Danny Schreurs

13 sept 2013 11:43 13 sept 2013 11:45 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #151

les rouges blancs schreef : Voor morgen...kan er misschien een interessante verrassing inzitten mocht het niet draaien of niet lukken... ;)
( en nee...niet Danny).

stankov

Sema Maria Smeets Knops

Van Hyfte

Knops- Castro

Verdellen

Ospitalieri Rutjes

Is dit de verrassing??
Discussie gesloten.
19 sept 2013 14:23
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #152
Goed nieuws vandaag op de website van DDL:

Danny Schreurs is inmiddels zodanig hersteld van zijn zware knieblessure dat hij weer volledig meetraint. Het is de verwachting dat hij over enkele weken weer wedstrijdfit is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
19 sept 2013 22:10 19 sept 2013 22:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #153
Danny het verwachtings patroon is hoog net als toen,ik heb verschillende malen met je gesproken en ga er vanuit dat je door de kwaliteiten die je bezit weer aan die verwachtingen voldoet...danny geniet van alle aandacht het leven is kort te kort om dit te negeren...geniet van al je maastrichtse fans...met jou erbij komt alles goed :thumbsup:,het ging mis toen jij wegviel dus komt nu weer alles goed...zie nog steeds die wonder mooie goal tegen fortuna die stift waardoor we op 0-2 komen,hoop dat je in sittard zeker present bent...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
19 sept 2013 23:14
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #154
Breng hem maar lekker rustig.. zodat we periode 3 en 4 hem volledig kunnen gebruiken om er een van te kapen! is toch de kortste en snelste weg naar de playoffs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Oaktree, Malpertoni
Discussie gesloten.
20 sept 2013 10:11
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #155

opadiehard schreef : Danny het verwachtings patroon is hoog net als toen,ik heb verschillende malen met je gesproken en ga er vanuit dat je door de kwaliteiten die je bezit weer aan die verwachtingen voldoet...danny geniet van alle aandacht het leven is kort te kort om dit te negeren...geniet van al je maastrichtse fans...met jou erbij komt alles goed :thumbsup:,het ging mis toen jij wegviel dus komt nu weer alles goed...zie nog steeds die wonder mooie goal tegen fortuna die stift waardoor we op 0-2 komen,hoop dat je in sittard zeker present bent...gr opa ;)

Daar hink ik dus op 2 gedachten.

Nu ben je in Sittard kannonnenvoer, en met Danny maak je een grotere kans, maar ik ben ook bang dat ze hem straks weer het veld uit schoppen en dan ben je hem weer voor 8 maanden kwijt.

Zonder inzet, geen waardering
Discussie gesloten.
26 sept 2013 12:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #156
Op L1.nl:

Danny Schreurs terug na blessure

Danny Schreurs maakt dinsdag zijn rentree voor MVV Maastricht. Met het talententeam speelt hij tegen SV Meerssen. De spits beëindigt dan een revalidatie van ruim zeven maanden.

Schreurs scheurde zijn kruisbanden op 15 februari in de wedstrijd tegen Cambuur. Naar verwachting zal Schreurs in de derby tegen Fortuna Sittard zijn rentree in de hoofdmacht maken.
Discussie gesloten.
26 sept 2013 12:48
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #157

Jim Cemint schreef : Op L1.nl:

Danny Schreurs maakt dinsdag zijn rentree voor MVV Maastricht. Met het talententeam speelt hij tegen SV Meerssen. De spits beëindigt dan een revalidatie van ruim zeven maanden.

Schreurs scheurde zijn kruisbanden op 15 februari in de wedstrijd tegen Cambuur. Naar verwachting zal Schreurs in de derby tegen Fortuna Sittard zijn rentree in de hoofdmacht maken.

Danny zelf gaof aon tot 't hiel krap geit weure, en tot 'r dinkelek pas de match nao FSC weer ging speule.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
29 sept 2013 22:14
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #158
Het beste nieuws van dit seizoen, succes Danny!
Discussie gesloten.
29 sept 2013 23:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #159
Benieuwd hoe snel Danny weer op niveau is. Ik verwacht op de korte termijn geen wonderen, na de winterstop moet hij er weer echt staan. Desondanks erg blij dat hij er binnenkort weer bij is. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
30 sept 2013 10:56
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #160

MVVke schreef :

Jim Cemint schreef : Op L1.nl:

Danny zelf gaof aon tot 't hiel krap geit weure, en tot 'r dinkelek pas de match nao FSC weer ging speule.

Klopt, hij gaf zaterdag tijdens de wedstrijd van VZM tegen aaijd MVV aan dat hij tegen Den Bosch er weer bij is. Hij is nog niet helemaal fit, hij gaf aan dat als hij tegen Emmen zou spelen hij dat 20min zou volhouden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Discussie gesloten.
01 okt 2013 23:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #161
Niemand wat te melden over de wedstrijd in en tegen meerssen?...HOE SPEELDE ONZE DANNY...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
01 okt 2013 23:16
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #162

opadiehard schreef : Niemand wat te melden over de wedstrijd in en tegen meerssen?...HOE SPEELDE ONZE DANNY...gr opa ;).

www.limburger.nl/article/20131001/VTMVV01/131009581/1008

MVV-spits Danny Schreurs, die zeven maanden langs de kant stond met een zware knieblessure, heeft dinsdagavond zijn rentree gemaakt in een oefenduel bij SV Meerssen. Schreurs speelde de eerste helft en benutte een penalty in de door het combinatieteam van reserves en A1-spelers van MVV met 3-1 gewonnen duel.

Volgens trainer Tini Ruijs zit Schreurs vrijdag wellicht op de bank tijdens de derby tegen Fortuna Sittard.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
01 okt 2013 23:22
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Danny Schreurs #163

opadiehard schreef : Niemand wat te melden over de wedstrijd in en tegen meerssen?...HOE SPEELDE ONZE DANNY...gr opa ;

Het wederoptreden van Danny mag zeker als zeer hoopvol gezien worden ! Hij werd bij 1-1 na een mooie actie neergelegd in het strafschopgebied en nam zelf de penalty en scoorde beheerst de 1-2. :thumbsup: Hij had veel meer dreiging in zijn spel als bv. Veldmate die wederom een zwakke 1e helft speelde. Overigens verwacht ik vrijdag Gilles in de basis ipv. de geblesseerde Knops die een gedreven indruk maakte. Overigens eindigde de wedstrijd in 1-3 waarbij MVV de 2e helft speelde met vooral A1 spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
02 okt 2013 12:39
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #164
hoop dat Gilles ook tegen Fortuna de vrijheid krijgt om mee op te komen.
Meerssen kun je wel niet als maatstaf nemen,maar vond dat hij vaak dreigend door kwam gisteren.
Zie het wel zitten Gilles achter in.
Blij dat Danny weer speel minuten gekregen heeft,maar het is nog een lange weg...
Discussie gesloten.
03 mrt 2014 00:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #165
Geen voetbalinhoudelijk bericht hier, maar iets van andere aard.

Ik kom net terug uit de stad, en toen ik op weg naar huis was, zag ik iets gebeuren. Twee groepjes kregen ruzie. Één groepje had een voor ons allemaal bekende MVV-fan in het midden, een ander groepje kende ik niet. Er gebeurde heel weinig, iemand liep per ongeluk tegen een ander aan of zo, maar zoals dat gaat met te veel alcohol op, was dit opeens een probleem. Ik zag dit gebeuren, ik kende zoals gezegd een van de betrokkenen van MVV, maar ik dacht toch bij mezelf "bemoei je er maar niet mee". En toen, toen sprong Danny Schreurs ertussen. Die sloeg eerst bij de ene partij een arm om de schouder, en sprak wat woorden, en daarna bij de andere partij hetzelfde. En de jongens schaamden zich duidelijk, boden excuses aan, en gingen uit elkaar.

Danny, je bent misschien qua IQ niet de slimste jongen, maar je voelt dit soort dingen heel goed aan. Sjapeau voor je optreden vanavond, dit soort "straat"intelligentie is minstens zo belangrijk als "boeken"intelligentie. Respect! Ik was trots op je.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden