Danny Schreurs
07 aug 2012 16:26
Wat te denken van het interview met Veldmate. "Uhhhhhm vorig seizoen heeft U 25 doelpunten gemaakt, denkt U dat dit jaar bij MVV te kunnen evenaren?" "Nee meneer, ik heb vorig jaar 25 wedstrijden gespeeld."
Ik schaam me de ogen uit mijn hoofd tegenover de nieuwe spelers. Al vind ik het wel leuk dat dit gedaan wordt! Tijd geleden hadden we nog MVV TV, gepresenteerd door Stijn Vullings. Is er geen vrijwilliger, het liefst een lekker mokkel, met enig intelect te porren voor een nieuwe editie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
07 aug 2012 17:39
Onderwerp Auteur
Zijn afkap/stop-zin van het interview is ook vaak; en we komen elkaar vast nog wel eens ergens tegen
, wat een gebakje...
Discussie gesloten.
07 aug 2012 20:07
Kanarie schreef : Wat te denken van het interview met Veldmate. "Uhhhhhm vorig seizoen heeft U 25 doelpunten gemaakt, denkt U dat dit jaar bij MVV te kunnen evenaren?" "Nee meneer, ik heb vorig jaar 25 wedstrijden gespeeld."
Ik schaam me de ogen uit mijn hoofd tegenover de nieuwe spelers. Al vind ik het wel leuk dat dit gedaan wordt! Tijd geleden hadden we nog MVV TV, gepresenteerd door Stijn Vullings. Is er geen vrijwilliger, het liefst een lekker mokkel, met enig intelect te porren voor een nieuwe editie?
Trek LRB een jurkje aan, dan heb je alvast een mokkel met hetzelfde niveau.
Krijg je in ieder geval MVV TV met veel smileys.
(gesponsord door een willlekeurig biermerk)
....
Discussie gesloten.
07 aug 2012 20:43
07 aug 2012 20:45 door Sjraveleer.
Kanarie schreef : het liefst een lekker mokkel, met enig intelect te porren voor een nieuwe editie?
En lekker, en intelect, nou daan begin mer te zeuke
Ich bin ze nog neet tege gekome, in die 38 joar dat ich heij rondloup.
Discussie gesloten.
08 aug 2012 16:23
mvv4ever
Platinum Boarder
Ik denk en hoop dat Danny dit seizoen stuk of 10 tot 15 goals gaat maken.
Discussie gesloten.
08 aug 2012 16:41
Graasvrete
Senior Boarder
en de voorzetten, die uiteindelijk van hem moeten komen, lijken me als buitenspeler toch belangrijker en daar is hij ook voor gehaald en bovendien maar hopen dat zijn medespelers hem begrijpen!!!!
Discussie gesloten.
08 aug 2012 16:56
Graasvrete schreef : en de voorzetten, die uiteindelijk van hem moeten komen, lijken me als buitenspeler toch belangrijker en daar is hij ook voor gehaald en bovendien maar hopen dat zijn medespelers hem begrijpen!!!!
Waar slaat dat laatste nu weer op?
Discussie gesloten.
08 aug 2012 17:07
mvv4ever schreef : Ik denk en hoop dat Danny dit seizoen stuk of 10 tot 15 goals gaat maken.
Hij mag zeker 20 koprollen maken dit seizoen; het liefst in en tegen shittard.
....
Discussie gesloten.
08 aug 2012 17:23
Graasvrete
Senior Boarder
Uit je reactie blijkt dat je vandaag niet de Limburger hebt gelezen daar staat nl in dat Schreurs zijn medespelers nog niet in de gaten hebben wat Schreurs allemaal precies doet en van plan is tussen de witte lijnen!
Discussie gesloten.
08 aug 2012 17:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Dat is altijd bij nieuwe spelers. Dat groeit vanzelf.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
08 aug 2012 17:37
sjoen-mestreech
Gold Boarder
@graasvrete
Hier heb je gelijk mee. tegen nac gooide danny alle ballen de 16 in. alleen Smeets nam elke bal aan,ging ermee pingelen en je balbezit was weg.
Als de goede personen deze ballen krijgen zal danny 15 tot20 assists hebben dit jaar.
Discussie gesloten.
08 aug 2012 17:58
Graasvrete schreef : Uit je reactie blijkt dat je vandaag niet de Limburger hebt gelezen daar staat nl in dat Schreurs zijn medespelers nog niet in de gaten hebben wat Schreurs allemaal precies doet en van plan is tussen de witte lijnen!
Klopt, ik dacht dat je iets anders bedoelde.
Ze zullen aan elkaar moeten wennen he, dat heeft tijd nodig.
Het is vooral belangrijk dat de medespelers de bal meteen steken als ze zien dat hij zijn loop actie inzet.
Verder denk ik dat hij heel vaak naar binnen zal knijpen en Veldmate zich zal laten inzakken.
Discussie gesloten.
08 aug 2012 18:40
blessure vrij maakt Danny 20 stuks
gaat een geweldig seizoen draaien,
heeft ook goeie spelers om zich heen
krijgen een heerlijk seizoen
Discussie gesloten.
11 aug 2012 19:13
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
Discussie gesloten.
11 aug 2012 20:56
MVV4life
Platinum Boarder
Lummel schreef : Hier een leuk interview met Danny, in het Maastrichts, helaas afgenomen door John Bannier.
www.jupilerleague.nl/video/1010197.php
Danny gaank zoe door!
Huur Danny ''ns euver us es supporters!
En veer mer zeike oonder elkaar.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden