>
Ontvangen bedankjes 179
peter ruiver schreef : Ik vind dat Danny nog niet de echte goede vorm te pakken heeft. Hierbij denk ik o.a. aan het passeren van een tegenstander.
Statistisch gezien doet hij het uiteraard prima.
Ben Salemans schreef : Danny en de rest van het team zijn misschien nog niet helemaal op elkaar ingespeeld. Dat kan beter en daar zit dus nog groei in. Hoe men erbij komt te zeggen dat Danny geen tegenstanders kan uitspelen en dat hij fysiek te kort komt, vind ik raar. Onze topscorer Danny kan met zijn acties (waarbij hij wel degelijk een of meer tegenstanders uitspeelt) een wedstrijd laten kantelen. Bovendien is hij supersnel (zie de derde goal tegen Emmen). We mogen heel blij zijn met Danny!
houtengerard schreef : Net de samenvatting gezien tegen Excelsior. Wat schiet hij die penalty toch ongelooflijk mooi binnen. Doelpunt van het jaar?
mvv1902 schreef : Jack Tuyp 8 wedstrijden 16 doelpunten??
mooi overzichtje
Aloy Agu schreef : Vanochtend met Danny gesproken over het uitvalleen in de wedstrijd tegen Cambuur.
Het ziet er voor alsnog niet goed uit. Er wordt gevreesd voor de kruisbanden. laten we hopen dat het meevalt.