Bryan Smeets

25 jan 2015 12:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #196
Ik hoop dat Brian behouden blijft voor MVV. Geen tweede Eric van de Luer a.u.b., die hier uitgefloten werd door eigen publiek en elders (ik weet niet meer precies bij welke club :lachen: ) tot spelbepalende middenvelder uitgroeide van hoog niveau. Ik vind hem een van de beste spelers van het huidige MVV. Contract aanbieden a.u.b..
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
25 jan 2015 13:03
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #197
Dat is toch ook het trieste van deze club. Eigen jongens worden veel te vaak tot op de grond afgebroken. Kijk naar Caracciolo en Siahaya nog niet zo lang geleden. Nu weer Smeets, Braken en ook Kuuper (tot het moment dat hij ineens geld lijkt te gaan opleveren). Jammer toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
19 feb 2015 17:33
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #198
Bryan Smeets volgend seizoen naar De Graafschap.
Ik weet dat deze jongen voor velen geen publiekslieveling is, maar persoonlijk vind ik dit een gigantisch verlies.

Uiteraard wens ik je veel succes Bryan!

bron: fcupdate
Discussie gesloten.
19 feb 2015 17:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #199

Bieske schreef : Bryan Smeets volgend seizoen naar De Graafschap.
Ik weet dat deze jongen voor velen geen publiekslieveling is, maar persoonlijk vind ik dit een gigantisch verlies.

Uiteraard wens ik je veel succes Bryan!

bron: fcupdate

Dit heb ik ook vernomen, alleen niet van fc update maar al een paar weken geleden in de wandelgangen.
Discussie gesloten.
19 feb 2015 18:04
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #200
Heel jammer, Bryan was in potentie de beste speler van Mvv. Ik vind dit een groot verlies voor de club. Ik heb die ongenuanceerde kritiek op hem nooit begrepen. Ik kan wel andere spelers uit dit elftal noemen die constant slecht spelen maar nooit uitgefloten worden. Bryan is nog jong en we gaan nog zeker van hem horen! Het grootste gedeelte van het Mvv publiek zal hem zeker gaan missen.
Bryan straks veel succes bij je nieuwe club, ik was al bang dat Trost je naar Roda zou halen maar daar ben je toch teveel " eine vaan is" voor. Ik gun je een grandioze carrière!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 feb 2015 18:19
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #201
www.1limburg.nl/mvver-bryan-smeets-juli-naar-de-graafschap

Erg jammer, heel graag nog een paar jaar hier zien spelen :thumbsdown:
Discussie gesloten.
19 feb 2015 18:20
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Bryan Smeets #202
Zo, weer een opgeleid voor de hond zijn (piep). Fantastisch dat eindeloze vertrouwen in de jeugd, zonder lange-termijn visie, kom je als club heel ver mee.. De concurrenten lachen zich kapot. En volgend seizoen komen waarschijnlijk weer een paar clubiconen van andere clubs, zich pensioneren in de Geusselt.. Pure winst dit verdienmodel.

Succes Smeets, ik hoop dat het een verstandige keuze is die je hebt gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk
Discussie gesloten.
19 feb 2015 18:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #203
Uiermate triest dit. Onze beste speler (nota bene uit de eigen jeugd) verruilt onze club voor een andere middelmatige jupilerleague- club en verhuist daar ook nog wel voor naar de andere kant van het land. Hoe diep zijn we als club gezonken. We worden nu zo ongeveer door alle jupilerleague-clubs voorbij gestreefd (zie de stand). Mijn vertrouwen in dit bestuur is inmiddels tot ver onder 0 gedaald. dit komt nooit meer goed!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 feb 2015 21:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #204
Verbaasd me wel dat Bryan al zo snel voor een nieuwe club kiest.
Discussie gesloten.
19 feb 2015 22:12
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #205

Boredass schreef : Verbaasd me wel dat Bryan al zo snel voor een nieuwe club kiest.

Duidelijke toekomst plannen bij de Graafschap.
Gaf de voorkeur voor Brian.
Discussie gesloten.
19 feb 2015 22:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #206

ouwe rot schreef :

Boredass schreef : Verbaasd me wel dat Bryan al zo snel voor een nieuwe club kiest.

Er moeten toch betere clubs interesse in hem hebben getoond?
Discussie gesloten.
19 feb 2015 23:01
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #207

ouwe rot schreef :

De supporters vaan de Graafschap klaoge eve hèl euver de touwkomsvisie vaan hun club es wie veer dat hei doen. Es Bryan ziech dus heet laote wiesmake tot 't dao beter is es bij us, daan heet 'r z'ch lielek bij de neus laote nùmme.
Discussie gesloten.
20 feb 2015 08:33
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #208
Keuze voor een andere club zal hem goed doen.......het was iig geen foute keuze zoals Danny maakte.
Maar of zijn spel zal verbeteren en minder slordig zal zijn betwijfel ik.
Daarnaast weet ik niet of zijn werklust cq uitstraling bij die club past.
Discussie gesloten.
20 feb 2015 11:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #209
Ik heb vaak commentaar gegeven op brayn, maar ik vind het jammer dat hij de club verlaat.
Ook brayn heeft volgens mij salaris moeten inleveren. Hoe groot je liefde ook is voor een club geld speelt bij velen ook een rol.
Ze kunnen niet voetballen tot hun 60ste, dus mocht het met geld te maken hebben dan snap ik de keuzen.

Echter gaat er weer een speler weg zonder dat MVV hier iets aan verdiend, NIck het zelfde verhaal.
Ik vraag mij dan ook af wat MVV in dacht toen deze spelers geen verlening kregen.
Het geld moet ergens vandaan komen aangezien het niet uit de lucht komt vallen.
Maar 40 000 is altijd beter als niets. en dat is bij bovenstaande 2 spelers het geval,

Ik zie nu alweer voor me dat de toekomst plannen aangepast moeten worden omdat er opeens toch minder budget beschikbaar is komende seizoen. Laat staan als genk beslist geen spelers meer te leveren.
Discussie gesloten.
20 feb 2015 12:23
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #210
Jammer dat Smeets vertrek.Maar met Smeets en Kuipers staan we op dit moment ook onderin in de eerste divisie.Het kan volgend seizoen alleen maar beter gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden