Danny Schreurs

01 aug 2012 11:55
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Danny Schreurs #16
Iedereen denk dat Danny de verlosser is, maar ik heb mijn twijfels.

Ten eerste: leuk dat Danny kies voor us MVV :thumbsup: en hopelijk zijn draai snel gaat vinden.

Ten tweede: ik ben benieuwd hoe straks de mensen gaan reageren op Danny als hij de meest simpele kansen gaat missen en wat voor een hoon hij over zich heen krijgt. Het publiek hier is zeer kritisch.

Maar wenst Danny veel succes toe.
Discussie gesloten.
01 aug 2012 12:46
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Danny Schreurs #17
Danny,


Via een omweg zijn vele uit Maastricht en omgeving ( Meijer, Luypers bijvoorbeeld) toch op ons "roedwit" nest terecht gekomen.
Ben blij dat je uiteindelijk voor us MVV-ke heb gekozen en wens je veel succes toe ( net zoals de bovengenoemde voorgangers die hier een vaste waarde werden en ons veel plezier brachten).

Mercie en väöl sukses ! :thumbsup:

Are you watching Zitterd ...?
Are you watching...?
Are you watching...?
Are you watching Zitterd ...?
:)
Discussie gesloten.
01 aug 2012 12:53 01 aug 2012 12:55 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Danny Schreurs #18

Malpertoni schreef : Iedereen denk dat Danny de verlosser is, maar ik heb mijn twijfels.

Ten eerste: leuk dat Danny kies voor us MVV :thumbsup: en hopelijk zijn draai snel gaat vinden.

Ten tweede: ik ben benieuwd hoe straks de mensen gaan reageren op Danny als hij de meest simpele kansen gaat missen en wat voor een hoon hij over zich heen krijgt. Het publiek hier is zeer kritisch.

Maar wenst Danny veel succes toe.


De verlosser is een groot word ,en dat ie simpele kansen zou missen wil ik ook niet uitsluiten.
Wel durf ik met zekerheid te zeggen dat hij de laatse jaren ,na Thiebaut en Meijer één van MVV mooiste aanvallers is. Alle respect voor de overige aanvallers ,maar Schreurs is toch iemand die extra spirit kan brengen in een team. Uiteraard moet je ook een goed team om je heen hebben wil je kunnen presteren, en dat zou er dit seizoen wel eens kunnen inzitten.
Discussie gesloten.
01 aug 2012 17:36 01 aug 2012 17:38 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Danny Schreurs #19
Uit de VI van deze week

MVV rekent op handtekening Schreurs
De terugkeer van Danny Schreurs (24) naar MVV Maastricht lijkt aanstaande. De aanvaller trainde maandag voor het eerst mee, dinsdag werd hij medisch gekeurd. Woensdag (vandaag) hoopt MVV met hem een tweejarig contract te bezegelen.
De mogelijke transfer van Schreurs zorgde voor boze gezichten in Sittard. Fortuna was al drie weken met Schreurs in onderhandeling, maar de deal ketste op het laatste moment af. Bestuurslid technische zaken Marcel Tinnemans van Fortuna spreekt van een schimmig spel. 'Vorige week zondag liet Danny weten graag bij ons te tekenen. Hij zei letterlijk: "Hier komen we we luit". Vervolgens was daar op woensdag de eis van zijn zaakwaarnemer Tim Vrouwe. Die wilde zeven procent makelaarsfee hebben en dat moesten we twee jaar vooruit betalen. Keer op keer moest er meer bij. In Limburg zijn de contacten best goed en dus weet ik dat er bij MVV een lager salaris gevraagd werd dan aan Fortuna. We gunnen Danny het beste, maar er is geen eerlijk spel gespeeld.' Bij MVV zien ze geen problemen. Manager Ron Elsen: 'We hebben alles goed besproken, naast het voetbalverhaal hebben we ook onze boeken laten zien en over een persoonlijk ontwikkelingsplan gesproken. Hij gelooft in ons verhaal.'
Discussie gesloten.
01 aug 2012 20:00
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Danny Schreurs #20
ik hoop wel dat het snel naar buiten komt dat ie getekend heeft..
Discussie gesloten.
01 aug 2012 20:34
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Danny Schreurs #21
Schreurs tekent bij MVV


Danny Schreurs heeft definitief zijn handtekening gezet onder een tweejarig contract bij MVV.

Voetbal
Van onze verslaggever


De 25-jarige Maastrichtenaar, die in het verleden ook al voor MVV uitkwam, komt over van Willem II. Vorig seizoen speelde de aanvaller op huurbasis voor Fortuna Sittard dat ook in de race was hem vast te leggen, maar uiteindelijk afhaakte. ,,We zijn hier zes, zeven weken mee bezig geweest en blij dat het nu rond is", aldus manager voetbal Ron Elsen.
bron ddl
Discussie gesloten.
01 aug 2012 20:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Danny Schreurs #22
Volgens ddl is er definitief getekend vandaag!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
01 aug 2012 20:38
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Danny Schreurs #23
ah prima!!

danny welkom bij de mooiste club, maar dat wist je al!!
Discussie gesloten.
01 aug 2012 21:03
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Danny Schreurs #24
Heerlik nuijts.....

Danny völ succes in ut roed en wit.

Loat ut sezoen mer beginne...

Discussie gesloten.
01 aug 2012 21:25 01 aug 2012 21:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Danny Schreurs #25
Ook op L1 nu:

Schreurs tekent bij MVV

Danny Schreurs is officieel speler van MVV Maastricht.
De 24-jarige aanvaller tekende woensdag een contract dat hem voor twee jaar aan de Maastrichtenaren vebindt.

Volgens voorzitter Paul Rinkens heeft Schreurs de medische keuring dinsdag goed doorstaan. Schreurs scoorde in 149 wedstrijden in de Jupiler League 53 keer. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor Fortuna Sittard

www.l1.nl/mvv-maastricht/186843-schreurs-tekent-bij-mvv
Discussie gesloten.
01 aug 2012 21:32
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Danny Schreurs #26
Jammer wel dat Mvv.nl niet de eerste is met foto en presentatie.

....
Discussie gesloten.
01 aug 2012 21:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Danny Schreurs #27
Zijn die verslaggevers zeker in de Geusselt geweest vanmiddag.
Ik heb nog steeds geen persbericht gezien.
(maar ik geloof nu wel dat de handtekening gezet is)
Discussie gesloten.
01 aug 2012 21:38
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Danny Schreurs #28
welkom danny!!!
Discussie gesloten.
01 aug 2012 22:19
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Danny Schreurs #29
Welkom Back Danny en hoop dat ste leuke joare heij maags hubbe.

Groetjes diene noam genoot.
of te wel UsMvvKe
Discussie gesloten.
01 aug 2012 22:48
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Danny Schreurs #30
Danny, welkom terug bij MVV! Nu kan je dan eindelijk je officiële debuut maken voor eerste elftal van MVV, heerlijk. Succes, en hopelijk schiet je er flink wat in voor ons!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden