Danny Schreurs

21 aug 2014 09:38 21 aug 2014 09:40 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #181
Ik snap zijn keuze wel, buiten het voetbal heeft hij natuurlijk weinig om op terug te vallen dus moet hij zo veel mogelijk verdienen nu het nog kan.

Hij zal wel weer scoren tegen MVV volgende week
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #182

Schapendonk schreef : Dit is wel bizar dit dat Roda echt alle pijlen richting Maastricht heeft gezet.

Het is dat we geen poetsvrouw hebben, anders wilde Trost die ook wel hebben...... Trost: :puke: Schreurs: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:39
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #183
Jammer dat hij vertrekt, maar er is nu wel duidelijkheid.

Het is Danny's goed recht om deze keuze te maken. Als MVV hem niet meer wil bieden, houdt het op.
Zo werkt het nu eenmaal.

Ik moet overigens wel zien of Danny zijn niveau nog wel gaat halen, vond hem na de blessure toch niet meer de oude (is ook wel begrijpelijk na 2 zware blessures). Ben ook wel benieuwd hoe deze "Mestreechteneer" in Kerkrade ontvangen gaat worden......en hoe het hem zelf gaat bevallen.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Danny Schreurs #184
Daar kan ik je wel een antwoord op geven. Als hij goed presteerd krijg je het liedje: Daaaaaaaaanny is een goeie pier. Dannnnnny is een goeie pier. Net zoals ze deden met eric van der leur. Ze moeten ze eigenlijk niet, maar zolang ze maar presteren....Hoe ging dat gezegde alweer: Duren is een mooie stad, maar blijven duren...
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #185
Nou, Schapendonk, wij zongen in die tijd "Deeeeeeee vrouw van Van der Luer, Van der Luer, Van der Luer" etc. Dat kan ook prima als volgt "Deeeeee vrouw van Danny Schreurs, Danny Schreurs, Danny Schreurs" :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #186
Beste MVV verdediging, ik zou zeggen jullie weten waar zijn zwakke plek in zijn benen zit, maak gebruik van die kennis en bezorg hem de 31ste de dag van zijn leven, die hij nooit zal vergeten elke keer als hij naar zijn loopkrukken grijpt!
Voor mij heb je afgedaan als je naar het oosten vertrekt!!!
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:29
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #187

gaston satijn schreef : Beste MVV verdediging, ik zou zeggen jullie weten waar zijn zwakke plek in zijn benen zit, maak gebruik van die kennis en bezorg hem de 31ste de dag van zijn leven, die hij nooit zal vergeten elke keer als hij naar zijn loopkrukken grijpt!

Wat een debielen reactie....gaat misschien een beetje ver of vind je dat normaal?
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #188
Dat de persoon Schreurs ervoor kiest om naar Roda te gaan vind ik een schande. Ondanks dat ik het vanuit zijn opzicht wel enigszins kan begrijpen. Alleen MVV had hem een sterk verlaagd contract gegeven en geen enkele andere club had ook maar interesse in hem. Hij had dus de keuze om voor een appel en een ei voor MVV te spelen of voor een hoog salaris in Kerkrade.

Dat de voetballer Schreurs weggaat bij MVV vind ik niet eens zo erg. Heeft afgelopen seizoen amper iets laten zien, veel balverlies en veel te traag.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:38
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #189

Och jeh schreef :

gaston satijn schreef : Beste MVV verdediging, ik zou zeggen jullie weten waar zijn zwakke plek in zijn benen zit, maak gebruik van die kennis en bezorg hem de 31ste de dag van zijn leven, die hij nooit zal vergeten elke keer als hij naar zijn loopkrukken grijpt!

Wat een debielen reactie....gaat misschien een beetje ver of vind je dat normaal?

Inderdaad , je hebt gelijk.
hoeft ook niet blijvend te zijn...
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:43
SjuulkeZeuthout..
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Danny Schreurs #190
Ik heb zijn wikipedia pagian alvast aangepast.
"Op 21-08-2014 werd Danny bestempelt als de "Landverrader"" van Maastricht, zijn lage IQ gaf uiteindelijk de doorslag om een transfer naar Roda JC af te dwingen."
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #191
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:49
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Danny Schreurs #192
Op de man spelen vind ik niet netjes. Daar moet je boven staan.

Danny heeft gekozen voor het geld, zijn goed recht. Hij moet wel niet verwachten dat hij nog positief aangesproken zal worden als hij door Maastricht jakkert.

Verder zie ik dit als de laatste stuiptrekkingen van de club uit Kerkrade. Ze weten het niet meer dus dan maar vergane glorie bij MVV weghalen. Deze aankopen brengt hun echt niet het kampioenschap of promotie. Over 3 maanden is het klapvee daar het Jupiler League voetbal beu en moeten de ze apen en gorilla's uit het Gaia park optrommelen om tenminste nog iets in de Hornbach arena op de tribunes te hebben zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #193
Precies Willy. Rutjes, Van Hyfte en Schreurs zijn me alle drie zwaar tegen gevallen afgelopen seizoen, als dat de aankopen zijn waarmee die club denkt kampioen te worden, dan zie ik het met vertrouwen tegenmoet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 10:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #194

gaston satijn schreef :

Och jeh schreef :

Inderdaad , je hebt gelijk.
hoeft ook niet blijvend te zijn...

Voor de duur van zijn contract bij *oda is ook lang genoeg...
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:06
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #195
Wanbeleid!

Ik verwijt Danny hier niets. MVV heeft dit helemaal aan zichzelf te wijten met zn belachelijke aanbod. Wel een kutstreek van Joda dat ze uitgerekend Danny halen, maar goed. MVV had gewoon een fatsoenlijk aanbod moeten doen.

Let maar op wie m over 10 dagen erin knalt..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden