Danny Schreurs

21 aug 2014 12:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #211

Och jeh schreef :
Ik doel niet op 1 iemand persoonlijk, maar als jij het je wil aantrekken, moet je dat zelf weten. De reacties hier zijn van bedenkelijk niveau, dat is mijn mening. Iemand een blessure gunnen gaat mij iets te ver. Schreurs has geen contract en dit kan hij tegen betere voorwaarden wel tekenen bij Roda, ik kan het begrijpen, hij heeft toch een gezin te onderhouden.

Nou ja, ik noem op de vorige bladzijde letterlijk het trio Van Hyfte - Rutjes - Schreurs als dat ze voetballend tegenvielen, vandaar dat ik me aangesproken voelde. Jij hebt het over die drie en stelt dat mensen eerder wilden dat ze bleven. Dat geldt niet voor mij, want ik ben al maanden negatief over de prestaties op het veld van alle drie. Dus wellicht had ik me toch niet aangesproken moeten voelen. Zeker als ik nu lees dat het je vooral gaat om de reacties die hem een blessure wensen en dergelijke, ik had het puur over de voetbalkwaliteiten. Dus negeer mijn vorige bericht maar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:34
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #212
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Danny is hier min of meer toe gedwongen door MVV. 70% van zijn salaris moeten inleveren dan blijft er niet veel over. Denk ook niet dat Danny dit echt wilt maar hij zal toch zijn gezin moeten onderhouden.

En ik kan me zijn reactie ook wel prima voorstellen als je zo achterlijk veel salaris moet inleveren. Iedereen met een normale baan die voor dezelfde keuze stond zou hetzelfde doen. Dit is voor Danny zijn baan, hij heeft geen andere optie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:39 21 aug 2014 12:39 door pepernoot.
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #213

Gohf schreef : Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Danny is hier min of meer toe gedwongen door MVV. 70% van zijn salaris moeten inleveren dan blijft er niet veel over. Denk ook niet dat Danny dit echt wilt maar hij zal toch zijn gezin moeten onderhouden.

En ik kan me zijn reactie ook wel prima voorstellen als je zo achterlijk veel salaris moet inleveren. Iedereen met een normale baan die voor dezelfde keuze stond zou hetzelfde doen. Dit is voor Danny zijn baan, hij heeft geen andere optie.

Precies, zijn zoon van 2 staat wel boven de 'haat' naar Roda. Roda wou hem een paar maanden terug al halen maar hij dacht er met MVV nog uit te komen. Tegen deze aanbieding kan hij echter geen nee zeggen.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:43 21 aug 2014 12:44 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #214
Iech weit neet wat 'ch erger vin: Danny dee nao die kut club geit, of die moraolridders boe v'r hei op dit forum gein -in hun ouge- niveauloze opmèrkinge veur mage make.
Tege die lui zouw iech wèlle zègke: Es g'r dit al erg vint, zeet daan mer blij tot M.V.V. gein Boca Juniors is, en R*d* gein River Plate, want daan waor Danny allang gelynch....

Mer wat miech 't mieste dweerszit aongaonde dit oonderwerp is tot die kut club dus bliekbaar ALWEER 'ne pot mèt goud heet gevoonde um 'ne nuie speuler te betaole. Ze zitte tot euver de oere in de sjöld, en toch kinne ze ziech noe weer 'ne speuler extra permittere. Wie wèlle ze dee z'ne kèzjem goon betaole eder maond? Boe zien Loek Jorritsma en de KNVB noe esse ze nudeg höbs?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #215
kan de reacties van de voor en tegenstanders van Danny wel bergijpen, iedereen mag daar ook een mening over hebben, daar ben je immers supporter voor .
Uiteindelijk mag ook Danny kiezen.

Wat me meer opvalt is het aankoop beleid van RJC, het lijkt een beetje op dat van MVV vanuit het verleden, veel net niet spelers die allemaal salaris kosten ipv een paar spelers die t verschil gaan maken, van hyfte, rutjens en Schreurs zullen nooit t verschil gaan maken en dan doel ik op promotie naar de eredivisie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:54
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #216

MVVke schreef : Iech weit neet wat 'ch erger vin: Danny dee nao die kut club geit, of die moraolridders boe v'r hei op dit forum gein -in hun ouge- niveauloze opmèrkinge veur mage make.
Tege die lui zouw iech wèlle zègke: Es g'r dit al erg vint, zeet daan mer blij tot M.V.V. gein Boca Juniors is, en R*d* gein River Plate, want daan waor Danny allang gelynch....

Mer wat miech 't mieste dweerszit aongaonde dit oonderwerp is tot die kut club dus bliekbaar ALWEER 'ne pot mèt goud heet gevoonde um 'ne nuie speuler te betaole. Ze zitte tot euver de oere in de sjöld, en toch kinne ze ziech noe weer 'ne speuler extra permittere. Wie wèlle ze dee z'ne kèzjem goon betaole eder maond? Boe zien Loek Jorritsma en de KNVB noe esse ze nudeg höbs?

Een pot met goud bij een Jupiler league club?? hahahahahahahaha
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #217

Gohf schreef : Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Danny is hier min of meer toe gedwongen door MVV. 70% van zijn salaris moeten inleveren dan blijft er niet veel over. Denk ook niet dat Danny dit echt wilt maar hij zal toch zijn gezin moeten onderhouden.

dat is maar de vraag, MVV vond dat Danny X aan salaris waard is, gezien zijn laatste seizoen kan ik me daar ook wel iets in vinden, daarbij is hij blessure gevoelig .
dus eigenlijk kan ik deze beslissing van MVV wel begrijpen om niet de "hoofdprijs" meer te betalen
Discussie gesloten.
21 aug 2014 13:09
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #218
Noe mer hopen dat ze neet kampioen weuren of promoveren Daan kinnen ze dat kut stadion sleten volgend jaor, hahah en Daan lach hiel limburg
Discussie gesloten.
21 aug 2014 13:43
De reservebank
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Danny Schreurs #219
Ik begrijp de keuze van Danny volledig om een jaar bij Roda JC te voetballen voor een hoog salaris voor Jupiler League begrippen. Dat wil niet zeggen dat ik blij ben met zijn overstap. Het lijkt er echter op dat Danny geen andere keuze had. Je moet wel heel principieel zijn (en ook naief) als je kiest om bij je club te blijven voor 30k op jaarbasis terwijl je bij de andere club (25 km verder) op jaarbasis 70k kunt krijgen. Het zou een andere zaak zijn als MVV hem 65K had aangeboden en Roda JC 70k. Maar met dit enorme verschil in salaris en rekening houdend met zijn eigen toekomstperspectief lijkt mij dit een verstandige keuze van Danny. Al zal Danny ook balen dat het juist bij onze grote rivaal is.
Ik vind het dan ook jammer dat supporters hem als "landverrader" neerzetten, blessures toewensen of misplaatste grapjes maken over zijn IQ. Het enige dat ik hoop is dat hij zondag 31 augustus ontzettend slecht speelt, niet scoort en snel wordt gewisseld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot, Belgske
Discussie gesloten.
21 aug 2014 13:46
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #220
Helemaal mee eens reservebank.
Alleen met één ding niet, als hij ontzettend slecht speelt heb ik juist liever niet dat hij snel gewisseld wordt ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 aug 2014 14:21
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #221
Danny heet van der Luer vanaf nu...

Kan een slotje op dit topic of verplaatsen naar oud spelers (of mesjiens in d'n drekbak)?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
21 aug 2014 14:27
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #222
Ach, wat maakt het uit. Laat gaan. Danny sukkelde enorm met zijn blessure, en was niet meer fit. Het niveau van zijn spel tijdens wedstrijden is dramatisch omlaag gegaan. Weinig acties van Danny wilden nog lukken. Maar, wie gaf daar nou om? Danny was, met de nadruk op was, eentje van ons.

Benieuwd of we nog verrast gaan worden door Ron Promotion met een leuke speler.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 14:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #223
Het is sowieso wel komisch dat ze in Kerkrade denken een spits erbij te hebben.
Zal ze nog vies tegenvallen wanneer ze erachter komen dat het een buitenspeler is.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 aug 2014 14:48
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #224
ik denk dat ze na 1 wedstrijd wel anders over schreurs denken,
Kan me niet voorstellen dat hij Fit is en in vorm
Discussie gesloten.
21 aug 2014 14:51 21 aug 2014 14:53 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #225
Het is eigenlijk een vrij logische keuze. Voetballers hebben een korte periode om zoveel mogelijk geld te verdienen. Sommigen kunnen na hun actieve voetbalcarriere aan de slag in andere functies waarbij je ook goed kunt verdienen, maar dat zie ik bij Danny (gelet op zijn achtergrond) niet gebeuren.
Juist hij moet nu dus alles eruit halen wat er in zit. Als Aachen-Nord (veel) meer biedt dan MVV is het zijn goed recht om daar te tekenen.
Clubliefde bij spelers bestaat niet. Het is eigenlijk ook naief om te denken dat dat wel zo is.
Schreurs is na zijn zware blessures ver teruggevallen.
Puur omdat hij eigen jeugdproduct is, had ik hem nog wel een kans willen geven (hetzij tegen een minimaal contract), maar op basis van de laatste anderhalf jaar zullen we hem niet echt missen. Ik denk dat we met Croux en Brouwers betere spelers in huis hebben gehaald.
Het tekent wél de situatie bij Aachen-Nord: puur een paniekaankoop door a) blessures en b) financiën.
Het verlies van Van Hyfte zullen we merken. Dat was een dragende speler. Rutjes zat laatste half jaar op de bank en Schreurs was 1,5 jaar lang óf niet in vorm óf geblesseerd. Aachen-Nord: good luck with it!

Neemt niet weg dat iedere MVV'er die naar Aachen-Nord gaat zich in mijn ogen geen MVV'er meer mag noemen. Geldt voor Van Hyfte, Rutjes en nu dus ook Schreurs. Die gasten staan bij mij op de zwarte lijst en bestaan niet meer voor me.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden