Oud-MVV'er Ruben van Bommel

07 mei 2023 09:53
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #106
Hoe zit het met zijn contract ?? Man oo man heel Nederland en half buitenland zit achter hem aan
Ik zie hem dadelijk nog gratis de deur uit lopen wat een beleid hier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 10:50
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #107

Silverav schreef : Hoe zit het met zijn contract ?? Man oo man heel Nederland en half buitenland zit achter hem aan
Ik zie hem dadelijk nog gratis de deur uit lopen wat een beleid hier


Moeten ze een pistool tegen z’n hoofd zetten of wat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 12:24
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #108
Nee dat moeten ze niet maar hoelang geleden heeft hij al gezegd niet gratis de deur uit te lopen
Maar tot heden is er niks gebeurd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 12:42
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #109

Silverav schreef : Nee dat moeten ze niet maar hoelang geleden heeft hij al gezegd niet gratis de deur uit te lopen
Maar tot heden is er niks gebeurd


En? Was je bij de gesprekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 13:21
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #110
Ruben blijft scoren dus de interesse blijft groeien. Nu ook schijnbaar Feyenoord. Met een meerjarig contract had je echt aan een heel dik bedrag mogen denken.

De leeftijd, beslissende doelpunten , zijn positie ( aanvallers zijn altijd meer waard, en niet geheel onbelangrijk zijn achternaam. De achternaam is al een hele marketing op zich. Met al die clubs die interesse hebben man man man.

Nu is het in het hedendaagse voetbal moeilijk te zeggen, maar zou tussen 7ton en 1 mil dan een raar bedrag zijn? Ik denk het niet.

Laten we hopen echt hopen dat hij op zijn minst voor 1 jaar gaat bijtekenen. Dit kan voor mvv echt een geschenk uit de hemel zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 13:42
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #111

Mithrandir schreef :
Nu is het in het hedendaagse voetbal moeilijk te zeggen, maar zou tussen 7ton en 1 mil dan een raar bedrag zijn? Ik denk het niet.


Ik meen ergens gelezen te hebben: 5 ton.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 13:49
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #112
Als Van Bommel een meerjarig contract had, was er vermoed ik minimaal 7 ton voor hem betaald.

Maar Van Bommel heeft geen contract. MVV heeft hem pas laat iets aangeboden en dat aanbod werd doorVan Bommel als te laag beoordeeld.

Hij gaat dus gratis weg. Of er moet nu nog snel iets getekend worden, maar waarom zou dat nu nog gebeuren? Sowieso zal het dan niet meer om vele tonnen gaan, maar om “iets” ipv “niets”.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 13:52
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #113
Is of word geregeld.
Er komt in ieder geval geld in het laadje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 14:13
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #114
Voor hoeveel is Okita toen verkocht. Ik meen iets van 7 ton. Dus minder dan Okita. Beter iets dan niets natuurlijk, maar in 2023 is dat niet meer veel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 17:27
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #115
De achttienjarige zoon van Mark van Bommel heeft het voorbije seizoen enorm veel indruk gemaakt bij MVV. Daardoor is een straffe transfer deze zomer zo goed als zeker.

Ruben van Bommel wordt voor volgend seizoen genoemd bij heel wat Nederlandse topclubs, maar er zou ook de nodige interesse zijn uit Duitsland en Engeland. Hij heeft nog geen profcontract getekend, waardoor hij kan gaan waar hij wil.

Vader Van Bommel wil voor de doorbraak van zijn zoon Ruben één iemand in het bijzonder bedanken. Het gaat om Luc Nilis die spitsentrainer was bij PSV toen Ruben daar speelde.

“Ruben heeft profijt van de tips die Luc hem destijds gegeven heeft. Die heeft hij in zijn hoofd als hij moet afwerken”, zegt Van Bommel in Het Nieuwsblad.



Read more: www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-05-07/m...n-zoon#ixzz812UNemjF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 17:47 07 mei 2023 17:47 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #116

Mosae schreef : Voor hoeveel is Okita toen verkocht. Ik meen iets van 7 ton. Dus minder dan Okita. Beter iets dan niets natuurlijk, maar in 2023 is dat niet meer veel.


Volgens mij echt niet meer dan 3 of 4 ton,
Aangezien die verkocht werd met een 1-jarig contract en toendertijd was 7 ton wel erg veel voor een club als NEC die ook nog in de Jupiler League speelde.
Kan nergens vinden wat die ons opgebracht heeft helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 18:55 07 mei 2023 18:57 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #117
Oké bedankt voor de info. Maar er wordt gezegd ergens dat als Ruben tekent dit een geschenk uit de hemel kan zijn. Dus dan hebben we het over 7 ton. Wat is er dan met het geld van Okita gebeurd? Ik bedoel hiermee, dat ik het geschenk uit de hemel niet zo goed kan zien of me hierin kan verplaatsen. Want wat is er met het geld van Okita gebeurd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 19:04
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #118

Mosae schreef : Oké bedankt voor de info. Maar er wordt gezegd ergens dat als Ruben tekent dit een geschenk uit de hemel kan zijn. Dus dan hebben we het over 7 ton. Wat is er dan met het geld van Okita gebeurd? Ik bedoel hiermee, dat ik het geschenk uit de hemel niet zo goed kan zien of me hierin kan verplaatsen. Want wat is er met het geld van Okita gebeurd?


Ik doelde uiteraard op de geruchten dat het financieel alles behalve goed gaat met onze club. Dus bijtekenen van Ruben en mooi bedrag verkopen zou de club enorm helpen. En met destijds Xavier richting Barca, eventueel een mooi club voor Ruben.. dit is toch een klein beetje marketing voor onze jeugdopleiding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2023 19:14 07 mei 2023 19:17 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #119
Oké, nou laten we dat dan dit keer hopen (en op wat transparantie). Ik laat me (ons) benieuwen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mithrandir

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2023 22:27
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #120

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden