Bryan Smeets

22 feb 2015 11:02
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Bryan Smeets #226
Weg met elsen volgend jaar.
We gaan toch niet 3 jaar met de zelfde trainer onderaan mee doen.
Ik vind elsen totaal ongeschikt, als vervangende trainer voor een paar wedstrijden OK, maar niet als definitieve trainer.
Kijk waar we staan en wanneer er gewisseld word en wat voor spelers er gehaald worden.
Ik zeg nieuwe ronde nieuwe kansen maar dan wel zonder elsen!!!
Discussie gesloten.
22 feb 2015 12:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Bryan Smeets #227
Elsen krijgt ze inderdaad niet lekker en gestructureerd aan het voetballen..toch denk ik dat hij geen slechte trainer is.
Discussie gesloten.
22 feb 2015 14:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Bryan Smeets #228
Ik denk dat je dan toch weer tegen het bekende probleem op loopt: geld.
Ik denk dat ze het geld liever aan een speler uitgeven, dan aan een trainer.. Als ze toch een nieuwe trainer zoeken, zou ik voor Joop Gall gaan. Heeft eigenlijk altijd wel bij kleine clubs met weinig geld hele mooie prestaties neergezet. Dan denk ik bijvoorbeeld aan BV Veendam en FC Emmen dit seizoen.
Discussie gesloten.
22 feb 2015 19:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Bryan Smeets #229
Ut is idd zoe tot Elsen un oonbeperrek contract heet, mer veur MVV is ut beeter tot d'r unne totaale frisse technische wind geit weije. Of Bonfrere noe trainer weurt of technisch directeur in de plaots vaan Elsen zal miech weurs zien, Bonfrere heet door zien wereldweij ervaring wel un enorm netwerrek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo
Discussie gesloten.
30 apr 2015 14:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Bryan Smeets #230
Uitzwaaiwedstrijd Bryan Smeets #BryanBedaank

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ui...dstrijd-bryan-smeets
Discussie gesloten.
30 apr 2015 15:14
bs
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Bryan Smeets #231
Ik hoop van harte dat Bryan een geweldig afscheid krijgt ik heb van hem genoten
Discussie gesloten.
30 apr 2015 20:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bryan Smeets #232
Heel jammer dat hij weggaat. Ik weet niet of hij van het kaliber van der Luer wordt, maar ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij. Van der Luer is destijds ook vaak uitgejouwd door het MVV-publiek maar later bleek het toch een voetballer, die MVV goed had kunnen gebruiken. Natuurlijk is dit niet helemaal hetzelfde omdat Bryan gelukkig niet voor de oosterburen heeft gekozen. En ook dat Bryan op het laatste moment toch wel veel sympathie heeft terug gewonnen bij velen. Maar jammer is het zeker, dat MVV zulke spelers niet kan vasthouden. Bryan de superboer :lol: ik kan er maar niet aan wennen... ach ja, ik denk in ieder geval altijd als ik zijn naam nu hoor, aan 1 februari 2015 en dat is al een hele troost. Bryan, het ga je goed, je deed mijn MVV-hart soms des te sneller kloppen. We gaan je missen. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin
Discussie gesloten.
30 apr 2015 20:54
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Bryan Smeets #233
"bs" als in Bryan Smeets? :-p
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
01 mei 2015 12:54
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Bryan Smeets #234
In de laatste weken heeft hij zich met een aantal belangrijke doelpunten goed gemanifesteerd. Hij heeft zich ook beter als teamspeler laten zien. Soms is hij in mijn ogen te nonchalant. Ik wens hem alle succes bij De Graafschap. Dat is overigens een club waar nu grote onrust heerst. Een stabiele sfeer is - denk ik - heel belangrijk voor zijn spel.
Discussie gesloten.
01 mei 2015 13:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Bryan Smeets #235
Ondanks die onrust heeft De Graafschap nog altijd een veel uitgebreider "voetbalbedrijf" dan MVV. Wat ik - via via - begrepen heb, is dat Bryan onder de indruk was van de kennis die De Graafschap over hem had, en over het ontwikkelplan dat ze voor ogen hadden. Dat zou bij MVV ontbreken. Dat geloof ik best, bij MVV was aan het begin van dit seizoen Ron Elsen zo ongeveer het enige lid van de technische staf.

Nu denk ik dat Bryan sowieso toe was aan iets nieuws en wil zijn vertrek ook niet hierop afschuiven. Maar ik kan me wél voorstellen dat dit een speler over de streep kan trekken om naar MVV te komen, als je merkt dat MVV alles van je weet en precies voor ogen heeft hoe je in het team gaat functioneren en hoe je door kunt groeien. Ik heb toch de indruk dat dit bij MVV de voorgaande jaren, vorig seizoen, totaal niet gebeurd is. Een Hikspoors werd bijvoorbeeld gehaald omdat hij goedkoop en beschikbaar was, en niet omdat hij precies het type voetballer was wat we nodig hadden. De technische staf is inmiddels wat uitgebreider, dus ik hoop dat wij hier komend jaar ook stappen in maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, DeBezem
Discussie gesloten.
01 mei 2015 15:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Bryan Smeets #236
Beste Bryan,

In het begin heb ik me nog wel eens kritisch uitgelaten over je. Maar steeds meer heb je laten zien dat je overzicht hebt, een goede pass en een verwoestend schot in huis hebt, maar ook dat je een ploegleider en vooral ook een echte Sjeng en ras-MVV'er bent. Je bent uitgegroeid tot het Maastrichtse gezicht van het eerste elftal en tot een voorbeeld voor jeugdspelers bij MVV en de rest van Maastricht.

En nu naar de Graafschap..Eigenlijk niet te verkroppen. Maar voor een dergelijk salaris had ik het ook gedaan. Jammer dat MVV het niet kan opbrengen, maar het is je gegund! Veel succes en hopelijk zien we je ooit terug in de Geusselt, mét een rood-wit tenue.
Discussie gesloten.
01 mei 2015 22:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Bryan Smeets #237
Vanavond echt smeets zoals wij hem kennen,penalty missen en dan niet nadenken en grandioos doelpunt...bryan bedaank...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk
Discussie gesloten.
01 mei 2015 23:03
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Bryan Smeets #238
held!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
02 mei 2015 08:26
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Bryan Smeets #239
Merci vreund!
Discussie gesloten.
02 mei 2015 11:48
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Bryan Smeets #240
Bryan, jammer dat je Mvv verlaat, je bent een geweldige voetballer! Hopelijk zien we je ooit nog in het Mvv-shirt spelen!
Succes bij de Graafschap, wij zullen jou missen!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden