Bryan Smeets

02 sept 2014 19:36
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #166
Smeets speelde dan niet sterk maar ik vind hem een groot talent. Voetballen kan hij echt wel, die jongen is pas 21 jaar. Hij oogt soms wat sloom of ongeïnteresseerd maar ik weet dat Mvv hem aan zijn hart gaat. Ik kan nog wel een paar andere namen noemen die iedere wedstrijd geen voldoende halen. Soms vind ik de reacties van het publiek vreemd, spelers als Carraciollo en Schreurs werden altijd op handen gedragen in de Geusselt, ook al speelden ze wekelijks bar slecht. Smeets hoef maar een helft slecht te voetballen en dan begint het gemor weer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo, Och jeh, Hartmans1973
Discussie gesloten.
02 sept 2014 19:49
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #167

Meeser schreef : Smeets speelde dan niet sterk maar ik vind hem een groot talent. Voetballen kan hij echt wel, die jongen is pas 21 jaar. Hij oogt soms wat sloom of ongeïnteresseerd maar ik weet dat Mvv hem aan zijn hart gaat. Ik kan nog wel een paar andere namen noemen die iedere wedstrijd geen voldoende halen. Soms vind ik de reacties van het publiek vreemd, spelers als Carraciollo en Schreurs werden altijd op handen gedragen in de Geusselt, ook al speelden ze wekelijks bar slecht. Smeets hoef maar een helft slecht te voetballen en dan begint het gemor weer.

een helft? als Smeets 1 bal verkeerd geef, dan hoor je het hele stadion klagen en zelfde geld voor Braken
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo
Discussie gesloten.
02 sept 2014 19:59
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #168

Meeser schreef : Soms vind ik de reacties van het publiek vreemd, spelers als Carraciollo en Schreurs werden altijd op handen gedragen in de Geusselt, ook al speelden ze wekelijks bar slecht. Smeets hoef maar een helft slecht te voetballen en dan begint het gemor weer.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar een Fabio heb ik amper kunnen betrappen op het lamlendig slenteren over het veld. We weten allemaal dat Smeets de potentie heeft om een goede speler in de JL te worden, maar hij kan zijn niveau niet vasthouden.
Als je als ras-echte Maastrichtenaar zo'n wedstrijd voetbalt tegen de grote aartsrivaal, dan mag je je diep schamen. Ik hoop ook dat de frustraties na zijn wissel, meer op zichzelf was dan het feit dat hij gewisseld is. Hij moet niet denken dat hij een Sneijder is. Hij laat me meer denken aan Balotelli denken. Twee goede acties in een wedstrijd en de volgende 2 wedstrijden slenteren we maar weer eens wat over het veld.

Zou zeggen, Ron, zet hem even op de bank, zodat hij weet dat hij inzet moet tonen. Dat hij een MVV-hart heeft dat weet ik wel, maar als speler wordt je afgerekend op inzet en passie en dat is nu juist net wat soms bij hem ontbreekt.
Discussie gesloten.
02 sept 2014 20:33
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #169
Vindt het ook vreemd dat een Mestreechse jong zo negatief en overkritisch benaderd wordt.
En als zo'n speler dan voor een andere club kiest of zou kiezen valt de hele Geusselt over hem heen. Belachtelijk!!
Steun die jongen, de meest talentvolle speler uit eigen jeugd! Betere gaat MVV echt niet meer halen dit seizoen.
STEUN de spelers, het is zo makkelijk kritiek geven!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo, Och jeh
Discussie gesloten.
02 sept 2014 21:23
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bryan Smeets #170
Een Smeets in goede doen is eredivisie-waardig, FEIT!.. Helaas heeft hij vaker las van "vormcrisis". Ik vind het ook erg jammer dat hij altijd de zondebok is bij onze supporters..

Hoeft maar 1x de bal verkeerd te raken en 70% van de aanwezige hoor je...Er komt dan een misselijke samenhang van negatieve geluiden/klanken je oren in vliegen. Het welbekende "wreehh, aarhh, boee" gepaard met gevloek waarbij je je gaat schamen als je dit in een kerk deed :lachen: ; EMOTIES.

En denk je nou werkelijk dat hij dat niet meekrijgt? Hoe zou jij je voelen als je door zo'n grote groep wordt uitgejoeld. Plaats je eens in hem. Het zou mij ook niet verbazen dat hij af en toe ons forum bezoekt. Denk dat elke voetballer zichzelf weleens googled of op de supporterssite opzoekt. Helaas bij hem is het hetzelfde als je "knobbeltje in de keel" googled. De eerste pagina met allerlei links verwijzen allemaal naar een vreselijke rotziekte terwijl in de meeste gevallen het gewoon een vetbultje is.

Ik denk ook echt dat het te maken heeft dat Smeets 'eine vaan us' is, een sjeng, Mestreechteneer. Daarbij speelt hij al erg lang bij MVV (sinds 2009) en is zowat bijna onze meest ervaren speler als het gaat om aantal wedstrijden in de juup.

Dus: Sjeng, talent, 5 jaar in het eerste, jeugdinternational, Jupiler-league ervaring, belangrijke positie op het veld.
Daar moet natuurlijk een vergrootglas op.

De wedstrijd tegen de duitsers. Hij speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd. Bijvoorbeeld een aanname waarbij de bal onder hem door ging. Op de training vorige week eruit gezet. De laatste training voor de derby waar hij te horen kreeg van een leidinggevende dat hij PLEZIER moet hebben. Ik denk dat de druk hem teveel werd. All eyes on Smeets/Kuupers en Braken.

Helaas vergeten mensen vaak door alle emoties heen dat hij pas 21 jaar is. Toch verwachtten we dat hij altijd de aanvoer voor de aanval is en moet hij het elftal inclusief alle veeleisende supporters op zijn schouders dragen. Hij kan het echt niet alleen en daarbij ziet/merkt/voelt/ hij dat de poppetjes om hem heen de afgelopen jaren ook minder (kwalitatief, ervaren) zijn.

Iedereen is van mening dat wanneer het minder gaat met je club dat je er ook staat en ze aanmoedigt. En dat doen we ook!
Alleen moeten we dat ook doen met individuen , schiet er eentje over.. Jammer! maar wel geprobeerd! en niet geschoten is altijd mis!

Ik heb er een goed gevoel over dat we dit seizoen nog wel de nodige punten gaan pakken om playoffs te kunnen halen waarbij smeets een groot aandeel heeft!

en inderdaad de spreekwoordelijke bal ligt bij Smeets! maar wij moeten hem wel de pass in de goede richting geven! :thumbsup:

DUS KOMOP JONGESS!!! EN SJRIEUW US SPEULERS LETTERLIK MIT BAL EN AL DE KRUUSING IN!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard
Discussie gesloten.
03 sept 2014 00:42
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Bryan Smeets #171
Hou eens op met hij is pas 21 jullie moeten eens eerlijk naar mekaar toe zijn en zeggen dat Smeets niet de kwaliteit heeft om op dit niveau te voetballen ,en dat gelul van het is een sjeng dat houd ook een keertje op want wij moeten iedere week betalen om dit te zien en hij loopt een beetje te lanterfanten het veld.ik ben klaar met Brian Smeets laat lekker iemand spelen die wel wil vechten voor zijn plaats in plaats van zo een nietsnut die denkt dat hij de beste is.
Discussie gesloten.
03 sept 2014 03:15
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #172
Het maakt niets uit (voor mij) of je als speler uit Maastricht komt of ergens anders vandaan. Als een speler inzet toont en voor iedere bal wilt vechten, zal er vrijwel niemand zijn die deze speler zal uitschelden/uitfluiten omdat hij een bal slecht geeft of een bal over/naast schiet. Dat een speler fouten maakt vind ik meer dan normaal, maar als een speler wat lamlendig over het veld loopt te slenteren en nog niet eens achter een verloren bal wilt aangaan, dan vind ik wel dat er iets over gezegd mag worden.

We kunnen toch op z'n minste verwachten dat een speler zich inzet tijdens een wedstrijd, of zie ik dat nu verkeerd? Mij hoor je zeker niet zeggen dat Smeets geen goede voetballer is, maar 100% inzet verwacht ik toch wel van een speler.
Dat er kritiek op een speler wordt gegeven is normaal en dat weet je als voetballer ook dat zoiets gebeurd.

En ik weet ook dat Smeets een echt MVV-hart heeft, maar dat geeft niemand het recht om als een zoutzak over het veld te zwalken. Zo was tijdens de wedstrijd tegen roda duidelijk te zien dat hij amper een beentje extra zet. Verdedigen begint voorin.
Als dit nu één wedstrijd was geweest, had niemand hier iets over gezegd. Hooguit dat Smeets een ongelukkige wedstrijd had gespeeld, maar meer niet. Maar bij Smeets is het wat vaker aan de hand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
03 sept 2014 16:06
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #173
Je mag zeker, nee je moet zelfs kritiek kunnen geven.
Dat is beter dan een hand boven iemand zijn kop te houden, zo van “ut kump wel jong”
Alleen is de vraag, hoe ga je als speler met kritiek om.
Krop je dit op, motiveert dit je net, spreek je erover of ben je daar ongevoelig voor.
Dit is inderdaad een taak van de staf om iemand daarin te begeleiden.
In mijn vorige post ben ik ook kritisch en geef ik aan dat het talent nu losgelaten moet worden anders kom je daar nooit meer vanaf en werkt dat alleen maar verlammend.

Hoe trots we ook op onze Maastrichtse jongens zijn, deze spelers worden altijd onder het vergroot glas gelegd. Zowel in goede als slechte wedstrijden. Het was top of het was flop. Dat was zo en is nu nog steeds zo.
Mocht Smeets ooit (Voor MVV natuurlijk) in de eredivisie spelen, dan wordt je landelijk beoordeeld, opgehemeld maar dus ook afgebrand.
Ik zou zeggen, leer er nu goed mee om te gaan, dit is nu maar “peanuts”.
Discussie gesloten.
13 dec 2014 13:53
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bryan Smeets #174
De absolute man of the match was Smeets naar mijn mening. Hij speelde slim, simpel en met een hoop vechtlust. Deze Smeets mag van mij zo doorgaan. Het hoeft niet altijd mooi, als hij gewoon lekker simpel speelt is het een geweldige voetballer. Gaank zoe door! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
15 dec 2014 10:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #175
100% inzet van Smeets tegen Jong-Ajax, dat vasthouden na de winterstop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
15 dec 2014 13:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Bryan Smeets #176
Hij viel me ook positief op tegen jong Ajax. Het lijkt wel of er weer de oude Brian in de maak is....
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
22 jan 2015 09:33
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #177

MVV-middenvelder Bryan Smeets staat op het verlanglijstje van De Graafschap.
Het contract van de 22-jarige speler loopt aan het einde van dit seizoen af. De ploeg uit Doetinchem zou Smeets daarna gratis willen ophalen, schrijft de Gelderlander.

20 doelpunten
Smeets maakte ruim vier jaar geleden al zijn debuut voor MVV. Hij heeft er inmiddels 141 officiële duels opzitten en maakte daarin 20 doelpunten.

Transfervrije spelers
Bij De Graafschap gaat na dit seizoen de bezem door de selectie. Een groot deel van contracten bij de nummer 11 van de Jupiler League loopt na dit seizoen af. De club wil komende zomer, vanwege het beperkte budget, op zoek naar transfervrije spelers. De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.

Bron:1Limburg
Discussie gesloten.
22 jan 2015 11:07
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #178

Raffalaldo schreef :

MVV-middenvelder Bryan Smeets staat op het verlanglijstje van De Graafschap.
Het contract van de 22-jarige speler loopt aan het einde van dit seizoen af. De ploeg uit Doetinchem zou Smeets daarna gratis willen ophalen, schrijft de Gelderlander.

20 doelpunten
Smeets maakte ruim vier jaar geleden al zijn debuut voor MVV. Hij heeft er inmiddels 141 officiële duels opzitten en maakte daarin 20 doelpunten.

Transfervrije spelers
Bij De Graafschap gaat na dit seizoen de bezem door de selectie. Een groot deel van contracten bij de nummer 11 van de Jupiler League loopt na dit seizoen af. De club wil komende zomer, vanwege het beperkte budget, op zoek naar transfervrije spelers. De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.

Misschien voor Bryan en zijn carrière beter als hij die stap maakt naar een nieuwe club. Hier ligt hij onder druk (speelt al lang in MVV 1 en als Maastrichtenaar zijn we toch kritisch op hem) en bij De Graafschap zal hij die druk niet zo voelen. Voor hem wellicht beter.
Discussie gesloten.
22 jan 2015 11:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #179

Raffalaldo schreef :

De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.

Spelers die bij de clubcultuur van De Superboeren passen? Dan denk ik aan: mouwen opstropen, gras opvreten, 90 minuten volle gaas en werken als een paard.
Net alle kwaliteiten die Smeets mist.
Zijn die scouts überhaupt al eens komen kijken?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip, tcb
Discussie gesloten.
22 jan 2015 11:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bryan Smeets #180

Maosbrögk schreef :

Raffalaldo schreef :

De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.

Spelers die bij de clubcultuur van De Superboeren passen? Dan denk ik aan: mouwen opstropen, gras opvreten, 90 minuten volle gaas en werken als een paard.
Net alle kwaliteiten die Smeets mist.
Zijn die scouts überhaupt al eens komen kijken?!

Volgens mij alleen de 15 minuten in het seizoen waar hij aan deze eisen aan voldoet.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden