Bryan Smeets

09 juli 2013 12:09 09 juli 2013 12:10 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #121
Link

Welkom terug (van niet weggeweest) Bryan!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh
Discussie gesloten.
09 juli 2013 12:16
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #122
Fijn. Ben ik heel blij mee. Nu die jongen komend seizoen wat meer vertrouwen geven en dan kunnen we nog veel plezier van hem hebben. Bryan, welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
09 juli 2013 12:54
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #123
Goed nieuws dat Bryan heeft bijgetekend! Als wij als supporters nou eens daadwerkelijk achter deze jongen gaan staan, kan hij nog uitgroeien tot een belangrijke schakel voor MVV. Afgelopen seizoen is Bryan ook al belangrijk geweest voor MVV met een aantal assists en mooie goals.

De goal uit tegen SC Cambuur getuigt van klasse, in de loop met de buitenkant voet, de bal vol in de kruising schieten. Wat een heerlijke goal was dat. Bryan, zo wil ik er nog wel eens eentje van je zien!

Complimenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, de bok, Sam, Och jeh
Discussie gesloten.
09 juli 2013 14:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #124
Heel veel succes Bryan, in potentie misschien wel de beste speler van MVV.
Ik weet zeker dat het er nog wel uit gaat komen!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sam
Discussie gesloten.
09 juli 2013 18:21
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #125
Heel goed nieuws!! Bryan is nog jong en een hele goede voetballer die veel meer steun mag krijgen van het publiek. Ik ben blij dat hij nog 2 jaar bij Mvv blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok
Discussie gesloten.
09 juli 2013 18:50
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #126
Prima dat Smeets blijft. Hij kan de nr. 10 van MVV worden, spielmacher, spel verdelen met zijn uitstekende traptechniek, fijn dat hij bij MVV blijft!
Discussie gesloten.
09 juli 2013 20:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #127
Ook zeer content dat Bryan ook als jongen van de club 2 jaar zijn contract heeft verlengd. Intern emotioneel afscheid nemen en vervolgens alsnog bijtekenen. Dat getuigt van ballen vind ik. Hij zal ook nog wel wat andere aanbiedingen op zak hebben gehad, maar ben blij dat we niet op zoek hoeven naar een andere creatieve en offensieve middenvelder. Die hadden we vorig seizoen al en dit jaar is die vacature gelukkig ook ingevuld.

Bryan geeft aan dat hij mede door de nu komende samenwerking met Ruijs bij MVV is gebleven en dat het een vriendenteam is wat hem betreft. Vind ik toch mooi om te horen. Voor hem is het denk ik inderdaad goed om nu geprikkeld te worden door een andere trainer na 3 jaar Trost. Hoop in ieder geval dat hij zich manifesteert zoals hij dat in de 1e periode van afgelopen seizoen heeft gedaan. Ook na de terechte kritiek op zijn houding en spel heeft hij weer getoond wat hij in zijn mars heeft als hij vol overgave speelt. Hij moet kritische supporters zoals ik geen stok geven om mee te slaan en simpelweg alles geven. Dan hoor je mij in ieder geval niet klagen. Zoals Limmel al zegt zo'n hoogtepunt als de goal bij Cambuur uit getuigt van klasse. Weer een jaar extra bagage erbij dus hoop in ieder geval te zien dat Bryan dus onder de vrijwel nieuwe technische staf doorgroeit naar een constant top Jupiler League niveau.

Misschien wel een klein puntje van kritiek. De corners werden vorig jaar telkens opgeëist door Smeets, terwijl Rutjes heeft aangetoond bv. tegen Volendam in zijn afwezigheid een hele goede hoekschop te kunnen nemen. Waren meteen de gevaarlijkste corners van het hele seizoen. Wat mij betreft wordt dan ook Nathan de vaste nemer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
09 juli 2013 20:34
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #128
Denk met name dat Smeets blij mag zijn met zijn nieuw contract... want als trost hem zo'n topper vond , dat hij hem naar Venlo had gehaalt!!! Maargoed.. succes.
Discussie gesloten.
09 juli 2013 20:39
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #129
Ik ben heel blij met de contractverlenging van Bryan. Veel succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok
Discussie gesloten.
10 juli 2013 06:13 10 juli 2013 06:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #130
Smeets goede beslissing :thumbsup:... gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
10 juli 2013 09:04
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Bryan Smeets #131
Als Tini vooral aan de houding van Smeets kan werken (en dat vertrouwen heb ik) denk ik dat Smeets wel eens de verrassing van het seizoen kan worden. Voor Smeets een goede keus maar voor wat ik begrepen heb wilde Smeets ook echtbij MVV blijven echter was zijn salaris gewoon belachelijk laag. Ik denk dat MVV dus toch iets water bij de wijn gedaan heeft (en Smeets waarschijnlijk ook).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
10 juli 2013 22:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #132

Punker73 schreef : Als Tini vooral aan de houding van Smeets kan werken (en dat vertrouwen heb ik) denk ik dat Smeets wel eens de verrassing van het seizoen kan worden. Voor Smeets een goede keus maar voor wat ik begrepen heb wilde Smeets ook echtbij MVV blijven echter was zijn salaris gewoon belachelijk laag. Ik denk dat MVV dus toch iets water bij de wijn gedaan heeft (en Smeets waarschijnlijk ook).

Klopt punker de aanbieding aangaande loon was stuk lager vandaar zijn twijfeling...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
08 mrt 2014 21:16 08 mrt 2014 21:16 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #133
Bryan Smeets toont wederom eredivisie kwaliteit in huis te hebben.
www.maastricht.gezien.nl/sport/bryan-sme...-huis-te-hebben.html
Discussie gesloten.
20 mrt 2014 17:44 20 mrt 2014 17:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Bryan Smeets #134
Er stond vandaag een heel mooi interview met Smeets in de Limburger. Misschien dat iemand daar nog digitaal een linkje van vindt. Dit zou eigenlijk iedereen moeten lezen, dat geeft een heel mooi beeld in hoe hij persoonlijk de sport beleeft. En wekt in ieder geval bij mij zeer veel begrip en respect op voor Bryan.

Smeets, ga zo door jongen, je groeit met de wedstrijd. Ik geniet van de momenten dat je de touwtjes in handen neemt en het spel uit zet. :thumbsup:
En wat betreft het oordelen over je houding, dat is iets wat je met een korrel zout moet nemen. Dat hoort bij het voetbal, in goede tijden de held, in slechte tijden de schlemiel, zelfs de groten hebben hier last van. Dat is gewoon emotie op de buitenkant, dat is niet iets wat je mee naar huis moet nemen.

PS
Haartuitval wordt veroorzaakt doordat het lichaam meer testosteron aanmaakt, dat doodt de haarzakjes. Dat is hetzelfde hormoon wat ervoor zorgt dat men wat driftiger wordt (Rode kaart, Belgische scheidsrechter, remember? ;) ). Daar kun je weinig aan veranderen. De vader van de moeder geeft deze genen door. Ik heb daar zelf ook last van op jonge leeftijd. In de evolutie wordt zelfs gezegd dat de toekomstige mens geen haren meer bezit, dus wat dat betreft liggen de kale mensen voor.
Discussie gesloten.
21 mrt 2014 08:08 21 mrt 2014 08:09 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #135
Respect!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden