Danny Schreurs

31 juli 2012 19:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Danny Schreurs #1
Aangezien bijna alles rond is, en het topic over Danny binnenkort gaat sluiten, open ik bij deze bij "spelers en technische staf" het topic over onze nieuwe aanwinst Danny Scheurs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Us Clubke
Discussie gesloten.
31 juli 2012 20:10 31 juli 2012 20:12 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Danny Schreurs #2
Morgen nog de krabbel, maar ik ben opgelucht dat we een spits hebben.
En het mooiste is....het is er (Weer) een van ons !!
Wat mij betreft kan het seizoen nu beginnen qua spelers. Als er nog iets bijkomt is het mooi meegenomen.

Danny veel succes, heel Maastricht staat achter je, dit had al jaren geleden zo moeten zijn...maar alles zal wel een reden hebben. Je hebt andere clubs gezien waardoor je toch, ondanks je jonge leeftijd, jezelf goed hebt kunnen ontwikkelen tot de speler die je nu bent.

Je was het gesprek van de laatste weken, zelfs op vakantie's van de nodige mensen, werd er geïnformeerd, hoe of wat het nu zat....Ik denk dat komende zaterdag veel mensen de wedstrijd op welke manier dan ook gaan volgen, alleen om te kijken hoe onze nieuwe MAASTRICHTSE aanwinst het zal doen.
Ik verwacht daarom komende zondag ook een drukke open dag op het Geuselt plein ......

Geniet van de aandacht en ga vlammen voor "Us Club MVV Mestreech" en speel met trots met de "Ster" voorop.
Discussie gesloten.
31 juli 2012 20:10
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Danny Schreurs #3
Danny welkom bij de sjoenste club vaan Nederland, en in dien geboortestad.Make us proud!!!
:thumbsup:
Discussie gesloten.
31 juli 2012 20:17
Michael
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Danny Schreurs #4
Welkom toes Danny :applaus: veur dien keuze um veur us mvv'ke te kieze ;) ;)
Discussie gesloten.
31 juli 2012 20:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Danny Schreurs #5
Danny datse uzze ster weer maags doen schitteren!
Discussie gesloten.
31 juli 2012 20:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Danny Schreurs #6
geweldig!!! de meest besproken speler tot nu toe dit seizoen (en het is nog niet eens begonnen)!!!

ik ben echt heel blij en trots dat je voor us mvvke hebt gekozen!!

danny knal ze er in!!
Discussie gesloten.
01 aug 2012 00:07
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Danny Schreurs #7
welkom:) mer dat hoof iech neet te zigge umdatse zelf unne sjeng bis;) B)
Discussie gesloten.
01 aug 2012 08:38 01 aug 2012 08:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Danny Schreurs #8
Danny zoals je de afgelopen weken hebt kunnen lezen op jou eigen topic :thumbsup:...meer dan welkom.
Eindelijk kunnen we met een ander systeem gaan voetballen voorin...eerst was het...prince eenzaam...esajas eenzaam...caricolo nooit een bal krijgend.
Nu zal het meer een samenspel worden tussen jou veldmate en anderen...verheug me om jou straks te zien in een vernieuwd mvv...bij elke goal van je hoop ik dat je weer die saltomortale maakt waardoor het mvv publiek je beloont met een 9...zo hebben wij onze eigen olympics :lolno:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
01 aug 2012 08:56
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Danny Schreurs #9
Danny,

Welcome Home :thumbsup:
Discussie gesloten.
01 aug 2012 09:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Danny Schreurs #10
Ben je blij dat het Danny Schreurs topic bij het nieuws eindelijk richting het einde gaat, wordt er weer een nieuw topic geopend voor onze messias. Dat hij maar weer vele salto's mag maken in de Geusselt zoals hij destijds in een interview aangaf na de 0-2 overwinning van Fortuna..

Bijlagen:
Discussie gesloten.
01 aug 2012 09:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Danny Schreurs #11
Een echte Sjeng hoort bij MVV te voetballen en nergens anders.
Welkom thuis Danny

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
01 aug 2012 10:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Danny Schreurs #12
zo zie je maar hoe snel het kan gaan als je je hoofd boven het maaiveld uitsteek danny zo ben je de verlosser en zo wordt je weer af geschoten dus hou daar nu maar goed rekening ,want ook dit noemen zich echte mvv supporters,maar ik hoopt dat het je goed gaat bij mvv en dat je ons samen met de rest van je voetbal collega"s een heerlijk voetbalseizoen gaat geven en voor de rest heel veel succes terug bij US MVVKE.
Discussie gesloten.
01 aug 2012 10:48 01 aug 2012 10:48 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Danny Schreurs #13

Anna D. schreef : Ben je blij dat het Danny Schreurs topic bij het nieuws eindelijk richting het einde gaat, wordt er weer een nieuw topic geopend voor onze messias. Dat hij maar weer vele salto's mag maken in de Geusselt zoals hij destijds in een interview aangaf na de 0-2 overwinning van Fortuna..


Ik vond dat hij het nog netjes deed (geen enkel gebaar richting het publiek). Dat was puur gericht op de onkunde van de technische staf, de mensen die de oogkleppen en een houten balk voor hun kop hadden. Daar zou je eigenlijk een topic voor moeten openen met kritiek... :lolno:
Ik zou hetzelfde hebben gedaan, zeker als je 1 op 3 loopt qua doelpunten, dan wil je die aardappelen toch eens even dekselen?

En laten we nou eerlijk zijn, we wonen niet in het wassenaar van het zuiden, als je hoort wat van die tribunes afkomt.(slechte verliezer) ;)
Discussie gesloten.
01 aug 2012 11:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Danny Schreurs #14
Meh meh ik hoop dat danny niet dit forum leest wat een druk moet op die gast liggen,Laten we nu maar lekker voetballen en we zien wel de meeste hebben het al over een 1e plek whaahaha
Danny welkom bij de mooiste club van limburg
Discussie gesloten.
01 aug 2012 11:21 01 aug 2012 11:23 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Danny Schreurs #15
hij mag het voor mij wel lezen dan weet hij wat hij kan verwachten als het een tijdje niet goed zou gaan wat altijd wel kan,en ja wel gerard dat denken heel veel mensen in maastricht want als je niet op het vrijhof woont dan ben je al een boer laat staan als je niet in maastricht woont of geboren bent ,en gelukkig ben ik dat wel maar soms schaam ik me wel als ik soms leest wat op dit forum geschreven wordt en op alle forums en ik vindt ook dat we nu lekker moeten gaan voetballen en hiermee afsluiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden