Danny Schreurs

21 aug 2014 15:15
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #226

jeoff schreef :

mvv supporter schreef :
Ben trouwens benieuwd hoe de fans van roda hier op reageren, die weten ook dat hij de afgelopen 1,5 er niks van gebakken heeft.

Die zijn zo te lezen op hun prikbord erg tevreden met deze aankoop.

Mwah.... dat valt wel mee hoor. Hoop dat Danny beseft in welk wespennest hij zich gestoken heeft!!!

Naam: Frenky-G
Tijd: 21-08-2014 15:12

wel triest, een speler die zelfs door fortuna wordt afgewezen en bij MVV zijn niveau nooit meer geeft gehaald halen wij binnen. Als we zo doorgaan duurt het niet lang voordat we nog verder wegzakken!

Naam: Erik
Tijd: 21-08-2014 15:02

Rodney@@ MVV kon wel meer bieden, maar Danny haalt al 1,5 jaar zijn nivo niet meer na een zware blessure, dus boden ze hem een verlaagd contract aan voor een seizoen( zie Demouge). Dat Roda met deze speler aankomt , is in mijn ogen, pure armoede van het scoutingsapparaat van Roda, dat wederom moet uitgaan van de kennis/ contacten van een trainer.

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:20
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #227
Natuurlijk, hij koopt hier een huis, heeft een meisje en een kleine van 2. Een carriere naast het voetbal zit er logischerwijs ook niet in, want dat is gewoon niet haalbaar.
Natuurlijk je kan 40K per jaar meer verdienen.
Natuurlijk begrijp ik dat je daar over na gaat denken, dat je je in spagaat voelt, en dan toch kiest voor het geld.

Maar wat ik niet begrijp en gewoon achterbaks vind, is dat als ik zaterdagnacht nog met hem tequila's in de Feestfabriek naar binnen sta te vegen, en mij beloofd op alles wat los en vast zit dat je noooooiiit voor de Duitsers gaat voetballen. En dan paar dagen later met een grote smile je contract tekent. Ik gun iedereen zijn succes maar wees gewoon een vent en zeg dat dit je enige uitweg was. Ga niet de ster op je borst kussen om dan een jaar later in Duitsland te gaan voetballen. Dat vind ik gewoon zwak en achterbaks.

Dus Danny wees een vent en blijf de 31ste met griepverschijnselen thuis. Maar aub niet voetballen!!! Als je nog een beetje respect voor je stad en club hebt.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:25
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #228
Danny een echte sjeng die naar Aachen-Nord verkast.
Eric van der Luer flikte hetzelfde, groeide zelfs uit tot een "mister RJC".
Eric werd vervolgens door een groot deel van de fans "uitgekotst".

Velen reageren emotioneel. Maar laten we eerlijk wezen, indien je de kans krijgt om elders meer te verdienen zal je gek zijn als je die stap niet maakt.
Vele bekendere en betere voetballers deden ooit hetzelfde.
Cruyff vertrok naar Feyenoord
Figo van Barcelona naar Real.

Persoonlijk denk ik dat RJC een kat in de zak koopt.
Ik zie Danny niet zo snel terugkomen op zijn oude niveau.
Ik kijk steeds meer uit naar MVV2 - MVV op 31 augustus

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:31
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #229
Ik vraag me af waar hij nu opstap moet gaan........ :rolleye:
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #230
Hopelijk laat hij net zoveel zien bij Roda als wat hij bij ons 1,5 jaar lang heeft laten zien: hielemaol niks!
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #231
Bozzini? Of bestaat die ook al niet meer? :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:51
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #232
is nu de mixx meen ik haha
Discussie gesloten.
21 aug 2014 15:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #233
Ik vind het wel goed nieuws.
Danny zelf zal echt niet van harte naar de aartsvijand gaan maar welke keus had hij?
Schreurs is geen schim meer van de speler die hij was en ik heb grote twijfels of hij ooit het niveau nog haalt wat hij - overigens ook maar kort - bij ons heeft laten zien.
Dus dat roda daar een hoop geld voor gaat betalen is prima.
Verder tekent het het technisch onvermogen van de staf van roda. Volledig blind varen op een trainer die spelers haalt die hij kent maar beslist geen eredivisie niveau hebben.
Ik zie alleen maar voordelen.

En al zal ik danny geen blessures toewensen, ik zal me verbaal niet inhouden volgende week zondag!
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #234
Nou Danny Schreurs is voor mij weer tot het niveau gedaald als toen hij als een mongool aan het juichen was in De Geusselt voor Fortuna. Gefeliciteerd hoor, je hebt ze nu alle 3 gehad in het zuiden net zoals een Harrie Gommans of Dirk Jan Derksen en ook de status bereikt van clubhoer. Hij mocht blij zijn met een contract voor 30.000 na zijn afgelopen seizoen hier.

Vies van hem dat hij dan was weggebleven ipv te profiteren om mee te trainen. Althans als een zoutzak over het veld lopen. Zeker een echte sjeng die weet hoe het leeft die rivaliteit tussen Roda en MVV mag van mij kapotvallen. Ik zou er geen traan om laten als ik hem zo weggedragen zie worden over 10 daagjes in die PLS graftempel.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, gaston satijn, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:17
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #235
Ik ben hier niet rouwig om. MVV had een maximaal bedrag dat ze wilden uitgeven. Dat wilde Schreurs niet. Dan houdt het op.

Laat Roda maar lekker de hoofdprijs betalen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, Janepie
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:25
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #236
mevr./meneer Anna D.

Gaat u zich een potje schamen.
Bah wat een uitspraken, een jonge sportman als Danny een ernstige blessure toewensen.
Dit zegt veel meer over uzelf als over welke speler dan ook die naar de rivalen uit K' rade vertrekt.

:thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:26
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #237
Naam: BBM
Tijd: 21-08-2014 15:17

Dit is weer koren op de molen voor de Gemeenteraad , die in September gaat vergaderen over de nog steeds niet voldane huurachterstand van 80.000, maar nu wel een speler halen, met een salaris van 70.000. Waar betalen ze het toch van, komt deze 70.000, nu bij het begrotings tekort van 1,2 milj+de huurachterstand, want Schreurs is niet begroot????????
Naam: Pascal
Tijd: 21-08-2014 15:17

Weetje wat echt triest is... de meeste reacties hier. En maar klagen en klagen. Roda heeft op dit moment gewoon geen geld... het feit dat men er nu een extra aanvaller bij haalt lijkt me een goede zet... Niet de beste maar voor Roda een goeie.

Zodra hij straks voor wat voor reden een aantal doelpunten maakt of in een wedstrijd de winnende maakt wordt hij op handen gedragen door dezelfde mensen die hier klagen over "kampioen van de armoede" en nog allemaal van dit soort waardeloze termen.
Naam: pipo
Tijd: 21-08-2014 15:16

Never kampioen met zulke spelers.
Naam: Boss
Tijd: 21-08-2014 15:13

Een fitte Schreurs is een aanwinst voor iedere Jupiler club en had ook een contract verlenging bij MVV gekregen, maar Schreurs is ver terug gevallen na zijn blessure en haalt zijn oude niveau niet meer, dit is een pure paniek aankoop. Het kinderhandje is weer snel gevuld, vooral omdat hij ook nog uit Maastricht komt, kijken wat het commentaar word als hij geen bal raakt, want dat is de reden dat hij transfervrij bij MVV kon vertrekken. We zullen het gaan zien, we zullen het gaan beleven......

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:33
Bart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Danny Schreurs #238
Beste Anna D en sommige anderen,

Volgens mij verliezen heel wat mensen in hun emotie de realiteit uit hun ogen. In deze tijd zijn de voetballer in de JL-league broodvoetballers. Danny heeft een gezin te onderhouden. Danny mag volgens vele van jullie dan wel een minder IQ hebben, maar je kunt hem dan toch niet uitmaken voor grof vuil en alle andere uitlatingen?? Ik heb wel respect voor de keuze van Danny, deze keuze zal voor hem niet de makkelijkste geweest zijn, daar hij deze reacties had kunnen verwachten...

Vraag je eens af welke mogelijkheden Danny had? Een beduidend lager contract bij MVV of de WW? Nu komt er een club langs met een trainer die vertrouwen in hem heeft en die biedt hem de mogelijkheid zijn toekomst voor een jaar veilig te stellen met wellicht een mooi arbeidscontract?

Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?

Danny kerel, ik was fan van de Danny voor de zware blessure, helaas heb je dat niveau nog niet weten te behalen erna. Ik wens je alle goeds en succes bij Roda JC. Ik hoop echter dat je niet beslissend bent in de onderlinge wedstrijden.

Bij mensen op het forum, MVV-supporters en Maastrichtenaren, deze jongen tekent een mooi arbeidscontract voor zijn begrip. Gun hem deze stap, hij heeft ons als supporter ook mooie momenten bezorgd.

MVV-ers succes morgen
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:48
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #239
Nu de emoties weer beetje aan het zakken zijn.. kan ik de zaken wel relativeren.
Ik begrijp dat het aanbod van MVV te laag is, ik lees berichten over 70% inleveren? Goed ik had het ook niet gedaan, maar ik had ook nooit voor Roda gekozen. Dat Schreurs niet bijtekent is zijn goed recht, maar voor mij is de keuze *Oda wat me tegenzit.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 16:58 21 aug 2014 17:01 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #240

Bart schreef : Beste Anna D en sommige anderen,

Volgens mij verliezen heel wat mensen in hun emotie de realiteit uit hun ogen. In deze tijd zijn de voetballer in de JL-league broodvoetballers. Danny heeft een gezin te onderhouden. Danny mag volgens vele van jullie dan wel een minder IQ hebben, maar je kunt hem dan toch niet uitmaken voor grof vuil en alle andere uitlatingen?? Ik heb wel respect voor de keuze van Danny, deze keuze zal voor hem niet de makkelijkste geweest zijn, daar hij deze reacties had kunnen verwachten...

Vraag je eens af welke mogelijkheden Danny had? Een beduidend lager contract bij MVV of de WW? Nu komt er een club langs met een trainer die vertrouwen in hem heeft en die biedt hem de mogelijkheid zijn toekomst voor een jaar veilig te stellen met wellicht een mooi arbeidscontract?

Dus de mensen die bij Ford Genk weg moeten mogen niet gaan werken bij BMW/Mini in Born?

Danny kerel, ik was fan van de Danny voor de zware blessure, helaas heb je dat niveau nog niet weten te behalen erna. Ik wens je alle goeds en succes bij Roda JC. Ik hoop echter dat je niet beslissend bent in de onderlinge wedstrijden.

Bij mensen op het forum, MVV-supporters en Maastrichtenaren, deze jongen tekent een mooi arbeidscontract voor zijn begrip. Gun hem deze stap, hij heeft ons als supporter ook mooie momenten bezorgd.

MVV-ers succes morgen

Beste Bart,

Mooie woorden maar ze raken mij iig niet. Ik vind nog steeds dat je zulks overstap niet kunt maken. Was dan verder gaan kijken bij een andere club, waarom nou net deze... Mijn respect heeft Danny iig verloren.

No mercy! Dit is een dolksteek in de rug van elke MVV-er die hem steeds gesteund heeft en die hij nu laat vallen.
Sterker nog ook in Sittard kunnen ze hem nu wel vreten. Dat zegt toch genoeg.

Vraag me trouwens af of Danny de taal daar snapt en kan spreken. Hauw aof en blief aweg, kom noets mie terök.
Veer speije op dit soort vollek.

Misschien snapt hij dat wel.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden