik?

Ik vind het heel armzalig van Trost dat hij steeds weer moet terugvallen op ex-mvv-ers. Bij vvv was het Rajcomar, ook iemand waar je zeker niet kampioen mee wordt. Waarschijnlijk heeft Trost heel weinig fantasie om nieuwe talenten te ontdekken (Timmermans heeft bv nooit een echte kans bij hem gehad). Nee deze trainer werd geen kampioen met Mvv en Venlo, en zal het zeker ook niet worden met Rda :) .
Verder moet je sowieso geen spelers van rond de 30 jaar (Rutjes) aantrekken; kijk maar op het WK die van 30 of meer lopen meestal op hun tandvlees te voetballen (bij Schneider gaat het nog net, zolang het 1 wedstrijd per week is)...
Misschien komt er nu wel financieel ruimte om Secerovice een kontract aan te bieden (dan is mvv op het middenveld met Smeets-Secerovice minimaal daar sterker). We zullen zien, ik denk dat er wel een redelijk elftal staat in 5 a 6 weken. Ook Maria komt nu aan meer spelen toe. Mvv moet wel talenten (bv Smeets) beter koesteren met bv een nieuwe aanbieding, anders loopt die in 10 maanden ook weg.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 01:22 20 juni 2014 01:23 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Tom van Hyfte #149

NathanR schreef :

Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.

Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.

Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.


Frank , zo zie ik het ook ongeveer. Voor bv vanHyfte is 80k in Kerkrade meer als 100k in Deventer waar hij een nieuwe woning moet zoeken. Echter zou een eredivisie club wel een verbetering zijn tov Rda. Hoe zou het labylle trouwens bevallen in Zwolle... 180 graad anders als luik?

Ik vind het heel armzalig van Trost dat hij steeds weer moet terugvallen op ex-mvv-ers. Bij vvv was het Rajcomar, ook iemand waar je zeker niet kampioen mee wordt. Waarschijnlijk heeft Trost heel weinig fantasie om nieuwe talenten te ontdekken (Timmermans heeft bv nooit een echte kans bij hem gehad). Nee deze trainer werd geen kampioen met Mvv en Venlo, en zal het zeker ook niet worden met Rda :) .
Verder moet je sowieso geen spelers van rond de 30 jaar (Rutjes) aantrekken; kijk maar op het WK die van 30 of meer lopen meestal op hun tandvlees te voetballen (bij Schneider gaat het nog net, zolang het 1 wedstrijd per week is)...
Misschien komt er nu wel financieel ruimte om Secerovice een kontract aan te bieden (dan is mvv op het middenveld met Smeets-Secerovice minimaal daar sterker). We zullen zien, ik denk dat er wel een redelijk elftal staat in 5 a 6 weken. Ook Maria komt nu aan meer spelen toe. Mvv moet wel talenten (bv Smeets) beter koesteren met bv een nieuwe aanbieding, anders loopt die in 10 maanden ook weg.

NathanR, vanaf nu moet je je melden op het url www.rodajcfans.nl , ik neem aan dat je daar al bekend bent dus tjüs en tot de 31ste. Kutmof, bedankt voor al je bijdragen hier en tot nooit.

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
20 juni 2014 09:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Tom van Hyfte #150
Wat een schandalige teksten richting Tom van Hyfte hier.
Hij móest weg bij MVV vanwege zijn hoge salaris. En aangezien hij in Belgie ook jeugdtrainer bij de club waar zijn vader voorzitter is, wil hij natuurlijk niet verhuizen. Als roda hem dan een contract aanbiedt is het volkomen logisch dat hij daarop ingaat. En dan is een Deventer oid geen optie.
Moet die jongen zijn sportieve en maatschappelijk toekomst laten afhangen van een paar kortzichtige supporters? Hou toch op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Brncic, Och jeh
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden