Oud-MVV'er Ruben van Bommel

15 apr 2023 23:38
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #76
Laten we niet vergeten dat 10 van zijn 12 doelpunten intikkertjes bij de 2e paal waren op aangeven van Kostons.
Ja, knap natuurlijk dat hij op de goede plek staat, maar de statistieken vertekenen wel flink.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2023 11:12
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #77

Duin schreef : Laten we niet vergeten dat 10 van zijn 12 doelpunten intikkertjes bij de 2e paal waren op aangeven van Kostons.
Ja, knap natuurlijk dat hij op de goede plek staat, maar de statistieken vertekenen wel flink.

Ik snap niet hoe en waarom je de statistieken van Van Bommel zou moeten bagitalisseren. Die 10/12 klopt al helemaal niet en dan houd je er nog geen rekening mee dat hij slechts ongeveer de helft van het totale aantal speelminuten heeft gemaakt dit seizoen. Van Bommel is gewoon een extreem slimme, doelgerichte speler. Het zou in vele opzichten pijnlijk zijn als we zo'n ruwe diamant voor een habbekrats zouden moeten laten gaan want zijn volgende club gaat hij dan waarschijnlijk wel miljoenen opleveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2023 18:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #78
Ruben is pas 18 jaar (!) en is een van de grootste voetbaltalenten op de Nederlandse bodem.
Ruben is technisch, snel, slim, passeert makkelijk en heeft een geweldig speloverzicht.
We gaan nog veel van hem horen, Ruben speelt binnen enkele jaren in het Nederlands elftal daar ben ik vast van overtuigd.
Ik hoop dat Mvv een mooi bedrag krijgt als hij naar een andere club verhuisd, hopelijk tekent Ruben nog een contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 09:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #79
Ik vrees dat we nog maar een paar wedstrijden (inclusief play offs) kunnen genieten van van Bommel in het MVV shirt.
Ik denk dat er intern wel afspraken zijn gemaakt mbt een transfersom/vergoeding/doorverkoop percentage.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 11:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #80
Puur om het mee te geven: het is natuurlijk niet zo dat enkel een contract MVV nog iets kan opleveren. Als Ruben serieus meent dat MVV in ieder geval nog wat centjes moet krijgen (buiten de gebruikelijke vergoeding voor overnemen voormalig jeugdspeler), kan hij bij tekenen van nieuw contract bij een nieuwe club ook als transfervrije speler gewoon hard afdwingen dat de nieuwe club alsnog een bedrag overmaakt aan MVV. Sterker nog, Ruben kan gerust een deel van zijn tekengeld zelf aan MVV overmaken als hij dat echt zo belangrijk vindt.

Dat is totaal niet gebruikelijk en Ruben heeft er geen enkele verplichting toe. Er kunnen ook op allerlei gebieden haken en ogen aan zitten, bijvoorbeeld juridisch*/fiscaal. Maar als hij het echt zo belangrijk vindt, is er altijd wat mogelijk.

*Bij een transfer hebben ploegen waar de speler in het verleden voor speelde recht op een klein percentage. Geen transfersom want geen contract maar wel een bedrag overgemaakt door de speler zelf ruikt naar een schijnconstructie om dit soort betalingen te vermijden. En zo zitten er vast nog meer haken en ogen aan die ik niet meteen zie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 11:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #81

Duin schreef : Laten we niet vergeten dat 10 van zijn 12 doelpunten intikkertjes bij de 2e paal waren op aangeven van Kostons.
Ja, knap natuurlijk dat hij op de goede plek staat, maar de statistieken vertekenen wel flink.


Jij beleeft er echt plezier aan om lekker te trollen hè?

Bij geen enkel van die 12 doelpunten stond hij op de goede plaats. Hij rende naar de goede plaats. Nogal een belangrijk verschil.

Hij is razendsnel en heeft een goed gevoel voor timing, wanneer voor de verdediger uit te komen, waardoor het een intikker lijkt. Maar bijvoorbeeld Remans (gebrek aan inzicht) of bijvoorbeeld Verheydt (te langzaam) zou die doelpunten niet maken.

Als je serieus zou menen wat je typte (is natuurlijk niet zo), dan heb je echt 0,0 verstand van voetbal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 13:16
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #82

Jacques schreef :

Duin schreef : Laten we niet vergeten dat 10 van zijn 12 doelpunten intikkertjes bij de 2e paal waren op aangeven van Kostons.
Ja, knap natuurlijk dat hij op de goede plek staat, maar de statistieken vertekenen wel flink.


Jij beleeft er echt plezier aan om lekker te trollen hè?

Bij geen enkel van die 12 doelpunten stond hij op de goede plaats. Hij rende naar de goede plaats. Nogal een belangrijk verschil.

Hij is razendsnel en heeft een goed gevoel voor timing, wanneer voor de verdediger uit te komen, waardoor het een intikker lijkt. Maar bijvoorbeeld Remans (gebrek aan inzicht) of bijvoorbeeld Verheydt (te langzaam) zou die doelpunten niet maken.

Als je serieus zou menen wat je typte (is natuurlijk niet zo), dan heb je echt 0,0 verstand van voetbal.



Trollen?
Als je goed gelezen had schrijf ik dat het knap is om elke keer op de juiste plaats te staan (of te komen).

Ik wil er alleen mee aangeven dat het (op dit moment) nog een speler is die vooral vanuit 'intikken' scoort en dat het (nog) geen speler is die zelf de actie maakt én van daaruit scoort.
Als je vrijdag bent geweest heb je dat ook kunnen zien.
Vanuit 3 of 4 individuele acties scoort hij niet, maar wel als 'intikker' vanuit de assist van Koen.

Misschien moet je zelf eens wat aandachtiger naar de wedstrijden kijken voordat je mij wegzet als iemand die 0,0 verstand van voetbal heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 14:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #83
Je zegt tegelijkertijd dat dit de statistieken flink vertekent. Dat slaat natuurlijk nergens op, met Remans op zijn positie zouden we een stuk minder doelpunten (en dus punten) hebben. Waarom tellen doelpunten waarbij iemand op basis van inzicht en snelheid voor zijn man komt niet? Dat je zegt dat het de statistieken flink vertekent, alsof die doelpunten minder waarde hebben, dat is waarom ik zeg dat als je serieus zou zijn, je geen verstand van voetbal hebt.

Maar goed, ik zit nu de trol te voeren, je post al jaren alles, maar dan ook alles, ter verdediging van het bestuur van MVV. Geen goed teken dat je Ruben van Bommel sportief afkraakt, dat betekent dat je verwacht dat hij gratis vertrekt en dat MVV gezeik over zijn gratis vertrek gaat krijgen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 15:03
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #84

Jacques schreef : Je zegt tegelijkertijd dat dit de statistieken flink vertekent. Dat slaat natuurlijk nergens op, met Remans op zijn positie zouden we een stuk minder doelpunten (en dus punten) hebben. Waarom tellen doelpunten waarbij iemand op basis van inzicht en snelheid voor zijn man komt niet? Dat je zegt dat het de statistieken flink vertekent, alsof die doelpunten minder waarde hebben, dat is waarom ik zeg dat als je serieus zou zijn, je geen verstand van voetbal hebt.

Maar goed, ik zit nu de trol te voeren, je post al jaren alles, maar dan ook alles, ter verdediging van het bestuur van MVV. Geen goed teken dat je Ruben van Bommel sportief afkraakt, dat betekent dat je verwacht dat hij gratis vertrekt en dat MVV gezeik over zijn gratis vertrek gaat krijgen.


Dit is precies waarom ik probeer niet te reageren op Duin: dont feed the trolls. Het valt me nog mee dat hij niet schreef dat Erik Noor eigenlijk een betere spits is dan Ruben van Bommel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 15:30
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #85

Jacques schreef : Je zegt tegelijkertijd dat dit de statistieken flink vertekent. Dat slaat natuurlijk nergens op, met Remans op zijn positie zouden we een stuk minder doelpunten (en dus punten) hebben. Waarom tellen doelpunten waarbij iemand op basis van inzicht en snelheid voor zijn man komt niet? Dat je zegt dat het de statistieken flink vertekent, alsof die doelpunten minder waarde hebben, dat is waarom ik zeg dat als je serieus zou zijn, je geen verstand van voetbal hebt.

Maar goed, ik zit nu de trol te voeren, je post al jaren alles, maar dan ook alles, ter verdediging van het bestuur van MVV. Geen goed teken dat je Ruben van Bommel sportief afkraakt, dat betekent dat je verwacht dat hij gratis vertrekt en dat MVV gezeik over zijn gratis vertrek gaat krijgen.


Ik weet niet in welke paranoia wereld jij leeft, maar ik probeerde een voetbal inhoudelijke opmerking te plaatsen. Maar blijkbaar ben jij zo met allemaal bestuurlijke complotten bezig dat dat niet mogelijk is.

Als je mijn opmerking bij het topic 'MVV Algemeen' zou hebben gelezen dan zou je weten dat ik juist wél verwacht dat Van Bommel iets gaat opleveren, ondanks dat iedereen hier doemdenkt.

Maar ja, het is overduidelijk dat een voetbalinhoudelijke discussie moeilijk is, dus trek vooral je eigen conclusies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 16:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #86
q.e.d.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 17:37
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #87
Ik denk het volgende..deze ploeg past perfect bij Ruben en Ruben past perfect in deze ploeg. En ook dankzij Maurice. Indien ze de play-offs halen is alles mogelijk en waarom niet..durven dromen. Laten we genieten zolang het nog kan want buiten Ruben is de vraag wat met Souren, Dzepar, Waem, Van Helden , Steuckers , Blummel , Zeegers ( Tim ) , Matthys ... en mss ook Kostons ( who knows )
Met vallen en opstaan maar ze hebben allemaal hun steentje bijdragen voor een meer dan geslaagde voetbalseizoen. I love this team !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 18:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #88
Ruben doet het geweldig, hij staat er ,is 18 jaar en hij levert !

En Koen is de perfecte aangever voor Ruben en Jarne is de perfecte aangever voor Koen en zo werk het in een teamsport

Het past en loopt bij MVV en iedereen heeft daar zijn rol in , anders zou Romain 60 doelpunten op zijn naam hebben staan ipv 0

Iedereen die maar iets af doet van wat Ruben levert, snapt er helemaal niks van . Op zicht is daar ook nog niks mis mee want iedereen mag van mijn zijn mening hebben .
Ik ben redelijk goed in het voetbal ingevoerd buiten MVV om ook nog eens , en inzake Ruben iedereen die iets in voetbal betekent heeft of een actieve functie is die spreekt daar vol lof over , niemand spreekt over intikkers of bagatelliseert zijn inbreng
Gelouterde TD's zien het talent , en talent heeft hij en natuurlijk is de" PH waarde " waar hij nu speelt helemaal in orde , het talent Ruben ontwikkelt zich optimaal
En dat is hem gegund en MVV ook , want of MVV er nu wel of geen geld voor krijgt de club valt op en de club gaat de PO spelen mede door zijn doelpunten .

En ik vind het knap hoe Koen zich heeft ontwikkelt en hoe Sven het doet , mooi om te zien hoe dit elftal met 60 doelpunten voor ( 3de) zich heeft laten gelden dit jaar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, bokkesprongen, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2023 18:50 17 apr 2023 18:50 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #89
Sven? Sven Blummel?
Vind dat Blummel misschien juist wel een minder seizoen draait.
Maar verder niks over zijn inzet want dat zit allemaal goed.
Laatste wedstrijden vind ik Sven overigens wel weer goed spelen.

Vind dat Ruben absoluut een enorm talent is.
Dat met intikkers etc is ook puur een kwaliteit.
Hij maakt acties en trekt een extra tegenstander met hem mee, waardoor de rest ook weer ruimte krijgt.
We mogen best genieten van zo'n jongen zeker omdat hij na dit seizoen er niet meer is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2023 09:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #90

Belgske schreef :

Duin schreef : Laten we niet vergeten dat 10 van zijn 12 doelpunten intikkertjes bij de 2e paal waren op aangeven van Kostons.
Ja, knap natuurlijk dat hij op de goede plek staat, maar de statistieken vertekenen wel flink.

Ik snap niet hoe en waarom je de statistieken van Van Bommel zou moeten bagitalisseren. Die 10/12 klopt al helemaal niet en dan houd je er nog geen rekening mee dat hij slechts ongeveer de helft van het totale aantal speelminuten heeft gemaakt dit seizoen. Van Bommel is gewoon een extreem slimme, doelgerichte speler. Het zou in vele opzichten pijnlijk zijn als we zo'n ruwe diamant voor een habbekrats zouden moeten laten gaan want zijn volgende club gaat hij dan waarschijnlijk wel miljoenen opleveren.


Toch ben ik het met van Duin eens hoor. Van Bommel is een leuke speler voor MVV en op dit moment kan hij echt nog niet hogerop, dat maakt zijn carriere helemaal kapot denk ik. Hij is snel hij is doelgericht. Al zijn het allemaal intikkertjes en doet Kostons al het werk vooraf vaak.
Fysiek komt hij nog veel tekort en kopduellen wint hij ook niet. Als ik hem was zou ik nog 1 jaar bij MVV blijven en hierop trainen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden