Danny Schreurs

21 aug 2014 17:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #241

Bart schreef : Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?

Niet persoonlijk hoor Bart, maar van die vergelijking met een of andere bedrijfstak word ik altijd zo moe. Bij jouw voorbeeld is er toch geen rivaliteit (zelfs haat) tussen die twee autofabrieken? Je snapt toch zelf ook wel dat die vergelijking daarom zo krom is als je het betrekt in een discussie over een overgang van MVV naar de aartsvijand aka de moffen (ja Boer458 ik zei het weer!).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:07
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:08 21 aug 2014 17:09 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #243

Anna D. schreef :

Bart schreef : Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?

Niet persoonlijk hoor Bart, maar van die vergelijking met een of andere bedrijfstak word ik altijd zo moe. Bij jouw voorbeeld is er toch geen rivaliteit (zelfs haat) tussen die twee autofabrieken? Je snapt toch zelf ook wel dat die vergelijking daarom zo krom is als je het betrekt in een discussie over een overgang van MVV naar de aartsvijand aka de moffen (ja Boer458 ik zei het weer!).

Bart = familie van Danny?

Daar lijkt het wel op, dan heb ik een tip voor Bart, meld je aan bij rodajcfans en verwijder hier je account svp. Respect zal Danny hier never nimmer nooit meer krijgen. Pek, veren en de stad uit!

Anna D; je hebt 110% gelijk.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Anna D., Aon de geng!, Sjop
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:12
Bart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Danny Schreurs #244
Mensen,

Ik ben absoluut geen familie van Danny. Ik had ook liever gezien dat hij naar een NEC of RKC was gegaan.....Maar kom nou, iemand iets verwensen??? Daar gaat de discussie ook om!! Dat gaat te ver!! Ik denk dat de webmaster zoiets niet zou mogen toelaten.

Helaas ben ik bang dat de 31e augustus MVV veel geld gaat kosten...
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:20
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #245

Bart schreef : Mensen,

Ik ben absoluut geen familie van Danny. Ik had ook liever gezien dat hij naar een NEC of RKC was gegaan.....Maar kom nou, iemand iets verwensen??? Daar gaat de discussie ook om!! Dat gaat te ver!! Ik denk dat de webmaster zoiets niet zou mogen toelaten.

Helaas ben ik bang dat de 31e augustus MVV veel geld gaat kosten...

Niemand wenst Danny iets persoonlijks toe. Ok, sommige reakties gaan te ver en dat zijn de emoties.
Maar om Danny's keuze hier te verdedigen, nee.

Hij maakt de keuze om voor de aartsrivaal te gaan spelen, en dan moet hij ook maar de gevolgen ervan ondervinden.
Danny is voor MVV-ers vanaf nu een persona non grata in Mestreech!

Nieuw liedje:

Danny is een mof ole ole
Danny is een mof Danny is een mof,
Danny is een mof oleeeeeee.

Het is het hoertje van *oda
Hoertje van *oda.

Want alleen Danny vindt *oda tof
Want Danny is een mof!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:36
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #246
Dat soort teksten zullen hem alleen maar nog meer motiveren ;) Dat moet je nu toch wel weten.

Hoop dat MVV het geld gebruikt voor een CV aan te trekken. Voorin zit het wel goed, ik vind alleen de verdediging erg kwetsbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
21 aug 2014 17:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #247
Wat een klootz*k eerste klas echt.
Eerst scheinheilig doen als hij hier nog voetbalt dat hij nooit naar R*da zou gaan en nu gaat hij erheen!
Ik hoop dat hij het hartstikke slecht gaat doen daar!
Als je een echte Maastrichtenaar bent dan ga je niet naar R*da toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjop, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 18:09
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #248
Een speler, trainer of bestuurslid is altijd een passant.
Alleen wij blijven, want alleen ... veer zien MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Aon de geng!, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 19:09
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #249

Bart schreef : Beste Anna D en sommige anderen,

Volgens mij verliezen heel wat mensen in hun emotie de realiteit uit hun ogen. In deze tijd zijn de voetballer in de JL-league broodvoetballers. Danny heeft een gezin te onderhouden. Danny mag volgens vele van jullie dan wel een minder IQ hebben, maar je kunt hem dan toch niet uitmaken voor grof vuil en alle andere uitlatingen?? Ik heb wel respect voor de keuze van Danny, deze keuze zal voor hem niet de makkelijkste geweest zijn, daar hij deze reacties had kunnen verwachten...

Vraag je eens af welke mogelijkheden Danny had? Een beduidend lager contract bij MVV of de WW? Nu komt er een club langs met een trainer die vertrouwen in hem heeft en die biedt hem de mogelijkheid zijn toekomst voor een jaar veilig te stellen met wellicht een mooi arbeidscontract?

Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?

Danny kerel, ik was fan van de Danny voor de zware blessure, helaas heb je dat niveau nog niet weten te behalen erna. Ik wens je alle goeds en succes bij Roda JC. Ik hoop echter dat je niet beslissend bent in de onderlinge wedstrijden.

Bij mensen op het forum, MVV-supporters en Maastrichtenaren, deze jongen tekent een mooi arbeidscontract voor zijn begrip. Gun hem deze stap, hij heeft ons als supporter ook mooie momenten bezorgd.

MVV-ers succes morgen

Als je dan zo graag een vergelijking wilt maken, probeer dan wel het goede te pakken. Ford Genk en BMW/Mini Born hebben een samenwerkingsverband.

Iedereen weet ook dat het voor Danny financieel beter is. Maar als je zo tegen een club bent, dan moet je er ook niet bij gaan voetballen. Beetje hypocriet.
Denk ook dat hij niet realistisch is in zijn salariseisen naar MVV toe. Hij had een flink salaris bij MVV en hij kon alleen maar in het begin pieken en erna raakt hij geblesseerd (Trost en zijn eigen schuld), komt dan terug en loopt er verloren bij. Dan kun je ervan uitgaan dat een club je niet nog een contract gaat aanbieden dat hetzelfde is als dat je eerst had. MVV heeft (veel) geld in hem gestoken en heeft er weinig voor teruggekregen.

Spelers als Rutjes en van Hyfte weten vrijwel niet wat er tussen MVV en Roda is. Maar Danny is een ras-echte Sjeng en weet dat een overstap naar Roda wat teweeg kan brengen. Extra detail is ook nog eens dat hij van MVV naar Roda gaat. Als hij van een andere club was gegaan, dan was het al minder erg geweest.

Rene Trost is maar 1 ding aan het doen. De dragers die hij destijds in MVV-tijd had, waar hij tot aan de winterstop meedraaide in de top, aan het halen bij Roda. Hij denkt dat hij nu wel kan promoveren. Het was of Danny Schreurs of Prince Rajcomar :P

Het gaat nog een leuke tijd voor ons MVV-supporters worden. We gaan binnenkort genieten van een mooie soap in de Limburgse media. De schulden blijven zich in Kerkrade maar opstapelen en er wordt maar weer geld uitgegeven. De fans leven nog altijd in de tijd dat ze voor Europees voetbal konden spelen.
Daarbij hebben ze ook nog eens een kleine selectie, dus krijgt Rene Trost hetzelfde probleem als wat hij bij VVV heeft gehad.
Het zal dus ook een wonder zijn als ze gaan promoveren. Geen promotie betekend nog minder inkomsten, nog meer schulden en weg met de club. Dan wordt de vijver dus voor de andere 2 clubs in Zuid-Limburg wat groter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Anna D., opadiehard, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 19:50 21 aug 2014 20:11 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #250
(Nog steeds gein kloester op dit topic of verplaots.)

Hey Danny, kijk je bent daar welkom...

Naam: Izzy hehe
Tijd: 21-08-2014 19:46

Een roda supporter die Danny welkom heet, hahaha. Tis een sjeng hoor, hahaha. Heb respect voor je duitse roots. Triest dat we die gast voor dat geld hebben aangetrokken. Heb n jaar niet gevoetbald die sjeng. Maat hup, kantoorpersoneel eruit want we willen Schreurs, pfff

Naam: K#ak#r Schreurs
Tijd: 21-08-2014 19:21

Geen sjengen in ons stadion!!!! Weg met k#nk#rSchreurs

Naam: Broken Bones
Tijd: 21-08-2014 19:04

Een echte Koempel zou dit helemaal niet accepteren!!! En ze zijn ook nog blij met Danny, hahaha, unne sjeng, foeifoei. Jullie identiteit is toch al helemaal naar de klote. Wisten jullie trouwens dat Danny zo stom is als het achterste van een varken. Past dus wel bij jullie.
--
heb zelf de misselijkmakende woorden gecensureerd.

Maar Danny, val daar maar lekker door de mand en neem je nieuwe vriendjes mee! In Mestreech hoofste dien bakkes noets mie te laote zien!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv4ever
Discussie gesloten.
21 aug 2014 21:42
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #251
Danny ...hoe kun je nou naar zo'n kutclub gaan. Dat volk daar is zum kotsen!! Als je 31augustus scoort dan vrees ik dat het niet meer zo fijn wordt voor jou in Maastricht. Ik heb nog maar weinig respect voor jou, Mvv heeft je tijdens jouw lange blessure een mooi salaris betaald en jouw alle tijd gegund om te revalideren. Als dank ga je naar die vreselijke club gaat die zowat gehaat wordt door de meeste Maastrichtenaren. Roda is wel Mvv2 geworden, wie wordt de volgende....Smeets? Succes zal ik je zeker niet wensen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Sjop
Discussie gesloten.
21 aug 2014 21:51 21 aug 2014 21:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #252

Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014

Hij weet het verdomd goed.

Voetbal is tegenwoordig een geld kwestie waarbij club en supporters emotie niet meer mee telt!
Ik vind dat hij wel heel gemakkelijk omgaat met het gegeven voetbal en emotie contra supporter.
Ben heel blij dat ik de 31ste niet mee ga en achteraf zeker de juiste keus heb gemaakt,ik zie het doemscenario al helemaal voor me een gelijke stand laatste minuten en wie scoort daar de winnende goal?
Danny had dan minimaal een signaal afgegeven van een heel klein beetje supporters emotie en gevoel!
EN RENE JE BENT BEDANKT...wat een zielig gebeuren dat juist jij hier komt shoppen!
Mijn positieve gedachte naar jou toe zijn nu helemaal weg...ik heb als afsluiting op jou drie woorden die eigenlijk ook staan op de club waar je nu trainer bent,dat is niet wah,wah wah...maar bah,bah,bah :puke: ...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
21 aug 2014 22:13
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #253
Tijd om te relativeren. Danny is al lang niet meer op niveau. De vraag was of hij dat weer zou komen. Na zijn keuze is dat voor ons niet meer belangrijk. Ik gun je geen blessures. Maar beste Danny je bent net als van der luer een overloper. Ėchte MVV ers en sjengen gaan niet naar Roda. Klaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, mvv4ever, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 22:44
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #254

Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014

Hij weet het verdomd goed.

Heer wèt ut inderdaad, mèr is ouch duudelik hiel erreg veurziechtig mèt zien weurd.
Iech vin ut eigelik wel zielig...

De vraogs diech haos aof of Trost wraak wil neume op MVV veur de ein of de aander reije...

Mèr good, ze höbbe noe twie geblesseerde spitse, dus kampioensjap kinne ze vergete. Daoneve goon ze ouch nog failliet. Oftewel berreg aof op alle vlakke.

Bij us geit ut berreg op, zowel sportief es financieel, iech höb d'r alle vertrowwe in!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 23:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #255
Trost lag nogal overhoop met het bestuur in zijn laatste maanden. Weet niet of dat meespeelt hoor, denk eerder dat hij gewoon niet beter weet. Zijn beste fase als trainer was met Van Hyfte, Rutjes en Schreurs dus daar grijpt hij maar op terug.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden