XAVIER MBUYAMBA

05 aug 2020 09:38
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
XAVIER MBUYAMBA #121
In dit geval gaat Mbuyamba transfervrij naar Chelsea, dus we krijgen alleen de opleidingsvergoeding.
Zoals Jacques aangeeft, wederom 310.000 euro.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2020 09:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
XAVIER MBUYAMBA #122
Los van wat MVV hier wel,of niet aan kan verdienen vind ik dit een merkwaardige move.
Een jaar geleden wilde Chelsea hem ook hebben maar koos hij (of waarschijnlijker, zijn zaakwaarnemer) voor Barcelona. Gezien de stad, het weer maar vooral de jeugdopleiding een stap die ik logisch vond. En dan na een jaar Barcelona niet goed genoeg meer vinden? Dit lijkt me een stap waar vooral de zaakwaarnemer beter van wordt.
Maar laten we het allemaal maar eens even afwachten. Het is de Daily Mail die met die bericht komt. Een van de meest waardeloze, sensatiezoekende tabloids die er bestaan waarbij het enkel gaat om kranten verkopen en de waarheid volstrekt irrelevant is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2020 09:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
XAVIER MBUYAMBA #123

Boschpoort schreef : Los van wat MVV hier wel,of niet aan kan verdienen vind ik dit een merkwaardige move.
Een jaar geleden wilde Chelsea hem ook hebben maar koos hij (of waarschijnlijker, zijn zaakwaarnemer) voor Barcelona.


Hij wilde naar Chelsea, heeft daar ook meegetraind, maar door de transferban van Chelsea kon hij daar destijds niet naar toe. Toen heeft ie voor Barcelona gekozen. Hij wil nu weg door de sportieve en politieke onrust. Er zijn daar weer bij de club presidentsverkiezingen.
Los daarvan denk ik ook dat de zaakwaarnemer een belangrijke rol heeft. Ach ja, we winnen weer 3 ton! Volgend jaar maar naar Bayern en dan naar PSG zou ik zeggen! Ieder jaar 3ton zijn meer dan welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Boschpoort, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden