Tom van Hyfte

20 juni 2014 09:46
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Tom van Hyfte #151

Schapendonk schreef :

RedWhiteArmy schreef : Van Hyfte is een vuile hond!!!


En nog eens: Van Hyfte is een verrader en een vuile hond!! Ik hoop op een dubbele beenbreuk tegen MVV!


Jij heb een doktor nodig.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 10:08
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Tom van Hyfte #152
met een dokter kom je er niet bij zulke gasten
Discussie gesloten.
20 juni 2014 10:20
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Tom van Hyfte #153
Wat een BELACHELIJKE teksten hier. Ongelofelijk, zou jij bij MVV blijven voetballen als je dadelijk in een veredeld A jeugteam moet spelen. Ze verwachten snel weer te promoveren dus nemen ze die stap. Om hun dan meteen een beenbreuk o.i.d. te gunnen gaat mij echt te ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Tom van Hyfte #154
Alle spelers van roda gun ik een beenbreuk vooral net voor de derby.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:29
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Tom van Hyfte #155

Janepie schreef :

NathanR schreef :

Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.

Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.

Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.


Frank , zo zie ik het ook ongeveer. Voor bv vanHyfte is 80k in Kerkrade meer als 100k in Deventer waar hij een nieuwe woning moet zoeken. Echter zou een eredivisie club wel een verbetering zijn tov Rda. Hoe zou het labylle trouwens bevallen in Zwolle... 180 graad anders als luik?

Ik vind het heel armzalig van Trost dat hij steeds weer moet terugvallen op ex-mvv-ers. Bij vvv was het Rajcomar, ook iemand waar je zeker niet kampioen mee wordt. Waarschijnlijk heeft Trost heel weinig fantasie om nieuwe talenten te ontdekken (Timmermans heeft bv nooit een echte kans bij hem gehad). Nee deze trainer werd geen kampioen met Mvv en Venlo, en zal het zeker ook niet worden met Rda :) .
Verder moet je sowieso geen spelers van rond de 30 jaar (Rutjes) aantrekken; kijk maar op het WK die van 30 of meer lopen meestal op hun tandvlees te voetballen (bij Schneider gaat het nog net, zolang het 1 wedstrijd per week is)...
Misschien komt er nu wel financieel ruimte om Secerovice een kontract aan te bieden (dan is mvv op het middenveld met Smeets-Secerovice minimaal daar sterker). We zullen zien, ik denk dat er wel een redelijk elftal staat in 5 a 6 weken. Ook Maria komt nu aan meer spelen toe. Mvv moet wel talenten (bv Smeets) beter koesteren met bv een nieuwe aanbieding, anders loopt die in 10 maanden ook weg.

NathanR, vanaf nu moet je je melden op het url www.rodajcfans.nl , ik neem aan dat je daar al bekend bent dus tjüs en tot de 31ste. Kutmof, bedankt voor al je bijdragen hier en tot nooit.


Wat heeft hij nu verkeerd gezegd??? Wat een overdreven reactie zeg!
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:35
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Tom van Hyfte #156

La Chouffe schreef :

Janepie schreef :

NathanR schreef :

Frank Salemans schreef : Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.

Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.

Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.


Frank , zo zie ik het ook ongeveer. Voor bv vanHyfte is 80k in Kerkrade meer als 100k in Deventer waar hij een nieuwe woning moet zoeken. Echter zou een eredivisie club wel een verbetering zijn tov Rda. Hoe zou het labylle trouwens bevallen in Zwolle... 180 graad anders als luik?

Ik vind het heel armzalig van Trost dat hij steeds weer moet terugvallen op ex-mvv-ers. Bij vvv was het Rajcomar, ook iemand waar je zeker niet kampioen mee wordt. Waarschijnlijk heeft Trost heel weinig fantasie om nieuwe talenten te ontdekken (Timmermans heeft bv nooit een echte kans bij hem gehad). Nee deze trainer werd geen kampioen met Mvv en Venlo, en zal het zeker ook niet worden met Rda :) .
Verder moet je sowieso geen spelers van rond de 30 jaar (Rutjes) aantrekken; kijk maar op het WK die van 30 of meer lopen meestal op hun tandvlees te voetballen (bij Schneider gaat het nog net, zolang het 1 wedstrijd per week is)...
Misschien komt er nu wel financieel ruimte om Secerovice een kontract aan te bieden (dan is mvv op het middenveld met Smeets-Secerovice minimaal daar sterker). We zullen zien, ik denk dat er wel een redelijk elftal staat in 5 a 6 weken. Ook Maria komt nu aan meer spelen toe. Mvv moet wel talenten (bv Smeets) beter koesteren met bv een nieuwe aanbieding, anders loopt die in 10 maanden ook weg.

NathanR, vanaf nu moet je je melden op het url www.rodajcfans.nl , ik neem aan dat je daar al bekend bent dus tjüs en tot de 31ste. Kutmof, bedankt voor al je bijdragen hier en tot nooit.


Wat heeft hij nu verkeerd gezegd??? Wat een overdreven reactie zeg!


om te beginnen zijn nickname aanpassen :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Tom van Hyfte #157

La Chouffe schreef : Wat heeft hij nu verkeerd gezegd??? Wat een overdreven reactie zeg!

Nathan R. speelt volgend seizoen bij de buren uit het oosten, volgens mij slaat de reactie vooral daarop ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:45
wakkereburger
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Tom van Hyfte #158
@Boschpoort
Jij bent een van de zeer weinige bezoekers van deze site die begrijpt waar het over gaat en die alles op de juiste wijze inschat.
Tom was zeker heel graag bij MVV. Hij voelde zich goed bij MVV, als speler en als mens.
Maar het nieuwe contractvoorstel van MVV voldeed niet en als je vroegere trainer - met wie je 3 jaar heel goed samenwerkte - je dan vraagt om bij de club te komen spelen waar hij trainer is geworden (en waar bovendien het loon beter is), dan ga je naar die club, ook al ligt dat voor heel veel MVV-fans heel moeilijk.
Zouden wij zelf bij onze werkgever blijven werken als ons salaris aanzienlijk verminderd wordt en als een concurrerend bedrijf van onze huidige werkgever ons een beter voorstel doet ? Ik denk het niet.
En aan alle andere: je wenst niemand een dubbele beenbreuk!
Dat Tom Van Hyfte zich aan een striemend fluitconcert zal mogen verwachten in de Geuselt beseft hij ook wel. Ik zie evenwel spelers die een applaus krijgen als ze met hun nieuwe club op bezoek komen bij hun oude club. Dàt getuigt pas van respect voor de mens én voor de speler.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Tom van Hyfte #159

wakkereburger schreef : Dat Tom Van Hyfte zich aan een striemend fluitconcert zal mogen verwachten in de Geuselt beseft hij ook wel. Ik zie evenwel spelers die een applaus krijgen als ze met hun nieuwe club op bezoek komen bij hun oude club. Dàt getuigt pas van respect voor de mens én voor de speler.


Maar dat zijn dan niet spelers die naar de aartsvijand verkassen! En dát is nu juist het probleem. Niet dat ie weg gaat bij MVV, niet dat ie een nieuwe club heeft, maar juist dat ie bij Aachen-Nord heeft getekend.
In Engeland gaat men heel respectvol om met oud-spelers. Maar als je nu van pak hem beet Liverpool naar Manchester United of Chelsea gaat (zie Torres), dan gaan ze echt niet respectvol met je om hoor. En ik denk dat overal is en ook heel normaal is.
Ik wens de mens Van Hyfte het allerbeste, maar ik hoop dat hij sportief een klote seizoen heeft met Aachen-Nord.

P.S.: hem een beenbreuk of ernstige ziektes wensen gaat natuurlijk veel te ver.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 11:59
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Tom van Hyfte #160

wakkereburger schreef : Ik zie evenwel spelers die een applaus krijgen als ze met hun nieuwe club op bezoek komen bij hun oude club. Dàt getuigt pas van respect voor de mens én voor de speler.


De Geusselt is een van de weinige plaatsen waar veel ex-spelers met een daverend applaus worden ontvangen. Zie bijvoorbeeld Caracciolo, Taiwo, Winkens. Als je naar de aartsvijand en grote streekrivaal verkast gaat dat niet gebeuren. Dan wordt je uitgefloten. SIMPEL!
Discussie gesloten.
20 juni 2014 12:11 20 juni 2014 12:12 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Tom van Hyfte #161
Van Hyfte kan op zijn minst rekenen op mijn applaus.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 14:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Tom van Hyfte #162
Tom heeft 5 jaar voor MVV gespeeld , daarin heeft hij zich ontwikkelt tot een betere speler.
Als voetballer denk ik dat Tom zijn beste jaar bij MVV gehad heeft maar beter dan dat niveau betwijfel ik ook.
Hij mist fysiek en scorend vermogen....Tom is wel een echte teamspeler en heeft een prima pass .
Ik gun Tom een andere club en dat hij daar zijn sportieve ambities kan waarmaken.
Discussie gesloten.
20 juni 2014 16:07
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Tom van Hyfte #163

Jacques schreef :

La Chouffe schreef : Wat heeft hij nu verkeerd gezegd??? Wat een overdreven reactie zeg!

Nathan R. speelt volgend seizoen bij de buren uit het oosten, volgens mij slaat de reactie vooral daarop ;)


Whahaha..oke..zoals jij het nu zegt, denk ik ook dat dit zo bedoeld is ;-)
Discussie gesloten.
20 juni 2014 17:18 20 juni 2014 17:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Tom van Hyfte #164

ouwe rot schreef :

Schapendonk schreef :

RedWhiteArmy schreef : Van Hyfte is een vuile hond!!!


En nog eens: Van Hyfte is een verrader en een vuile hond!! Ik hoop op een dubbele beenbreuk tegen MVV!


Jij heb een doktor nodig.


Ach wat zijn we opeens de fatsoenlijke burger. :applaus: Ga 31 augustus maar eens kijken, dan zie je nog eens 17000 mensen die een dokter nodig hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
20 juni 2014 18:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Tom van Hyfte #165
@Boschpoort, Van Hyfte is net gestopt als jeugdtrainer bij Riemst. Daarom had ik nog de hoop dat hij naar bijvoorbeeld FC Volendam ging of 1 van de andere keuzes die hij voldoende had. Heeft totaal afgedaan voor mij en voor velen supporters. Dat hypocriete gelul om die stap goed te praten met als argument wat je zelf zou beslissen is ook zo irritant. Voor mij gaan mensen die hem een dubbele beenbreuk toewensen wel te ver trouwens. Een enkele is al voldoende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden