>
Ontvangen bedankjes 57
Meeser schreef : Smeets speelde dan niet sterk maar ik vind hem een groot talent. Voetballen kan hij echt wel, die jongen is pas 21 jaar. Hij oogt soms wat sloom of ongeïnteresseerd maar ik weet dat Mvv hem aan zijn hart gaat. Ik kan nog wel een paar andere namen noemen die iedere wedstrijd geen voldoende halen. Soms vind ik de reacties van het publiek vreemd, spelers als Carraciollo en Schreurs werden altijd op handen gedragen in de Geusselt, ook al speelden ze wekelijks bar slecht. Smeets hoef maar een helft slecht te voetballen en dan begint het gemor weer.
Meeser schreef : Soms vind ik de reacties van het publiek vreemd, spelers als Carraciollo en Schreurs werden altijd op handen gedragen in de Geusselt, ook al speelden ze wekelijks bar slecht. Smeets hoef maar een helft slecht te voetballen en dan begint het gemor weer.
MVV-middenvelder Bryan Smeets staat op het verlanglijstje van De Graafschap.
Het contract van de 22-jarige speler loopt aan het einde van dit seizoen af. De ploeg uit Doetinchem zou Smeets daarna gratis willen ophalen, schrijft de Gelderlander.
20 doelpunten
Smeets maakte ruim vier jaar geleden al zijn debuut voor MVV. Hij heeft er inmiddels 141 officiële duels opzitten en maakte daarin 20 doelpunten.
Transfervrije spelers
Bij De Graafschap gaat na dit seizoen de bezem door de selectie. Een groot deel van contracten bij de nummer 11 van de Jupiler League loopt na dit seizoen af. De club wil komende zomer, vanwege het beperkte budget, op zoek naar transfervrije spelers. De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.
Raffalaldo schreef :
MVV-middenvelder Bryan Smeets staat op het verlanglijstje van De Graafschap.
Het contract van de 22-jarige speler loopt aan het einde van dit seizoen af. De ploeg uit Doetinchem zou Smeets daarna gratis willen ophalen, schrijft de Gelderlander.
20 doelpunten
Smeets maakte ruim vier jaar geleden al zijn debuut voor MVV. Hij heeft er inmiddels 141 officiële duels opzitten en maakte daarin 20 doelpunten.
Transfervrije spelers
Bij De Graafschap gaat na dit seizoen de bezem door de selectie. Een groot deel van contracten bij de nummer 11 van de Jupiler League loopt na dit seizoen af. De club wil komende zomer, vanwege het beperkte budget, op zoek naar transfervrije spelers. De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.
Bron:1Limburg
Raffalaldo schreef :
De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.
Maosbrögk schreef :
Raffalaldo schreef :
De superboeren hopen zich dan te versterken met spelers 'die bij de clubcultuur passen', Bryan Smeets zou in dat plaatje passen.
Spelers die bij de clubcultuur van De Superboeren passen? Dan denk ik aan: mouwen opstropen, gras opvreten, 90 minuten volle gaas en werken als een paard.
Net alle kwaliteiten die Smeets mist.
Zijn die scouts überhaupt al eens komen kijken?!