>
Ontvangen bedankjes 820
Bart schreef : Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?
Bart = familie van Danny?Anna D. schreef :
Bart schreef : Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?
Niet persoonlijk hoor Bart, maar van die vergelijking met een of andere bedrijfstak word ik altijd zo moe. Bij jouw voorbeeld is er toch geen rivaliteit (zelfs haat) tussen die twee autofabrieken? Je snapt toch zelf ook wel dat die vergelijking daarom zo krom is als je het betrekt in een discussie over een overgang van MVV naar de aartsvijand aka de moffen (ja Boer458 ik zei het weer!).
Niemand wenst Danny iets persoonlijks toe. Ok, sommige reakties gaan te ver en dat zijn de emoties.Bart schreef : Mensen,
Ik ben absoluut geen familie van Danny. Ik had ook liever gezien dat hij naar een NEC of RKC was gegaan.....Maar kom nou, iemand iets verwensen??? Daar gaat de discussie ook om!! Dat gaat te ver!! Ik denk dat de webmaster zoiets niet zou mogen toelaten.
Helaas ben ik bang dat de 31e augustus MVV veel geld gaat kosten...
Bart schreef : Beste Anna D en sommige anderen,
Volgens mij verliezen heel wat mensen in hun emotie de realiteit uit hun ogen. In deze tijd zijn de voetballer in de JL-league broodvoetballers. Danny heeft een gezin te onderhouden. Danny mag volgens vele van jullie dan wel een minder IQ hebben, maar je kunt hem dan toch niet uitmaken voor grof vuil en alle andere uitlatingen?? Ik heb wel respect voor de keuze van Danny, deze keuze zal voor hem niet de makkelijkste geweest zijn, daar hij deze reacties had kunnen verwachten...
Vraag je eens af welke mogelijkheden Danny had? Een beduidend lager contract bij MVV of de WW? Nu komt er een club langs met een trainer die vertrouwen in hem heeft en die biedt hem de mogelijkheid zijn toekomst voor een jaar veilig te stellen met wellicht een mooi arbeidscontract?
Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?
Danny kerel, ik was fan van de Danny voor de zware blessure, helaas heb je dat niveau nog niet weten te behalen erna. Ik wens je alle goeds en succes bij Roda JC. Ik hoop echter dat je niet beslissend bent in de onderlinge wedstrijden.
Bij mensen op het forum, MVV-supporters en Maastrichtenaren, deze jongen tekent een mooi arbeidscontract voor zijn begrip. Gun hem deze stap, hij heeft ons als supporter ook mooie momenten bezorgd.
MVV-ers succes morgen
Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014
Hij weet het verdomd goed.
Heer wèt ut inderdaad, mèr is ouch duudelik hiel erreg veurziechtig mèt zien weurd.Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014
Hij weet het verdomd goed.