Bryan Smeets
01 sept 2014 11:47
Peeters neemt al bijna alle vrije trappen. Corners inderdaad Bryan. Niet dat het veel uitmaakte, want voor het doel hadden onze spelers opeens pap in de benen/het hoofd gisteren.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
01 sept 2014 12:11
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Greun graas schreef : ik snap niet tot een trainer hem nu al zo'n 3 jaar lang alle corners en vrije trappen laat nemen. 99 van de 100 ballen zijn dramatisch.
Ik snap ook niet waarom zo een Braken er nog steeds in staat en bijv een Veldmate ernaast. Van Braken gaat helemaal niets uit. We mogen blij zijn met een speler als Smeets.
Discussie gesloten.
01 sept 2014 12:22
Jim Cemint
Platinum Boarder
Ik ben het helemaal met je eens RedWhiteArmy. Elsen kan Sven de hand niet boven het hoofd blijven houden. Dat heeft hij vorig seizoen al gedaan, nu weer. Op zich mag dat best een tijdje, maar als blijkt dat het niet werkt (en dat is naar mijn idee zo), zul je iets anders moeten proberen. Brouwers in de spits bijvoorbeeld.
Wat betreft corners en vrije trappen door Smeets: Peeters trapt ze vele malen beter. Vooral de corners. Ik zou Peeters ALLE corners laten nemen. Bryan schiet de afvallende bal dan wel in de kruising
Discussie gesloten.
01 sept 2014 12:31
Smeets moet eens wat aan zijn instelling doen.
Hij meent dat hij een wereld voetballer is die ander voor zich kan laat werken.
Hij is getalenteert maar meer ook niet.
meneer moet leren om zijn tegenstander ook te volgen en niet te blijven staan en op een sukkel drafje mee terug te komen.
Als je zag welke gaten er gisteren op het midden veld ontstonden,we mogen blij zijn dat een van Hyfte, (nog)steeds voetbald als een zeikbloem, anders had het er nog erger uit gezien.
Braken........ jammer voor de jongen maar bij EVV kunnen zo'n type voetballer misschien nog op de bank gebruiken.
Discussie gesloten.
01 sept 2014 12:35
01 sept 2014 12:37 door Schapendonk.
Ik zie dit heel anders. Ik zag een hard werkende Braken met 2 gevaarlijke kopballen in de 1e helft die net over gingen. Waren ze allebei lager gekopt waren ze er allebei 100% ingegaan en was hij de held geweest. Om hem nu zo af te reserveren vind ik veel te ver gaan. Ik geloof dus wel in hem. Smeets vind ik daar in tegen helemaal niet meer zo goed. Ik vind dat hij zich maar eens opnieuw een basisplaats moet verdienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, tcb
Discussie gesloten.
01 sept 2014 12:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Vind dat Sven sterk aan dit seizoen is begonnen, wordt steeds balvaster en zie ook vaker een actie van hem. Inderdaad, gisteren kwam hij amper in het stuk voor, maar om hem dan meteen af te schrijven.
Met betrekking tot de corners ben ik het eens, laat die maar door Peeters genomen worden. Gisteren had Bryan zijn dag niet en zijn corners waren van een bedroevend niveau. Nam Peeters de vorige wedstrijden de corners ook niet?
Discussie gesloten.
01 sept 2014 13:30
Corrigeer me als ik het fout heb:
Vrijdag wordt Smeets van de training gestuurd, vanwege een verbaal incident?
Zaterdag was ik er toevallig ook, kleine aanvaring met de assistent trainer .. waarop de trainer riep "het is een training je moet plezier hebben". Smeets bleef gewoon lekker als een stuk chagrijn doorlopen.
Gisteren was die waardeloos! Mede door zijn houding verloren we in de eerste helft de slag op het middenveld!
Totaal geen druk, hield de bal te lang bij zich, rent voor geen meter..meneer heeft het te hoog in de bol.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb
Discussie gesloten.
01 sept 2014 14:59
De_Lange
Platinum Boarder
You Are schreef : meneer heeft het te hoog in de bol.
Begrijpelijk toch, hij heeft nu een wedstrijd in en tegen Duitsland gespeeld. Mag zich officieel international noemen nu
Discussie gesloten.
01 sept 2014 16:20
Raffalaldo
Platinum Boarder
Vond Smeets ook een van de mindere spelers gisteren. Hij liep echt rond alsof hij al 35 was en al jaren bij Real Madrid heeft gevoetbald. Ook vond hij het niet nodig om Van Hyfte achterna te lopen, zodat Van Hyfte rustig kon opkomen en een man-meer situatie kon creëren waaruit de 2-0 ontstaat.
Van Smeets had ik als Maastrichtenaar wel verwacht dat hij erin zou gaan vliegen. Kijk alleen al naar de inzet van Kuipers. Die pakte door zijn derby-adrenaline nog zelfs een gele kaart.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
01 sept 2014 18:27
Aon de geng!
Expert Boarder
Echt de slechtste op het veld gisteren tegen #oda, begin maar eens op de bank! de tijd van cadeautjes is voorbij!
Discussie gesloten.
01 sept 2014 22:47
Eens, De 2-0 viel inderdaad doordat smeets te lamlendig is om fel druk op de bal te zetten en mee terug te verdedigen. Trost heeft ook een rol in de misplaatste arrogantie van Smeets, door hem onterecht veren in zijn reet te duwen vlak voor de wedstrijd. De corners lijken verder ook nergens op, hij krijgt ze vaak niet eens de lucht in. Croux heeft een sublieme voorzet, laat hem maar trappen.
Trost haal Smeets maar op als je m zo goed vindt. Kan er ook nog wel bij.
Discussie gesloten.
02 sept 2014 08:24
gaston satijn
Platinum Boarder
Het had me niet verbaasd als er zondag na de wedstrijd bekend was gemaakt dat smeets bij #oda een contract had getekend...Hij liep erbij als een zoutzak. Miljaar wat een instelling.Dit was de wedstrijd waarbij ik van de Maastrichtenaren in de ploeg het meeste inzet en vechtlust verwachte. Dat recht vind ik hebben wij als publiek wel om te eisen. Als hem dat niet interesseert kan hij beter bij Almere gaan voetballen, daar zit geen hond dus hoeft hij zich van niemand iets aan te trekken.
Wat een flut mentaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, middenstip, Raffalaldo
Discussie gesloten.
02 sept 2014 19:12
Het zal wel weer verkeerd vallen maar Smeets heeft gewoon een slechte mentaliteit ,dek dat hij Jezus is maar dat ben ik Smeets gewoon op de bank gooien en dan maar eerst iets laten zien op de trainingen anders lekker oprotten.
Discussie gesloten.
02 sept 2014 19:27
Us Clubke
Platinum Boarder
Dat vindt ik niet eerlijk hoor, het is zo'n gevoelige jongen.
Hij moet gvd eens goed in de spiegel kijken en zich eerlijk afvragen of hij zondag terrecht is gewisseld ?
Als hij inziet dat het zo is moet hij zijn kloten bij elkaar pakken, gaan trainen en wedstrijden gaan spelen en dat talent eens achter zich laten, om zich te kunnen door ontwikkelen tot een goede en degelijke voetballer.
Als hij die stap nu niet gaat maken, gaat het NOOIT MEER GEBEUREN.
De spreekwoordelijke bal ligt bij hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
Discussie gesloten.
02 sept 2014 19:31
Onderwerp Auteur
Ik raad iedereen aan om nog eens de eerste post van de vorige pagina (10) te lezen. Smeets verkeerde toen in een zeer goede vorm en hij is ook (m.i. zeer terecht) man of the season geworden. Hij zit nu in een dip en natuurlijk is het onacceptabel dat hij dan de kantjes er vanaf gaat lopen.
Maar of het nou zo verstandig is om hem helemaal af te branden na 2 slechtere wedstrijden, dat gaat me weer te ver. Hij is blijkbaar een gevoelige jongen, niet handig als je profvoetballer bent, maar hij is wel in potentie (en vaak ook in de praktijk) een van de beste spelers op het veld. Misscchien moet MVV eens een sportpsycholoog inhuren voor het resterende budget?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden