Tom van Hyfte

04 juni 2014 09:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #121

les rouges blancs schreef : Bedankt Tom ! :applaus:

Is de kogel al door de kerk dan??
Discussie gesloten.
04 juni 2014 09:47
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #122
Voor zover ik weet is er helemaal geen kogel door de kerk. Sterker nog, ik wel nog wel eens zien of Aachen Nord de nieuwe club van Tom wordt. Tom weet zelf ook wel dat geel/zwart hem voor geen meter staat. En het Duits van Tom is nu ook weer niet zo sterk. Alle gekheid op een stokje... Trost naar 045 en dus ook Tom is natuurlijk een eenvoudig optelsommetje. Dat begrijp ik. Maar het is wel weer Jupiler League. Zou Tom het kunnen opbrengen om weer tegen ploegen als Telstar, Achilles, Oss en Almere te moeten spelen? Volgens mij wil Tom gewoon de stap naar het hoogste niveau maken. Is het niet in Nederland, dan is het wel in België. De eredivisie, dat is wat hij wil. En Tom kent onze Jupiler League inmiddels goed genoeg om te weten dat een gedegradeerde ploeg niet zomaar even kampioen wordt en terugkeert naar het hoogste niveau. Een meerjarig contract in Kerkrade zou zo maar eens kunnen betekenen dat hij opnieuw een, twee of drie jaartjes Jupiler League moet spelen. En dat wil Tom niet. Daar ben ik van overtuigd. Als Tom echt naar 045 gaat, betekent dat in mijn ogen dat er verder geen enkele interesse voor hem is geweest. En dat kan ik me niet voorstellen.

Tom: het ga je goed. Bedankt voor je inzet de afgelopen jaren!
Discussie gesloten.
11 juni 2014 06:03 11 juni 2014 06:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #123
Vandaag in ddl,tom wil weg en gaat dus weg.
Er kan dan wel geroepen worden ach ja het laatste half jaar was hij niet meer ,,de oude,,maar zoek maar eens een goede vervanger,daar ben ik dus het meeste bang voor en dat geld voor nog meer vertrokken en vertrekkende spelers.
Wie of wat komt er voor in de plaats...er is geen geld...hoe creatief zijn ron en consorten...ik wacht in spanning af...gr opa ;)

Ps om op jim te reageren,geld speelt ook een rol,ja ok *oda is ook niet de grofst betalende :lachen:...maar nog altijd meer voor het geen hij nu zou gaan verdienen bij mvv(laat hem aub niet naar deze club vertrekken),dat zou toch hoe je het ok draait of keert een messteek zijn voor de gemiddelde supp.

....
Discussie gesloten.
11 juni 2014 18:26
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tom van Hyfte #124
Zie tom het liefste blijven,
maar heeft wel zijn mooiste spel gespeeld
Onder renee trost,dit kon wel eens een rol kunnen gaan spelen bij zijn keuze
Discussie gesloten.
17 juni 2014 18:42
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #125
Verrader!!! :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, opadiehard
Discussie gesloten.
17 juni 2014 22:23
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #126
Jammer als dit klopt. Samen met Schreurs de beste voetballer in Maastricht. Met het verschil dat Van Hyfte waarschijnlijk stukken minder rookt en drinkt.
Ik snap het wel als ik hoor wat je tegenwoordig bij MVV verdient..
Aan de andere kant: er zijn zoveel werkloze trainers en betaalbare, talentvolle spelers. Hoe kan het dat Roda dan juist bij drie dragende figuren van MVV terecht komt?
Dan ben je naar mijn mening gewoon bezig met bewuste sabotage, kut Roda we pakken jullie, desnoods trek ik zelf mn voetbalschoenen aan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard
Discussie gesloten.
17 juni 2014 23:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #127
"Er was interesse van meerdere clubs in Nederland en België en ook nog concrete belangstelling vanuit de Verenigde Staten en Cyprus, maar Roda liet aan alles blijken dat ze me graag wilde hebben en dat ik nu al duidelijkheid heb, vind ik prettig."

Bah, Van Hyfte zou toch moeten weten dat de overstap naar Roda hier als verraad wordt gezien. Zeker gezien het feit dat hij aangeeft dat er meerdere clubs interesse hadden heeft hij bij mij helemaal afgedaan. Nota bene onze aanvoerder van de afgelopen jaren. In augustus komen we in ieder geval te weten dat zijn moeder een eeuwenoud beroep uitoefent.
Discussie gesloten.
18 juni 2014 00:04 18 juni 2014 00:08 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #128
Ach jongens , als Rutjes (bankzitter) en Van Hyfte (het laatste seizoen matig) de aanwinsten zijn van Roda hebben we weinig te vrezen. Dan blijven die 3 punten gewoon in Maastricht en nemen we zelfs de 3 punten uit Duitsland mee terug.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
18 juni 2014 00:22
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #129
Ik zeg: Slotje op dit topic en direct verwijderen. Zoals Stalinn met Trotski probeerde te bereiken: Deze persoon helemaal uit de geschiedenis boeken verwijderen. Hoop dat iemand de webmaster van de MVV site kent, zodat hij hem kan doorgeven direct de foto's van onze drie ''helden'' te moeten verwijderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
18 juni 2014 04:11
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tom van Hyfte #130
Van Hyfte is een vuile hond!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
18 juni 2014 09:20
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Tom van Hyfte #131
Het is bijna lachwekkend te noemen deze transfer. Heeft ie eindelijk de kans om een beetje fleur aan zijn carrière te geven, een nieuwe setting en omgeving uit te proberen, zit ie nog in de bus richting Velsen, Oss en het trainingscomplex van Amsterdam. Nou Tom daar heb je het al die jaren voor gedaan.. de kroon op je werk..:lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73
Discussie gesloten.
18 juni 2014 09:33
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Tom van Hyfte #132
Jammer, maar hij is geen eredivisie-speler en als MVV hem financieel niets kan bieden houdt het snel op. En Trost kent hem natuurlijk dus 1+1 = 2
Discussie gesloten.
18 juni 2014 09:40 18 juni 2014 09:40 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #133
Sjotelsplak ziet het helemaal zoals ik het zie. Want laten we wel wezen: wil Roda JC gaan promoveren met een nieuw middenveld dat vorig seizoen in de Jupilerleague maar af en toe potten kon breken. Van Hyfte zwaar onder zijn niveau, Rutjes invaller? We weten allemaal dat ze beter kunnen, maar dit lijken mij in hun vorm van 2013-2014 geen spelers die Roda JC gaan versterken.

Overigens zou ik beide spelers niet als "verraders" maar eerder als "profs" willen betitelen. Ze hebben een deel van hun carriere (inderdaad onder Trost) het beste gegeven. Mogen deze jongens dan uitkijken naar een andere club? De binding van supporters met hun club is niet te vergelijken met spelers en staf. Zij zijn passanten en wij niet.

Ze kunnen lekker blijven wonen waar ze nu zijn en hun boterham verdienen. Ik vind het niet zo vreemd en neem hen niets kwalijk. Ik wens hen echter niet het allerbeste, want dat doe ik uiteraard alleen voor MVV Maastricht.
Discussie gesloten.
18 juni 2014 10:02
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tom van Hyfte #134
Vrijwel iedereen die bij een andere baas meer kan verdienen zal deze stap maken. Ook al is het een overstap naar de aardsvijand.
Bekende voorbeelden uit het verleden zijn: Johan Cruyff van Ajax naar Feyenoord, Luis Figo van Barcelona naar Real Madrid.
Dat T. v. H. en N. R. hun brood elders gaan verdienen is hun goed recht. Alleen is het bitter te moeten constateren dat zij naar Aachen Nord vertrekken.
Ik hoop dat zij de grootste fout in hun voetballoopbaan begaan en wens ze net als Frank Salemans niet alle succes toe.

Aon de géng
Discussie gesloten.
18 juni 2014 10:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Tom van Hyfte #135
Ik kan de spelers die voor hun brood voetballen en een gezin te onderhouden hebben niets verwijten als ze zich financieel kunnen verbeteren. Zelfs als ze naar roda gaan. Heel jammer maar ik zal hen geen verraders noemen.

Maar waar ik twijfels bij heb, zijn de motieven van roda.
Ze kunnen toch niet serieus denken dat ze met dit soort versterkingen binnen een jaar terug gaan naar de eredivisie? Dan lijkt het er eerder op dat roda gokt op het omvallen van de belangrijkste concurrent in de regio door deze sportief zoveel mogelijk te verzwakken zodat de waarschijnlijk onvermijdelijke natuurlijke selectie binnen zuid-limburg in elk geval niet bij hun begint.
Het zal de onderlinge verhoudingen in elk geval geen goed doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden