Bryan Smeets

22 jan 2015 11:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #181
Als ik Bryan was zou ik heel snel bij een andere club tekenen, met zo'n "fans".

Bryan is één van de spelers die de meeste meters maakt en keihard werkt. Rent de hele wedstrijd van 16 naar 16. Zo vreemd dat jullie dat niet zien. Hebben jullie dat blok gezien dat hij afgelopen vrijdag zette, waar iemand van de Graafschap als een idioot kwam inglijden? Daar had Peeters zijn voet weggetrokken, die vermijdt sowieso het liefste duels. Prima ook, dat type voetballer is Peeters nu eenmaal. Maar Smeets wordt weggezet als een lulletje rozewater. Snap ik niet. Die jongen rent zich rot en gaat veel duels aan, fel ook. Verovert veel ballen.

Wat Smeets tegen zich heeft is enerzijds zijn natuurlijke houding, als hij niet vol sprint lijkt het alsof hij ongeïnteresseerd over het veld sjokt. En anderzijds het risico dat hij in zijn spel legt, waardoor hij nog wel eens een verkeerde pass geeft. Maar niet hard werken? Hebben jullie het echt over dezelfde speler?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sandro, gaston satijn, tanteke, Och jeh, Frostie_999, La Chouffe
Discussie gesloten.
22 jan 2015 13:07
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #182
Jacques, ik denk dat als Bryan de bal op onze eigen achterlijn zou ophalen, hem naar voren schiet, hem daar aanneemt, een voorzet geeft en hem dan zelf inschiet dat er nog mensen zijn die zeggen....nou ja wel egoistisch...bedoel...Bryan kan het gewoon niet goed doen bij vele supporters, ik kan hem geen ongelijk geven als hij weggaat! Bryan is in mijn ogen een van de beste (misschien wel de beste) speler bij MVV, ja hij heeft een irritant loopje, maar ja als je daar mensen op moet beoordelen, dan weet ik niet waar we mee bezig zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, gaston satijn, tanteke, La Chouffe
Discussie gesloten.
22 jan 2015 13:30
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #183
Veel mensen die nu kritiek op hem hebben, komen er wel achter als hij weg is. Een van de meest talentvolle spelers in de selectie. Ik hoop dat hij blijft, maar genoeg reden om weg te gaan met dat over kritisch gezeik richting hem.
Discussie gesloten.
22 jan 2015 14:08
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #184
Als ik Smeets was (ben ik ook, maar dan niet Bryan), dat zou ik mooi zeggen "bekijk het jullie maar".
En dan voornamelijk gericht op de supporters die hem iedere week uitfluiten en uitschelden. En natuurlijk doet Bryan niet alles goed, maar dat is ook de reden waarom De Graafschap interesse in hem heeft en niet Manchester United. Maar één ding kun je hem niet verwijten, een gebrek aan inzet en inzicht.

Ga gewoon eens een hele wedstrijd alleen letten op Bryan en dan zul je zien wat we gaan missen als hij weg gaat. Hij is de enige speler die het overzicht bewaart en steekpasses geeft. Dat die passes dan wel vaker mislukken, staat daar weer gelijk aan maar hij durft tenminste het risico te nemen om eens iemand vrij te spelen. Ik ben van mening dat Bryan misschien wel de beste speler van MVV is en bovendien ook nog eens één van de meeste ervaren spelers. En dat te bedenken dat hij nog altijd pas 22 jaar is en zijn beste jaren nog moeten komen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, gaston satijn
Discussie gesloten.
22 jan 2015 14:18
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #185
De opvolger van Bryan zal wal weer 3 rangs Genk speler worden .
Discussie gesloten.
22 jan 2015 14:27
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #186
Smeets is voetballend gezien echt absoluut de beste van MVV!

Alleen ik denk dat het soms wat laconiek/lui oogt bij de meeste mensen.. hoe Smeets bij Roda uit over het veld liep.. tjah daar werd je ook inderdaad niet vrolijk van( En zo heeft hij meerdere wedstrijden). Maar bijvoorbeeld tegen Almere thuis, als je ziet hoe Smeets overal te vinden is, doet coachen, opbouwen vanuit de achterhoede, dan zie je ondanks zijn 22 jaar hoe goed hij eigenlijk is.
Discussie gesloten.
22 jan 2015 16:46
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #187
Ik hoop ook echt dat Smeets blijft. En de Graafschap staat er volgens mij financieel nog slechter voor dan wij, dus of dit voor hem een vooruitgang is??
Discussie gesloten.
22 jan 2015 17:38
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #188
Ik hoop het ook !
Bryan is toch echt een van de beste spelers wat mvv nu heeft rondlopen.
Dat zie je toch, zelfs al hou je niet van voetbal.
En zijn houding lijkt laks Door zijn manier van lopen.
Voor mijn part gaat ie achteruit kruipend over het veld zolang hij maar blijft presteren.
bryan complimente gaank zoe door!
Discussie gesloten.
23 jan 2015 15:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #189
Veldmate werkt ook hard maar daar bereik je niks mee?
Iedereen kan hard werken, maar als dat niks helpt?

Natuurlijk een goede eigenschap is dat hij passes durft te geven en ook op doel durft te schieten.
Ik vind het niet de beste speler van MVV maar hij hoort wel bij de horde die daarachter komt.
Discussie gesloten.
23 jan 2015 18:23
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #190
Bryan is duidelijk een van de beste van MVV, speelt heel overzichtelijk.
en inderdaad speelt die met risico maar dat is omdat hij ook durft te voetballen met beetje fantasie.
want hij heeft ook veel creativiteit.
en iedereen heeft wel eens een wedstijd erbij dat die minder speelt, maar omdat hij sjeng is word er veel kritischer naar gekeken.

ik hoop dat bryan uiteindelijk toch nog bijtekend aan einde contract
Discussie gesloten.
23 jan 2015 18:34
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #191
Smeets wil het eens ergens anders proberen, Trost vind Smeets een goeie voetballer.. 1+1=?

Ik heb dit vermoeden al eerder gehad, en ik zie het nog wel gebeuren ook... transfervrije spelers is namelijk ook de vijver waarin Roda komende jaren mag gaan vissen.
Discussie gesloten.
23 jan 2015 18:57 23 jan 2015 18:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #192

You Are schreef : Smeets wil het eens ergens anders proberen, Trost vind Smeets een goeie voetballer.. 1+1=?

Ik heb dit vermoeden al eerder gehad, en ik zie het nog wel gebeuren ook... transfervrije spelers is namelijk ook de vijver waarin Roda komende jaren mag gaan vissen.

Dan gaat hij toch gewoon naar *oda....no problem.

Sterker zal Aken- Noord er niet van worden, want ondanks alle hosanna toeroepen hier:

1. zo beslissend is hij nooit als middenvelder (zoals van Hyfte in zijn eerste twee jaar of Labylle ) geweest,
2. scorend idem dito ... Veel te weinig gebracht (eigenlijk niets)
3. en verdedigend als middenvelder kan hij nog niet eens aan Daemen tippen.

Zijn inzet tegen Almere was wel OK maar effectief was het bepaald niet...

Het kan natuurlijk zijn dat hij ergens anders beter uit de verf komt, maar ik kan geen stijve van zijn spel krijgen.

Liever zie ik Sven spelen, die wel gegroeid is en ook veel kritiek kreeg en krijgt, maar wel beter is gaan spelen en dit seizoen beslissender is dan met alle respect Bryan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever
Discussie gesloten.
25 jan 2015 11:19
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Bryan Smeets #193
Ook ik vind Bryan een van de betere spelers bij MVV. Hier zijn op de tribune ook echt niet veel mensen om me heen het met me eens. Sven toont veel inzet en pikt vaak toch z'n gaoltjes mee, ook al vind ik vele goals ook toevalstreffers. Ik hoop dat bryan blijft, maar als ik hem was, maakte ik dat ik wegkwam hier!
Vind het echt absurd hoe die jongen elke wedstrijd uitgefloten wordt. Is ook typisch dat ALS hij een gaol maakt, het meestal uit is en niet thuis.

Kompleminte
Gamin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo, La Chouffe
Discussie gesloten.
25 jan 2015 12:09
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #194
Een groot gedeelte pikt hem idd altijd uit als zondebok! Sprak laatst nog een Jeugdtrainer van MVV...Ook hij bevestigde mijn mening.. Dat hij DE beste speler is wat MVV momenteel bezit... Ik HOOP dat hij een mooie club gaat krijgen, gratis de deur uitloopt, en de volgende pot tegen ons er 3 in knalt! en een dikke middelvinger opsteekt ...Ik zal met je meejuichen! :applaus:

Je zult het hier helaas nooit goed doen! Daarbij weet je pas wat je had als het er niet meer is..maar dat geld niet voor hem maar voor de aanhang!

Laten we hem maar inruilen voor iemand met een achternaam die we niet kunnen uitspreken...voordat we dan die naam kunnen roepen om op te vloeken is hij alweer vertrokken...

Het Jammere is dat al het Maastrichtse in onze Voetbal Vereniging door een deel van de eigen aanhang het hardst wordt bekritiseerd...en dat zijn de spelers die een hart hebben voor de club...Spelers die de club zien als tussenstop, zichzelf te goed vinden om ons shirt te dragen worden de hemel ingeprezen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke, Frostie_999, La Chouffe
Discussie gesloten.
25 jan 2015 12:13
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Bryan Smeets #195
Er staat: "De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen."

Ik lees: "Het geld is op,we hebben geen scouts meer, alleen een castingbureau. We zoeken " Een kale superboer" om zich te kunnen associëren met ons publiek, anders gaan ze zeiken. En toevallig wordt Bryan Smeets transfervrij komend seizoen.3+4=7

Ik denk dat Bryan een eerlijkere toekomst heeft in Maastricht. Maar dan moet hij wel de ballen tussen de palen gaan rammen, want dat gaat te vaak fout. Hij moet meer naar het doel kijken als hij afdrukt. Dan is hij zeker een meerwaarde voor ieder elftal.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden