>
Ontvangen bedankjes 164
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : Dee aerme Duin, heer meinde ut sarcastisch ...mer ze begriepe hem neet ...
Inderdaad dit keer was het geen intikker maar een goede aktie.
Maar de steekbal van Dzepar was bijna net zo goed als de goal.
Ik moet ook nog zien of hij op echt top-nivo terecht komt (bv top NL en niet ChampionsLeague).
Ik vind het wel een rationele jongen (zijn interviews en bedachtzaam, zegt geen domme dingen).
Zijn vader juigte niet eens dwz hij is een psv man (dat mag);
Dus dan zal hij ook wel willen dat zijn zoon naar psv gaat (waar hij 7 jaar in de jeugd was) .
Die kennen hem goed.
Als ik psv was zou ik zeggen (we kopen je, maar verhuren je voor nog 1 jaar aan MVV... om verder te groeien;
daar krijg je minimaal voldoende speel minuten).
En misschien kan MVV een deal maken waarbij ze enkele jeugdspelers van psv krijgen (op leenbasis of definitief), de komende 2 seizoenen?
Er zijn heel veel mogelijkheden (een doorverkoop percentage is misschien nog wel interessanter als nu bv 5 ton... maar dat zal psv niet willen... ze zien hem waarschijnlijk als hun eigen product)
Mosae schreef : Alsjeblieft geen AZ. Daar hebben we nog flink wat van tegoed sinds Kenneth Perez. En nu willen ze alwéér voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Aan AZ alleen voor de hoofdprijs!!