Bryan Smeets

20 feb 2015 12:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Bryan Smeets #211
Tegen Roda JC speelde Bryan Smeets echt een wereldpartij, maar als hij in de toekomst voor De Graafschap speelt op dezelfde wijze als hij vorige week vrijdag tegen De Graafschap speelde, dan heeft MVV er niet veel aan verloren. Zijn prestaties zijn niet constant genoeg. Wel is het bijzonder jammer dat de Maastrichtse jeugd weer een voorbeeld gaat missen.
Discussie gesloten.
20 feb 2015 13:01
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Bryan Smeets #212
Bryan, succes bij De Graafschap. Jaomer tot heer weggeit, mer iech zaog Bryan aoch neet ech mie greuje bij MVV. Hopelijk gebeurt dat in Doetinchem (wereldstad ;) ) wel weer. Veer höbbe toch 5 jaor maage genete en maage knotere op häöm. Dat huurt bij MVV. Heer is dus neet veur niks opgeleid wie heij ieder woort gesjreve, want heer heet 5 jaor in MVV1 gespaold!! Bryan, Bedaank (veural veur diene inzat tege R@d#)

MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
20 feb 2015 13:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Bryan Smeets #213
Ik gun Bryan deze stap. Misschien voor Bryan zelf ook beter dat hij naar een club gaat waar hij niet zo onder het vergrootglas ligt.

Bryan, laat je kunsten (roda thuis bv) in je laatste MVV wedstrijden nog zien.
Discussie gesloten.
20 feb 2015 16:35 20 feb 2015 16:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Bryan Smeets #214
Dus toch...kan me herinneren dat de dj in de Ster na MVV - Roda nog door de microfoon riep: "Ner Smeets de ges neet naor de Graafschap he"

Toen dacht ik nog, nee natuurlijk niet, wie wil er nu van MVV naar De Graafschap..
Als je als Maastrichtenaar al in Doetinchem gaat wonen, in plaats in je eigen stad moet het toch wel heel treurig gesteld zijn met us MVVke.

Deze technische staff weet echt niemand bij MVV te houden, noch ook maar één euro over te houden aan al die vertrekkende spelers. Wanbeleid!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop
Discussie gesloten.
20 feb 2015 18:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Bryan Smeets #215
Suukses Bryan en bedaank veur diene tied bij us MVV-ke ! :thumbsup:
Discussie gesloten.
20 feb 2015 23:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Bryan Smeets #216
Ja azeinzeikers,Brian is weg in het seizoen 2015/2016 :( .
Waar ik mij gewoon druk over maak, brian loopt zonder enige vergoeding de deur uit!
Waar gaat het volgend seizoen over zonder de 4 van genk,kuipers,kjel,en wie weet wie nog?
Maar wij zijn nu eenmaal een cluppie met weinig tot geen budget,dus brian jij bent op ,,ons,,niveau,, een topper met je gebreken en daarom speel je ook bij ons en niet bij een eredivisie club!
Jeetje alles loopt bij ons gratis de deur uit!
Misschien wel heel blij dat hij niet naar 045 gaat...gr opa.


ps wie word volgend seizoen onze trainer,mag dat een iemand anders zijn als ron,niks mis mee maar toch als het haalbaar is iemand anders!
Een hoop heb ik laat in hemelsnaam de selectie gevormd zijn ruim voor aanvang van de nieuwe comp...een periodetitel moet dan binnen de normen mogelijk zijn...angelside ik gun jullie dit net als alle anderen...boe is dat feeske...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
21 feb 2015 07:20
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Bryan Smeets #217
Jammer dat hij gratis weg gaat, maar dit risico loop je nu eenmaal als MVV. Dit soort spelers zijn interessant om gratis op te halen en te duur en risicovol om tussentijds tegen een transfersom weg te halen.
Heel jammer voor MVV, maar ik moet nog zien of hij het gaat maken bij De Graafschap.
Discussie gesloten.
21 feb 2015 11:24
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Bryan Smeets #218

opadiehard schreef : Ja azeinzeikers,Brian is weg in het seizoen 2015/2016 :( .
Waar ik mij gewoon druk over maak, brian loopt zonder enige vergoeding de deur uit!
Waar gaat het volgend seizoen over zonder de 4 van genk,kuipers,kjel,en wie weet wie nog?
Maar wij zijn nu eenmaal een cluppie met weinig tot geen budget,dus brian jij bent op ,,ons,,niveau,, een topper met je gebreken en daarom speel je ook bij ons en niet bij een eredivisie club!
Jeetje alles loopt bij ons gratis de deur uit!
Misschien wel heel blij dat hij niet naar 045 gaat...gr opa.


ps wie word volgend seizoen onze trainer,mag dat een iemand anders zijn als ron,niks mis mee maar toch als het haalbaar is iemand anders!
Een hoop heb ik laat in hemelsnaam de selectie gevormd zijn ruim voor aanvang van de nieuwe comp...een periodetitel moet dan binnen de normen mogelijk zijn...angelside ik gun jullie dit net als alle anderen...boe is dat feeske...gr opa ;)







Mij lijkt het idd ook verstandig om een nieuwe trainer aan te trekken volgend seizoen.
John dahl tomasson. Lijkt mij een goede trainer in de jl.
Hij heeft het bij excelsior geloof ik altijd goed gedaan.
Bij die uit aken minder.. maar dat was al een aflopende zaak toen hij er binnenkwam, dweilen met de kraan open.
Bij mvv zou hij denk ik prima passen, ondanks zijn weinig ervaring in het trainerschap.
Maar dat maakt hem juist een kandidaat, want laten we eerlijk zijn, veel kan die niet vragen
Discussie gesloten.
21 feb 2015 11:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Bryan Smeets #219
Ik lees hier veel commentaar op MVV dat spelers zonder vergoeding de deur uitlopen.
Emotioneel snap ik dat, maar rationeel is het ook heel logisch dat het gebeurt.
Spelers tekenen geen 4-jarig contract bij MVV. Hooguit 2 jaar.
Als ze het 1e jaar goed spelen, kijkt een geïnteresseerde club nog de kat uit boom, wacht of de speler dat ook een 2e seizoen kan en slaat dan toe: transfervrij. Spelers weten dat ook: 1 jaar om aan te passen en in de picture te spelen, 2e jaar om te oogsten. Er zijn geen clubs die willen betalen voor onze spelers, die wachten af en pikken ze transfervrij op.

MVV is alleen interessant om jezelf te laten zien, niet om een ploeg op te bouwen. Daarnaast heeft MVV ook de financiële middelen niet om iemand voor 4 jaar vast te leggen en zitten er ook consequenties aan vast: geval Veldmate bijvoorbeeld; toen we hem contracteerden liep iedereen de polonaise. Nu, zijn we hem liever kwijt, maar heeft ie nog een doorlopend contract met een redelijk salaris. Dat is een risico dat MVV heeft gelopen en verkeerd uitpakt.
Tenzij MVV structureel een ploeg gaat worden die bij de eerste 4 van de Jupiler League speelt, zullen we ieder jaar 12 aflopende contracten hebben, gaan er 10 transfervrij weg, moeten we 10 nieuwe spelers (transfervrij) halen, kost het de nodige maanden om hen in te passen, zijn ze eindelijk ingepast en spelen ze goed, gaan ze transfervrij weg en begint de vicieuze cirkel weer opnieuw.
Dat is nu eenmaal de situatie van een kleine club zonder geld.
Iedereen, ook MVV zelf, zou willen dat het anders was, maar dit is de realiteit. Wij zijn een ploegje uit de kelder van het betaalde voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip
Discussie gesloten.
21 feb 2015 13:04 21 feb 2015 13:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bryan Smeets #220

Mienclub1902 schreef : Heel jammer voor MVV, maar ik moet nog zien of hij het gaat maken bij De Graafschap.


Het is ook niet zo zier een sportieve vooruitgang voor Brian, maar ik denk eerder het financiële plaatje. De Graafschap heeft op het moment financieel nog steeds een stapje meer te bieden dan MVV. Was nog niet zo lang geleden eredivisie dus heeft iets meer in het potje zitten. Maar ook voor deze club is dit langzaam aan het veranderen. En dat is tevens de rede waarom ze Brian naar Doetinchem halen. Niet omdat Brian zo ontzettend goed is, want sportief gezien schiet hij er niet zo veel mee op. Maar het is wel een van de betere spelers van MVV die voor de Graafschap niet al te veel pijn doet in de beurs. In ieder geval, succes Brian. Je schitterend doelpunt tegen Roda jc zal ik nooit meer vergeten!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
21 feb 2015 18:51
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Bryan Smeets #221
Dee höbbe veer aol in hoes, Jo Bonfrere es hooftrainer koumend sezoen!
Discussie gesloten.
21 feb 2015 21:05
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Bryan Smeets #222

SintServaos schreef : Dee höbbe veer aol in hoes, Jo Bonfrere es hooftrainer koumend sezoen!


es heer dat zow wille doen.. prima!

Natus et suscitavit in Marsana
Discussie gesloten.
21 feb 2015 21:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Bryan Smeets #223

SintServaos schreef : Dee höbbe veer aol in hoes, Jo Bonfrere es hooftrainer koumend sezoen!



Ik hoop dit echt,zou mij super verrassen...ik schat confrère als trainer hoger in als elsen...op zijn minst het proberen waard.
Weet natuurlijk niet de financieele eisen van hem,ga er van uit dat het te doen moet zijn...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
22 feb 2015 07:38
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Bryan Smeets #224
Die jonge spelers weten niet eens wie "Jo Bonfrere" was.
Zeker niet doen , de generatiekloof met jonge spelers is veel te groot. Trek gewoon een paar ervaren spelers aan voor in de as van het veld (centrale verdediger/middenvelder/spits) en laat Elsen lekker blijven.
Discussie gesloten.
22 feb 2015 08:11
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Bryan Smeets #225
Met Elsen komen we nooit verder, is totaal ongeschikt als trainer voor een profclub.
Jammer genoeg zit MVV vast aan zijn contract een enorme fout van de toenmalige
t.m. weysen, nu t. m. bij racing Genk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden